Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Επέρχεται η ΈΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ (;;;)




Προωθείται από τά διεθνή κέντρα που προωθούν την Πανθρησκεία καί τήν Παγκοσμιοποίηση.

Οι τρομερές γεωπολιτικές,πνευματικές καί πολιτισμικές συνέπειές για όλον τόν πλανήτη.

Τό γεγονός τό οποίο θα έχει τεράστιες γεωπολιτικές,πολιτικές,ακόμη καί οικονομικές - πέρα από τις προφανείς θρησκευτικές - επιπτώσεις κρέμεται πάνω από τά κεφάλια καί τών Ρωμαιοκαθολικών καί τών Ορθοδόξων λαών τής υφηλίου: Η ΕΝΩΣΗ ΤΏΝ ΕΚΚΛΗΣΙΏΝ !



ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΉ ΠΊΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΏΝ ΔΎΟ ΜΕΓΆΛΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΏΝ ΔΟΓΜΆΤΩΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ. Ο λαός- ειδικά στόν Ορθόδοξο χώρο- δέν γνωρίζει τίποτα, ενώ όλες οι συναντήσεις που γίνονται μεταξύ Ορθοδόξων καί Ρωμαιοκαθολικών ουσιαστικά κρατούν κλειστές τις πόρτες τους καί στα ΜΜΕ αλλά καί στο κοινό.

Ωστόσο, οι καλά πληροφορημένοι εδώ καί καιρό ισχυρίζονται ότι επίκεινται σοβαρές δηλώσεις - ανακοινώσεις πάνω στο ζήτημα αυτό από τόν Πάπα Βενέδικτο καί τόν Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Πάμε λοιπόν για Ενωση εν άγνοια τών Ελλήνων καί τών λοιπόν Χριστιανών.

¤ Οι απίστευτες συνέπειες μιας ενδεχόμενης Ενωσης τών δύο μεγάλων χριστιανικών Εκκλησιών.

Τι συνέβη καί ξαφνικά- μετά από τήν γνωστή ΣΎΝΟΔΟ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ-ΦΕΡΑΡΑΣ ( 1438-39

Τά όσα θα ακολουθήσουν τήν Ενωση τής Ρωμαίοκαθολικής καί Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας δέν είναι απλό θρησκευτικό ζήτημα που αφορά μια - έστω μεγάλη- ομάδα πιστών στον κόσμο, αλλά θα αλλάξουν συμμαχίες,κοινωνικές συνειδήσεις,κοινοτικές καταστάσεις ,εθνικές οντότητες,που έχουν παγιωθεί τά τελευταία χρόνια καί που έδωσαν στον κόσμο τήν μορφή που σήμερα γνωρίζουμε.

Οι δύο Εκκλησίες,παρότι πολλοί θα ήθελαν,δέν αποτελούν δύο ξεπερασμένους θεσμούς. ΟΙ ΕΠΙΡΡΟΉ ΚΑΊ ΤΏΝ ΔΎΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΉΤΗ ΕΊΝΑΙ ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΚΑΊ ΆΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΎ ΚΌΣΜΟΥ ΜΑΣ. Καί φυσικά δέν πρόκειτα μόνο για επιρροή που αφορά τά κοινωνικα θέσμια,τήν λατρευτική πνευματικότητα ακόμα καί τόν Εθνικό χαρακτήρα κοινωνιών καί λαών, αλλά... ΕΠΙΡΡΟΉ ΠΟΥ ΕΠΕΚΤΕΊΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΠΆΣΑ ΣΤΙΓΜΉ ΣΕ ΚΆΘΕ ΔΙΕΘΝΉ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΕΞΈΛΙΞΗ ΕΊΤΕ ΑΥΤΉ ΑΦΟΡΆ ΤΉΝ ΤΈΧΝΗ ΕΊΤΕ ΤΉΝ ΕΠΙΣΤΉΜΗ ΕΊΤΕ ΤΉΝ ΦΙΛΟΣΟΦΊΑ ΕΊΤΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΊΑ ΕΊΤΕ ΤΉΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΊΑ ΕΊΤΕ ΤΉΝ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΉ ΚΑΊ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΑΝΤΊΛΗΨΗ ΤΟΎ ΚΌΣΜΟΥ !

ΑΝ ΕΝΩΘΟΎΝ ΟΙ ΔΎΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΈΣ ΕΚΚΛΗΣΊΕΣ- ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΉΝ ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΈΣ ΣΥΝΕΙΔΉΣΕΙΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΊΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ- ΟΎΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ.

Εάν ξαφνικά λοιπόν ενωθούν οι Εκκλησίες,αλλάζει πλήρως ο διαχωρισμός τής ανθρωπότητας σε Ανατολή καί Δύση καί ο κόσμος θα χωριστεί ξανά σε Χριστιανικό καί μη-Χριστιανικό.

Τό ζήτημα είναι κατά πόσο αυτή η Ενωση τών Εκκλησιών,που προδιαγράφεται πλέον σαφώς καί άμεσα,θα έχει χαρακτήρα ομολογιακό ή πολιτικό καί θα ανταποκρίνεται στη βούληση τών πιστών τών δύο μεγάλων Χριστιανικών ομολογιών. Ακόμα περισσότερο,αν αθ είναι κάτι τεχνικό που θα προκύψει από <<τις εξουσίες>>τών δύο Εκκλησιών ή θα προέρχεται ως κοινή επιθυμία τής λαϊκής τους βάσης.

¤ Μερικά από τά πράγματα που θα άλλαζαν ραγδαία καί άμεσα θα ήταν:

1). <<Εισοδος>> ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΊ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΌΤΗΤΑΣ- καί τής αποφατικής θεολογίας- στο Δυτικό κόσμο,με διαστάσεις απροβλεπτες στην ψυχοσύνθεση τών λαών του.

2). Η γνωστή ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ τής δυτικής Εκκλησίας θα επεκτεινόταν καί στην Ανατολή όπου παραδοσιακά η Εκκλησία έχει πνευματικό ρόλο καί όχι παρεμβατικό ρόλο. Θα αποκτούσε έτσι η Εκκλησία ελεγκτικούς μηχανισμούς σε όλη τήν κοινωνία σε χώρες που οι λαοί τους δέν είναι μαζεμένοι σε αυτούς,όπως στον χώρο τής Οικονομίας (Τράπεζα τού Αγίου Πνεύματος),στο χώρο τής επιστήμης,ειδικά τής ιατρικής,καί στό χώρο τής κοινωνίας (σαφείς θέσεις για ομοφυλοφιλία,πολιτικό γάμο,μοιχεία,εκτρώσεις,κτλ.)

3). Ο Πάπας θα αποκτήσει παγκόσμια ισχύ σε όλους τους Χριστιανούς ενώ τώρα αμφισβητείτε η θέση του.

4). Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΛΈΟΝ ΘΑ ΘΕΩΡΕΊΤΑΙ ΔΥΤΙΚΟΣ καί θα χαθεί όλη η αίγλη του << της καθ' ημάς ανατολής >>.

5). ΤΌ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΊ ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ενώ αντίστοιχα ο Ελλαδικός χώρος θα χάσει τήν ιδιαίτερη γεωπολιτική του βαρύτητα.

6). Οι συνέπειες μιας τέτοιας ενωσης,θα γίνουν εξάλλου έντονα αισθητές στους ακόλουθους τών άλλων θρησκειών,με πολλούς τρόπους.

Αυτή τη στιγμή πολλοί Ορθόδοξοι αρνούνται στην Δυτικοί Εκκλησία τόν τίτλο <<( Ρωμαίο )Καθολική Εκκλησία>>αφού οι ίδιοι αισθάνονται ότι είναι συνεχιστές τής ΜΙΑΣ,ΑΓΊΑΣ,ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΊ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,ενώ θεωρούν τό Βυζάντιο πραγματικό διάδοχο τής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας καί αποζητούν τόν τίτλο τού <<Ρωμιός >> καί <<Καθολικός>> για τους Ορθόδοξους. Παράλληλα,αποκαλούν αυτούς που είναι γνωστοί ως Καθολικοί (τους Δυτικούς): <<παπικους >>.

Η ΕΝΩΣΗ ΤΏΝ ΕΚΚΛΗΣΙΏΝ ΈΝΑ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΖΉΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΈΧΕΙ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΊ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΎ. ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΈΣ ΣΥΖΗΤΉΣΕΙΣ ΚΟΡΥΦΏΝΟΝΤΑΙ ΜΌΝΟ ΜΕΤΑΞΎ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΏΝ ΕΝΤΎΠΩΝ ΠΟΥ ΕΚΦΡΆΖΟΥΝ ΤΉΝ ΜΙΑ H ΤΉΝ ΆΛΛΗ ΆΠΟΨΗ ΚΑΊ ΜΕΤΑΞΎ ΚΕΙΜΕΝΩΝ,ΜΠΡΟΣΟΥΡΩΝ,ΚΑΊ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΜΕΤΑΞΎ ΟΡΘΌΔΟΞΩΝ. ΌΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΕΝ ΆΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΆΖΑΣ ΤΟΎ ΛΑΟΎ ΤΉΝ ΏΡΑ ΠΟΥ ΚΆΘΕ ΈΚΒΑΣΗ ΑΥΤΟΎ ΤΟΎ ΓΕΓΟΝΌΤΟΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΉΣΕΙ ΤΉΝ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΉ ΑΝΆΔΕΙΞΗ ΤΟΎ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΎ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΊΟΥ ΩΣ ΠΡΏΤΟΥ ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΜΕΤΑΞΎ ΤΏΝ ΟΡΘΌΔΟΞΩΝ,ΑΛΛΆ ΚΑΊ ΜΕΤΑΞΎ ΌΛΩΝ ΤΏΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΏΝ Η ΤΉΝ ΤΡΑΓΙΚΉ ΤΟΎ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΣΗ ΚΑΊ ΕΞΕΦΑΝΙΣΗ ΑΠΌ ΤΌ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΜΕ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΈΣ ΣΥΝΈΠΕΙΕΣ !

¤ Ο ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΎ ΠΆΠΑ ΚΑΊ ΟΡΘΌΔΟΞΟΥ ΠΑΤΡΙΆΡΧΟΥ.

Οι Θεοφόροι Πατέρες τής Ορθοδοξίας οι οποίοι με ακλόνητο τρόπο δείχνουν καί τό δρόμο τής αληθείας. Οι επιπτώσεις που θα είχε τό σχέδιο που εκπονείται αυτή τη στιγμή για άνευ όρων ενωση τών τεσσάρων ΠΑΛΑΙΦΑΤΩΝ Ορθοδόξων Πατριαρχείων με τήν <<Αγία Έδρα τής Ρώμης>> θα προκύψει έτσι μια πενταρχία με primus inter pares τόν Πάπα Ρώμης.

Κομβικό σημείο σε όλα αυτα αποτελεί η μορφή τού Οικουμενικου Πατριάρχη κ.κ Βαρθολομαίου,ενός ανθρώπου που για πολλούς Ορθόδοξους έχει καταστεί σημείο αντιλεγόμενο επειδή με τις προσεγγίσεις τού με τους Παπικους ενεργοποιούν όλα τά αναθέματα τών Αγίων Ορθοδόξων Πατέρων τής Μιας Ανατολικής Αποστολικης Εκκλησίας κυρητωντας τήν ΑΊΡΕΣΗ ΓΥΜΝΉ ΤΉΝ ΚΕΦΑΛΉ.

Στην όλη ιστορία επίσης κομβικός είναι καί ο ρόλος τού Πάπα . Ο άνθρωπος αυτός,που είναι φορέας μέγας τής κλασσικής ελληνικής παιδείας ΑΛΛΆ ΚΑΊ ΒΑΘΎΤΑΤΟΣ ΓΝΩΣΤΉΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΊΑΣ,έχει επανειλημμενος εσκεμμένος με τήν στάση του ΌΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΜΙΑ ΔΉΘΕΝ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΊ ΦΙΛΕΛΛΗΝΙΚΉ ΠΟΛΙΤΙΚΉ.

Ο Πάπας  δέν παύει να είναι ο αδιαπραγμάτευτος συνεχιστής αυτής ακριβώς τής Ρωμαιοκαθολικής παράδοσής καί τού ΚΑΙΣΑΡΟΠΑΠΙΣΜΟΥ, που κατέστησε διεθνώς τό Βατικανό παγκόσμια αναντίρρητη δύναμη όχι μόνο στον χάρτη τού χώρου τών θρησκειών,αλλά καί στην διεθνή πολιτική σκηνή. Μιας ισχύος που κατά πάσα πιθανότητα ΣΉΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ ΜΕΓΆΛΗ ΠΟΥ ΔΈΝ ΈΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΌ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ.

Τό πόσο αδιαπραγμάτευτος είναι ο σημερινός Πάπας φαίνεται όχι τόσο στους διαλόγους τού με τους Ορθόδοξους όπως π.χ. Στην Ραβέννα,αλλά στις εγκυκλίους του. Εκεί ο Πάπας Ρώμης ισχυρίζεται (ουαί καί αλίμονο) ότι Μητέρα Εκκλησία είναι η {<<Εκκλησία>> τών πονηρευομένων τής Ρώμης}. Ονομάζονται λέει βέβαια επίσης Εκκλησίες όσες έχουν μία Αποστολικη διαδοχή καί κανονική Ευχαριστία. Μέσα σε αυτές συμπεριλαμβάνονται καί οι Ορθόδοξες ΕΚΚΛΗΣΊΕΣ οι οποίες όμως είναι ιδιαίτερες.

Ο Πάπας διακρίνει στην εκκλησιολογία τού μια τριπλή δομή τής Εκκλησίας: τήν τοπική Εκκλησία,τήν περιφερειακή Εκκλησία (τήν ευρύτερη)καί τήν Καθολική Εκκλησία -τουτέστιν τήν Εκκλησία τής Ρώμης.

¤ Κατά αυτό τό σχήμα οι Ορθόδοξες Εκκλησίες,που όπως λέει <<από συνήθεια ονομάζουμε Εκκλησίες >>,στερούνται καθολικότητας επειδή δέν είναι ενωμένες με τη Ρώμη κατά τό σκεπτικό του.

Αυτά τά αναφέρει σε επίσημη εγκύκλιο που απευθύνεται στο παγκόσμιο πλήρωμα καί κλήρο τής Καθολικής Εκκλησίας. Αυτή η εγκύκλιός του (Απήχηση στην Καθολική Εκκλησία, http: www.vatican.va/archive/ccc_css/archive/catechism/p1s2c3a9.htm ) επειδή είναι ex cathedra καί δέν είναι ένα απλό κείμενο,χαρακτηρίζεται από τήν <<πνευματική ορθότητα>> - κατά τους Καθολικούς - αφού στις εγκυκλίους τού ο Πάπας μιλάει κάνοντας χρήση τού <<αλάθητου >>.

Εδώ ακριβώς παρατηρείται καί μια πονηρή αντίφαση στη στάση τού Πάπα Βενέδικτου, αφού,στη Ραβέννα,όπου όμως, τυπικά,δέν ομιλεί με τό <<αλάθητο>> ,στην συνάντηση τού με τους Ορθοδόξους λέει ότι <<δέν στερούνται καθολικότητας οι Ορθόδοξες Εκκλησίες >>

¤Ο ρόλος που θα παίξει τό ευγενές πλήρωμα, τό Βασίλειο Ιερατευμα,ή πατρώα ευσέβεια,τό μικρό ποίμνιο,που καλείτε χλευαστικώς <<θρησκευτική ομάδα,ή Παλαιοημερολογίτες>>.

Είναι οι outsiders τού παιχνιδιού οι οποίοι Χαριτη Θεού αγωνίζονται καί θα εμφανιστούν δυναμικά στό προσκήνιο καί θα τό εκτρέψουν πρός ΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ που αυτή τήν στιγμή δέν μπορεί να υπολογίσει ούτε τό Βατικανό αλλά ούτε καί προδοτικά Συνοδική Ορθόδοξη Εκκλησία.

Ονομάζονται ΓΟΧ ( Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί) καί κατά τόν Πατριάρχη Βαρθολομαίο καί τήν Συνοδική Εκκλησία τής Ελλάδος που τους αποκαλούν << Ορθοδόξους Σχιματικους >> επειδή απεκόπησαν από τήν Εκκλησία τών πονηρευομένων κατηγορώντας τήν ως οικουμενιστικοί καί αυτοαναιρεθείσα,δέν μνημονεύουν τις κρατούσες <<επίσημες Εκκλησιαστικές αρχές>> καί ακολουθούν τό πάτριο Ιουλιανό ημερολόγιό- εορτολόγιο. Οι ΓΟΧ εμμένουν στην αληθινή διατήρηση τού βάθους καί τού εύρους τής ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ στην Εκκλησία, καί με κάθε ευκαιρία ομολογούν κατά τού Πάπα καί τής ενδεχόμενης Ενωσης τών Εκκλησιών.

Μπορεί δυνητικά ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΌΛΟ ΈΛΞΗΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΟΜΆΔΑ ΟΡΘΌΔΟΞΩΝ η οποία δέν βλέπει με καλό μάτι τήν προσέγγισή τών Εκκλησιών καί η οποία δέν αποκλείεται τελικά να συσπειρωθεί σε σχήματα που θα αρχίσουν ουσιαστικό διάλογο μέ τους ΓΟΧ.

Επανειλημμένως οι Πάτριο-εορτολογιτες-ημερολογίτες δηλώνουν καί ομολογούν ότι οι κινήσεις τών Οικουμενικών Πατριαρχών αλλά καί γενικώτερα τών επικεφαλής Ορθοδόξων τών Εκκλησιών είναι κινήσεις που στηρίζουν ΌΧΙ ΤΉΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΉ ΔΙΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ,ΑΛΛΆ ΤΉΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΎ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΎ ΚΑΊ ΤΉΝ ΑΠΡΌΣΩΠΗ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΉ ΝΈΑ ΕΠΟΧΉ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ. Η επιχειρούμενη ένωση τών Εκκλησιών δέν είναι παρά ένα βήμα για τήν υλοποίηση τής ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ,αφού θα ακολουθήσει προσέγγισή με άλλες θρησκείες καί τελικά όλες οι θρησκείες θα ενωθούν σε μια . Τήν ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ.

Χρειάζεται εκ μέρους μας μεγάλη προσοχή καί ειλικρινή συμμετοχή στην μυστηριακή ζωή τής Εκκλησίας πνευματική αφύπνιση & προσευχή, εγρήγορση, γιατί η σημερινή εποχή, μάς ΟΔΗΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΊΑ ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΆΝΕΥ ΌΡΩΝ ΥΠΟΤΑΓΉ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΕΞΟΥΣΊΑ ΚΑΊ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΊΑ που δέν έχει προηγούμενο,ή οποία ΘΑ ΕΜΦΑΝΊΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΝΕΚΤΙΚH ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌΤΗΤΑ ΑΛΛΆ ΣΤΗΝ ΟΥΣΊΑ ΘΑ ΣΥΝΘΛΙΒΕΊ ΚΆΘΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΉ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑΚΑΊ ΚΆΘΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΉ ΈΚΦΡΑΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

Με αποτέλεσμα τήν δημιουργία ενός άχρωμου,αγευστου καί ατομικιστικού μονοπολιτισμού, ΠΟΥ ΘΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΘΥΡΜΑΤΑ ΘΈΛΗΣΗΣ ΚΑΊ ΈΡΜΑΙΑ ΤΥΦΛΆ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΝ ΚΕΝΏΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Οι Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί= ΓΟΧ , μπορεί να φαίνονται <<ακραίοι>> ή να δημιουργούν προβλήματα στην Κρατούσα Εκκλησία αφού αμφισβητούν τήν ειδικότητά τής καί δέν μνημονεύουν τους κατά τόπους Πατριάρχες ή Αρχιεπισκόπους.

Αν όμως προσεγγίσει κανείς τό ζήτημα γεωπολιτικά καί σύμφωνα με τους Άγίους Πατέρες τής Μιας Αγίας Αποστολικής καί Καθολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας στήν πραγματικότητα οι ΓΟΧ διασφαλίζουν τήν ακεραιότητα συνέχισης τής Ιεράς Παράδοσης,αφού με τόν αυστηρό τους έλεγχο πρός τά εκλησιαστικά κέντρα δύναμης αποτρέπουν τήν άλωση τής Εκκλησίας από τις δυνάμεις εκείνες που τό επιδιώκουν. Από τήν άποψη αυτή η προστασία τών Πάτριο-εορτολογιτικών- ημερολογιτικών σχημάτων από τόν ελληνισμό είναι απαραίτητη καί ενδεδειγμένη.

¤Τά αποτελέσματα τής Ένωσης για τό Ορθόδοξο Πατριαρχείο.

Η Ενωση τού Οικουμενικού Πατριαρχείου με τήν Ρώμη θα έφερνε ολέθρια αποτελέσματα μεταξύ τών Ορθοδόξων καί αυτοί που συμβουλεύουν τόν Οικουμενικό Πατριάρχη πρός αυτήν τήν κατεύθυνση κάνουν μεγάλο λάθος. Κατ' αρχήν είναι βέβαιο (;;;) ότι σε μια τέτοια απόφαση δέν θα τόν ακολουθούσε ούτε τό Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ούτε τό Άγιο Όρος ούτε η Σερβική Εκκλησία ούτε η Ρωσική Εκκλησία,αλλα ούτε καί η Γεωργική Εκκλησία(;;;) Η Ελλαδική Εκκλησία στην σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία τής θα σαμποτάριζε αυτή τήν υπόθεση καί πιθανότατα η Εκκλησία τής Κύπρου(;;;)

Όλη λοιπόν αυτή η υπόθεση τής Ένωσης τών Εκκλησιών παραβλέπει τό Συνοδικό Σχήμα γεγονός τό οποίο θα οδηγήσει σε βαθυτατους τριγμούς, θα δημιουργήσει σύγχυση στους πιστούς καί θα κάνει πολλούς από αυτούς ακόμα ΚΑΊ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΨΟΥΝ ΤΉΝ ΟΡΘΌΔΟΞΗ ΠΊΣΤΗ, ειδικά όταν αρχίσουν <<οι παπάδες τά γενειοτραβήγματά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.