ΑNEΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛ Η ΒΛΑΣΦΗΜΗ , ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ " JESUS CHIRST SUPERSTAR "
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΚΡΟΠΟΛ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 9 . Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 9μ.μ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΙΣ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 64 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ , ΜΕΡΕΣ , ΩΡΕΣ κ.λ.π ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ.
ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ , ΓΙΑΤΊ ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ NA ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ , ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ , ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ GAY , ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΙ ΤΑΓΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666 , ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ , ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΑ ΩΣ ΜΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΝΑΤΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ.
ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ , ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΩΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ , ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΠΑΡΑΘΡΗΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΩΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ.
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018 ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ , ΚΛΗΡΙΚΟΙ , ΜΟΝΑΧΟΙ-ΕΣ , ΛΑΙΚΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ "ΑΚΡΟΠΟΛ " ΣΤΙΣ 7 μ.μ 2ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 9μ.μ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΧΤΕΙ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ.
neataksi.blogspot.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.....
Το Κείμενο που ακολουθεί το πήραμε από την ιστοσελίδα News 24/7........
....Η ανατρεπτική ροκ όπερα "Jesus Christ Superstar" που ασχολήθηκε με την ανθρώπινη διάσταση του Ιησού, αγκάλιασε τη γυναίκα Μαρία Μαγδαληνή και αποκατέστησε την πλεκτάνη που έστησε η Εκκλησία στον Ιούδα
Το "Jesus Christ Superstar", η πασίγνωστη ροκ όπερα σε μουσική του Andrew Lloyd Webber και λιμπρέτο του Tim Rice, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1970 σε LP, με θέμα την τελευταία εβδομάδα της ζωής του Ιησού – από την είσοδο στα Ιεροσόλυμα μέχρι και την Σταύρωση – σε μια τελείως καινούργια και τολμηρή προσέγγιση του Θείου δράματος, απελευθερωμένη από την εκκλησιαστική "μεταφυσική" και επικεντρωμένη στην ανθρώπινη – και αληθινή – πλευρά των πρωταγωνιστών της.
Στο έργο των Webber and Rice κεντρικό πρόσωπο είναι ο Ιούδας, για πρώτη φορά είναι η δική του σκοπιά που μετράει και όχι αυτή των Γραφών. Ο ανυπόμονος επαναστάτης, ανατρεπτικός ιδεαλιστής, κοινωνικά ευαίσθητος – και καθόλου τυχαία μαύρος στην ταινία του Jewison – Ιούδας δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον εκκλησιαστικό "προδότη" που πλήρωσε την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός αποδιοπομπαίου τράγου, όταν στηνόταν στα Ευαγγέλια το "αφήγημα" της καινούργιας θρησκείας, με απώτερο σκοπό να ξεχωρίσει μια κι έξω η ανθρώπινη και άρα αμαρτωλή φύση, από τη θεϊκή υπόσταση του Ιησού.
Στο "Jesus Christ Superstar" δεν έχει θέση ο Υιός του Θεού, αλλά ο συναισθηματικός και "ανθρώπινα" ανασφαλής Ιησούς που δεν γνωρίζει πώς να διαχειριστεί τους καρπούς της διδασκαλίας του, πέφτοντας στην παγίδα ενός "ανθρώπινου" ναρκισσισμού, που τον παρασύρει σε λανθασμένες επιλογές και "ανθρώπινες" αδυναμίες. Αυτό από μόνο του ήταν αρκετό να φρικάρει εκκλησίες και παπάδες, αλλά οι Webber και Rice το χόντρυναν και άλλο, βάζοντας δίπλα στον Ιησού την Μαρία Μαγδαληνή. Όχι στα γόνατα ως πόρνη να ζητάει συγχώρεση, ούτε πίσω του ως γυναίκα που πρέπει να αντιληφθεί τη θέση της, αλλά δίπλα του. Ως σύντροφο και έμπιστη που προσπαθεί να τον βοηθήσει, να τον ερμηνεύσει και να τον αγαπήσει, όπως όταν στο "I don't know how to love him" τραγουδάει τον έρωτά της για τον Ιησού που "είναι άντρας, είναι απλά ένας άντρας και είχα πολλούς άντρες μέχρι τώρα", κλείνοντας με τους στίχους "τον θέλω τόσο, τον αγαπώ πολύ". Ντελίριο "ασέβειας"!
Και βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το έργο σταματάει στη Σταύρωση. Δεν υπάρχουν αποκαθήλωση και ταφή, αλλά πάνω απ’ όλα δεν υπάρχει Ανάσταση.
Ο συμβολισμός είναι κάτι περισσότερο από φανερός και ευθύς: ο τελευταίος σταθμός είναι ο θάνατος, αυτή είναι η ανθρώπινη κατάληξη. Τα παρακάτω περισσεύουν ή απλά δεν ενδιαφέρουν. Αυτή η ωμή "παράλειψη" χαρακτηρίστηκε από πολλές Εκκλησίες ως βλασφημία.
Έτσι κι αλλιώς το "Jesus Christ Superstar", είτε ως LP, είτε ως θεατρική παράσταση, είτε ως κινηματογραφικό έργο, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την "οργανωμένη" θρησκεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Καταρχήν η απόδοση και μόνο του Θείου Δράματος με τις φόρμες της ροκ μουσικής θεωρήθηκε προκλητική από τους φανατικούς χριστιανούς. Από την άλλη, οι Εβραίοι χαρακτήρισαν το όλο concept σφόδρα αντισημιτικό και το καταδίκασαν απερίφραστα. Αλλά και πολλοί μη συντηρητικοί κύκλοι αντιμετώπισαν καχύποπτα το γεγονός ότι ο Norman Jewison στην κινηματογραφική μεταφορά του έργου έδωσε στον μοναδικό μαύρο πρωταγωνιστή, το ρόλο του Ιούδα.
Από την άλλη, η χριστιανική εκκλησία στο σύνολό της δεν μπόρεσε να χωνέψει το συμπαθητικό προφίλ με το οποίο παρουσιάζεται ο Ιούδας, ούτε φυσικά και την επιθετική του στάση απέναντι στον Ιησού. Το κράξιμο έγινε ακόμα πιο μεγάλο όταν ο Tim Rice τόλμησε να δηλώσει ότι "είδαμε τον Χριστό όχι σαν Θεό, αλλά σαν το σωστό άτομο, στον σωστό τόπο, την σωστή στιγμή". Οι "δικοί μας" βέβαια δεν θα μπορούσαν να μείνουν αμέτοχοι σε όλα αυτά.
Έτσι, στην πρεμιέρα της ταινίας στην Ελλάδα, το παπαδαριό μαζί με εξοργισμένους πιστούς μαζεύτηκαν έξω από τους κινηματογράφους δημιουργώντας επεισόδια και καταφέρνοντας να αναβάλλουν τις προβολές, κάτι που τελικά έγινε λίγο καιρό αργότερα αποκλειστικά στο "Αττικόν".
Να προσθέσουμε εδώ ότι άπειρες φορές που η ταινία είχε προγραμματιστεί να μεταδοθεί από την τηλεόραση λίγο πριν ή μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, συνάντησε πάντα την αναχρονιστική αντίδραση της Ιεράς Συνόδου, αφήνοντας όλους όσους ήθελαν να την παρακολουθήσουν, στο έλεος των χολιγουντιανών υπερπαραγωγών του Σεσίλ ντε Μιλ, του Φράνκο Τζεφιρέλι και των ομοίων τους...
ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ.....
Το Κείμενο που ακολουθεί το πήραμε από την ιστοσελίδα News 24/7........
....Η ανατρεπτική ροκ όπερα "Jesus Christ Superstar" που ασχολήθηκε με την ανθρώπινη διάσταση του Ιησού, αγκάλιασε τη γυναίκα Μαρία Μαγδαληνή και αποκατέστησε την πλεκτάνη που έστησε η Εκκλησία στον Ιούδα
Το "Jesus Christ Superstar", η πασίγνωστη ροκ όπερα σε μουσική του Andrew Lloyd Webber και λιμπρέτο του Tim Rice, κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 1970 σε LP, με θέμα την τελευταία εβδομάδα της ζωής του Ιησού – από την είσοδο στα Ιεροσόλυμα μέχρι και την Σταύρωση – σε μια τελείως καινούργια και τολμηρή προσέγγιση του Θείου δράματος, απελευθερωμένη από την εκκλησιαστική "μεταφυσική" και επικεντρωμένη στην ανθρώπινη – και αληθινή – πλευρά των πρωταγωνιστών της.
Στο έργο των Webber and Rice κεντρικό πρόσωπο είναι ο Ιούδας, για πρώτη φορά είναι η δική του σκοπιά που μετράει και όχι αυτή των Γραφών. Ο ανυπόμονος επαναστάτης, ανατρεπτικός ιδεαλιστής, κοινωνικά ευαίσθητος – και καθόλου τυχαία μαύρος στην ταινία του Jewison – Ιούδας δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον εκκλησιαστικό "προδότη" που πλήρωσε την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός αποδιοπομπαίου τράγου, όταν στηνόταν στα Ευαγγέλια το "αφήγημα" της καινούργιας θρησκείας, με απώτερο σκοπό να ξεχωρίσει μια κι έξω η ανθρώπινη και άρα αμαρτωλή φύση, από τη θεϊκή υπόσταση του Ιησού.
Στο "Jesus Christ Superstar" δεν έχει θέση ο Υιός του Θεού, αλλά ο συναισθηματικός και "ανθρώπινα" ανασφαλής Ιησούς που δεν γνωρίζει πώς να διαχειριστεί τους καρπούς της διδασκαλίας του, πέφτοντας στην παγίδα ενός "ανθρώπινου" ναρκισσισμού, που τον παρασύρει σε λανθασμένες επιλογές και "ανθρώπινες" αδυναμίες. Αυτό από μόνο του ήταν αρκετό να φρικάρει εκκλησίες και παπάδες, αλλά οι Webber και Rice το χόντρυναν και άλλο, βάζοντας δίπλα στον Ιησού την Μαρία Μαγδαληνή. Όχι στα γόνατα ως πόρνη να ζητάει συγχώρεση, ούτε πίσω του ως γυναίκα που πρέπει να αντιληφθεί τη θέση της, αλλά δίπλα του. Ως σύντροφο και έμπιστη που προσπαθεί να τον βοηθήσει, να τον ερμηνεύσει και να τον αγαπήσει, όπως όταν στο "I don't know how to love him" τραγουδάει τον έρωτά της για τον Ιησού που "είναι άντρας, είναι απλά ένας άντρας και είχα πολλούς άντρες μέχρι τώρα", κλείνοντας με τους στίχους "τον θέλω τόσο, τον αγαπώ πολύ". Ντελίριο "ασέβειας"!
Και βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το έργο σταματάει στη Σταύρωση. Δεν υπάρχουν αποκαθήλωση και ταφή, αλλά πάνω απ’ όλα δεν υπάρχει Ανάσταση.
Ο συμβολισμός είναι κάτι περισσότερο από φανερός και ευθύς: ο τελευταίος σταθμός είναι ο θάνατος, αυτή είναι η ανθρώπινη κατάληξη. Τα παρακάτω περισσεύουν ή απλά δεν ενδιαφέρουν. Αυτή η ωμή "παράλειψη" χαρακτηρίστηκε από πολλές Εκκλησίες ως βλασφημία.
Έτσι κι αλλιώς το "Jesus Christ Superstar", είτε ως LP, είτε ως θεατρική παράσταση, είτε ως κινηματογραφικό έργο, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την "οργανωμένη" θρησκεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Καταρχήν η απόδοση και μόνο του Θείου Δράματος με τις φόρμες της ροκ μουσικής θεωρήθηκε προκλητική από τους φανατικούς χριστιανούς. Από την άλλη, οι Εβραίοι χαρακτήρισαν το όλο concept σφόδρα αντισημιτικό και το καταδίκασαν απερίφραστα. Αλλά και πολλοί μη συντηρητικοί κύκλοι αντιμετώπισαν καχύποπτα το γεγονός ότι ο Norman Jewison στην κινηματογραφική μεταφορά του έργου έδωσε στον μοναδικό μαύρο πρωταγωνιστή, το ρόλο του Ιούδα.
Από την άλλη, η χριστιανική εκκλησία στο σύνολό της δεν μπόρεσε να χωνέψει το συμπαθητικό προφίλ με το οποίο παρουσιάζεται ο Ιούδας, ούτε φυσικά και την επιθετική του στάση απέναντι στον Ιησού. Το κράξιμο έγινε ακόμα πιο μεγάλο όταν ο Tim Rice τόλμησε να δηλώσει ότι "είδαμε τον Χριστό όχι σαν Θεό, αλλά σαν το σωστό άτομο, στον σωστό τόπο, την σωστή στιγμή". Οι "δικοί μας" βέβαια δεν θα μπορούσαν να μείνουν αμέτοχοι σε όλα αυτά.
Έτσι, στην πρεμιέρα της ταινίας στην Ελλάδα, το παπαδαριό μαζί με εξοργισμένους πιστούς μαζεύτηκαν έξω από τους κινηματογράφους δημιουργώντας επεισόδια και καταφέρνοντας να αναβάλλουν τις προβολές, κάτι που τελικά έγινε λίγο καιρό αργότερα αποκλειστικά στο "Αττικόν".
Να προσθέσουμε εδώ ότι άπειρες φορές που η ταινία είχε προγραμματιστεί να μεταδοθεί από την τηλεόραση λίγο πριν ή μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, συνάντησε πάντα την αναχρονιστική αντίδραση της Ιεράς Συνόδου, αφήνοντας όλους όσους ήθελαν να την παρακολουθήσουν, στο έλεος των χολιγουντιανών υπερπαραγωγών του Σεσίλ ντε Μιλ, του Φράνκο Τζεφιρέλι και των ομοίων τους...
Η ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
" JESUS CHRIST SUPERSTAR"
" JESUS CHRIST SUPERSTAR"
ΦΡΙΞΟΝ ΗΛΙΕ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΞΟΝ ΓΗ.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.