"Αν δεν είναι στην Vogue δεν είναι στη μόδα" της... Νέας Τάξης Πραγμάτων!
Αν θέλει κανείς να δει το πόσο χαμηλά έχει πέσει η αισθητική της δυτικής κοινωνίας, δεν έχει παρά να δει την κολεξιόν της Gypsy Sport. Αν πάλι θέλει να δει ποιοι κρύβονται πίσω από αυτό το κατάντημα, δεν έχει ποιο είναι το περιοδικό που σπονσοράρει τον "αυτοδημιούργητο" σχεδιαστή της: Η Vogue.
Η πασαρέλα με τα μοντέλα του "αλλιώτικου και διαφορετικού" έκλεισε με τον 10χρονο ο οποίος Desmond Napoles, "έκλεψε" την παράσταση.
Ο μικρός Desmond, έγινε γνωστός το 2015 ως ο Desmond is Amazing, όταν παρευρέθηκε στο Pride Parade της Νέας Υόρκης. Έκτοτε χρησιμοποιεί τη συνεχώς αυξανόμενη φήμη του για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα της κοινότητας LGTBQ. Ή μήπως συμβαίνει το αντίθετο;
Μάλιστα ίδρυσε και το πρώτο σπίτι για άτομα της κοινότητας drag κάτω των 20 ετών, δηλαδή ανήλικες, το οποίο ονομάζεται «Haus of Amazing» το οποίο αναμένεται να ανοίξει σύντομα.
Μερικά ακόμα από τα εμπνευσμένα αριστουργήματα και τα εκπληκτικά μοντέλα του σχεδιαστή μόδας:
Τώρα, αν παρά το μαύρο, τις εξάλφες, το σαδομαζοχιστικό και το ανδρόγυνο ακόμα δυσκολεύεστε να το ταυτίσετε με τον σατανισμό και τον Μπαφομέτ, η παρακάτω φωτογραφία με τον ίδιο τον σχεδιαστή, θα σας απαλλάξει από κάθε αμφιβολία:
Ποιος είναι ο Rio Uribe, της Gypsy Sport, και πως έγινε διάσημος
Ο Uribe, ο οποίος μεγάλωσε στη συνοικία Koreatown του Λος Άντζελες, δεν προέρχεται από πλούσιο υπόβαθρο, ούτε είναι απόφοιτος μιας αναγνωρισμένης σχολής σχεδιασμού.
Σχεδόν άγνωστος ακόμα, ο 30χρονος σήμερα σχεδιαστής μετακόμισε στη Νέα Υόρκη το 2006. Τα περίεργα σχέδια του σε λίγους μήνες άρχισαν να αρέσουν στο Νεοϋορκέζικο κοινό, όσο εκείνος για να ζήσει έκανε δουλειές του ποδαριού.
Πολύ σύντομα τον "ανακάλυψε" η αρχισυντάκτρια της Vogue, Anna Wintour, η οποία και τον προώθησε μέσω του CFDA/Vogue Fashion Fund, από το οποίο βραβεύθηκε.
Όπως δηλώνει ο ίδιος, στην αρχή ήταν φοβισμένος γιατί δεν ήταν συνηθισμένος στα κυκλώματα, αλλά η Άννα Wintour τον καθησύχασε λέγοντας τους, "απλά να είσαι αυθεντικός και να είσαι ο εαυτός σου..." Είχαν βρει ένα ακόμα "αστέρι" που θα ταίριζε στην κρυφή ατζέντα του περιοδικού.
Το περιοδικό έχει μακρά ιστορία. Από ίδρυσής του το 1892, έχει παίξει σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση του γυναικείου lifestyle της Αμερικής, της Αγγλίας και γενικότερα της Δύσης, προωθώντας από τη χειραγώγηση των γυναικών μέχρι και την σεξουαλική απελευθέρωση των κοριτσιών.
Σήμερα ανήκει σε έναν μεγάλο εκδοτικό οργανισμό, την εκδοτική εταιρεία Condé Nast, με έδρα στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας και εκδίδει τα περιοδικά Allure, Architectural Digest, Ars Technica, Backchannel, Bon Appétit, Brides, Condé Nast Traveler, Epicurious, Glamour, Golf Digest, GQ, Pitchfork, Self, Teen Vogue, The New Yorker, Vanity Fair, Vogue, W και Wired.
Η Condé Nast όμως δεν είναι εντελώς αυτόνομη, αλλά ανήκει στις Advance Publications με έδρα το World Trade Center, στη Νέα Υόρκη, τα οποία ανήκουν τους απογόνους των S. Ι. Newhouse Sr., Donald Newhouse και S. Ι. Newhouse, Jr – όλοι μέλη μιας εβραϊκής οικογένειας.
Πρόσφατα ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά τους, το Wired, φιλοξένησε άρθρο με τίτλο, «Που είναι το κακό στο να τρώμε ανθρώπους;».
Εκεί ακριβώς που είναι και το κακό να μην έχουν και οι άνθρωποι ούτε φύλο, ούτε αισθητική: Στα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.