Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Αθανάσιος Τσακαλης :Διαβάστε και βγάλτε μόνοι σας, τα συμπεράσματα για τα Ανώτατα Στελέχη του Π.Ν.


«διοτι προφανώς μου υποδεικνύετε να σωπάσω δηλαδή να μη φωνάζω εναντία στο ΔΝΤ (Δήμιοι Νέας Τάξης) στην ανέγερση του μουσουλμανικού Τεμένους σε στρατιωτική περιοχή…»
«Μου υποδεικνύετε να σωπάσω στην παραχώρηση της Εθνικής Κυριαρχίας μέσων των Μνημονίων στην κατάργηση των παρελάσεων στην άρνηση μου να παραλάβω τον ΑΜΚΑ , στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και τέλος στα οικονομικά –εργασιακά δικαιώματα του κλάδου μας»
Σήμερα, όποιος στρτιωτικός αγωνίζεται ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, διώκεται... από τους ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΕΣ ...
Φωτογραφία του χρήστη ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Σε έγγραφο του ΓΕΝ/Β3 με Φ.453.2/45/216195/Σ.6199 απο 5 ΟΚΤ 15 προς το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών αναφέρονται αυτολεξεί τα κάτωθι:

Φωτογραφία του χρήστη ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
«…Όσο επιπλέον και το περιεχόμενο ιδίως της από 2-8-2013 αίτησης επανάκρισης του ιδίως όπου ο
αιτών αναγράφει : «διοτι προφανώς μου υποδεικνύετε να σωπάσω δηλαδή να μη φωνάζω εναντία στο ΔΝΤ (Δήμιοι Νέας Τάξης) στην ανέγερση του μουσουλμανικού Τεμένους σε στρατιωτική περιοχή…» ή όπου αναγράφει «Μου υποδεικνύετε να σωπάσω στην παραχώρηση της Εθνικής Κυριαρχίας μέσων των Μνημονίων στην κατάργηση των παρελάσεων στην άρνηση μου να παραλάβω τον ΑΜΚΑ , στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και τέλος στα οικονομικά –εργασιακά δικαιώματα του κλάδου μας» θέματα τα οποία δεν έχουν καμία αναφορά στην σταδιοδρομία του αιτούντος στο ΠΝ και εν τέλει τα ανώτερα στοιχεία στηρίζουν την προσβαλλόμενη δυσμενή κρίση του αιτούντος ως σχετικό»
Εγώ από την θέση μου σας παραθέτω εξ ολοκλήρου την αναφορά επανακρισης μου, στην μη σύννομη στέρηση βαθμού που μου είχαν επιβάλει καταπατώντας πέρα τους Νόμους και το Σύνταγμα της Ελλάδος και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα μου, τιμωρώντας με πρωτόδικη απόφαση στην οποία είχα υποβάλει έφεση και για την οποία ΑΘΩΟΘΗΚΑ παμψηφεί με πρόταση του κ. Εισαγγελέα.
Η ποινή είχε προέρθει κατόπιν μηνύσεως συνδικαλιστών του Στρατεύματος ΔΙΟΤΙ είχα τολμήσει και είχα γράψει στο facebook «ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΑΔΕΔΥ…ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ»
Τα συμπεράσματα Ελληνικέ Λαέ δικά Σου…………
Το μόνο που επιθυμώ από όσους το αναγνώσουν, να το μεταδώσουν Διαδικτυακά, διοτι όπως είναι γνωστό τα υπολοιπα μεσα …………..
asimpiestos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.