Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Janna Darnelle – Μια γυναίκα που ο άντρας της ήταν γκέι: ‘Πληγώνετε εμάς και τα παιδιά μας’

6497551829_04bf4228bf
Ο Επαναπροσδιορισμός του Γάμου Πληγώνει Γυναίκες σαν Εμένα – και Τα Παιδιά Μας
της Janna Darnelle
Η ώθηση για να παρουσιαστεί μια θετική εικόνα των οικογενειών του ίδιου φύλου έχει κρύψει την καταστροφή πάνω στην οποία πολλές είναι χτισμένες. Πρέπει να σταθούμε για το γάμο – και για τις πολύτιμες ζωές που ο γάμος δημιουργεί.
Κάθε φορά που μια νέα πολιτεία επαναπροσδιορίζει το γάμο, τα νέα είναι γεμάτα από ευχάριστες ιστορίες με γκέι και λεσβιακά ζευγάρια και τις νέες οικογένειες τους. Αλλά πίσω από αυτά τα μεγάλα χαμόγελα και τις ηλιόλουστες φωτογραφίες υπάρχουν άλλες, πιο οδυνηρές ιστορίες. Αυτές αφήνονται σε μυστικά, σκοτεινά μέρη. Καταστέλλονται, και εκείνοι που θα τις πουν φιμώνονται στο όνομα της ”ισότητας γάμου.”
Αλλά αρνούμαι να σιωπήσω.
Εκπροσωπώ μία από αυτές τις αληθινές ιστορίες ζωής που φυλάσσονται στις σκιές. Προσωπικά έχω αισθανθεί τον πόνο και την καταστροφή που προκάλεσε η προπαγάνδα που καταστρέφει τις φυσικές οικογένειες.
Το διαζύγιο
Το φθινόπωρο του 2007, ο σύζυγός μου μετά από σχεδόν δέκα χρόνια μου είπε ότι ήταν γκέι και ότι ήθελε διαζύγιο. Σε μια στιγμή, ο κόσμος που είχα γνωρίσει και αγαπήσει-η ζωή μας που είχαμε χτίσει μαζί-γκρεμίστηκε.
Προσπάθησα να τον πείσω να μείνει, να το βγάλει έξω και να παλέψει για να σώσει το γάμο μας. Αλλά η φωνή μου, οι επιθυμίες μου, οι ανάγκες μου, και εκείνα των δύο νεαρών παιδιών μας-δεν είχαν πλέον σημασία γι’ αυτόν. Είχαμε γίνει αναλώσιμοι, επειδή είχε αγκαλιάσει μια μικροσκοπική λέξη που είχε γίνει ολόκληρη η ταυτότητά του. Το να είναι ομοφυλόφιλος χάλκευσε τη δέσμευση, όρκους, την ευθύνη, την πίστη, την πατρότητα, γάμο, φιλίες, και την κοινότητα. Όλα αυτά πετάχτηκαν για χάρη της νέας ταυτότητάς του.

Προσπαθώντας για να σώσω το γάμο μας, δεν υπήρξε σταματημός του συζύγου μου. Το διαζύγιο μας δεν ήταν κανονισμένο σε διαμεσολάβηση ή με δικηγόρους. Όχι, πήγε κατευθείαν σε δίκη. Ο σύζυγός μου ήθελε κύρια επιμέλεια των παιδιών μας. Ολόκληρη η υπόθεση του μπορεί να συνοψιστεί σε μια φράση: ”Είμαι γκέι, και αξίζω τα δικαιώματά μου”. Έπιασε: ο δικαστής του έδωσε σχεδόν ό, τι ήθελε. Σε ένα σημείο, είπε μέχρι και στον σύζυγό μου, “Αν είχες ζητήσει περισσότερα, θα σου τα είχα δώσει.”
Πιστεύω πραγματικά ότι ο δικαστής νομοθετούσε από τον πάγκο, αγνοώντας τα πραγματικά περιστατικά της συγκεκριμένης περίπτωσης μας και απλά χρησιμοποιώντας μας- χρησιμοποιώντας τα παιδιά μας- για να βοηθήσει την επιρροή σε μελλοντικές περιπτώσεις. Στην κοινωνία μας, οι ΛΟΑΤ πολίτες θεωρούνται περιθωριοποιημένα θύματα που πρέπει να προστατεύονται με κάθε κόστος, ακόμη και αν αυτό σημαίνει την αφαίρεση των δικαιωμάτων από τους άλλους. Αγνοώντας την αδικία που διαπράχθηκε εις βάρος μου και τα παιδιά μου, ο δικαστής φαίνεται να πιστεύει ότι διόρθωνε μια μεγαλύτερη αδικία.
Ο σύζυγός μου μας είχε αφήσει για τον γκέι εραστή του. Βγάζουν περισσότερα χρήματα από ό, τι εγώ. Υπάρχουν δύο από αυτούς και μόνο μία από εμένα. Ακόμα κι έτσι, ο δικαστής πίστευε ότι ήταν τα θύματα. Δεν έχει σημασία τι είπα ή έκανα, δεν είχα την ευκαιρία απ’ το να σώσω τα παιδιά μας από το να αναπηδούν γύρω σαν κομμάτια αποσκευών.
Μια Νέα Ιδίου Φύλου Οικογένεια- Χτισμένη Πάνω στα Ερείπια της Δικής Μου
Ο πρώην σύζυγός μου και ο σύντροφός του προχώρησαν για να παντρευτούν. Η πρώτη τους τελετή έλαβε χώρα πριν η πολιτεία μας επαναπροσδιορίσει τον γάμο. Αφού δημιούργησε τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου, επέλεξαν να έχουν μια επανάληψη. Και στις δύο περιπτώσεις, τα παιδιά μου αναγκάστηκαν- παρά τη θέλησή μου και τη δική τους- να συμμετάσχουν. Στη δεύτερη τελετή, η οποία περιελάμβανε περισσότερα από είκοσι ζευγάρια, τοπικοί σταθμοί ειδήσεων και εφημερίδες ήταν εκεί για να καταγράψουν τους πρώτους γκέι γάμους που χοροστάτησαν στο κράτος μας. Η USA Today έκανε μια φωτογράφηση στον πρώην μου και τον συνεργάτη του, τα παιδιά μου, και ακόμη και τους παππούδες. Δεν ενημερώθηκα ότι αυτό συνέβαινε, ούτε μου δόθηκε μια φωνή να αντιταχθώ για τα παιδιά μας που χρησιμοποιούνται ως στηρίγματα για να προωθήσουν τον γάμο ατόμων του ιδίου φύλου στα μέσα ενημέρωσης.
Κατά τη στιγμή της πρώτης τελετής, ο γάμος δεν είχε αναγνωριστεί από το κράτος μας, το έθνος μας ή την εκκλησία μας. Και ο νέος γάμος του πρώην συζύγου μου, όπως και η πλειοψηφία των σχέσεων άντρα με άντρα, είναι μια «ανοιχτή», μη-αποκλειστική σχέση. Αυτό στέλνει ένα σαφές μήνυμα στα παιδιά μας: αυτό που αισθάνεστε περνά όλους τους νόμους, τις υποσχέσεις και τις ανώτερες αρχές. Μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε, όποτε θέλετε, και δεν έχει σημασία ποιόν πληγώνετε στην πορεία.
Αφού οι φωτογραφίες των παιδιών μας ήρθαν στη δημοσιότητα, μια πλημμύρα από σχόλια και δημοσιεύσεις εμφανίστηκαν. Σχολιαστές αναφώνησαν με το πόσο όμορφη αυτή η γκέι οικογένεια ήταν και συνεχάρησαν τον πρώην άντρα μου και το νέο σύντροφό του στην οικογένεια που ”δημιούργησαν”. Όμως υπάρχει ένα σημαντικό πρόσωπο που λείπει από αυτές τις εικόνες: η μητέρα και εγκαταλελλειμένη γυναίκα. Αυτή η «γκέι οικογένεια» δεν θα μπορούσε να υπάρξει χωρίς εμένα.
Δεν υπάρχει ούτε μία γκέι οικογένεια που υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο που δημιουργήθηκε με φυσικό τρόπο.
Κάθε οικογένεια του ιδίου φύλου μπορεί να υπάρξει μόνο με την χειραγώγηση της φύσης. Πίσω από την χαρούμενη πρόσοψη πολλών οικογενειών με επικεφαλής ζευγάρια του ιδίου φύλου, βλέπουμε σχέσεις που έχουν κατασκευαστεί από την συντριβή. Αντιπροσωπεύουν διαθήκες σπασμένες, αγάπη που εγκαταλείφθηκε, και ευθύνες που συνθλίβονται. Είναι χτισμένες στην προδοσία, τα ψέματα, και βαθιές πληγές.
Αυτό ισχύει επίσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια που χρησιμοποιούν τεχνολογίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, όπως η παρένθετη μητρότητα ή δωρεά σπέρματος για να αποκτήσουν παιδιά. Τέτοιες μέθοδοι εκμεταλλεύονται άνδρες και γυναίκες για το αναπαραγωγικό δυναμικό τους, μεταχειρίζονται τα παιδιά ως προϊόντα που αγοράζονται και πωλούνται, και σκόπιμα αρνούνται στα παιδιά μια σχέση με έναν ή δύο από τους βιολογικούς γονείς τους. Η πληρότητα και η ισορροπία δεν μπορεί να βρεθεί σε αυτές τις οικογένειες, επειδή κάτι λείπει πάντα. Λείπω εγώ. Αλλά είμαι πραγματική, και εκπροσωπώ εκατοντάδες και χιλιάδες συζύγων που έχουν προδοθεί και απορριφθεί.
Εάν ο σύζυγός μου είχε επιλέξει να μείνει, ξέρω ότι τα πράγματα δεν θα ήταν εύκολα. Αλλά αυτό είναι ο γάμος: να κάνεις έναν όρκο και την επιλογή να τον ζήσεις, μέρα με τη μέρα. Στην ασθένεια και στην υγεία, στις καλές εποχές και σε κακές, οι σύζυγοι πρέπει να επιλέξουν να θέσουν το άλλο πρόσωπο πρώτο, να τους αγαπούν ακόμη και όταν είναι δύσκολο.
Ένας καλός γάμος δεν εξαρτάται μόνο από τη σεξουαλική επιθυμία, η οποία μπορεί να έρχεται και να φεύγει και συχνά έξω από τον έλεγχό μας. Εξαρτάται από την επιλογή για να αγαπάς, να τιμάς, και να είσαι πιστός σε ένα άτομο, εγκαταλείποντας όλα τα άλλα. Είναι κοινό για τους συζύγους να έλκονται από άλλους ανθρώπους, συνήθως του αντίθετου φύλου, αλλά μερικές φορές του ιδίου φύλου. Οι σύζυγοι που εκτιμούν το γάμο τους δεν ενεργούν σε αυτές τις παρορμήσεις. Για εκείνους που θεωρούν τους εαυτούς τους να έλκονται από άτομα του ιδίου φύλου, μένοντας πιστοί στην αντίθετου φύλου σύζυγό τους δεν είναι μια προδοσία της πραγματικής τους ταυτότητας. Αντίθετα, πρόκειται για μια απόφαση να μην αφήνουν τον εαυτό τους να κυριαρχηθεί από τα πάθη τους. Αυτό δείχνει το βάθος και τη δύναμη του χαρακτήρα όταν αυτοί οι άνθρωποι παραμένουν πιστοί στις υποσχέσεις τους, συνειδητά προσπαθούν να θυμούνται, να τιμούν και να αναζωογονούν την αγάπη που είχαν για τους συζύγους τους όταν παντρεύτηκαν για πρώτη φορά.
Τα παιδιά μου αξίζουν κάτι καλύτερο
Τα δύο μικρά παιδιά μας εσκεμμένα και εκ προθέσεως ωθήθηκαν σε έναν κόσμο διαμάχης και μαχητικών πεποιθήσεων, τρόπου ζωής και αξιών, όλα στο όνομα των “δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων”. Ο πατέρας τους μετακόμισε σε μικρή απόσταση με τον νέο σύντροφό του, ο οποίος βρίσκεται σε ένα συγκρότημα που κατοικείται από δεκαέξι ομοφυλόφιλους άνδρες. Ένας από τους άνδρες έχει μια 19χρονη αρσενική πόρνη που έρχεται να τον εξυπηρετήσει. Ένας άλλος άνδρας, ο οποίος λειτουργεί ως πατρική φιγούρα αυτής της κοινότητας, είναι στα βαθιά εξήντα του και έχει ένα φίλο στα είκοσί του. Τα παιδιά μου μεταφέρθηκαν σε γκέι πάρτυ όπου αυτά είναι τα μόνα παιδιά και που μόνο αλκοολούχα ποτά σερβίρονται. Τα πήγαν σε τρανσέξουαλ παιχνίδια μπέιζμπολ, έρανους για δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, και κινηματογραφικά φεστιβάλ ΛΟΑΤ.
Και τα δύο παιδιά μου αντιμετωπίζουν ζητήματα ταυτότητας, όπως ακριβώς και τα άλλα παιδιά. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα βαθιά και μοναδικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν ως άμεσο αποτέλεσμα των ενεργειών του πρώην συζύγου μου. Ο γιος μου είναι τώρα ένας έφηβος που ωριμάζει, και ενδιαφέρεται πολύ για τα κορίτσια. Αλλά πώς θα μάθει πώς να ασχοληθεί με αυτό το ενδιαφέρον όταν περιβάλλεται από άνδρες που επιδιώκουν τη σεξουαλική ικανοποίηση από άλλους άνδρες; Πώς θα μάθει να αντιμετωπίζει τα κορίτσια με φροντίδα και σεβασμό, όταν ο πατέρας του τα έχει απορρίψει και τα υποτιμά; Πώς θα αγκαλιάσει τον αναπτυσσόμενο ανδρισμό του χωρίς να δει τον πατέρα του να ζει τον αυθεντικό ανδρισμό μεταχειρίζοντας τη σύζυγό του και την οικογένειά του με αγάπη, τιμώντας τους όρκους του γάμου του ακόμη και όταν είναι δύσκολο;
Η κόρη μου υποφέρει επίσης. Θέλει έναν μπαμπά που θα την ενθαρρύνει να αγκαλιάσει τη θηλυκότητα και την ομορφιά της, αλλά αυτές οι ιδιότητες διακωμωδήθηκαν και διαστρεβλώθηκαν στον κόσμο του πατέρα της. Ο μπαμπάς της φοράει μέικ απ και σεξ λουριά για τις Απόκριες. Εκτίθεται συχνά (η κόρη) σε άνδρες που ντύνονται ως γυναίκες. Οι τοίχοι στο κτίριο του κοσμούνται με μεγάλα κάδρα γυναικών σε θέσεις προκλητικές. Τι θα πιστέψει το κοριτσάκι μου για τη δική της θηλυκότητα και ομορφιά; Ο πατέρας της θα έπρεπε να προστατεύει τη σεξουαλικότητά της. Αντ ‘αυτού, αυτός την στρεβλώνει.
Χωρίς την καθοδήγηση της μητέρας τους και του πατέρα τους, πώς μπορούν τα παιδιά μου να καθοδηγήσουν τις αναπτυσσόμενες ταυτότητες και τη σεξουαλικότητά τους; Πονάω να βλέπω τα παιδιά μου να αγωνίζονται, προσπαθώ απεγνωσμένα να κατανοήσω τον κόσμο τους.
Τα παιδιά μου και εγώ έχουμε υποστεί μεγάλες απώλειες λόγω της απόφασης του πρώην συζύγου μου να προσδιοριστεί ως γκέι άντρας και να πετάξει όλη τη ζωή του μαζί μας. Ο χρόνος αποκαλύπτει το βάθος αυτών των πληγών, αλλά εγώ δεν θα τους επιτρέψω να καταστρέψουν εμένα και τα παιδιά μου. Αρνούμαι να χάσω την πίστη και την ελπίδα μου. Πιστεύω πολύ πιο παθιασμένα στη δύναμη της διαθήκης του γάμου μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας σήμερα από ό, τι όταν ήμουν παντρεμένη. Υπάρχει ένας άλλος τρόπος για εκείνους που ελκύονται από το ίδιο φύλο. Η καταστροφή δεν είναι η μόνη επιλογή, δεν μπορεί να είναι. Τα παιδιά μας αξίζουν πολύ καλύτερα από εμάς.
Αυτό το είδος της καταστροφής δεν πρέπει ποτέ να συμβεί σε άλλο σύζυγο ή παιδί. Παρακαλώ, σας παρακαλώ: υπερασπιστείτε το γάμο όπως είναι μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Πρέπει να σταθούμε για το γάμο-και για τις πολύτιμες ζωές που ο γάμος δημιουργεί.
Η Janna Darnelle είναι μητέρα, συγγραφέας και υπέρμαχη για την υπεράσπιση του γάμου μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας. Καθοδηγεί άλλους των οποίων οι οικογένειες έχουν επηρεαστεί από την ομοφυλοφιλία.
Πηγή: 
http://www.thepublicdiscourse.com/2014/09/13692/
 http://offtherecord.net.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.