Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

Τώρα που ο Πουτιν ταπείνωσε τον Ερντογάν ...ο Σουλτάνος θα ταπεινώσει την Ελλάδα ;;;


 
Θα καταρρίψει και ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος ο Ερντογάν; Το ερώτημα μπορεί να ακούγεται παράλογο, αλλά η λογική δεν συμβαδίζει ποτέ με όσα η Τουρκία υποστηρίζει για το Αιγαίο. Ειδικά τα τελευταία χρόνια κατά τα οποία η Άγκυρα και το Γενικό Επιτελείο υποστηρίζει στα σοβαρά ότι η Ελλάδα...παρενοχλεί αεροσκάφη της στο Αιγαίο και κάνει...παραβιάσεις!

Το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν στην Ελλάδα κάποιοι ελάχιστοι -δημοσιογράφοι κυρίως- οι οποίοι επίσης στα σοβαρά ...ψιθυρίζουν ότι μπορεί “κι εμείς κάτι να κάνουμε από παραβιάσεις”!!!

Το σενάριο που η Άγκυρα προωθεί τα τελευταία χρόνια μέσω ανακοινώσεων του Γενικού Επιτελείου δεν είναι ούτε τυχαίο ,ούτε αθώο βεβαίως . Η Τουρκία έχει ήδη προχωρήσει σε κατάρριψη ενός ελληνικού F-16, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του Κώστα Ηλιάκη. Η Τουρκία έμεινε ατιμώρητη και οι κύριοι του NATO και της ΕΕ δεν είχαν βγάλει...τσιμουδιά για την τουρκική αλητεία ανοιχτά της Κρήτης!

Μετά από την κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους άρχισαν τα δημοσιεύματα στην Τουρκία περί παραβιάσεων στο Αιγαίο! Για να προλάβουν τυχόν διπλωματικές κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης να επαναφέρει στο προσκήνιο το θέμα των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο.

Κάποιες ιστοσελίδες κάνουν αναφορά στις ελληνικές θέσεις. Είναι θέμα χρόνου το καθεστώς Ερντογάν να επαναφέρει στη δημοσιότητα το παραμύθι ...των ελληνικών παραβιάσεων.


Στην ιστοσελίδα DIKEN, αναρτήθηκε δημοσίευμα με τίτλο «Σύμφωνα με την Ελλάδα, η Τουρκία παραβίασε τον εναέριο χώρο ακριβώς 2244 φορές» το οποίο αναφέρει ότι μετά την κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού αεροσκάφους από την Τουρκική Αεροπορία, άρχισε η συζήτηση στην Ελλάδα για το θέμα των παραβιάσεων της Τουρκίας επί του Ελληνικού Εναέριου Χώρου.

Στην συνέχεια το δημοσίευμα κάνει αναφορά σε δηλώσεις του Έλληνα Πρωθυπουργού, κ. Τσίπρα στην DAILY SABAH όπου δήλωσε ότι «η ασφάλεια στην περιοχή μας δεν μπορεί να διασφαλιστεί χωρίς ασφάλεια στο Αιγαίο. Αυτό δεν μπορεί να γίνει υπό την απειλή πολέμου ή μέσω αυξημένων παραβιάσεων στον ελληνικό εναέριο χώρο».

Το δημοσίευμα κλείνει με το παρακάτω γράφημα με τίτλο «Απρόσκλητος επισκέπτης» το οποίο απεικονίζει τις παραβιάσεις του ΕΕΧ για τα έτη 2008-2014.

Η TURKIYE επιχειρεί μια ομαδοποίηση όσων υποστηρίζουν την πράξη της Τουρκίας και όσων εξέφρασαν άποψη εις βάρος της απόφασής της, να καταρρίψει το ρωσικό αεροπλάνο.

Το δημοσίευμα χωρίζεται με κάθετη γραμμή, όπου κάτω από το πρώτο μέρος του τίτλου («Μία πλευρά στηρίζει») και υπότιτλο «Δεν επιθυμεί σύγκρουση ΝΑΤΟ και Τουρκίας» παρατίθενται φωτογραφίες των J. Bush M. Rutte και P. Breedlove, ενώ κάτω από το δεύτερο μέρος του τίτλου («Μία πλευρά προβοκάρει») και τον υπότιτλο «Η Τουρκία έκανε μεγάλο σφάλμα» παραθέτει φωτογραφίες των A. Laricani, Νίκου Κοτζιά και S Gavrilov.

Κάτω από τον τίτλο «Μία πλευρά στηρίζει» αναφέρεται ότι:«Αυξάνεται ο αριθμός όσων υποστηρίζουν ότι η Τουρκία δικαίως κατέρριψε το ρωσικό αεροσκάφος που παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο». Προχθές εξέφρασαν την στήριξή τους φωνές από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Συγκεκριμένα, ο πρώην κυβερνήτης της Φλόριντα, Jeb Βush, που θα είναι υποψήφιος των δημοκρατικών στις Προεδρικές εκλογές του 2016, δήλωσε:

«Πιστεύω την Τουρκία. Μέσω της τεχνολογίας, μπορεί να επιβεβαιωθεί το οτιδήποτε» και πρόσθεσε ότι η Τουρκία συνιστά ένα αδιαίρετο κομμάτι του ΝΑΤΟ. Ακολουθούν σχετικές δηλώσεις του Διοικητή των συμμαχικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ Philipp Breedlove και του Ολλανδού Πρωθυπουργού, Mark Rutte. Σημειώνεται ακόμα, ότι το δίκαιο της Τουρκίας αναγνωρίζουν επίσης οι πρώην Πρέσβεις των ΗΠΑ στην Τουρκία, Francis Ricciardone και της Ουκρανίας, John Herbst».

Κάτω από τον τίτλο «Μια πλευρά προβοκάρει» αναφέρεται ότι: «Στο θέμα του αεροπλάνου που καταρρίφθηκε, η Ελλάδα και το Ιράν κατηγορούν την Άγκυρα.

Μάλιστα, βουλευτής της Δούμα ως ένδειξη καλής πρόθεσης ζητάει την επιστροφή της Αγίας Σοφιάς στην Ορθόδοξη Εκκλησία». O Πρόεδρος του ιρανικού Κοινοβουλίου, A. Laricani, φέρεται να δήλωσε σχετικά με το επεισόδιο: «Η κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους από την Τουρκία ήταν ένα μεγάλο σφάλμα. Ακόμα μεγαλύτερο σφάλμα φαίνεται να είναι η στήριξη του Ομπάμα» και συνέχισε:

«Αυτό το γεγονός, θα εξελιχθεί σε σύγκρουση ανώτατου επιπέδου και θα αποτελέσει την αιτία να λησμονηθεί τελικά ο αγώνας κατά της τρομοκρατίας». Επιπλέον αναφέρεται ότι «Η Αθήνα κατηγορεί την Άγκυρα» (εννοεί την τηλεφωνική επικοινωνία του Έλληνα ΥΠΕΞ, κ. Νίκου Κοτζιά με τον Ρώσο ομόλογό του, Σεργκέι Λαβρόφ).

Τέλος, το δημοσίευμα αναφέρεται σε δήλωση του βουλευτή της Δούμα, Sergey Gavrilov, ο οποίος εξέφρασε την «εξής αυθάδη απαίτηση» σύμφωνα με την εφημερίδα: «Η Τουρκία, θα πρέπει να κάνει ένα βήμα σε ένδειξη φιλίας, επιστρέφοντας την Αγια Σοφιά στην Ορθόδοξη Εκκλησία».
 .eleysis-ellinwn.gr
Οι Τούρκοι κάνουν ασκήσεις για να κλείσουν τα Στενά και οι Ρώσοι ετοιμάζονται να τα ναρκοθετήσουν... - See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151128/defencenet/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%83/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9#.VlnoKa5P5zB.facebook
ου Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Ασκήσεις αποκλεισμού και αποναρκοθέτησης των Στενών σε Βόσπορο και Δαρδανέλια πραγματοποιεί η Τουρκία με προσωπική εντολή του Τούρκου προέδρου Ρ.Τ.Ερντογάν ο οποίος προφανώς με τον γνωστό παρορμητισμό του έχει υπερβεί τα όρια και επιχειρεί να οδηγήσει εκβιαστικά τον πλανήτη στα όρια μιας παγκόσμιας σύγκρουσης.
 
Δυνάμεις του τουρκικού Ναυτικού και της τουρκικής Ακτοφυλακής άρχισαν σήμερα το πρωί ασκήσεις "προστασίας και αποναρκοθέτησης" στην θάλασσα του Μαρμαρά, που συνδέει τον Βόσπορο με την Μαύρη Θάλασσα, όπως και στα  νότιο-δυτικά , στα Στενά των Δαρδανελίων που βλέπει στο Αιγαίο Πέλαγος.
 
Οι Τούρκοι φοβούνται ότι σε περίπτωση που κλείσουν τα Στενά για να εμποδίσουν την διέλευση των ρωσικών πολεμικών πλοίων τότε οι Ρώσοι θα ναρκοθετήσουν τα Στενά (έχουν δυνατότητα και από αέρος ναρκοθέτηση) για να τους εμποδίσουν να χρησιμοποιήσουν τον τουρκικό Στόλο που εδρεύει στον μεγαλύτερο τουρκικό ναύσταθμο του Γκιουλτσούκ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.
 
Σημειώνεται ότι η ναρκοθέτηση των Στενών είναι και στα σχέδια του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης με την Τουρκία, τουλάχιστον στην έξοδο προς το Αιγαίο.
 
«Η Τουρκία δεν είναι σε θέση να κλείσει  τα Στενά στα  ρωσικά πολεμικά πλοία , εμποδίζοντας την απρόσκοπτη  δράση των δυνάμεων της χώρας  στην Συρία», είπε ο πρώην αρχηγός ρωσικού Ναυτικού και παλαιότερα του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας Ναύαρχος Viktor Kravchenko. 
 
Προφανώς όμως ο Ρ.Τ.Ερντογάν υπερτιμώντας τις δυνατότητες της χώρας του σε μια πολεμική αντιπαράθεση εναντίον της ρωσικής υπερδύναμης δεν το σκέφτεται έτσι, και με τις ασκήσεις αυτές επιχειρεί να εκβιάσει την Ρωσία να μην υιοθετήσει πολιτική αντιποίνων κατά της Αγκυρας για την εσκεμμένη κατάρριψη του ρωσικού Su-24 από τουρκικά F-16 η οποία εν τέλει στοίχισε την ζωή ενός εκ των δύο Ρώσων πιλότων, αλλά και ενός Ρώσου πεζοναύτη που επέβαινε στο ελικόπτερο Mil Mi-8 που έσπευσε για την διάσωσή τους.
 
Είναι πολύ πιθανό ότι παρασκηνιακά πίσω από την κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού βρίσκονται κέντρα πέραν του Ατλαντικού,άλλωσε δεν είναι τυχαίο ότι οι Ρώσοι κατηγορούν  τους Αμερικανούς ότι "έδωσαν" το ρωσικό αεροσκάφος στους Τούρκους.
 
Ο 6ος αμερικανικός Στόλος δεν μπορεί πλέον να κινείται στην Μεσόγειο όπως πριν τρία χρόνια μετά την συσσώρευση στις ακτές της Συρίας περίπου 20 ρωσικών πολεμικών πλοίων και μεταξύ αυτών το υπερκαταδρομικό Μόσκβα.
 
Η Ρωσία  χρησιμοποιεί  σχεδόν καθημερινά τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια για  να παραδώσει εξελιγμένο  στρατιωτικό εξοπλισμό στην Συρία.
 
Η Ρωσία προειδοποίησε την Τουρκία με γενικευμένο πόλεμο αν τολμήσει να παραβιάσει τις διεθνείς συνθήκες και κλείσει τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στα ρωσικά πλοά.
 
"Καλούμε την Τουρκία να να απέχει από οποιαδήποτε μονομερή πράξη παραβίασης των διεθνών κανόνων ελευθερίας της ναυσιπλοίας μέσω των Στενών του Βοσπόρου" ήταν η δήλωση του εκπροσώπου του Κρεμλίνου Ν.Πεσκόφ, όταν κυκλοφόρησαν φήμες για πιθανή πρόθεση της Τουρκίας να κλείσει τα Στενά για να εμποδίσει ή να καθυστερήσει την ροή ρωσικών εφοδίων στην Συρία.
 
Αν αυτό συμβεί υπάρχει ο θαλάσσιος δρόμος μέσω του Γιβραλτάρ ή της διώρυγας του Σουέζ αλλά θα χρειαστεί 13-14 μέρες στην πρώτη περίπτωση και 20 ημέρες διά θαλάσσης και 8 ημέρες μέσω Ιράν και όχι 4 μέρες όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
 
Αεροπορικώς η διαφορά είναι ελάχιστη αφού έτσι ή αλλιώς μετφέρονται μέσω Ιράν και Ιράκ αεροπορικώς και σήμερα τα εφόδια για τα ρωσικά και συριακά στρατεύματα.
 
"Η Ρωσία βασίζεται στο απαραβίαστο των νομικών κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών της Μαύρης Θάλασσας" είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Νμίτρι Πεσκόφ.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ όσο αφορά το καθεστώς των Στενών που υπογράφτηκε το 1936 επιβεβαιώνει την αρχή της ελευθερίας της διέλευσης και της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελλίων που ελέγχονται από την Τουρκία.
 
«Οι κανόνες της θαλάσσιας ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας ρυθμίζονται από το διεθνές δίκαιο, από τη Συνθήκη του Μοντρέ, και βασιζόμαστε στο απαραβίαστο των κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας. Οποιαδήποτε παραβίαση θα σήμαινε παραβίαση της συνθήκης του Μοντρε με όλες τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται για την Τουρκία» είπε ο Ν.Πεσκόφ.
 
Σύμφωνα με το Άρθρο 2 της Συνθήκης του Μοντρέ που υπογράφτηκε το 1936 οποιαδήποτε εμπορικά πλοία πρέπει να απολαμβάνουν απόλυτη ελευθερία μεταφοράς και ναυσιπλοϊας στα Στενά μέρα και νύχτα κάτω από οποιαδήποτε σημαία και οποιαδήποτε φορτίο χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις.
 
Αν η Τουρκία θεωρήσει πως βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μπορεί να επιτρέψει την διέλευση σε πολιτικά πλοία φιλικών και ουδέτερων εθνών αλλά μόνο τη νύχτα και σύμφωνα με το δρομολόγιο που θα υποδείξει η Άγκυρα. 
 
Αν η Τουρκία δεν βρεθεί σε εμπόλεμη αλλά θεωρεί ότι απειλείται με επικείμενο κίνδυνο πολέμου όλα τα πλοία πρέπει να περνούν από τα Στενά μέρα και νύχτα ακολουθώντας το δρομολόγιο που υποδεικνύει η Άγκυρα.
 
Όσο αφορά τα πολεμικά πλοία σε καιρό ειρήνης η Τουρκία πρέπει να επιτρέπει τη διέλευση σε μικρά και μεσαία πλοία όλων των εθνών.
 
Οι δυνάμεις της Μαύρης Θάλασσας συμπεριλαμβανομένης της πρώην ΕΣΣΔ και τώρα της Ρωσίας μπορούν να κατευθύνουν τα πολεμικά πλοία οποιασδήποτε κλάσης μέσω των Στενών υπό την προυπόθεση αυτά τα πλοία θα περνούν τα Στενά συνοδευόμενα από όχι περισσότερα από δύο αντιτορπιλικά.
 
Σε καιρό πολέμου, η διέλευση των πλοίων εναπόκειται εντελώς στην διακριτική ευχέρεια της τουρκικής κυβέρνησης σύμφωνα με την Συνθήκη.
 
Από νομική άποψη η Τουρκία δεν έχει νόμιμο έδαφος να δημιουργήσει εμπόδια στα ρωσικά πλοία που μεταφέρουν στρατιωτικό φορτίο. Μπορεί μόνο να απαγορέψει σε μη-φιλικά πλοία την διέλευση μέσω των Στενών σε περίοδο πολέμου.
 
Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η Τουρκία προσπάθησε να πάρει τον έλεγχο των Στενών το 1982, όπου και μετά την αντίδραση των γειτονικών χωρών υποχώρησε.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ και οι καλές σχέσεις της Τουρκίας με την Βρετανία και τις ΗΠΑ έδωσαν στην χώρα την δυνατότητα ελέγχου των Στενών.
 
Αυτό όμως που ανηυχεί περισσότερο είναι, οι προρήσεις των Αγίων της Ορθοδοξίας οι οποίες ήταν όλες πολύ σαφείς στο τι περιμένει την Ανθρωπότητα εάν οι Τούρκοι κλείσουν τα Στενά.
 
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151128/defencenet/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%83/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9#.VlnoKa5P5zB.facebook
ου Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Ασκήσεις αποκλεισμού και αποναρκοθέτησης των Στενών σε Βόσπορο και Δαρδανέλια πραγματοποιεί η Τουρκία με προσωπική εντολή του Τούρκου προέδρου Ρ.Τ.Ερντογάν ο οποίος προφανώς με τον γνωστό παρορμητισμό του έχει υπερβεί τα όρια και επιχειρεί να οδηγήσει εκβιαστικά τον πλανήτη στα όρια μιας παγκόσμιας σύγκρουσης.
 
Δυνάμεις του τουρκικού Ναυτικού και της τουρκικής Ακτοφυλακής άρχισαν σήμερα το πρωί ασκήσεις "προστασίας και αποναρκοθέτησης" στην θάλασσα του Μαρμαρά, που συνδέει τον Βόσπορο με την Μαύρη Θάλασσα, όπως και στα  νότιο-δυτικά , στα Στενά των Δαρδανελίων που βλέπει στο Αιγαίο Πέλαγος.
 
Οι Τούρκοι φοβούνται ότι σε περίπτωση που κλείσουν τα Στενά για να εμποδίσουν την διέλευση των ρωσικών πολεμικών πλοίων τότε οι Ρώσοι θα ναρκοθετήσουν τα Στενά (έχουν δυνατότητα και από αέρος ναρκοθέτηση) για να τους εμποδίσουν να χρησιμοποιήσουν τον τουρκικό Στόλο που εδρεύει στον μεγαλύτερο τουρκικό ναύσταθμο του Γκιουλτσούκ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.
 
Σημειώνεται ότι η ναρκοθέτηση των Στενών είναι και στα σχέδια του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης με την Τουρκία, τουλάχιστον στην έξοδο προς το Αιγαίο.
 
«Η Τουρκία δεν είναι σε θέση να κλείσει  τα Στενά στα  ρωσικά πολεμικά πλοία , εμποδίζοντας την απρόσκοπτη  δράση των δυνάμεων της χώρας  στην Συρία», είπε ο πρώην αρχηγός ρωσικού Ναυτικού και παλαιότερα του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας Ναύαρχος Viktor Kravchenko. 
 
Προφανώς όμως ο Ρ.Τ.Ερντογάν υπερτιμώντας τις δυνατότητες της χώρας του σε μια πολεμική αντιπαράθεση εναντίον της ρωσικής υπερδύναμης δεν το σκέφτεται έτσι, και με τις ασκήσεις αυτές επιχειρεί να εκβιάσει την Ρωσία να μην υιοθετήσει πολιτική αντιποίνων κατά της Αγκυρας για την εσκεμμένη κατάρριψη του ρωσικού Su-24 από τουρκικά F-16 η οποία εν τέλει στοίχισε την ζωή ενός εκ των δύο Ρώσων πιλότων, αλλά και ενός Ρώσου πεζοναύτη που επέβαινε στο ελικόπτερο Mil Mi-8 που έσπευσε για την διάσωσή τους.
 
Είναι πολύ πιθανό ότι παρασκηνιακά πίσω από την κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού βρίσκονται κέντρα πέραν του Ατλαντικού,άλλωσε δεν είναι τυχαίο ότι οι Ρώσοι κατηγορούν  τους Αμερικανούς ότι "έδωσαν" το ρωσικό αεροσκάφος στους Τούρκους.
 
Ο 6ος αμερικανικός Στόλος δεν μπορεί πλέον να κινείται στην Μεσόγειο όπως πριν τρία χρόνια μετά την συσσώρευση στις ακτές της Συρίας περίπου 20 ρωσικών πολεμικών πλοίων και μεταξύ αυτών το υπερκαταδρομικό Μόσκβα.
 
Η Ρωσία  χρησιμοποιεί  σχεδόν καθημερινά τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια για  να παραδώσει εξελιγμένο  στρατιωτικό εξοπλισμό στην Συρία.
 
Η Ρωσία προειδοποίησε την Τουρκία με γενικευμένο πόλεμο αν τολμήσει να παραβιάσει τις διεθνείς συνθήκες και κλείσει τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στα ρωσικά πλοά.
 
"Καλούμε την Τουρκία να να απέχει από οποιαδήποτε μονομερή πράξη παραβίασης των διεθνών κανόνων ελευθερίας της ναυσιπλοίας μέσω των Στενών του Βοσπόρου" ήταν η δήλωση του εκπροσώπου του Κρεμλίνου Ν.Πεσκόφ, όταν κυκλοφόρησαν φήμες για πιθανή πρόθεση της Τουρκίας να κλείσει τα Στενά για να εμποδίσει ή να καθυστερήσει την ροή ρωσικών εφοδίων στην Συρία.
 
Αν αυτό συμβεί υπάρχει ο θαλάσσιος δρόμος μέσω του Γιβραλτάρ ή της διώρυγας του Σουέζ αλλά θα χρειαστεί 13-14 μέρες στην πρώτη περίπτωση και 20 ημέρες διά θαλάσσης και 8 ημέρες μέσω Ιράν και όχι 4 μέρες όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
 
Αεροπορικώς η διαφορά είναι ελάχιστη αφού έτσι ή αλλιώς μετφέρονται μέσω Ιράν και Ιράκ αεροπορικώς και σήμερα τα εφόδια για τα ρωσικά και συριακά στρατεύματα.
 
"Η Ρωσία βασίζεται στο απαραβίαστο των νομικών κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών της Μαύρης Θάλασσας" είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Νμίτρι Πεσκόφ.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ όσο αφορά το καθεστώς των Στενών που υπογράφτηκε το 1936 επιβεβαιώνει την αρχή της ελευθερίας της διέλευσης και της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελλίων που ελέγχονται από την Τουρκία.
 
«Οι κανόνες της θαλάσσιας ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας ρυθμίζονται από το διεθνές δίκαιο, από τη Συνθήκη του Μοντρέ, και βασιζόμαστε στο απαραβίαστο των κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας. Οποιαδήποτε παραβίαση θα σήμαινε παραβίαση της συνθήκης του Μοντρε με όλες τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται για την Τουρκία» είπε ο Ν.Πεσκόφ.
 
Σύμφωνα με το Άρθρο 2 της Συνθήκης του Μοντρέ που υπογράφτηκε το 1936 οποιαδήποτε εμπορικά πλοία πρέπει να απολαμβάνουν απόλυτη ελευθερία μεταφοράς και ναυσιπλοϊας στα Στενά μέρα και νύχτα κάτω από οποιαδήποτε σημαία και οποιαδήποτε φορτίο χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις.
 
Αν η Τουρκία θεωρήσει πως βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μπορεί να επιτρέψει την διέλευση σε πολιτικά πλοία φιλικών και ουδέτερων εθνών αλλά μόνο τη νύχτα και σύμφωνα με το δρομολόγιο που θα υποδείξει η Άγκυρα. 
 
Αν η Τουρκία δεν βρεθεί σε εμπόλεμη αλλά θεωρεί ότι απειλείται με επικείμενο κίνδυνο πολέμου όλα τα πλοία πρέπει να περνούν από τα Στενά μέρα και νύχτα ακολουθώντας το δρομολόγιο που υποδεικνύει η Άγκυρα.
 
Όσο αφορά τα πολεμικά πλοία σε καιρό ειρήνης η Τουρκία πρέπει να επιτρέπει τη διέλευση σε μικρά και μεσαία πλοία όλων των εθνών.
 
Οι δυνάμεις της Μαύρης Θάλασσας συμπεριλαμβανομένης της πρώην ΕΣΣΔ και τώρα της Ρωσίας μπορούν να κατευθύνουν τα πολεμικά πλοία οποιασδήποτε κλάσης μέσω των Στενών υπό την προυπόθεση αυτά τα πλοία θα περνούν τα Στενά συνοδευόμενα από όχι περισσότερα από δύο αντιτορπιλικά.
 
Σε καιρό πολέμου, η διέλευση των πλοίων εναπόκειται εντελώς στην διακριτική ευχέρεια της τουρκικής κυβέρνησης σύμφωνα με την Συνθήκη.
 
Από νομική άποψη η Τουρκία δεν έχει νόμιμο έδαφος να δημιουργήσει εμπόδια στα ρωσικά πλοία που μεταφέρουν στρατιωτικό φορτίο. Μπορεί μόνο να απαγορέψει σε μη-φιλικά πλοία την διέλευση μέσω των Στενών σε περίοδο πολέμου.
 
Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η Τουρκία προσπάθησε να πάρει τον έλεγχο των Στενών το 1982, όπου και μετά την αντίδραση των γειτονικών χωρών υποχώρησε.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ και οι καλές σχέσεις της Τουρκίας με την Βρετανία και τις ΗΠΑ έδωσαν στην χώρα την δυνατότητα ελέγχου των Στενών.
 
Αυτό όμως που ανηυχεί περισσότερο είναι, οι προρήσεις των Αγίων της Ορθοδοξίας οι οποίες ήταν όλες πολύ σαφείς στο τι περιμένει την Ανθρωπότητα εάν οι Τούρκοι κλείσουν τα Στενά.
 
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151128/defencenet/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%83/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9#.VlnoKa5P5zB.facebook
ου Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Ασκήσεις αποκλεισμού και αποναρκοθέτησης των Στενών σε Βόσπορο και Δαρδανέλια πραγματοποιεί η Τουρκία με προσωπική εντολή του Τούρκου προέδρου Ρ.Τ.Ερντογάν ο οποίος προφανώς με τον γνωστό παρορμητισμό του έχει υπερβεί τα όρια και επιχειρεί να οδηγήσει εκβιαστικά τον πλανήτη στα όρια μιας παγκόσμιας σύγκρουσης.
 
Δυνάμεις του τουρκικού Ναυτικού και της τουρκικής Ακτοφυλακής άρχισαν σήμερα το πρωί ασκήσεις "προστασίας και αποναρκοθέτησης" στην θάλασσα του Μαρμαρά, που συνδέει τον Βόσπορο με την Μαύρη Θάλασσα, όπως και στα  νότιο-δυτικά , στα Στενά των Δαρδανελίων που βλέπει στο Αιγαίο Πέλαγος.
 
Οι Τούρκοι φοβούνται ότι σε περίπτωση που κλείσουν τα Στενά για να εμποδίσουν την διέλευση των ρωσικών πολεμικών πλοίων τότε οι Ρώσοι θα ναρκοθετήσουν τα Στενά (έχουν δυνατότητα και από αέρος ναρκοθέτηση) για να τους εμποδίσουν να χρησιμοποιήσουν τον τουρκικό Στόλο που εδρεύει στον μεγαλύτερο τουρκικό ναύσταθμο του Γκιουλτσούκ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.
 
Σημειώνεται ότι η ναρκοθέτηση των Στενών είναι και στα σχέδια του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης με την Τουρκία, τουλάχιστον στην έξοδο προς το Αιγαίο.
 
«Η Τουρκία δεν είναι σε θέση να κλείσει  τα Στενά στα  ρωσικά πολεμικά πλοία , εμποδίζοντας την απρόσκοπτη  δράση των δυνάμεων της χώρας  στην Συρία», είπε ο πρώην αρχηγός ρωσικού Ναυτικού και παλαιότερα του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας Ναύαρχος Viktor Kravchenko. 
 
Προφανώς όμως ο Ρ.Τ.Ερντογάν υπερτιμώντας τις δυνατότητες της χώρας του σε μια πολεμική αντιπαράθεση εναντίον της ρωσικής υπερδύναμης δεν το σκέφτεται έτσι, και με τις ασκήσεις αυτές επιχειρεί να εκβιάσει την Ρωσία να μην υιοθετήσει πολιτική αντιποίνων κατά της Αγκυρας για την εσκεμμένη κατάρριψη του ρωσικού Su-24 από τουρκικά F-16 η οποία εν τέλει στοίχισε την ζωή ενός εκ των δύο Ρώσων πιλότων, αλλά και ενός Ρώσου πεζοναύτη που επέβαινε στο ελικόπτερο Mil Mi-8 που έσπευσε για την διάσωσή τους.
 
Είναι πολύ πιθανό ότι παρασκηνιακά πίσω από την κατάρριψη του ρωσικού μαχητικού βρίσκονται κέντρα πέραν του Ατλαντικού,άλλωσε δεν είναι τυχαίο ότι οι Ρώσοι κατηγορούν  τους Αμερικανούς ότι "έδωσαν" το ρωσικό αεροσκάφος στους Τούρκους.
 
Ο 6ος αμερικανικός Στόλος δεν μπορεί πλέον να κινείται στην Μεσόγειο όπως πριν τρία χρόνια μετά την συσσώρευση στις ακτές της Συρίας περίπου 20 ρωσικών πολεμικών πλοίων και μεταξύ αυτών το υπερκαταδρομικό Μόσκβα.
 
Η Ρωσία  χρησιμοποιεί  σχεδόν καθημερινά τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια για  να παραδώσει εξελιγμένο  στρατιωτικό εξοπλισμό στην Συρία.
 
Η Ρωσία προειδοποίησε την Τουρκία με γενικευμένο πόλεμο αν τολμήσει να παραβιάσει τις διεθνείς συνθήκες και κλείσει τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στα ρωσικά πλοά.
 
"Καλούμε την Τουρκία να να απέχει από οποιαδήποτε μονομερή πράξη παραβίασης των διεθνών κανόνων ελευθερίας της ναυσιπλοίας μέσω των Στενών του Βοσπόρου" ήταν η δήλωση του εκπροσώπου του Κρεμλίνου Ν.Πεσκόφ, όταν κυκλοφόρησαν φήμες για πιθανή πρόθεση της Τουρκίας να κλείσει τα Στενά για να εμποδίσει ή να καθυστερήσει την ροή ρωσικών εφοδίων στην Συρία.
 
Αν αυτό συμβεί υπάρχει ο θαλάσσιος δρόμος μέσω του Γιβραλτάρ ή της διώρυγας του Σουέζ αλλά θα χρειαστεί 13-14 μέρες στην πρώτη περίπτωση και 20 ημέρες διά θαλάσσης και 8 ημέρες μέσω Ιράν και όχι 4 μέρες όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
 
Αεροπορικώς η διαφορά είναι ελάχιστη αφού έτσι ή αλλιώς μετφέρονται μέσω Ιράν και Ιράκ αεροπορικώς και σήμερα τα εφόδια για τα ρωσικά και συριακά στρατεύματα.
 
"Η Ρωσία βασίζεται στο απαραβίαστο των νομικών κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών της Μαύρης Θάλασσας" είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Νμίτρι Πεσκόφ.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ όσο αφορά το καθεστώς των Στενών που υπογράφτηκε το 1936 επιβεβαιώνει την αρχή της ελευθερίας της διέλευσης και της ναυσιπλοϊας μέσω των Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελλίων που ελέγχονται από την Τουρκία.
 
«Οι κανόνες της θαλάσσιας ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας ρυθμίζονται από το διεθνές δίκαιο, από τη Συνθήκη του Μοντρέ, και βασιζόμαστε στο απαραβίαστο των κανόνων της ελευθερίας της ναυσιπλοΐας μέσω των στενών Μαύρης Θάλασσας. Οποιαδήποτε παραβίαση θα σήμαινε παραβίαση της συνθήκης του Μοντρε με όλες τις συνέπειες που αυτό συνεπάγεται για την Τουρκία» είπε ο Ν.Πεσκόφ.
 
Σύμφωνα με το Άρθρο 2 της Συνθήκης του Μοντρέ που υπογράφτηκε το 1936 οποιαδήποτε εμπορικά πλοία πρέπει να απολαμβάνουν απόλυτη ελευθερία μεταφοράς και ναυσιπλοϊας στα Στενά μέρα και νύχτα κάτω από οποιαδήποτε σημαία και οποιαδήποτε φορτίο χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις.
 
Αν η Τουρκία θεωρήσει πως βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μπορεί να επιτρέψει την διέλευση σε πολιτικά πλοία φιλικών και ουδέτερων εθνών αλλά μόνο τη νύχτα και σύμφωνα με το δρομολόγιο που θα υποδείξει η Άγκυρα. 
 
Αν η Τουρκία δεν βρεθεί σε εμπόλεμη αλλά θεωρεί ότι απειλείται με επικείμενο κίνδυνο πολέμου όλα τα πλοία πρέπει να περνούν από τα Στενά μέρα και νύχτα ακολουθώντας το δρομολόγιο που υποδεικνύει η Άγκυρα.
 
Όσο αφορά τα πολεμικά πλοία σε καιρό ειρήνης η Τουρκία πρέπει να επιτρέπει τη διέλευση σε μικρά και μεσαία πλοία όλων των εθνών.
 
Οι δυνάμεις της Μαύρης Θάλασσας συμπεριλαμβανομένης της πρώην ΕΣΣΔ και τώρα της Ρωσίας μπορούν να κατευθύνουν τα πολεμικά πλοία οποιασδήποτε κλάσης μέσω των Στενών υπό την προυπόθεση αυτά τα πλοία θα περνούν τα Στενά συνοδευόμενα από όχι περισσότερα από δύο αντιτορπιλικά.
 
Σε καιρό πολέμου, η διέλευση των πλοίων εναπόκειται εντελώς στην διακριτική ευχέρεια της τουρκικής κυβέρνησης σύμφωνα με την Συνθήκη.
 
Από νομική άποψη η Τουρκία δεν έχει νόμιμο έδαφος να δημιουργήσει εμπόδια στα ρωσικά πλοία που μεταφέρουν στρατιωτικό φορτίο. Μπορεί μόνο να απαγορέψει σε μη-φιλικά πλοία την διέλευση μέσω των Στενών σε περίοδο πολέμου.
 
Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η Τουρκία προσπάθησε να πάρει τον έλεγχο των Στενών το 1982, όπου και μετά την αντίδραση των γειτονικών χωρών υποχώρησε.
 
Η Συνθήκη του Μοντρέ και οι καλές σχέσεις της Τουρκίας με την Βρετανία και τις ΗΠΑ έδωσαν στην χώρα την δυνατότητα ελέγχου των Στενών.
 
Αυτό όμως που ανηυχεί περισσότερο είναι, οι προρήσεις των Αγίων της Ορθοδοξίας οι οποίες ήταν όλες πολύ σαφείς στο τι περιμένει την Ανθρωπότητα εάν οι Τούρκοι κλείσουν τα Στενά.
 
- See more at: http://www.pronews.gr/portal/20151128/defencenet/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%83/%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9#.VlnoKa5P5zB.facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου