Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥΈνα βράδυ κάποιος είδε ένα όνειρο. Ονειρεύτηκε
ότι περπατούσε μαζί με τον Κύριο στην αμμουδιά.
Πάνω στον ουρανό αναβόσβηναν σκηνές από τη
ζωή του και σε κάθε σκηνή που περνούσε αυτός
παρατηρούσε δύο ζευγάρια χνάρια πάνω στην άμ-
μο: ένα που ήταν δικό του και το άλλο του Θεού.
Όταν πέρασε μπροστά του και η τελευταία σκηνή
της ζωής του, κοίταξε πίσω του τα χνάρια πάνω
στην άμμο. Και τότε πρόσεξε ότι πολλές φορές
στην πορεία της ζωής του υπήρχε μόνο μια σειρά
από χνάρια. Και το πιο σπουδαίο ήταν ότι αυτό γι-
νόταν τις χειρότερες και πιο θλιβερές στιγμές της
ζωής του.
Αυτό ήταν που τον παραξένεψε πραγματικά και
ρώτησε το Θεό.
“Κύριε, μου είπες ότι έτσι κι αποφάσιζα να σε α-
κολουθήσω θα περπατούσες μαζί μου σε όλη την
πορεία. Πρόσεξα όμως ότι όποτε περνούσα τις
πιο δύσκολες ώρες της ζωής μου υπήρχε μόνο
μια σειρά από χνάρια. Δεν μπορώ να καταλάβω
γιατί με εγκατέλειπες τις ώρες που σε χρειαζό-
μουν πιο πολύ.”
Κι ο Θεός απάντησε : “ Γιέ μου, ακριβό παιδί μου,
σε αγαπώ και ποτέ μου δεν θα σε εγκατέλειπε. Τις
ώρες των βασάνων και των πόνων σου, όπου βλέ-
πεις μόνο μια σειρά από χνάρια, ήταν γιατί τότε σε κρατούσα στην αγκαλιά μου.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.