Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Εξωγηίνοι και UFO: Υπάρχουν; ΜΕΡΟΣ Γ'




(Η τρίτη από τις τρεις συνολικά αναρτήσεις εκ των οποίων αποτελείται το παρόν πολύ σημαντικό άρθρο)

-Αν όχι, τι είδαν όλοι αυτοί οι μάρτυρες που βεβαιώνουν τη θέασή τους;
-Γιατί τους “αναμένει” το Βατικανό;
-Και, αν ναι, τι ακριβώς είναι και τι συμβαίνει με αυτούς;

-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
-Η ΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΓΗΪΝΩΝ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
-Η ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ «ΧΩΡΟΣ»

5. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ...

α) Άρτοι και θεάματα

Κάθε φορά που ο άνθρωπος χάνει τον πνευματικό του προσανατολισμό, αναζητά «άρτους και θεάματα» για να διασκεδάσει την πλήξη του. Αυτό συμβαίνει, γιατί όσο πιο υλιστικός είναι ο τρόπος ζωής, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η ανάγκη για φυγή από την πεζή πραγματικότητα του κόσμου των αισθήσεων. Παλαιότερα ο Νίτσε είχε αναρωτηθεί: «και τώρα που σκοτώσαμε τον Θεό, τι;», εκφράζοντας την πλήξη του σάρκινου ανθρώπου.
Η λύση που προτάθηκε για τον επαναπροσανατολισμό του πνευματικού δυναμικού της ανθρωπότητας, εστιάστηκε στην καλλιέργεια των Τεχνών και των Επιστημών. Η επακόλουθη υλική ευημερία αποτέλεσε τη βάση για την εδραίωση της πεποίθησης στο συλλογικό ασυνείδητο, ότι ο άνθρωπος είχε επιτέλους ανακαλύψει τα κατάλληλα εργαλεία για την υλοποίηση των ονείρων και των επιθυμιών του. Η σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης, προσφέρει περισσότερο από ποτέ, κάθε τύπου ανέσεις και «άρτους», που εκδηλώνονται μέσα από την αδιάκοπη και πρωτοφανή εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, αλλά και την ανάπτυξη ενός τεράστιου πλήθους «θεαμάτων» για ψυχαγωγία και διασκέδαση.
Η γκάμα των προσφερομένων αγαθών καθημερινά ανανεώνεται με εξωφρενικούς ρυθμούς, προκειμένου να ικανοποιηθεί η ακόρεστη δίψα του σύγχρονου ανθρώπου για κάτι καινούριο, που θα προσδώσει λίγες στιγμές χαράς και απόλαυσης στη μονότονη ζωή του.
Ο σύγχρονος άνθρωπος, μέσα στη σύγχυση και στην ταχήτητα της εποχής της παγκοσμιοποίησης, θα παρουσιάζεται εξαιρετικά εύπιστος και παθητικά επιδεκτικός στην αποδοχή μύθων και φαντασιώσεων με το ένδυμα της Αλήθειας. Θα αποζητά εναγωνίως, μέσα στην άγνοια του, «σημεία εξ ουρανού» για να διασκεδάσει την πλήξη του.

Τα λόγια τού Αποστόλου Παύλου γιά τούς έσχατους καιρούς, φαίνονται σήμερα πιό επίκαιρα από ποτέ: «θά ύπάρξέι καιρός πού οι άνθρωποι δέ θά ανέχονται τήν υγιή διδασκαλία άλλά θά συσσωρεύουν δασκάλους πού θά τούς γαργαλάνε τά αυτιά σύμφωνα μέ τις επιθυμίες τους καί τήν μέν αλήθεια θά πάψουν νά ακούνε, θά στραφούν δέ πρός τούς μύθους»! (Προς Τιμόθ, Β, δ 3-4).
Τό έδαφος γιά τήν έπανεμφάνιση τών δαιμονικών φαντασιώσεων μέ νέα έκλεπτυσμένη μορφή, ένδεδυμένη μέ έπιστημονικό και τεχνολογικό μανδύα, θά καλλιεργηθεί προσεκτικά καί συστηματικά μέσα άπό τή λογοτεχνία τού φανταστικού (Ε. Α. Poe, Η. Ph. Lovecraft, C. Barker, S. Κing καί πολλοί άλλοι...) καί τήν έπιστιμονική φαντασία ('Ι. Βέρν, H.G. Wells, Ι. Asimov, Ph. Dick, Αrthur Clark, Ray Bradbυry κ.ά), τομείς πού κυριάρχησαν, τόσο στις εκδόσεις όσο καί στόν κινηματογράφο.

β) Επισκέπτες από τό «Διάστημα»

Η έπιστημονική φαντασία θά γίνει πραγματικότητα τής καθημερινής ζωής τών ανθρώπων τό 1947, όπότε καί θά αναφερθεί ή πρώτη έπίσημη μαρτυρία γιά έμφάνιση UFO. Τόν Ιούνιο τής έν λόγω χρονιάς, ό Αμερικανός πιλότος Keneth Arnold θά άντικρύσει τήν είκόνα ένός σμήνους εννέα στροβιλιζόμενων ιπτάμενων δίσκων κατά τή διάρκεια μίας πτήσης του πάνω άπό τήν πολιτεία Washingtοn τών ΗΠΑ. Η φήμη γιά τή συντριβή έξωγήινου διαστημοπλοίου καί τή συλλογή νεκρών έξωγήινων όντων στήν περιοχή Rοswell τού Νέου Μεξικού τών ΗΠΑ τόν έπόμενο μήνα τής ίδιας χρονιάς, θά έκτοξεύσει τή φαντασία τών ανθρώπων στα ύψη.
Θά ακολουθήσει ένας πραγματικός καταιγισμός από Εμφανίσεις εξωγήινων όντων κατά τίς επόμενες δύο δεκαετίες, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, μέ πιό χαρακτηριστική τήν απαγωγή άπό όντα έξελιγμένης νοημοσύνης τού ζεύγους Hill, στό New Ηampshire τών ΗΠΑ τόν Σεπτέμβριο του 1961! Η απαγωγή συνοδεύτηκε άπό κενό μνήμης άλλά καί άπό «ζωντανά», έξαιρετικά λεπτομερή όνειρα γιά πέντε συνεχόμενες ήμέρες μετά τό περιστατικό.
Ο «εξωγήινος τού Roswell» καί οί περιγραφές τών Hill σχετικά μέ τή μορφή τών έξωγήινων απαγωγέων τους, θά συντελέσουν καθοριστικά στή διαμόρφωση τής πρότυπης είκόνας πού θά αποκτήσουν τά όντα άπό άλλους πλανήτες στή συνείδηση τού κόσμου. Έτσι, ή μορφή τών έξωγήινων διαχρονικά θά ταυτιστεί μέ τήν έρπετοειδή μορφή τών περίφημων «Grey». Μικροκαμωμένοι, χωρίς μύτη, μέ διάφανο πράσινο-γκρί δέρμα, μεγάλο επίμηκες κεφάλι διογκωμένο στό πίσω μέρος του, μαύρα μεγάλα μάτια χωρίς ίριδα καί κόρη πού θυμίζουν μύγα καί δυσανάλογα άκρα σέ σχέση μέ τό ύψος τους.

γ) Συνωμοσιολογία καί Ψευδοαρχαιολογία

Οί κυβερνήσεις καί ή έπιστημονική κοινότητα θά αρνούνται συστηματικά νά σχολιάσουν τις μαρτυρίες γιά έμφανίσεις UFO, έντείνοντας όμως έτσι τη φημολογία γιά συγκάλυψη απόρρητων πληροφοριών. Η φαντασία θά όργιάζει, προμηθεύοντας τήν κινηματογραφική βιομηχανία μέ τά πιό απίθανα σενάρια. Η ύπόθεση τής ύπαρξης ή μή έξωγήινων καί ή πιθανότητα έπικοινωνίας μαζί τους, θά ένταχθεί στόν χώρο τής συνωμοσιολογίας.
Η μαζική ενανχόληση και τό συνεχώς διογκούμενο ενδιαφέρον του κόσμου γιά τήν πιθανότητα έξωγήινης νοημοσύνης -ώς αποτέλεσμα τού τεράστιου κύματος εμφάνισης UFO, κατά τίς δεκαετίες τού 1960 καί τού 1970- θά δημιουργήσουν τίς συνθήκες γιά τήν εμφάνιση πλήθους «αιρετικών» συγγραφέων. Αύτοί θά προσπαθήσουν νά άναζητήσουν, μέεσα στις άρχαίες Γραφές καί τά άρχαία μνημεία αποδείξεις γιά τήν έμφάνιση έπισκεπτών άπό τό διάστημα στις παρυφές τής άνθρώπινης Ιστορίας.
Θά ερμηνεύσουν μέ τόν δικό τους τρόπο λόγου χάρη τό όραμα τού Ιεζεκιήλ στή Βίβλο ή τά Βιμάνας στίς Ινδικές Πουράνας. Η έμφάνιση Αγρογλυφιών στα τέλη τής δεκαετίας τού 1970, γιγαντιαία άρχαία μνημεία (Πυραμίδες τής Αιγύπτου, κολοσσιαία αγάλματα τών Νήσων τού Πάσχα κ.ά.) καί αίνιγματικές κατασκευές χιλιάδων έτων πού εικάζεται ότι δέν είναι δημιουργήματα του άνθρωπου (σημάδια στό έδαφος στή Νάσκα του Περού, άρχαία ύδραγωγεία στό Τιαουνάκο τής Βολιβίας κ.ά), αξιοπερίεργες παραστάσεις χιλιάδων έτών πού φαίνεται νά παρουσιάζουν έξωγήινους επισκέπτες καί τά διαστημόπλοιά τους (σέ ναούς τών Μάγια, στό Παλένκε τού Μεξικού, σέ βραχογραφίες στό Τσαντίσγκαρ τών Ινδιών κ.ά.), θά τροφοδοτήσουν τή θεματολογία τους γιά τέσσερις καί πλέον δεκαετίες.
Οι συγγραφείς αυτής τής προσέγγισης θά παρουσιαστούν ώς έγκριτοι έξειδικευμένοι επιστήμονες καί θά καταγγείλουν τήν έπιστημονική κοινότητα ότι άποκρύπτει στοιχεία καί πληροφορίες, μέ σκοπό τή συγκάλυψή τής πραγματικής άλήθειας.
Στήν κατεύθυνση αύτή, θά έπιχειρήσουν νά διατυπώσουν έρμηνείες βασιζόμενοι σέ ύποθέσεις, θά έρμηνεύσουν διαφορετικά ή θά άλλοιώσουν τά δεδομένα πού θά τούς παρέχει ή σύγχρονη επιστήμη, ώστε νά επαληθεύσουν τίς θεωρίες τους. Θά διατυπώσουν φανταστικούς στοχασμούς, μέ φαντεζί καί περίτεχνο τρόπο, ϊώστε νά έντυπωσιάσουν τόν άναγνώστη καί τελικά θά προσπαθήσουν νά έδραιώσουν μιά νέα έπιστήμη: τή Διαστημική Αρχαιολογία, πού θά προσεγγίσει άπό τή σκοπιά τής ύπαρξης έξωγήινων πολλά μνημεία τού παρελθόντος καί πολλά κείμενα αρχαίων γραφών. Μερικοί άπό τούς κύριους εκπροσώπους αύτής τής σχολής είναι:

Ο γνωστός Ελβετός συγγραφέας Erich von Dainiken, ό όποίος θά είναι άπό τούς πρώτους πού θά ταυτίσει τούς αρχαίους θεούς μέ έξελιγμένες μορφές έξωγήινης νοημοσύνης πού ήρθαν σέ επαφή μέ τούς ανθρώπους στά πρώτα στάδια τού άνθρώπινου πολιτισμού (βλ. «Επιστροφή άπό τό μέλλον», «Τά όχήματα τών Θεών», «Αποδείξεις στίς Πέντε Ηπείρους» κ.ά.)

Ο Αζερο-αμερικανός συγγραφέας Zecharia Sitchin, πού πρώτος θά εισάγει τήν ιδέα ότι οί θεοί (Ανουνάκι ή Νεφελίμ) τών Σουμερίων ήταν στήν πραγματικότητα έπισκέπτες άπό τόν ύποθετικό πλανήτη «Νιμπίρου», οί οποίοι κατά τήν έπαφή τους μέ τούς άνθρώπους μετέτρεψαν γενετικά τό ανθρώπινο είδος.

Ο Αμερικανός συγγραφέας Robert K.G. Temple, ό όποίος θά συγγράψει τό περίφημο best seller «Τό μυστήριο του Σείριου», στό όποίο παρουσιάζεται ή άποψη, ότι εξελιγμένα έξωγήινα όντα άπό τό άστρικά σύστημα του Σείριου, μέ τό όνομα Dogon, έπισκέφθηκαν τή γή πρίν έκατοντάδες χιλιάδες χρόνια. Η άποψη στηρίζεται στήν ύπόθεση, ότι ή φυλή Dogοn πού κατοικεί στό Μαλί τής Δυτικής Αφρικής, διατηρεί πλήθος αντίστοιχων στοιχείων στίς παραδόσεις της, πού επιβεβαιώνουν τήν έν λόγω υπόθεση.

Ο Ελληνο-ελβετός Giorgio Α. Tsoukalos, ό έκδότης τού περίφημου περιοδικού «Legendary Times», ό όποίος παράλληλα διατελεί πρόεδρος καί επικεφαλής τού διεθνούς οργανισμού A.A.S.R.A. (Archaelogy, Astronautics and SΕΤI Research Association). Ο έν λόγω όργανισμός συλλέγει καί εκδίδει πληροφορίες καί ένδείξεις, ότι εξωγήινοι επισκέφθηκαν τόν πλανήτη μας κατά τήν πρώιμη άρχαιότητα.

Καί τέλος, ό Ιταλός δημοσιογράφος καί συγγραφέας Peter Κοlosimo (Timeless Earth, Not of This World, Space-ships in Prehistory κ.ά.).

Πλήθος θεωριών θά κάνουν τήν εμφάνισή τους, οί όποίες θά εμπλέκουν τούς έξωγήινους στή δημιουργία καί τόν έκπολιτισμό τού ανθρωπίνου γένους. Ήδη από τήν Οδύσσεια τού Διαστήματος τού Arthur Clarke (1969), ή έπιστημονική φαντασία θά έχει φλερτάρει μέ τήν ίδέα τής πανσπερμίας. Τής διάχυσης δηλαδή τής ζωής μέσα στό σύμπαν καί τής διάδοσης καί άνάπτυξης τού πολιτισμού σέ διάφορα άστρικά συστήματα, ύπό τήν καθοδήγηση καί άνώτερη έποπτεία προηγμένων έξωγήινων όντων.
Ωστόσο, η άποψη ότι οί αρχαίοι άστροναύτες ύπήρξαν πραγματικά, δέ θά ληφθεί σοβαρά ύπόψη άπό τήν έπιστημονική κοινότητα καί δέ θά άπατελέσει άντικείμενο έργασίας αξιόπιστων διεθνών μελετών. Η Διαστημική Αρχαιολογία πολύ γρήγορα θά έκφυλιστεί σέ ψευδοαρχαιολογία.
Χαρακτηριστική είναι ή έργασία μιάς όμάδας φημισμένων έπιστημόνων (Γεωλόγων, Ιστορικών, Θεολόγων, Μηχανικών, Αστρονόμων καί Γεωγράφων) μέ έπικεφαλής τόν φημισμένο Αύστραλό αρχαιολόγο Dr. Clifford Wilson, οι όποίοι, χρησιμοποιώντας τίς σύγχρονες έπιστημονικές γνώσεις καί ανακαλύψεις, θα έπιχειρήσουν νά ανατρέψουν έναν πρός έναν τούς συλλογισμούς καίτ ίς «βεβαιότητες» τών παραπάνω συγγραφέων (βλ. Crash Go the Chariots: An Alternative to Chariots of the Gods (1972), Gods in Chariots and Other Fantasies (1975) — Dr. Clifford Wilson).

6. ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ...

α) Στενές επαφές μέ εξωγήινα όντα

Oι θεωρίες καί οι αυθαίρετες ύποθέσεις τών «διαστημικών άρχαιολόγων» θά τρο-φοδοτούν αδιάκοπα τήν κινηματογραφική βιομηχανία μέ πλήθος σεναρίων, τά όποια μέ τή σειρά τους θά όξύνουν περαιτέρω τήν άνθρώπινη φαντασία, έμπλουτίζοντας τό συλλογικό άσυνείδητο μέ νέες είκονες. Τό πλήθος τών καταγεγραμμένων μαρτυριών θά πολλαπλασιαστεί ταχύτατα σέ παγκόσμιο επίπεδο και θά οδηγήσει στήν κατηγοριοποίηση τών έπαφών μεταξύ τών ανθρώπων καί τών διαστημικών επισκεπτών σέ τέσσερις τύπους:

Οι ΣΕ-1 (Στενές επαφές πρώτου τύπου), πού αφορούν σέ θεάσεις φωτεινών αιωρούμενων UFO σέ χαμηλό ύψος άπό τήν επιφάνεια τής γής, πού χαρακτηρίζονται άπό μεγάλες ταχύτητες καί επιταχύνσεις καί απότομες μεταβολές κατεύθυνσης.

Οί ΣΕ-2 (Στενές έπαφές δευτέρου τύπου), στις όποιες ή θέαση τών UFO συνοδεύεται άπό ύλικά άγρογλυφικά, παρεμβολές στά ηλεκτρικά κυκλώματα, παράσιτα στό ραδιόφωνο, ανησυχία ζώων ή/καί ψυχολογικά σημάδια (μούδιασμα, παράλυση, αίσθηση ζέστης, ναυτίας, προσωρινή έλλειψη βαρύτητας, ξαφνική θεραπεία πληγών καί χρόνιων παθολογικών καταστάσεων, σημάδια στό σώμα).

Οί ΣΕ-3 (Στενές έπαφές τρίτου τύπου) πού περιλαμβάνουν θεάσεις άνθρωποειδών έξωγήινων πλασμάτων πού προσπαθούν νά έπικοινωνήσουν μέ τούς ανθρώπους. Συνήθως φαίνονται σά νά μαζεύουν δείγματα άπό τό έδαφος ή επισκευάζουν τά αεροσκάφος τους.

Οι ΣΕ-4 (Στενές επαφές τέταρτου τύπου) πού αφορούν σέ ανθρώπους πού έχουν έπαναλαμβανόμενες επαφές μέ έξωγήινα όντα. Πρόκειται γιά τούς περίφημους «επικοινωνούντες». Στήν κατηγορία αυτή κατατάσσονται φαινόμενα απαγωγής ανθρώπων άπό έξωγήινους επισκέπτες, συνήθως γιά την έκτέλεση ιατρικών έξετάσεων, κατά τίς όποιες τελείται τό αυτεξούσιο καί ή ελεύθερη βούληση τών άπαχθέντων.

β) Η δαιμονική φύση τών έξωγήινων επισκεπτών

Πρέπει νά σημειωθεί, ότι όλες οί καταγεγραμμένες εμφανίσεις UFO παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερα γενικά χαρακτηριστικά, πού παραπέμπουν έντονα στόν άποκρυφισμό.

Κατά κύριο λόγο συμβαίνουν νύχτα, οι έρημικές τοποθεσίες καί συνήθως ενώ-πιον μικρού αριθμού ανθρώπων (ενίοτε σέ μεμονωμένα άτομα).

Η έμφάνισή τους είναι σύντομη σέ διάρκεια (άπό στιγμιαία έως καί μερικές ώρες).

Η συχνότητα τών περιστατικών παρατηρείται νά αυξάνει ασυνήθιστα κατά τή διάρκεια πολεμικών συρράξεων καί περιβαλλοντικών καταστροφών (σεισμών, πυρηνικών δοκιμών κ.α.), κατά τίς όποιες ό χώρος φορτίζεται αρνητικά.

Στό σύνολο σχεδόν τών περιπτώσεων έχουν παρατηρηθεί διαστημόπλοια μέ σχήμα δίσκου, ένώ οί μορφές μοιάζουν συνήθως στούς « Grey» έξωγήινους.

Οί απαγωγές συνήθως συνοδεύονται άπό απώλεεα αίσθησης τού χρόνου, έντονα ψυχολογικά τραύματα, άυπνία ή υπνηλία, φοβίες, άγχος, κρίσεις έπιληπτικού τύπου, πονοκεφάλους, νευρικές διαταραχές καί παροδική αμνησία. Έχει παρατηρηθεί ότι οί ΣΕ-4, συχνά καταλήγουν σέ έκφυλισμό τής προσωπικότητας, παράνοια, καταναγκαστικές εμμονές καί άυτοκτονία.

Επίσης, κατά τήν περιγραφή τών περιστατικών, είναι διάχυτο τό κλίμα υποτίμησης καί έξευτελισμού τού ανθρωπίνου είδους, σέ συνδυασμό μέ έκδήλωση πρωτοφανούς υπεροψίας έκ μέρους τών «διαστημικών» έπισκεπτών. Παράλληλα, ή εμφάνισή τους συνοδεύεται από έντονη δυσοσμία καί αίσθηση θειαφιού, αυξημένα έπίπεδα ραδιενέργειας (βλ. άγρογλυφικά), ταραχή στά ζώα, παρεμβολές καί παράσιτα στις ανθρώπινες μηχανές καί στα ήλεκτρικα συστήματα.

Σχεδόν πάντα, τά απόκοσμα όντα έπικοινωνούν μεταξύ τους, άλλά καί μέ τούς ανθρώπους τηλεπαθητικά, ένώ σέ μερικές περιπτώσεις έχουν τήν ικανότητα ακαριαίας ύλοποίησης καί άπο-ύλοποίησης, όπως καί τηλεκίνησης. Οί έμφανίσεις αυτές άποτελούν έπιδεικτικές παραστάσεις πού δέ φαίνεται νά έχουν κανένα προφανές νόημα, πέραν τής πρόκλησης έντυπωσιασμού και ταραχής, καθώς καμία καταγεγραμμένη μαρτυρία έπαφής μέ «εξωγήινα» όντα δέν έχει συνεισφέρει στό έλάχιστο στήν έξέλιξη ταϋ ανθρωπίνου πολιτισμού καί τής τεχνολογίας!

Τέλος, σέ πολλές περιπτώσεις παρατηρούνται αποτρόπαιες σφαγές ζώων, παρόμοιες μέ αυτές πού απαντώνται σέ τελετουργικά μαύρης μαγείας.

Καθώς τά συλλογικό ασυνείδητα βομβαρδίζεται μέ πλήθος αντίστοιχων εικόνων από τόν χώρο τής βιομηχανίας του θεάματος, δέν άποκλείεται αρκετές περιπτώσεις θέασης UFO καί έξωγήινων όντων νά άποτελούν προtόντα αυθυποβολής καί φαντασιοπληξίας «αλαφροϊσκιωτων» ή/καί ψυχικά διαταραγμένων ανθρώπων.
Παράλληλα, κάποιες μαρτυρίες ένδέχεται νά άφορούν σέ περιπτώσεις αποκάλυψης απόκρυφης γήινης τεχνολογίας (βλ. AREA 51) ή άποπροσανατολισμού της Κοινής Γνώμης μέ χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας.
Η συντριπτική πλειοψηφία όμως τών καταγεγραμμένων μαρτυριών παραπέμπει στόν «άντίδικο» του ανθρωπίνου γένους! Η ίδια, άλλωστε, ή έρπετοειδής μορφή τών «Grey» προσομοιάζει στόν περίφημο «Lord of the flies» (Αρχοντα τών Μυγών), ό οποίος, σύμφωνα μέ τις Άγγλοσαξωνικές παραδόσεις, ταυτίζεται μέ τόν έκπτωτο άρχάγγελο, στόν «παντομιμητόν καί άρχαίον ζωγράφον», όπως όναμάζουν τόν διάβολο οί Πατέρες τής Εκκλησίας...
Πρόκειται γιά περιπτώσεις δαιμονικών φαντασιώσεων πού εμφανίζονται στον
αέρα, στήν κατεξοχήν δηλαδή κατοικία τών δαιμονικών πνευμάτων. Οί έν λόγω φαντασιώσεις δέν άποτελούν αποκυήματα τής φαντασίας τών ανθρώπων, άλλά παραστάσεις μέ υλική υπόσταση, πού κατασκευάζουν οί έκπτωτοι άγγελοι καί έχουν ώς μαναδικό σκοπό τήν εξαπάτηση καί τήν παραπλάνηση.
Άλλωστε, ακόμα καί τά ονόματα τών όντων, κατά τις μαρτυρίες τών άπαχθέντων, χαρακτηρίζονται σχεδόν πάντα άπό τήν κατάληξη -ον, ενώ σέ πολλές περιπτώσεις άποτελούν παραφράσεις ονομάτων έκπτωτων άγγέλων, προδίδοντας στούς γνώστες τής Άγιο-Πατερικής Παράδοσης τή δαιμονική φύση τους (βλ. Ονοματολογία δαιμονικών πνευμάτων)!
Οί Ιερές Γραφές καί ή Παράδοση τών Πατέρων τής Εκκλησίας είναι γεμάτες άπό περιστατικά, κατά τά όποία, άκάθαρτα πνεύματα γίνονται ορατά παίρνοντας υλική μορφή καί παρεμβαίνουν στό ιστορικό γίγνεσθαι, προκειμένου νά πλανήσουν τούς ανυποψίαστους ανθρώπους. Πολλά άπό τά «θαύματα» καί τά οπτικά τεχνάσματα τών δαιμόνων περιγράφονται στόν βίο τού Μεγάλου Αντωνίου καί τού Άγίου Κυπριανού.
Χαρακτηριστικά, ό Μέγας Αντώνιος αναφέρει ότι: «...τέτοια φαινόμενα πού δημιουργούν ταραχή καί ακούγονται χτυπήματα άπό έξω καί παρατηρούνται έπιδεικτικές παραστάσεις καί απειλές θανάτου... νά ξέρετε, ότι η έφοδος αυτή είναι τών φαύλων δαιμόνων...». Ειδικά, ό Άγιος Κυπριανός μάς παραθέτει πολυάριθμες περιγραφές δαιμονικών μεταμορφώσεων καί ψευτο-θαυμάτων, καθώς όπως ό ίδιος διηγείται, είχε ενεργή συμμετοχή σέ αυτά, ώς πρώην μάγος.
Ο άγιος στάρετς Μακάριος τής Όπτινα(+ 1860) θά εξηγήσει -πολλά χρόνια πρίν εμφανισθούν μαρτυρίες γιά απαγωγές από έξωγήινους- ότι «ή αίσθηση τής άρπαγής ή ώθησης άπό μία αόρατη δύναμη ενέχει καθαρά δαιμονική πλεκτάνη».
Ο δέ Άγιος Συμεών ό Νέος Θεολόγος μάς προειδοποιεί: «πλήν τό νά βλέπει ο άνθρωπος εις τόν ούρανό πολλά, ολίγαις φορές πρέπει νά τό κάνη, διά τόν φόβον τών πονηρών πνευμάτων, όπου κατοικούν εις τόν αέρα καί διά τούτο όνομάζονται έναέρια πνεύματα, τά όποία προξενούν πολλαίς και διάφορες πλάνες εις τόν αέρα...». Οί άγιοι τής Εκκλησίας μάς προτρέπουν νά αγνοούμε τίς φαντασίες αυτές, καθώς «...ή καρδία έπιθυμούσα, είδωλοποιεί ό,τι θέλει καί ούτω δίδει εις τό κακό ύπαρξιν...» (Αγιος Διάδοχος Φωτικής).
Ο δέ Αγιος Ιγνάτιος Μπριατσανίνωφ μάς έξηγεί ότι «ή επιθυμία πού έχουν μερικοί νά δουν πνεύματα (καί συνεπώς στήν έποχή μας έξωγήινους) καί ή περιέργεια νά μάθουν κάτι σχετικά μέ αυτά, είναι τά μέγιστο σημείο ανοησίας καί παντελούς άγνοιας τών παραδόσεων τής Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Ο αντίδικος τού ανθρωπίνου γένους προωθεί στήν ανθρώπινη συνειδητότητα προβολές εξωγήινων πολιτισμών ύπερανθρώπινης τεχνολογίας, μαγεύοντας τήν πιό ευαίσθητη χορδή τής άπληστης ανθρώπινης διάνοιας. Προετοιμάζει δέ τόν δρόμο γιά τήν εν σώματι κάθοδο τών δαιμόνων στόν κόσμο τών ανθρώπων, πού θά συμβεί σύμφωνα μέ τις προφητείες καί τίς προρήσεις τών άγίων τής Ορθοδοξίας, στό τέλος τών έσχάτων χρόνων! Στόν καιρό, δηλαδή, τού αντί-χριστου...

γ) Τό διακύβευμα τής Αύτοθέωσης

Η επιστημονική φαντασία ωστόσο, θά άποκαλύψει -άθελά της- τό πραγματικό διακύβευμα του νέου Ανθρώπου: τό διακύβευμα τής Αύτοθέωσης, όπως αυτή θά εκφράζεται μέσα άπό τήν Τεχνολογία καί τήν Επιστήμη. Η τεχνητή νοημοσύνη θά καταστήσει τόν Άνθρωπο δημιουργό. Η Γενετική μηχανική (κλωνοποίηση, γονιδιακή Ιατρική, έπανα-προγραμματισμός του DNA) καί ή Ρομποτική (έξωσκελετοί, μηχανική ύποβοήθηση αισθήσεων καί μνήμης μέσω έμφυτευμάτων, δυνατότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου νά συνδέεται απευθείας στό Web), θά αναβαθμίσουν τό ανθρώπινο σώμα, φέρνοντάς το ένα βήμα μακριά άπό τήν αθανασία!
Καί τελικά, ή επαφή μέ ανώτερους έξελιγμένους «έξωγήινους» πολιτισμούς, θά δώσει απαντήσεις στά μεγάλα ερωτήματα τής καταγωγής τού ανθρώπου (θεωρία τής πανσπερμίας), θά φέρει τόν άνθρωπο στό ίδιο επίπεδο μέ τούς «Δημιουργούς» του, επιβεβαιώνοντας έναντι όλων πλέον τήν κατάκτηση τής αυτονομίας του! Ο Θεός -καί οι θεοί- δέ θά έχουν τίποτα πιά νά προσφέρουν στόν κόσμο τών ανθρώπων. Ο ίδιος ό άνθρωπος θά είναι πλέον «θεός» και ή Ιστορία του θά αποτελεί τήν ιερή του Βίβλο...

δ) Αντίχριστος καί Εξωγήινοι στήν Έσχατη έποχή

Μεγάλοι άγιοι τής Ορθοδοξίας στό πέρασμα τών αιώνων θά μιλήσουν γιά τά σημεία πού θά χαρακτηρίσουν τήν έποχή τών έσχάτων χρόνων, μέ σκοπό τήν πνευματική εγρήγορση καί επαγρύπνηση τών χριστιανών. Ο Άγιος Νείλος ό Μυροβλύτης, χαρακτηριστικά, θά μάς προειδοποιήσει, ήδη άπό τόν 16ο αίώνα, ότι: «...ό Αντίχριστος θέλει κυριεύση τά πάντα, καί γεννήσεται έξουσιαστής πάσης τής Οικουμένης καί θά ποιή τέρατα καί σημεία κατά φαντασίαν, θέλη δέ δώση πονηράν σοφίαν είς τόν ταλαίπωρον άνθρωπον, διά νά έφεύρη, νά όμιλή ό εις πρός τόν άλλον άπό τήν μίαν άκρον τής γής, έως τήν άλλην, τότε θά πέτανται στόν αέρα ώς πτηνά καί διασχίζοντες τόν βυθόν τής θαλάσσης ώς ιχθύες.
Καί ταύτα πάντα ποιούντες οί δυστυχείς άνθρωποι, διαβιούντες έν άνέσει, μή γνωρίζοντες οί ταλαίπωροι ότι ταύτα εστί πλάνη τού άντίχριστου. Καί τόσον θά προοδεύση τήν έπιστήμην κατά φαντασίαν ό πονηρός, ώστε άποπλανήσαι τούς ανθρώπους καί μή πιστεύη εις τήν ύπαρξιν τού τρισυπόστατου Θεού...».
Όπως στα χρόνια του Χριστού οί Φαρισαίοι ύποτίμησαν τά θαύματά Του ζητώντας «σημείο έξ ουρανού» γιά νά πιστέψουν, έτσι καί στούς έσχατους χρόνους ο άνθρωπος θά αγνοεί έπιδεικτικά τόν Θεό καί τά δημιουργήματά Του, άποδίδοντας τήν παρατηρούμενη τελειότητα καί τή θαυμαστή ίσορροπία τού φυσικού κόσμου στήν Τύχη, ένώ παράλληλα θά ζητεί επιτακτικά «σημείο μέγα έξ ουρανού» για νά πιστέψει σέ κάτι άλλο πέρα από τόν εαυτό του.
Τό χαλί γιά τήν έλευση καί τήν αποδοχή τού αντίχριστου από τόν αλαζόνα σάρκινο Άνθρωπο-θεό θά έχει στρωθεί «..όταν ό αντίχριστος θά έλθει, θά γεμίσει τόν κόσμο θαύματα πού θά καταπλήττουν καί θά χορταίνουν τούς άνθρώπους μέ σαρκικό φρόνημα καί άγνοια. Αύτός τό-ε θά δώσει σημείο μέγα έξ ούρανού... καί θά όνομάζουν τήν ένέργεια τού σατανά σαν τήν πιό μεγάλη φανέρωση τής δύναμης τού Θεού... τά θαύματά του δέ θά έχουν κανένα καλό καί λογικό σκοπό, καμία σαφή σημασία... θά είναι ένας τερατώδης, χωρίς κανένα νόημα, θεατρινισμός... τά σημεία τού άντίχριστου θά γίνουν κατά κύριο λόγο στόν άέρα, στό στρώμα δηλαδή πού κυριαρχεί ό σατανάς». (Θαύματα καί Σημεία Αγίου Ιγνατίου Μπριατσανίνωφ).
Αναμφισβήτητα όμως, ή πιό τρομακτική προφητεία του θά άφορά στόν έρχομό τών εξωγήινων στά χρόνια τού άντίχριστου, στήν όποία μάς αποκαλύπτει χωρίς περιστροφές τήν πραγματική φύση τών άπακαλούμενων «έπισκεπτών από τό διάστημα»: «Στά χρόνια τού άντίχριστου οί άνθρωποι θά περιμένουν τή σωτηρία από τό Διάστημα! Αύτό θά είναι τό μεγαλύτερο τέχνασμα τού διαβόλου. Η άνθρωπότητα θά ζητάει βοήθεια από τούς έξωγήινους, χωρίς νά γνωρίζει ότι αύτοί στήν πραγματιχότητα είναι δαίμονες...».
Δέν είναι τυχαίο ότι ή εικόνα τών «Grey» εξωγήινων άλλά καί τού Gοllum, στόν Άρχοντα τών Δαχτυλιδιών τού J.RR. Tolkien, παραπέμπουν στή μορφή πού θά πάρουν οί σφραγισμένοι μέ τό χάραγμα του αντίχριστου θηρίου, στή συνταρακτική προφητεία Μυροβλύτη, πού αναφέρεται στό τέλος τών καιρών τών ανθρώπων: «διότι τόσο πονηρά θέλει γένη ή ανθρώπινος φύση τότε, όπου θά γίνουν οί άνθρωποι όλιγόσωμοι καί θά όλιγοστεύση ή ούσία τού σώματός των ώσάν τούς δαίμονας, μέ τό νά ένωθούν μέ αύτούς, καί θέλει γίνουν έως πέντε σπιθαμές τό μέγεθος καί θά ένεργήσουν τήν πονηρία τους περισσότερον άπό τούς δαίμονας καί θά γίνουν μία ένωσις μέ τούς δαίμονας»!
Ο Άγιος Ιππόλυτος τής Ρώμης (+235 μ.Χ.) περιγράφοντας πρίν πολλούς αώνες(!) τόν καιρό πού θά διαδεχθεί τά σημεία και τά τέρατα τού αντιχρίστου, μάς πληροφορεί ότι ή φυσική ίσορροπία τού κόσμου θά διασαλευθεί καί ή τροφή Θά έξαφανισθεί.
Τότε, οί άνθρωποι πού θά έχουν μέ τή θέλησή τους λάβει τό «χάραγμα τού θηρίου», θά ζητήσουν άπό τόν αντίχριστο νά κάνει θαύματα ουσίας πού θά απαλύνουν τόν πόνο τους. Καί τότε είναι πού θά καταλάβουν τό μεγάλο σφάλμα τους, βλέποντας τόν αρχηγό τους νά τούς έγκαταλείπει στό πυρ τό έξώτερον.
Τότε θά αντιληφθούν ότι ό μοναδικός σκοπός ολων τών τρομερών φαντασιώσεων δέν ήταν άλλος άπό τήν αποπλάνηση καί τήν έξαπάτησή τους! «Όταν οί άνθρωποι σφραγισθούν άπ' τόν άντίχριστο, θά πάνε σ' αυτόν πεινασμένοι καί διψασμένοι καί θά τού πούν: Ορίστε, έμείς σέ προσκυνήσαμε καί δεχθήκαμε τό σφράγισμά σου. Επειδή πολύ πεινάμε, δώσε μας τώρα νά φάμε καί νά πιούμε. Μετάτρεψε σέ ευωδιά τή δυσοσμία τής θάλασσας, έπειδή πεθαίνουμε. Πρόσταξε νά τρέξουν νερό τά πηγάδια. Κάνε τόν ουρανό νά ρίξει βροχή καί τή γή νά καρποφορήσει, απομάκρυνε άπό έμάς τά άνθρωποφάγα θηρία, έπειδή όλοι άπό σένα περιμένουμε γιά νά έπιζήσουμε».
Εκείνος τότε άσχημα θά τούς άηαντήσει καί θά τούς πεί: «Από πού νά σάς προσφέρω έγώ ψωμί; Πού νά βρώ νερό καί κρασί; Μήπως είμαι έγώ Θεός γιά νά σάς τά δώσω; Η γή δέ δίνει καρπούς, ό ουρανός δέ βρέχει, άπό πού νά βρώ έγώ φαγητό νά σάς δώσω; Δώστε μου κι εσείς».
Καί τότε είναι πού oι άνθρωποι θά στραφούν πρός τόν ούρανό περιμένοντας τή σωτηρία άπό τά Διάστημα. Καί τότε είναι πού όλη ή ανθρωπότητα θά άντικρύσει τούς δαίμονες ώς «έξωγήινους»!- νά κατακλύζουν τούς ουρανούς!-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.