«καί περί ἐνδύματος τί μεριμνᾶτε; καταμάθετε τά κρίνα τοῦ ἀγροῦ πῶς αὐξάνει· οὖ κοπιᾶ ούδέ νήθει· λέγω δέ ὑμῖν ὅτι οὐδέ Σολομών ἐν πάσῃ τῆ δόξῃ αὐτοῦ περιεβάλετο ὡς ἕν τούτων»( Ματθ. ΣΤ’, 28.29 )
Ὁ τρόπος ἔνδυσης πού εἶναι κάτι ἐξωτερικό, κάτι πού ἀπευθύνεται συνεχῶς στήν ὅραση, εἶναι ἕνας ἔξυπνος τρόπος μετάδοσης μηνυμάτων, γρήγορου μάρκετιγκ–κερδοφορίας, ἀλλά καί διαμόρφωσης συμπεριφορῶν καί ἰδεῶν.
Ἡ Ν.Τ.Π. ( Νέα Τάξη Πραγμάτων ), δέν θά μποροῦσε νά ἀπέχει ἀπό τόν τρόπο ἔνδυσης καί ἐμφάνισης γενικότερα τῶν ἀνθρώπων. Ἡ εἰκόνα ἰσοῦται μέ χίλιες λέξεις. Καί βέβαια, οἱ ἐπιστημονικές ἔρευνες ἀπέδειξαν πώς ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν ἀνθρώπων ἀνήκουν στούς ὀπτικούς τύπους, δηλαδή σέ αὐτούς πού ἡ ἀντίληψή τους λειτουργεῖ περισσότερο μέ τήν ὅραση.
Αὐτό δέν εἶναι ἄγνωστο γιά τούς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, ὅπως τόν Ἅγιο Νικόδημο τόν Ἁγιορείτη, πού ἐπιβεβαιώνουν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι χρόνια πρίν, αὐτό πού ἡ ἐπιστήμη θά ἐπαληθεύσει πολύ ἀργότερα πειραματικά. Ὅτι δηλαδή ἀπό τίς πέντε αἰσθήσεις μας, ἡ ὅραση εἶναι αὐτή πού λειτουργεῖ περίπου 80 μέ 90 % καί τό ὑπόλοιπο ποσοστό μοιράζεται στίς ἄλλες τέσσερις αἰσθήσεις! Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο ἐπηρρεάζει ἠ ἐξωτερική ἐμφάνιση, ὄχι μόνο τήν γνώμη, ἀλλά καί τό ἦθος καί τή συμπεριφορά τῶν ἀνθρώπων!
Αὐτό δέν εἶναι ἄγνωστο γιά τούς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, ὅπως τόν Ἅγιο Νικόδημο τόν Ἁγιορείτη, πού ἐπιβεβαιώνουν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι χρόνια πρίν, αὐτό πού ἡ ἐπιστήμη θά ἐπαληθεύσει πολύ ἀργότερα πειραματικά. Ὅτι δηλαδή ἀπό τίς πέντε αἰσθήσεις μας, ἡ ὅραση εἶναι αὐτή πού λειτουργεῖ περίπου 80 μέ 90 % καί τό ὑπόλοιπο ποσοστό μοιράζεται στίς ἄλλες τέσσερις αἰσθήσεις! Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο ἐπηρρεάζει ἠ ἐξωτερική ἐμφάνιση, ὄχι μόνο τήν γνώμη, ἀλλά καί τό ἦθος καί τή συμπεριφορά τῶν ἀνθρώπων!
Ἐξάλλου εἶναι πιά γνωστό ὅτι ἡ Ν.Τ.Π., ἔχει παρεισφρύσει σέ ὅλες τίς ἐκφάνσεις τῆς ζωῆς καί τῆς καθημερινότητάς μας, προκειμένου νά μετατρέψει κάθε ὑγιές πιστεύω, κάθε φυσιολογική συμπεριφορά καί κάθε ἠθικό τρόπο διαβίωσης, σέ μία στιγνή χειραγώγηση, ἐπιβολή καί ὑποταγή στά σατανικά σχέδιά της. Σχέδια πού ἀποσκοποῦν καί λειτουργοῦν ὑπόγεια καί μεθοδικά, γιά τό στήσιμο μίας Παγκόσμιας Κοινωνίας μέ Κυβερνήτη της τόν δικτάτορα Ἀντίχριστο καί μέ τούς ἀνθρώπους ὡς μία ἐνιαία πολτοποιημένη μάζα, νά σκύβουν ἀναντίρρητα τό κεφάλι τους σέ αὐτόν.
Θά ἀναρωτηθεῖ κάποιος: τί σχέση ἔχει ἡ ἔνδυση μέ ὅλο αὐτό τό σκηνικό; Ἔχει καί πολύ μάλιστα, διότι μέσα ἀπό τήν μόδα περνῶνται μηνύματα καί ἰδέες,τόσο σέ προσωπικό, ὅσο καί σέ συλλογικό ἐπίπεδο, μέ ἀποτέλεσμα νά ἐπηρρεάζονται οἱ συνειδήσεις, οἱ συμπεριφορές καί οἱ συνήθειες τόσο μεμονωμένων ἀνθρώπων, ὅσο καί ὁλόκληρων λαῶν, πρός διάφορες ἐλεγχόμενες ( ἀπό τά κέντρα ἐξουσίας ) κατευθύνσεις. Ἐπίσης χρησιμοποιεῖται ἀπό τόν διάβολο ( καί τά ὄργανά του ), μέ τρόπο πού νά ἐξευτελίζει τήν είκόνα τοῦ Θεοῦ, τόν ἄνθρωπο. Κι ἐπειδή δέν μπορεῖ νά ἐξευτελίσει ἄμεσα τόν Θεό πού μισεῖ, στρέφεται νά Τόν ἐξευτελίσει ἔμμεσα, μέ τά παιδιά Του πού ἀγαπᾶ.
Ἄς ἐπιχειρήσουμε νά ἐξετάσουμε τίς σημαντικώτερες ἐπιρροές τῆς μόδας, σέ διάφορες πτυχές τῆς ψυχῆς καί τῆς ζωῆς μας:
1) ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μία εἰκόνα ἱσοδυναμεῖ μέ χίλιες λέξεις, ὅπως ἀναφέραμε νωρίτερα.
Ἐπομένως, μία εἰκόνα μπορεῖ
- πρῶτον: νά περάσει πολλά μηνύματα ταυτόχρονα,
- δεύτερον: νά ἐπιτευχθεῖ αὐτό σέ γρήγορο χρόνο
- καί τρίτον: νά ἐπιτευχθεῖ αὐτό σέ πολλούς ἀποδέκτες ταυτόχρονα ( εἰδικά μέ τήν "εὐγενική" ἐπικουρία τῶν Μ.Μ.Ε.)!
Ὁ τρόπος ἔνδυσης πού εἶναι κάτι ἐξωτερικό, κάτι πού ἀπευθύνεται συνεχῶς στήν ὅραση, εἶναι ἕνας ἔξυπνος τρόπος μετάδοσης μηνυμάτων, γρήγορου μάρκετιγκ–κερδοφορίας, ἀλλά καί διαμόρφωσης συμπεριφορῶν καί ἰδεῶν.
2) ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ – ΣΥΓΧΥΣΗ ΡΟΛΩΝ
Ὁ ὅρος unisex πού συνεχῶς προβάλλεται καί ἔχει περάσει τίς τελευταῖες δεκαετίες στή μόδα καί στίς ἐνδυματικές συμπεριφορές ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων, κρύβει τά σχέδια τῶν παγκοσμιοποιητῶν γιά χειρισμό τῆς μόδας ὡς ἕνα ἀκόμη ὅπλο, προκειμένου νά χειραγωγήσουν τούς ἀνθρώπους καί νά διαμορφώσουν ( ἤ καλύτερα παραμορφώσουν ) τά ἤθη τους.
Ἄς δοῦμε τί σημαίνει ὁ ὅρος unisex:
uni=ἕνα
sex=φύλο
Μᾶς θέλουν ὅλους, ἄνδρες καί γυναῖκες, ἕνα φύλο!
Αὐτό σημαίνει ὁ ὅρος!
Τώρα ἐξηγεῖται, πώς ἔστρωναν τό χαλί γιά χρόνια, ὥστε νά μᾶς ἐπιβάλλουν τό τρίτο φύλο ( τούς ὁμοφυλόφιλους δηλαδή ) καί νά τό ὑποδεχθοῦμε-ἀποδεχθοῦμε χωρίς ἰδιαίτερες ἀντιδράσεις ( βλέπε τήν καθιέρωση τῶν gay pride δημόσια ). Ἀφοῦ συνηθίσαμε τό "περιτύλιγμα" ( τήν ἐνδυμασία δηλαδή ), προχωρᾶμε στό νά συνηθίσουμε καί τό περιεχόμενό της ( μέ ὅ,τι ἀνήθικο καί ἀφύσικο αὐτό ἀντιπροσωπεύει σέ συμπεριφορές καί τρόπους τοῦ διάγεσθαι τόν βίον ). Ἁπλόν!
Ἡ τάση UNISEX πού ἐμφανίστηκε κυρίως στήν δεκαετία τοῦ ’80 τοῦ περασμένου αἰῶνος κι ἐπικρατεῖ μέχρι σήμερα σχεδόν παγκοσμίως ( τουλάχιστον στίς ἀνεπτυγμένες οἰκονομικά χῶρες καί μᾶλλον ὑπανάπτυκτες πνευματικά ), οὐσιαστικά ἀποσκοπεῖ στή σύγχυση τῶν δύο φύλων! Βλέποντας καθημερινά γυναῖκες μέ ἀνδροπρεπή ένδυμασία καί ἄντρες μέ θηλυπρεπή, οἱ ὀφθαλμοί μας ἤδη συνήθισαν στήν σύγχυση τῶν φύλων, τῶν ρόλων τους, ἄρα καί τῆς σεξουαλικῆς ἐπιλογῆς ( ἤ καλύτερα, διαστροφῆς ) τους. Σέ συνδυασμό μάλιστα καί μέ ἄλλες παραμέτρους, αὐτή "ἡ καλή συνήθεια τῶν ὀφθαλμῶν μας" ἐνισχύθηκε στό ἔπακρον! Τήν ἐνισχύουν ὁ φεμινισμός, ἡ μαζική εἴσοδος τῶν γυναικῶν στήν ἐργασία καί σέ θέσεις ἐξουσίας, ἡ κρίση τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας, τά διαζύγια, τό τσιγάρο, οἱ ἐλεύθερες σχέσεις, ἡ ἀποποινικοποίηση τῆς μοιχείας, τά ξενύχτια, ἡ πᾶσας μορφῆς ἐλευθεριότητα-ἀσυδοσία καί κορυφαῖο ὅλων βέβαια, ἡ ἀπομάκρυνση ἀπό τόν Θεό, ἀπό τήν Ἐκκλησία Του καί ἀπό τό Ἅγιον θέλημα Του!
Ἀναλυτικότερα, οἱ ἄντρες πλασάρονται θηλυπρεπεῖς ἐμφανισιακά , πχ ἔχουν μακριά μαλλιά, φορᾶνε σκουλαρήκια, παρδαλά χρώματα, ἀκόμη καί φοῦστα καί μακιγιάζ ( βλέπε γιά παράδειγμα διάσημους Ἕλληνες τραγουδιστές , πού φόρεσαν φοῦστα σέ ἐμφανίσεις τους καί ξεσήκωσαν τό πανελλήνιο, δυστυχῶς μέ ἐνθουσιασμό )! Καί οἱ γυναῖκες συχνά πλασάρονται σάν ἄντρες. φορᾶνε γραβάτες, κοστούμια, κουρεύουν έξαιρετικά κοντά τά μαλλιά τους κλπ. Καί τί σημαίνει αὐτό; Ποιό πλάγιο μήνυμα περνᾶ; Μά φυσικά, ἡ ἀνοχή στήν ὁμοφυλοφιλία καί τό μπέρδεμα τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων, μέ σοβαρές ἀρνητικές ἐπιπτώσεις στήν ὑγεία, στήν οἰκογένεια, στή διαπεδαγώγηση τῶν παιδιῶν, στά ἤθη γενικώτερα!
3) ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ – ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΙΔΟΥΣ
Μέ τή μόδα, ἔχει κακοποιηθεῖ ἰδιαιτέρως τό γυναικεῖο φύλο, σέ πολύ μεγάλο βαθμό. Ἡ ἀποκαλυπτική ἐμφάνιση ( κυρίως τοῦ γυναικείου σώματος ), εἶναι τό βασικότερο ἐπίκεντρο γύρω ἀπ’ τό ὁποῖο περιστρέφεται κυρίως ἡ μόδα. Εἶναι ἄραγε τυχαῖο ὅτι ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν μόδιστρων εἶναι ἄνδρες καί μάλιστα ὁμοφυλόφιλοι; Ὁ νοσηρός ἐσωτερικός τους κόσμος, ζωγραφίζεται ἐμφανέστατα στά «δημιουργήματά» τους γιά τίς γυναῖκες, πού μᾶλλον εἶναι «τερατουργήμτα». Τά ροῦχα γίνονται ὅλο καί πιό ἀποκαλυπτικά, ἀφαιρώντας κάθε ἴχνος αἰδοῦς καί αἰσχύνης, σέ βαθμό πού δέ μιλᾶμε πλέον γιά ντύσιμο, παρά γιά τό ἀντίθετο!
Τό γυναικεῖο φύλο ἐξευτελίζεται ἀκόμη περισσότερο καί τελικά παύει νά ἀποπνέει σεβασμό. Τά μηνύματα πού περνῶνται; Ἐλευθεριότητα καί ἄκρατος σεξουαλισμός, ναί στήν πορνεία! Ἡ γυναίκα ἀπό ἀνθρώπινο ὄν, μετατρέπεται σέ καταναλωτικό προϊόν - ἀντικείμενο ἐπιθυμιῶν πού αἰσχρόν ἐστί καί λέγειν. Ταυτόχρονα ἔτσι, καταρρέει καί τό πρότυπο τῆς παραδοσιακῆς γυναίκας – μάνας, τῆς ἔμπιστης συζύγου πού μέ πίστη κι ἀφοσίωση ἀσχολεῖται μέ τόν ἄνδρα της, τά παιδιά της καί τό σπίτι της, γιατί τώρα εἶναι ἀπασχολημένη μέ τήν «χειραφέτησή της», τόν καθρέφτη καί τόν καλλωπισμό της.Ἄς προσέξουμε τό κακό πρότυπο τῆς κούκλας Μπάρμπι πού διαφημίζεται χρόνια τώρα γιά κοριτσίστικο παιχνίδι, τῆς ὁποίας ὁ κατασκευαστής ἀπαγορεύει νά παίζει μαζί της ἡ ἴδια του ἡ κόρη παρεμπιπτόντως! Τό πρότυπο τῆς γνήσιας πηγαίας καί ἀνεπιτίδευτης γυναικείας ὀμορφιᾶς τῆς Παναγίας καί τῶν Ἁγίων γυναικῶν μέ τήν φυσική τους ὀμορφιά καί τόν πνευματικό στολισμό τῶν ἀρετῶν, εἶναι ἀπόν!
4) ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ - ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ σέ μοντέλα, ἠθοποιούς τραγουδιστές καί σέ ὅλους ὅσους ὐποτάσσονται στίς ἐντολές τῆς μόδας:
Εἶναι ἀξιοθρήνητες οἱ γυναῖκες καί ἀξιοθρήνητοι οἱ ἄνδρες πού δυστυχῶς συγκατατίθενται καί μάλιστα ἐπιθυμοῦν διακαῶς, εἴτε νά υἱοθετοῦν ἀχρεῖα ἐμφάνιση, εἴτε ἀκόμη χειρότερα, νά γίνονται τά κακά πρότυπα, πού ἐπιτρέπουν ὁλόκληρα ἐπιτελεία σχεδιαστῶν, φωτογράφων, μακιγιέρ, image makers, ἀντζέντηδων κλπ, νά κακομεταχειρίζονται καί νά παραμορφώνουν τήν εἰκόνα τους πού εἶναι εἰκόνα Θεοῦ! Εἶναι κρίμα νά ἐξευτελίζονται ἰδίᾳ βουλήσει γιά δόξα, προβολή, χρήματα καί ἀποδοχή.
Ὅλοι αὐτοί, δέχονται νά γίνουν τά ὄργανα κάθε νοσηρῆς φαντασίας ὁποιουδήποτε σχεδιαστῆ, σκηνοθέτη, φωτογράφου καί ὁποιασδήποτε "στημένης" τάσης μόδας, εἴτε τούς ἀρέσει πραγματικά ἤ ὄχι τό στύλ τους, τσαλακώνοντας τόν ἑαυτό τους. Ἐπιπλέον τό σῶμα τους γίνεται ὁ Θεός τους. Ἀσχολοῦνται μ’ αὐτό μέ τίς ὧρες, γιατί ἀποτελεῖ τό ὄργανο τῆς δουλειᾶς τους ἤ τοῦ ναρκισσισμοῦ τους. Μάλιστα γιά τά μοντέλα εἰδικότερα, τό σύστημα στόν χῶρο τῆς μόδας πού κινοῦνται, ἐπιβάλλει νά διατηροῦν τό σῶμα τους σέ ἀψεγάδιαστη κατάσταση. Ταυτόχρονα, ὁ ἐσωτερικόςτους πνευματικός ἑαυτός παραμένει ἀτροφικός, ἀφοῦ ὅλη ἡ βαρύτητα πέφτει στό φαίνεσθαι, στήν ἐπιφάνεια, διαμορφώνοντας ματαιόδοξους καί κενόδοξους χαρακτῆρες μέ ἡμερομηνία λήξης γύρω στά 30-35, ὁπότε καί θά τούς «ἀποσύρουν». Γιά τόν χῶρο τῆς μόδας κυρίως, σ’ αὐτές τίς ἡλικίες θεωρεῖται ὅτι ἡ ὀμορφιά «μπαγιατεύει» κι ἔτσι σπεύδουν νά δώσουν τή θέση τους σέ «φρέσκα» νιάτα πού περιμένουν στήν οὐρά, μέ τό ὄνειρο τοῦ μοντέλου, τοῦ ἠθοποιοῦ, τῆς τραγουδίστριας, τῆς ὡραῖας καί τοῦ ὡραίου τῆς παρέας κλπ.
5) ΕΞΑΛΛΟΣΥΝΗ – ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ – ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΑΡΕΤΩΝ
Ἐκ τοῦ πονηροῦ λανσάρεται ἔξαλλος ρουχισμός τόσο σέ χρώματα ὅσο καί σχέδια καί τρόπο παρουσιάσης, πού δέ συνάδουν μέ ἀρετές ὅπως σύνεση, σωφροσύνη, σοφία, συστολή ἐγκράτεια κλπ. Ἡ ἐξαλλοσύνη γιά παράδειγμα, εἶναι τό σύνηθες φαινόμενο στίς πασαρέλες, στούς οἴκους μόδας καί στίς βιτρίνες πού τήν πλασάρουν καί μάλιστα προκαλοῦν μαζική ἀπορία καί γέλωτα στούς ἁπλούς καθημερινούς ἀνθρώπους, γιά τό πῶς εἶναι δυνατόν κάποιος νά φαντάστηκε ὅλα αὐτά καί πῶς εἶναι δυνατόν κάποιοι νά τά φορᾶνε καί νά γίνονται κλόουν, συνήθως πληρώνοντας ἀδρά τήν
ἀγορά τους!
Ὁ ἄνθρωπος, ἡ ὡραῖα αὐτή εἰκόνα τοῦ Θεοῦ, σαφέστατα γελοιοποιεῖται καί ὁ διάολος τρίβει τά χέρια του ἀπό χαρά πού τήν ἀσχημαίνει καί τήν ἀπομακρύνει ἀπ’ τήν θεϊκή της ὀμορφιά, πλησιάζοντάς την στή δαιμονική του ἀσχήμια.
Ἡ ἀνθρώπινη φύση μάλιστα ἐξευτελίζεται ἀκόμη περισσότερο. ὅταν ἡ μόδαμιμεῖται ζῶα, φορώντας στόν ἄνθρωπο φτερά, πούπουλα καί παρόμοια.
«καὶ ἄνθρωπος ἐν τιμὴ ὢν οὐ συνῆκε· παρασυνεβλήθη τοῖς κτήνεσι τοῖς ἀνοήτοις καὶὡμοιώθη αὐτοῖς»
(Ψαλμὸς 48, 12 καὶ 21).
Ἡ μάστιγα τῆς νευρικῆς ἀνορεξίας, εἶναι σύνηθες φαινόμενο στούς χώρους τοῦ μόντελινγκ, πού ἀπαιτοῦν πολύ ἀδύνατα, κοκκαλιάρικα καί ψηλά σώματα. Πολλά μοντέλα προσπαθώντας νά πλησιάσουν αὐτές τίς προδιαγραφές, πέφτουν στό ἄκρο τῆς ἀσιτίας καί καταλήγουν νά πάσχουν ἀπό αὐτήν τήν ἀσθένεια. Κάποια μοντέλα μάλιστα ἔχουν πεθάνει ἀπό νευρική ἀνορεξία, ἐνῶ πολλά κορίτσια πού μιμοῦνται αὐτά τά λανθασμένα-νοσηρά πρότυπα ἐμφάνισης τά ὁποῑα θαυμάζουν λόγῳ τοῦ ὅτι προβάλλονται συνέχεια καί μάλιστα ὡς φυσιολογικά καί ἰδανικά, φτάνουν καί τά ἴδια στό κατώφλι τῆς συγκεκριμένης ψυχοπαθογενοῦς νόσου, διακινδυνεύοντας ὄχι μόνο τήν ὑγεία τους, ἀλλά καί τήν ἴδια τή ζωή τους. Παρόμοια περιστατικά συμβαίνουν σέ ἠθοποιούς, τραγουδιστές, ἀθλητές πού τούς ἐνδιαφέρει ἡ εἰκόνα τους καί σέ ἁπλούς ἀνθρώπους. Ἡ νευρική ἀνορεξία τώρα πιά, χτυπάει καί τό ἀντρικό φύλο, πού ἐνδιαφέρεται πλέον πολύ περισσότερο γιά τήν ἐμφάνισή του σέ σχέση μέ τό παρελθόν.
7) ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ
Εἶναι πολύ γνωστό ἀπό κρούσματα πού κάθε λίγο ξεσποῦν στούς χώρους τῆς μόδας, τοῦ θεάματος, ἀλλά καί τοῦ ἀθλητισμοῦ, ὅτι πολλές φορές αὐτά χρησιμοποιοῦνται ὡς προπέτασμα καπνοῦ, προκειμένου νά συγκαλύψουν μέ τήν λάμψη τους καί τούς προβολεῖς στούς χώρους τους, κυκλώματα διακίνησης ναρκωτικῶν καί ἐμπορίας λευκῆς σαρκός ( στό μόντελινγκ κυρίως, ἀλλά καί στόν χῶρο τοῦ θεάματος εὐρύτερα ). Ἡ ὀμορφιά, ξεγελιέται ἀπό τήν ἐπίπλαστη ἀνάγκη γιά δόξα καί πλοῦτο καί ξεπουλιέται βάναυσα στά παράνομα γρανάζια τῆς λευκῆς σκόνης καί τῆς λευκῆς σαρκός.
7) ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ – ΜΑΓΕΙΑ
Συχνά οἱ σχεδιαστές μόδας ἐμπνέονται ἀπό φυλές κανίβαλλων, εἰδωλολατρῶν, μάγων, παγανιστῶν τῆς ἀρχαιότητας κι ἀπό τῶν λεγόμενων σύγχρονων - πρωτόγονων κοινωνιῶν τοῦ πλανήτη μας. Διαμορφώνουν λοιπόν τά σχέδια τῶν ρούχων τους σύμφωνα μ’ αὐτά, τό styling ( χτενίσματα καί μακιγιάζ ) ὥστε νά θυμίζουν ζούγκλα καί ἀγριότητα, ἐνῶ τά ἀξεσουάρ πού τά συνοδεύουν κρύβουν ἀποκρυφιστικά μαγικά σύμβολα ( βλέπε τήν μόδα πάνκ γιά παράδειγμα, ὅπως ἐπίσης καί τήν μόδα τῶν ταττουἀζ ),παρασύροντας σιγά σιγά αὐτούς πού τά υἱοθετοῦν καί στήν σκοτεινή φιλοσοφία πού κρύβουν πίσω τους!
8) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τεράστια ποσά κατασπαταλοῦνται έξαιτίας τῆς μόδας, τόσο γιά τίς ἀμοιβές ὅσων ἐργάζονται στά γρανάζια της, ὄσο καί γιά τό κοστολόγιο μεγάλου μέρους τῶν προϊόντων της! Παράλογα ποσά, πού πολλές φορές προκαλοῦν τό δημόσιο αἴσθημα τῶν ἁπλῶν μισθωτῶν βιοπαλαιστῶν τῆς καθημερινότητας καί τῶν πολυπτυχιούχων ἄνεργων, οἱ ὁποῖοι κρεμᾶνε στά ντουβάρια τά πτυχία τους ἤ τά κάνουν φωτοτυπίες γιά νά τυλίγουν σουβλάκια!Ἰδιαίτερως τή στιγμή πού τά 2/3 τοῦ παγκόσμιου πληθυσμοῦ πεινᾶνε, ζοῦνε κάτω ἀπό τό ὅριο τῆς φτώχειας καί δέν ἔχουν καί τί νά φορέσουν! Εἶναι ὑποκριτικό ὅτι κάποτε-κάποτε διοργανώνονται ἐκδηλώσεις μόδας γιά "φιλανθρωπικούς σκοπούς", στάχτη στά μάτια τοῦ κόσμου, γιά νά μήν ἀντιδράσουν στήν ξέφρενη δαπάνη ρούχων, ἀξεσουάρ, ὀργανωτικῶν μηχανῶν καί ἀμοιβῶν, πού συμβαίνει ὅλον τόν χρόνο!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ:
«Ὅσοι είς Χριστόν ἐβαπτίσθητε, Χριστόν ἐνεδύσασθε» (Γαλ. γ', 27)λέει τό Εὐαγγέλιο καί ψάλλουμε στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἐμεῖς οἱ βαπτισμένοι , ὀφείλουμε νά διατηρήσουμε πάσῃ θυσίᾳ τόν Σωτήρα Χριστό γεννημένο κι ἀναστημένο μέσα μας, ἀλλά καί στόν ἐξωτερικό μας ἑαυτό καί νά μήν Τόν προσβάλλουμε-βλασφημοῦμε. Ὄφείλουμε νά Τόν διαφυλάττουμε σέ ὅλη μας τήν τωρινή πρόσκαιρη ζωή, μέχρι νά Τόν συναντήσουμε καί στήν ἐπόμενη. Στήν αἰώνια ζωή ὁ Κύριος θά μᾶς χαρίσει νά φορέσουμε τήν πιό ὡραῖα «ἐνδυμασία» πού ἑτοιμάστηκε ποτέ, τό πανέμορφο καί λαμπερό αἰώνιο σῶμα δόξης πού φυλάγει γιά ὅσους άξιωθοῦν τῆς Οὐρανίου Βασιλείας Του καί πού καμμία ἐπίγεια μόδα δέν μπόρεσε, οὔτε θά μπορέσει ποτέ νά συλλάβει! Δέν πρέπει νά ἀποτελοῦν γιά κανέναν πρότυπα μίμησης στήν ἔνδυση τά μοντέλα, οἱ ἠθοποιοί, οἱ τραγουδιστές καί οἱ κοσμικοί ἄνθρωποι μέ ἀπρόσεχτη ζωή, ἀλλά ὁ Χριστός, ἡ Παναγία καί οἱ Ἄγιοι μέ τήν ἐνάρετη ζωή τους! Δυστυχῶς τό σιωνιστικό σύστημα κάνει εἴδωλα τούς πρώτους, μέ ἀποτέλεσμα, τά παιδιά μας κυρίως, νά τούς λατρεύουν σάν θεούς κι ἔτσι νά γίνονται εἰδωλολάτρες καί νά διακοσμοῦν τά δωμάτιά τους μέ τίς φωτογραφίες τους, ἀντί μέ ἱερές είκόνες Ἁγίων! Ἀλλά κι ἐμεῖς οἱ ἐνήλικες, δέν πράττουμε κάτι καλύτερο ὥστε νά ἀφήσουμε στά παιδιά μας τήν ἁγία παρακαταθήκη πού ἐλάβαμε ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Πίστη μας.
Καί ὅπως δέν στέκεται νά παραμορφώσουμε ἐξωτερικά τό κτίριο μίας Ἐκκλησίας, γιατί μέσα της κατοικεῖ ὁ Τριαδικός Θεός, ἡ Παναγία Μητέρα Του, οἱ Ἄγγελοί Του καί οἱ Ἄγιοί Του καί ἐπιτελοῦνται ἐκεῖ μέσα τά Μυστήριά Του, τό ἴδιο, δέν στέκεται νά παραμορφώνουμε ἐξωτερικά τό σῶμα μας, εἰδικά ἐμεῖς οἱ βαπτισμένοι, διότι εἶναι Ναός Θεοῦ, μέσα μας κατοικεῖ τό Ἅγιο Πνεῦμα πού λάβαμε μέ τό Ἅγιο Χρίσμα. Καί στίς δύο περιπτώσεις, σεβόμαστε τήν ἁγιότητα, τήν ἐν ἐνεργείᾳ ἤ τήν ἐν δυνάμει ( τό δεύτερο ἰσχύει καί γιά ὅλους τούς ἀβάπτιστους-αἱρετικούς πού καί αὐτοί εἶναι εἰκόνες Θεοῦ ).
Γιατί νά κάνουμε τούς ἑαυτούς μας ἐξωτερικά φτηνά περιτυλίγματα, τήν στιγμή πού ὅλοι οἱ ἄνθρωποι κρύβουμε μέσα μας, τήν ἄπειρη ἀγάπη τοῦ Δημιουργοῦ καί Θεοῦ μας!
Κι ὅπως ὅλοι ντυνόμαστε κατάλληλα, σεβάσμια καί προσεχτικά γιά μία σοβαρή συνάντηση μέ ἐπίσημο πρόσωπο, τό ἴδιο θά πρέπει νά ντυνόμαστε κατάλληλα, γιά τήν συνάντησή μας μέ τόν Θεό πού εἶναι πάντοτε Παρών στή ζωή μας καί τό πιό ἐπίσημο Πρόσωπο πού ὑπάρχει, ἀλλά καί γιά τήν συνάντησή μας μαζί Του στήν μέλλουσα Κρίση Του καί διά τῆς εὐλογίας Του καί στήν αἰώνια Βασιλεία Του!
«οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς τοῦ Θεοῦ ἐστέ,
καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν;»
(Α´ Κορ. γ´ 16-17)
ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Τῼ ΘΕῼ ΔΟΞΑ!
Μ.Σ. ἐκπ/κός
http://agonasax.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.