ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΤΡΕΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΞΥΠΝΑΤΕ !!!
ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΩΝ
ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ <<ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ>>
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ Η ΜΑΥΡΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΤΖΙΧΑΝΤ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ !!!
ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η <<ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ>> ΒΓΑΖΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣτΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ !!!
Βγαίνουν οι άδειες για το τζαμί στο Βοτανικό..Απορίφθηκαν από το Στε οι προσφυγές κατά της ανέγερσης
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η ISIS στο κέντρο της Αθήνας! Αλωνίζουν ανενόχλητοι οι σφαγείς κάτω απο την μύτη της συγκυβερνησης. Ποιος τους καλύπτει;
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ!
Το ΙSIS έχει κάνει ήδη την πρώτη του εμφάνιση στην Αθήνα…
Η μαύρη σημαία του τζιχάντ σε εκδήλωση της, υποστηριζόμενης από τις ΗΠΑ, συριακής αντιπολίτευσης στην πλατεία… Κλαυθμώνος
Κόκκινος συναγερμός στην Σουηδία μετα απο απειλές ισλαμιστή “μετανάστη”. Φέρεται σε φρικτό βιντεο να αποκεφαλίζει γατί, “προειδοποιώντας” τους ντόπιους…
“Το κράτος του αλλαχ ειναι σε ολη τη Γη! Ζούμε στην Σουηδία για να κηρύξουμε τον πολεμο στην χωρα και ολη την Ευρωπη!”
Αυτη
η παρέμβαση ενος “οικονομικού μετανάστη” που ζει στην Σουηδία σε
δημοφιλές τοκ σόου της Μαροκινης τηλεόρασης. Αφου ο ισλαμιστής επιδόθηκε
σε ενα ρατσιστικό κρεσέντο μισους κατα της Ευρώπης και των “απίστων”, ο
παρουσιαστής τον ρώτησε εύλογα “γιατι ζει σε μια χωρα απίστων” και δεν παει σε καποια ισλαμική.
Η
απαντηση που εδωσε ο ισλαμοπαράφρονας, σήμανε συναγερμό στην
αντιτρομοκρατική της Σουηδίας αφου χαρακτηρίζεται ως “πραγματικη
τρομοκρατικη απειλή”.
Οι αρχές μαλιστα φοβούνται μηπως ο ισλαμιστής
εμπλέκεται με σεχτα μουσουλμάνων που πρόσφατα ανήρτησαν αποκεφαλισμό
μιας ανυπερασπιστης γάτας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ως “απειλή”.
Για
την ιστορία, οι περισσότεροι απο αυτούς εχουν άσυλο, ενω πραγματικα
θύματα γενοκτονίας σφάζονται ανηλεώς απο τους ομοϊδεάτες τους…
Το ”Ισλαμικό Κράτος” των τζιχαντιστών συνεχίζει την εκστρατεία στρατολόγησης με ”έδρα” το Λονδίνο.
Δυστυχώς
η τεράστια απειλή για την ανθρωπότητα που ακούει στο όνομα ”Ισλαμικό
Κράτος” πετυχαίνει ανενόχλητα μέχρι στιγμής την εκστρατεία
στρατολόγησης.
Οι πληροφορίες που ακολουθούν βασίζονται στην ”Washington Post”,την
”The Guardian” και την ”Slate fr”.Στο Λονδίνο υπάρχουν πολλοί
τζιχαντιστές υποστηρικτές του ”Ισλαμικού Κράτους” οι οποίοι έχουν το
θράσος να κρεμάνε την σημαία αυτών των εγκληματιών.Επίσης νεαροί
τζιχαντιστές κρεμάνε τις σημαίες του ”Ισλαμικού Κράτους” σε κεντρικά
σημεία περιοχών του Λονδίνου.Παράλληλα πραγματοποιήθηκε μία επίθεση 20
νεαρών ισλαμιστών σε δημοσιογράφους όταν πήγαν να τους ρωτήσουν τους
λόγους για τους οποίους υποστηρίζουν αυτούς τους φονιάδες.
Λίγες μέρες αργότερα ήρθε στο φως της δημοσιότητας το γεγονός πως
μοιράζονταν πολλά φυλλάδια στον πιο εμπορικό δρόμο του Λονδίνου και της
Ευρώπης,την ”Oxford Street”.Τα φυλλάδια αυτά παρότρυναν τους
μουσουλμάνους να συνταχθούν στο ”Ισλαμικό Κράτος” και να πολεμήσουν στο
Ιράκ και την Συρία.
Αυτη η παρέμβαση ενος “οικονομικού μετανάστη” που ζει στην Σουηδία σε δημοφιλές τοκ σόου της Μαροκινης τηλεόρασης. Αφου ο ισλαμιστής επιδόθηκε σε ενα ρατσιστικό κρεσέντο μισους κατα της Ευρώπης και των “απίστων”, ο παρουσιαστής τον ρώτησε εύλογα “γιατι ζει σε μια χωρα απίστων” και δεν παει σε καποια ισλαμική.
Η απαντηση που εδωσε ο ισλαμοπαράφρονας, σήμανε συναγερμό στην αντιτρομοκρατική της Σουηδίας αφου χαρακτηρίζεται ως “πραγματικη τρομοκρατικη απειλή”.
Οι αρχές μαλιστα φοβούνται μηπως ο ισλαμιστής εμπλέκεται με σεχτα μουσουλμάνων που πρόσφατα ανήρτησαν αποκεφαλισμό μιας ανυπερασπιστης γάτας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ως “απειλή”.
Το ”Ισλαμικό Κράτος” των τζιχαντιστών συνεχίζει την εκστρατεία στρατολόγησης με ”έδρα” το Λονδίνο.
Δυστυχώς η τεράστια απειλή για την ανθρωπότητα που ακούει στο όνομα ”Ισλαμικό Κράτος” πετυχαίνει ανενόχλητα μέχρι στιγμής την εκστρατεία στρατολόγησης.
Οι πληροφορίες που ακολουθούν βασίζονται στην ”Washington Post”,την ”The Guardian” και την ”Slate fr”.Στο Λονδίνο υπάρχουν πολλοί τζιχαντιστές υποστηρικτές του ”Ισλαμικού Κράτους” οι οποίοι έχουν το θράσος να κρεμάνε την σημαία αυτών των εγκληματιών.Επίσης νεαροί τζιχαντιστές κρεμάνε τις σημαίες του ”Ισλαμικού Κράτους” σε κεντρικά σημεία περιοχών του Λονδίνου.Παράλληλα πραγματοποιήθηκε μία επίθεση 20 νεαρών ισλαμιστών σε δημοσιογράφους όταν πήγαν να τους ρωτήσουν τους λόγους για τους οποίους υποστηρίζουν αυτούς τους φονιάδες.
Λίγες μέρες αργότερα ήρθε στο φως της δημοσιότητας το γεγονός πως μοιράζονταν πολλά φυλλάδια στον πιο εμπορικό δρόμο του Λονδίνου και της Ευρώπης,την ”Oxford Street”.Τα φυλλάδια αυτά παρότρυναν τους μουσουλμάνους να συνταχθούν στο ”Ισλαμικό Κράτος” και να πολεμήσουν στο Ιράκ και την Συρία.
ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΙΔΡΥΣΗ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ
Το νορβηγικό ειδησεογραφικό VG Nett αποκαλύπτει ότι οι ισλαμιστικές οργανώσεις της χώρας απαιτούν τη δημιουργία Ισλαμικού χαλιφάτου που να τηρεί τους νόμους της Σαρία , ειδάλλως θα προβούν σε τρομοκρατική επίθεση εναντίον του σκανδιναβικού έθνους παρόμοια με αυτή της 11ης Σεπτεμβρίου.
Δ Πορφύρης/Π Σταφυλά
Η ισλαμιστική μεγαλομανία εξαπλώνεται και στην Σκανδιναβία. Μετά την ίδρυση του πρώτου Χαλιφάτου στη
Μοσσούλη και στην ίδρυση των εμιράτων σε Βεγγάζη και βόρεια Συρία, οι
μουσουλμάνοι εξτρεμιστές της Νορβηγίας απαιτούν και την ίδρυση του δικού
τους χαλιφάτου. Εκτός από την Ansar al Souna που απειλεί για ίδρυση
χαλιφάτου στη Νορβηγία, και η ισλαμιστική Ummah του Προφήτη διά του αρχηγού της, Abdullah Hussain, δηλώνει οπαδός του ισλαμικού κράτους .
φωτο VG
Σε συνέντευξή του στο ίδιο ειδησεογραφικό, αποκαλύπτει ότι στόχος του είναι να αλλάξει η νορβηγική κοινωνία κατά το πρότυπο του Ισλαμικού Κράτους. Ο 28 χρονος ισλαμιστής που έχει γεννηθεί στη Νορβηγία θεωρείται επικίνδυνος από τις νορβηγικές αρχές ασφαλείας. Ο ίδιος ομολογεί ότι εγκρίνει τον αποκεφαλισμό ως μέθοδο εκτέλεσης μιας θανατικής ποινής που έχει εκδοθεί για αδικήματα κατά του Ισλάμ.
Το δε μήνυμα της Ansar al-Sunna έχει ως εξής:
“Η κυβέρνηση πρέπει τώρα να ξυπνήσει
επιτέλους και να αναλάβει τις ευθύνες της πριν αυτός ο ιερός πόλεμος
εξαπλωθεί μέχρι την Νορβηγία. Πριν οι μουσουλμάνοι αναγκαστούν να κάνουν
τα απαραίτητα. Μην εκμεταλλεύεστε τους Μουσουλμάνους. Μην μας ωθείτε να
κάνουμε κάτι που δεν θέλουμε. Αυτά δεν είναι απειλές, αλλά λόγια
αλήθειας. Λόγια δικαιοσύνης.”
“Σας προειδοποιούμε τώρα και οι συνέπειες μπορεί να είναι αναπόφευκτες. Έχουμε
την δυνατότητα να προκαλέσουμε ένα τρομοκρατικό χτύπημα όπως αυτό της
11ης Σεπτεμβρίου, αλλά σε νορβηγικό έδαφος αυτή την φορά. Όλα αυτά τα λέω για εσάς. Για το καλό σας.”
“Δεν θέλουμε να είμαστε μέρος
της νορβηγικής κοινωνίας και δεν θεωρούμε απαραίτητο να φύγουμε από την
Νορβηγία, γιατί εδώ γεννηθήκαμε και εδώ μεγαλώσαμε. Η γη του Αλλάχ
ανήκει σε όλους.”
dimpenews.com
EKTAKTO: ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥN ΤΙΣ ΗΠΑ: "ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΑΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΠΑΝΤΟΥ"
Φωτογραφία λαμβάνονται μπροστά από το Λευκό Οίκο δημοσιεύτηκε από ISIL μαχητές στο Twitter στις 9 Αυγούστου του 2014.
ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ISIL ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ...
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΩΝ ISIL ΣΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΑΧΤΗ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ ΣΤΗΝ PENNSYLVANIA AVENUE ...
ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ:
<<[W] e IS HERE # AMERICA NEAR# OUR TARGET:) SOOOOOOOOOON>>
ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΧΡΗΣΤΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
SUNNA-REV ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ:
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΑΣ ... ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ...
ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΟΜΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ISIL ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΙΡΑΚ ...Ο ΛΕΥΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΓΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΗΜΙΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ IZADI ΚΟΥΡΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟ SINJAR ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΟΣΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ISIL ...
ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΠΟΥ ΣΕ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΟΝΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟ:ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ISIL ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ... ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ISIL ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ !!!
ΠΗΓΗ: PRESSTV
ΞΥΠΝΑΤΕ ΩΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.