Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Πρέπει ή όχι να διαμαρτυρόμαστε όταν εξεφτελίζουν την Πίστη μας ;

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
Aκούω τώρα τελευταία διάφορες απόψεις σχετικά με το άν πρέπει ή όχι να αντιδρούμε εμεις οι απλοι λαικοί πιστοί όταν προσβάλλουν την Πίστη μας .
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι όχι μόνο δεν κάνει αλλά και οτι αυτό είναι δουλειά των προσώπων της εκκλησιας μας ( Ιερεις κτλ ) .Μάλλον έχουμε ξεχάσει ότι ΟΛΟΙ ΜΑΣ αποτελούμε το σώμα της Έκκλησιας Του Κυριου Ημων Ιησού Χριστού.
Γιαυτό έχουν μιλήσει και Οι Αγιοι της Εκκλησιας μας έλπιζω να μην φτάσουμε στο σημείο να αμφισβητισουμε και αυτούς .
"Μέγας Βασίλειος: «όταν το κινδυνευόμενον είναι η πίστις, Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΊΝ» !!!
Άγιος Ιωάννη Χρυσόστομος: «το να μην κρίνετε για να μην κριθείτε ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ»."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.