Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΑΧΡΗΜΑΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ



Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, μία ραγδαία αύξηση των ήλεκτρονικών συναλλαγών και μία αντίστοιχη εγκατάλειψη της χρήσεως μετρητών. Το γεγονός αυτό ανατρέπει οικονομικές συνήθειες και δεδομένα, που καθιερώθηκαν ιστορικά και ισχύουν εδώ και δυόμισυ χιλιετίες και μας εισάγει με γοργούς ρυθμούς σε μία εντελώς νέα κατάσταση σ᾽ αυτή της αχρήματης οικονομίας και κοινωνίας.
Την προοπτική της Βίαιης αυτής επιβολής της αχρήματης κοινωνίας βιώσαμε έντονα και βιώνουμε ακόμη ως χώρα με τον έλεγχο κεφαλαίων, τα λεγόμενα capital controls, που επιβλήθηκαν εδώ και μερικούς μήνες και συνεχίζουν να βρίσκονται σε εφαρμογή.
Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι την εφαρμογή των capital controls διαδέχτηκε μία σειρά μέτρων του Υπουργείου Οικονομικών -πρωτοφανής σε πυκνότητα και ταχύτητα-, που επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο και τα μέσα οικονομικών συναλλαγών των πολιτών με απώτερο σκοπό την κατάργηση των μετρητών και την καθολική χρήση του πλαστικού χρήματος.
Όλα αυτά τα μέτρα εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο της λεγόμενης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, στην συλλογή και διασταύρωση των προσωπικών δεδομένων, πληροφοριών και στοιχείων των πολιτών που θα αποτυπωθούν συνολικά και θα είναι διαχειρίσιμα μέσω της κάρτας του πολίτη, η οποία πρόσφατα εξαγγέλθηκε από τον Υπουργό Εσωτερικών και προετοιμάζεται με ταχείς ρυθμούς.
Πρόσφατα, και μετά από αλλεπάλληλες αλλαγές, επανατοποθετήσεις, υπαναχωρήσεις, αντιφάσεις, διαψεύσεις και αθετήσεις δηλώσεων, δηλωτικές της σύγχυσης και της αναξιοπιστίας των κυβερνώντων, ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Οίκονομικών τα νέα μέτρα για την διασύνδεση του αφορολόγητου ορίου εισοδήματος των μισθωτών και των συνταξιούχων με τις δαπάνες που εξοφλούνται μόνον με πλαστικό χρήμα (πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες) ή ήλεκτρονική τραπεζική συναλλαγή͵ που προβλέπεται να ισχύσουν τελικά από το 2017.
Η επιβολή αυτή του νέου μοντέλου οικονομικών συναλλαγών επιφέρει βαρύτατες συνέπειες και παραβιάζει βάναυσα τις ατομικές ελευθερίες, θίγει συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών και οδηγεί στον καθολικό έλεγχο της ιδιωτικής τους ζωής.
Τι είναι η αχρήματη κοινωνία

Με τον όρο αχρήματη κοινωνία εννοούμε την ολοκληρωτική κατάργηση της χρήσεως μετρητών στις οικονομικές συναλλαγές των πολιτών και την πλήρη αντικατάστασή τους με άϋλα και ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή με συναλλαγές μέσω των ποικίλων καρτών (πιστωτικών, χρεωστικών, προπληρωμένων), επιταγών, συναλλαγματικών, e-banking λογαριασμών κ.λπ. Δεν χρησιμοποιούμε δηλαδή νομίσματα για τις συναλλαγές μας, αλλά η αντίστοιχη αξία των νομισμάτων αυτών είναι κατατεθειμένη και συμπεριλαμβάνεται σε ένα ψηφιακό μέσο (κάρτα, κινητό τηλέφωνο, ηλεκτρονικό υπολογιστή κ.λπ.), το λεγόμενο ψηφιακό πορτοφόλι. Στην εξέλιξή τους όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι αυτό που αποκαλούμε πραγματικό χρήμα και οι άλλες οίκονομικές αξίες (χρυσός, ασήμι, τίτλοι, ομόλογα κ.α.) σταδιακά αδρανοποιούνται και αντικαθίστανται με το λεγόμενο πλαστικό χρήμα και μελλοντικά με ένα εικονικό ψηφιακό νόμισμα, ως το μόνο αποδεκτό μέσο συναλλαγής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην ίδια φιλοσοφία κινείται και το λεγόμενο ψηφιακό πορτοφόλι με ευρύτατη διάδοση στην χρήση του τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και η εισαγωγή και σταδιακή καθιέρωση του λεγόμενου ψηφιακού ή εικονικού νομίσματος.
Οι αγορές και συναλλαγές μέσω διαδικτύου έχουν, άλλωστε, αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο και το ψηφιακό νόμισμα φαντάζει ως η απόλυτη επιλογή του μέλλοντος. Ολοένα και περισσότεροι οικονομολόγοι και αναλυτές ασχολούνται με την περίπτωση αυτό το νέο μέσο συναλλαγών να αντικαταστήσει τα συμβατικά νομίσματα, ακόμη και τα πλέον ισχυρά, όπως το δολάριο και το ευρώ.
Το σημαντικο μάλιστα είναι ότι η αχρήματη κοινωνία επιβάλλεται τεχνητά, παρότι δεν αποτελεί την πρώτη και κύρια προτίμηση των καταναλωτών. Όπως βεβαιώνει ο Καρλ-Λούντβιχ Τίλε, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της κεντρικής τράπεζας της Γερμανίας «σχεδόν το 80% των συναλλαγών εξακολουθεί να γίνεται με μετρητό, ενώ η αξία των μετρητών αυτών αντιστοιχεί στο 53% όλων των συναλλαγών σε χρήμα. Τα μετρητά, σημείωσε ο Τίλε, είναι και θα παραμείνουν η μέθοδος πληρωμής που προτιμούν κάποιοι καταναλωτές. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να επιλέγει το εργαλείο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανόγκες του. Όπως είπε ο Ντοστογιέφσκι το 1861: “Το χρήμα είναι ελευθερία κομμένη σε νομίσματα”, κατέληξε ο Γερμανός τραπεζίτης». (http://www.nooz.gr/…/kai-o-ntostogiefski-sta-epixeirimata-u…).
Το ψηφιακό νόμισμα - BitCoin
Ένα από τα πιο διαδεδομένα ψηφιακά είκονικά νομίσματα και το μεγαλύτερο σε όγκο συναλλαγών είναι το BitCoin. Αντί για τις κεντρικές τράπεζες, οι εκτυπωτικές μηχανές των BitCoin βρίσκονται σε κάθε υπολογιστή που έχει συγκεκριμένες δυνατότητες. Ο υπολογιστής «κόβει» νόμισμα επιλύοντας εξαιρετικά δύσκολα μαθηματικά προβλήματα, τα οποία γίνονται όλο και πιο δύσκολα για να διασφαλίζεται η νομισματική κυκλοφορία.
Τα BitCoin δεν έχουν υλική υπόσταση και φυλάσσονται στο ψηφιακό “πορτοφόλι” κάθε χρήστη. Το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ταυτόχρονα και η βασική τους διαφορά με τα συμβατικά νομίσματα: δεν έχουν κεντρικό έλεγχο και η λειτουργία τους βασίζεται στην επικοινωνία των υπολογιστών μεταξύ τους, μέσω του διαδικτύου.
Τα εμφυτεύσιμα chips
Πιστεύουμε πως δεν είναι πλέον δύσκολο να φανταστούμε την συνέχεια στην πορεία και την εξέλιξη της άχρήματης κοινωνίας. Το ψηφιακό πορτοφόλι θα μεταλλαχθεί και θα ενσωματωθεί σε ένα εμφυτευμένο σε κάθε χρήστη υποδόριο μικροτσίπ. Ηδη από τα τέλη του 2004 ο Αμερικανικός Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων (FDΑ) ενέκρινε την εμπορική εκμετάλλευση του VeriChip, ενός μικροτσίπ που θα τοποθετείται υποδόρια και θα περιέχει όλο το ιατρικό ιστορικό του ατόμου που το φέρει. «Η A Digital Solutions κατασκευάστρια του VeriChip αναφέρει ότι το τσιπ μπορεί να σώσει ζωές και͵ να περιορίσει το ιατρικά λάθη. Ταυτόχρονα, ευελπιστεί ότι η ιατρική χρήση του μικροτσίπ θα κάνει την κοινή γνώμη πιο δεκτική στην ιδέα της υποδόριας τοποθέτησης ηλεκτρονικών ταυτοτήτων για λόγους ασφάλειας και ελέγχου της πρόσβασης σε ορισμένα μέρη που χρήζουν απόλυτης ασφάλειας». (Εγκρίθηκε το υποδόριο τσιπ, Η Καθημερινή, 15-10-2015 http://www.kathimerini.gr/…/epikairothta/kosmos/egkri8hketo…).
Τα υποδόρια μικροτσίπ ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων (RFID) θα μπορούσαν, σύμφωνα με τους ειδικούς, εκτός από την κάλυψη ιατρικών αναγκών να προσφέρουν διευκολύνσεις και στον εργασιακό η ακόμη και στον προσωπικό χώρο των χρηστών τους. Μπορούν δε κυρίως να χρησιμοποιηθούν ως μέσο εισόδου, ως κλειδί για την είσοδο σε ψηφιακά δεδομένα.
Είναι, άλλωστε ευρύτατα παρατηρημένο στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας και ιδιαίτερα των ηλεκτρονικών συναλλαγών η σταδιακή εγκατάλειψη των κωδικών ασφαλείας εισόδου στα δεδομένα και η αντικατάστασή τους με βιομετρικούς ελέγχους ασφαλείας και με χρήση μικρότσίπ ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων (RFID).
Τα ηλεκτρονικά εγκλήματα
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και η αχρήματη κοινωνία προπαγανδίζονται κατά κόρον ως το πιο πρόσφορο μέσο για τον περιορισμό των κλοπών και των κινδύνων που διατρέχουν οι χρήστες των μετρητών.
Πρόκειται για ένα μεγάλο και καλά οργανωμένο αληθοφανές ψέμα. Κι αυτό γιατί είναι γνωστή και δεδομένη η τεράστια ανασφάλεια και τα ηλεκτρονικά εγκλήματα που αποτελούν πλέον κατεστημένο στις μέρες μας.
Πρόσφατα μάλιστα η ομάδα hacker Armada Collective έχει άναστατώσει το σύστημα e-banking τριών ελληνικών τραπεζών... Οστόσο αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη ομάδα απειλεί τράπεζες. Οι Armada Collective έκαναν την εμφάνισή τους τον Οκτώβριο, όταν μέσω e-mail ζητούσαν λύτρα σε bitcoins προκειμένου να μην χακάρουν ελβετικές εταιρείες. (http://www.enikos.gr/…/355593,Epi8eseisapotoyshackerArmadaC…).
Είναι, άλλωστε, παγκοσμίως γνωστό και πανθομολογούμενο ότι κανένα σύστημα ασφαλείας των πληροφοριών που περιέχει ένας Η/Υ δεν είναι απόλυτα ασφαλές. Δεν υπάρχει ούτε ένα «κλειδί ασφαλείας», ούτε ένα «φίλτρο προστασίας» (Fire Wall) που να μην έχει «σπάσει » από εισβολείς (Hackers). Μια πολύ σημαντική μελέτη σε επίπεδο διευθυντών ασφαλείας ανωνύμων εταιρειών στις ΗΠΑ για τα εγκλήματα των Η/Υ μας επιβεβαιώνει πόσο τρωτές είναι οι ηλεκτρονικές «Τράπεζες Πληροφοριών» (Data Banks). «Το 98,5% των ερωτηθέντων αναφέρει ότι είχε πέσει θύμα και το 43,3% δέχεται ότι είχε πέσει θύμα πάνω από 25 φορές »! Στην ίδια μελέτη αναφέρεται ότι έπιβεβαιώνεται ο μελλοντολόγος Alvin Toffler ότι «το πλέον συχνά κλεπτόμενο εμπόρευμα είναι οι πληροφορίες» (Αστυνομική Επιθεώρηση, Φεβρουάριος 1997, σελ. 72-77). Είναι δε γνωστό ότι έχουν «σπάσει» κωδικοί άσφαλείας της ΝΑΣΑ, του άμερικανικού Πενταγώνου, Ελληνικών Τραπεζών, Εταιρειών κ.λπ.
Με βάση όλα αυτά, που εντελώς δειγματοληπτικά μόνον αναφέραμε, αποδεικνύεται ξεκάθαρα το πόσο υποκριτική και προσχηματική είναι η επίκληση της καταπολέμησης της εγκληματικότητας και της ασφαλείας των συναλλαγών για την σχεδιαζόμενη αναγκαστική επιβολή του πλαστικού χρήματος και της αχρήματης κοινωνίας.
Η δήθεν πάταξη της φοροδιαφυγής
Ένα εξίσου σαθρό επιχείρημα, που επίσης χρησιμοποιείται κατά κόρον είναι η περιβόητη πάταξη της φοροδιαφυγής, που δήθεν θα επιτευχθεί μέσω της χρήσης του πλαστικού χρήματος. Είναι όμως σαφές ότι οι ρυθμίσεις άφορούν τους απλούς καταναλωτες, μισθωτούς και συνταξιούχους που σηκώνουν πάντα όλο το φορολογικό βάρος και υφίστανται τεράστιες περικοπές στα εισοδήματά τους. Αντίθετα τα μεγάλα αδήλωτα αφορολόγητα εισοδήματα, που βρίσκονται κατατεθειμένα σε τράπεζες του έξωτερικού και περιλαμβάνονται στις ποικίλες «λίστες» ουδέποτε ανιχνεύονται και ουδέποτε τιμωρούνται οι κάτοχοί τους. Τα νέα μέτρα θα άφορούν και πάλι τα μικρά και μεσαία είσοδήματα, ενώ οι μεγαλοκαταθέτες, οι κεφαλαιούχοι, οι κάτοχοι των offshore εταιρειών, οι τοκογλύφοι και οι μεγαλοαπατεώνες θα βρίσκουν και πάλι τους τρόπους για να φοροδιαφεύγουν.
Είναι φανερό ότι με έναν τεχνητό και προσχηματικό τρόπο επιχειρείται να ταυτιστούν οι χρήστες μετρητών με τους φοροδιαφεύγοντες και οι χρήστες πλαστικού χρήματος με τους έντιμους πολίτες, που αποδίδουν τους φόρους τους. Πρόκειται ολοκάθαρα για την νεοεποχίτικη τακτική της αντιστροφής της αλήθειας και της προβολής του ψεύδους ως μίας νέας τεχνητής αλήθειας. Είναι η ίδια αυτή νεοεποχίτικη τακτική της στοχοποίησης και της ενοχοποίησης, του χαρακτηρισμού και του στιγματισμού όλων των αντιφρονούντων με στόχο την τελική εξουδετέρωσή τους. Είναι η γνωστή νεοεποχίτικη τακτική της δημιουργίας εικονικών καταστάσεων και τεχνητών παραδείσων, που κρύβουν στο βάθος τους μια αληθινή κόλαση.
Η σημερινή τραγική παγκόσμια οίκονομική κρίση, άλλωστε, δεν είναι παρά το αποτέλεσμα της θεωρητικής ευημερίας που έφερε το πλασματικό χρήμα. Μία σειρά από εικονικές καταστάσεις λογιστικού τύπου, χωρίς πραγματικό αντίκρυσμα, δημιούργησαν χάρτινους οικονομικούς πύργους και πυραμίδες, την κατάρρευση των οποίων βιώνουμε σήμερα. Παντού πλασματικές καταστάσεις, παντού «αέρας » και «φούσκες », στα χρηματιστήρια, στα ομόλογα, στις υπεραξίες. Καινοφανείς όροι και έννοιες δημιουργούνται, ακατανόητες ως προς τον τρόπο λειτουργίας τους. Ακούμε για τις περιβόητες αγορές, για τα περίφημα Funds (φάντς), για αμοιβαία κεφάλαια, για παράγωγα, για σπρέντς, για swaps (σουάπς), για ασφάλιστρα κινδύνου και για τόσα άλλα που καταλήγουν να κάνουν βαθύπλουτους και πανίσχυρους τους εμπνευστές τους και να φτωχοποιούν τα κράτη και τους λαούς, ώστε να δεχθούν πιο εύκολα και πιο γρήγορα τις ηλεκτρονικές αλυσίδες της χειραγώγησής τους.
Η προσωπική μας ευθύνη
Είναι δεδομένο ότι η αίφνιδιαστική εκδήλωση της σημερινής τραγικής κρίσης που βιώνουμε είναι η αποκορύφωση μίας ολόκληρης σειράς σχεδιασμένων και στοχευμένων μεθόδων που εφαρμόστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες στην πατρίδα μας. Η καθολική, δηλαδή, απαξίωση των παραδόσεων, η αποχριστιανοποίηση του κράτους και της κοινωνίας μας, η νομιμοποίηση των ηθικών παρεκτροπών, η επιχείρηση της εθνικής και εθνολογικής μας μεταλλάξεως, η επιβολή της πολυπολιτισμικότητας και του συγκρητισμού είναι όλα όσα προηγήθηκαν, ώστε να αμβλυνθούν οι συνειδήσεις και να καμφθούν οι πνευματικές αντιστάσεις και τα αντισώματα του λαού μας.
Είναι, όμως, αλήθεια ότι στα αλλότρια αυτά κελεύσματα έχουμε ενδώσει ασυγχώρητα και εμείς οι ίδιοι. Παγιδευτήκαμε αδιάκριτα στα ψευδοδιλήμματα της ευημερίας, της αναπτύξεως της προόδου, της ασφάλειας. Αποδεχτήκαμε αυτάρεσκα την ευμάρεια, την ανεση, την πολυτέλεια, την ευδαιμονία και την επίπλαστη ευτυχία που μας προσέφεραν. Επενδύσαμε στις εύκολες λύσεις, στις ευκαιρίες της στιγμής, στον γρήγορο και άκοπο πλουτισμό, στον τζόγο. Και μετατρέψαμε την κοινωνία και την χώρα μας σε ένα απέραντο ανταλλακτήριο στοιχημάτων ανάγοντας το τζακ-ποτ του ΛΟΤΤΟ σε ύψιστο όραμα και επιδίωξη. Γίναμε υλόφρονες και ευδαιμονιστές και θέσαμε τον οικονομικό παράγοντα, την οικονομική ευημερία ως την μόνη ενασχόληση, την απόλυτη προτεραιότητα στην ζωή μας.
Χάσαμε την αίσθηση του μέτρου στην ζωή, στις απολαύσεις, στις δροστηριότητες, στις εκδηλώσεις, στις επιδιώξεις, στα κέρδη. Ξεχάσαμε την παράδοσή μας, ξεχάσαμε την πίστη μας, ξεχάσαμε την πατρίδα μας, την Ελλάδα μας! Γιατί, όπως μας λέει ο Φώτης Κόντογλου: «Όποιος μετρά την ευτυχία και την χαρά της ζωής με τα χοντροειδή μέτρα της υλικής καλοπέρασης, δεν θα καταλάβει τίποτα απ᾽ την Ελλάδα».
Βιώνοντας αυτήν την τόσο τραγική και οδυνηρή πραγματικότητα, είναι κατεπείγουσα ανάγκη, συν Θεώ και διά πρεσβειών της Κυρίας ημών Θεοτόκου, για τον επανευαγγελισμό και την ανάνηψή μας, για την υπαρξιακή μετάνοιά μας ώστε να ελκύσουμε την χάρη και τον αγιασμό του Θεού. Είναι κατεπείγουσα ανάγκη να βρούμε την δύναμή και το κουράγιο να αντιταχθούμε, να αντιδράσουμε, να αντισταθούμε γενναία, να ανανεώσουμε και πάλι τις αποφάσεις μας και να μείνουμε αμετακίνητοι στις πατρογονικές μας ρίζες. Να επιστρέψουμε στον πατροπαράδοτο τρόπο ζωής, στην κοπιαστική και έντιμη εργασία, στον λιτό και ολιγαρκή βίο, στην ευσυνειδησία και την ακεραιότητα απέναντι στους συνανθρώπους μας, στους συμπολίτες μας, στην κοινωνία και την πολιτεία. Να επιστρέψουμε στα σταράτα λόγια, την ντομπροσύνη και την ειλικρίνεια των σχέσεων, στην συμφωνία κυρίων, στις αληθινές φιλίες, στα καθαρά μάτια, στο φιλότιμο και την ανδρειοσύνη, τον πόθο για την ελευθερία και την αληθινή δημοκρατία.
Μόνον έτσι θα είμαστε σωστοί και ευσυνείδητοι πολίτες εκπληρώνοντας τις υποχρεώσεις μας προς το κράτος. Μόνον έτσι καταπολεμάται η διαφθορά, που τόσο μας έχει κατακλύσει, η εγκληματικότητα, η φοροδιαφυγή και τόσες άλλες νοσηρές καταστάσεις, που υποτίθεται ότι θα αντιμετωπισθούν με την καθιέρωση της αχρήματης κοινωνίας.
Στις μεθόδους, λοιπόν, και τις πρακτικές συνήθειες της άχρήματης κοινωνίας θα πρέπει με κάθε τρόπο να αρνηθούμε να εισέλθουμε. Να αποφεύγουμε με κάθε τρόπο την χρήση των ποικίλων ηλεκτρονικών καρτών και των ήλεκτρονικών συναλλαγών και να προτιμούμε τις παραδοσιακές μεθόδους συναλλαγών.
Το περιοδικόν «ΣΩΤΗΡ» 1 Οκτωβρίου 2016 γράφει:
Ηλεκτρονική δικτατορία
Σχεδόν δεν περνάει εβδομάδα, κατά την οποία να μην προπαγανδίζεται η χρήση ηλεκτρονικού τρόπου πληρωμών από την Κυβέρνηση ως δήθεν «τρόπου καταπολέμησης» της φοροδιαφυγής, και από τα Μέσα ενημερώσεως ως «τρόπου εξυπηρέτησης» του πολίτη, ενώ στην πραγματικότητα επιχειρείται επιβολή απόλυτου ελέγχου.
Τώρα ο απόλυτος έλεγχος προωθείται και με το σχεδιαζόμενο «περιουσιολόγιο», το οποίο φανερώνει τέτοια μανία ελέγχου των πάντων, που μόνο στις χειρότερες περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας έχει παρατηρηθεί.
Όπως σημειώνουν ειδικοί αναλυτές, «αναλυτικά το ερωτηματολόγιο που περιλαμβάνει το περιουσιολόγιο, μοιάζει περισσότερο με ανάκριση της Γκεστάπο», και στην ουσία «πρόκειται περί δημιουργίας οικονομικής φυλακής».
Διότι οι πολίτες καλούνται νο δηλώσουν ηλεκτρονικώς όλα τα κινητά περιουσιακά τους στοιχεία υψηλής αξίας, συμπεριλαμβανομένων των μετρητών πάνω από κάποιο ποσό. Όμως τα στοιχεία αυτά, λόγω της διαφθοράς των κρατικών υπαλλήλων, διαρρέουν, οπότε οι κλέφτες θα εισβάλουν στοχευμένα στα σπίτια όσων έχουν δηλώσει ότι έχουν μετρητά η αντικείμενα αξίας. Και θα διαρρεύσουν τα στοιχεία, διότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ υψηλή θέση κρατικής διαφθοράς παγκοσμίως. Άλλωστε σε καμία χώρα του κόσμου δεν έχει διασφαλισθεί μηδενική διαφθορά.
Ακόμη όμως κι αν αυτό το ανέφικτο εξασφαλιζόταν, ποιος θα εμποδίσει τους λεγόμενους «χάκερς» να είσβαλουν στα ήλεκτρονικά συστήματα του Υπουργείου και να υποκλέψουν τα στοιχεία; Εδώ έσπασαν τους κωδικούς των Υπηρεσιών Ασφάλειας των ΗΠΑ, στα διάτρητα συστήματα της Ελλάδος θα σταματήσουν;
Στην πραγματικότητα το περιουσιολόγιο και οι ενέργειες του Υπουργείου Οίκονομικών να επιβάλουν το ηλεκτρονικό χρήμα, είτε εν γνώσει είτε εν αγνοία, υπηρετούν έναν και μόνο σκοπό: τον σχεδιασμό των αόρατων κυβερνητών του κόσμου να αποκτήσουν απόλυτο οικονομικό έλεγχο σε όλο τον πλανήτη.
Και αυτό, όπως έγραψε η οικονομική εφημερίδα «Κεφάλαιο», σημαίνει ότι οδηγείται ο κόσμος στην κατάσταση που περιγράφεται στην Αποκάλυψη για την εποχή του Αντιχρίστου: «ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι η πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου η τον αριθμόν του ονόματος αυτού» (Αποκ. ιγ’ 17).
-Υπό +Αρχιμ. Αθανασίου Αναστασίου
ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ...
Εμείς σαν Φιλοι της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου ηρθαμε σε παρα πολυ δύσκολη θεση και δυσφορια γιατι περιμέναμε τουλαχιστον οι Παλαιοημερολογιτες Γ.Ο.Χ να κρατάνε και οι Νεοημερολογίτες να μας κρεμανε. Κι εγινε το αντίθετο...(!!!)
Διαβάστε παρακατω την εγκύκλιο περί της Ηλεκτρονικής Κάρτας του Πολίτη της Ιερας Συνόδου των Γ.Ο.Χ και του +Αρχιεπισκόπου αυτών κ.Καλλινικου και βγαλτε μονοι τα συμπεράσματα σας...

Αλιμονο λυπουμαστε ειλικρινά !!!
Αλιμονο στο Χριστεπωνυμο πλήρωμα της Εκκλησιας!!!

Περὶ τῆς λεγομένης «Κάρτας τοῦ Πολίτου»
Ἀριθμός Πρωτ. 2264
ΑΘΗΝΑΙ 1/14-11-2015
Πρὸς Ἅπαν τὸ Χριστεπώνυμον Πλήρωμα τῆς καθ᾿ ἡμᾶς Ἐκκλησίας
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Ἀγαπητὰ τέκνα ἐν Κυρίῳ,
Διὰ μίαν εἰσέτι φοράν, ἔχει ἀναγγελθῆ ὑπὸ τῆς Πολιτείας ἡ ἔκδοσις τῆς λεγομένης «Κάρτας τοῦ Πολίτου» εἰς τὴν Πατρίδα μας καὶ ἐγείρονται δικαιολογημέναι βεβαίως ἀνησυχίαι μεταξὺ τῶν εὐσεβῶν Μελῶν τῆς Ἐκκλησίας μας.
Ὅθεν, ἡ Ἱερὰ ἡμῶν Σύνοδος, κατὰ τὴν Συνεδρίαν τῆς 9ης / 22ας Ὀκτωβρίου 2015, ἀπεφάσισεν ἀφ᾿ ἑνὸς μὲν ὅπως ἔλθῃ εἰς ἐπαφὰς μὲ παράγοντας τῆς Κυβερνήσεως περὶ τοῦ θέματος τούτου, πρὸς ἔκφρασιν τῶν ἀνησυχιῶν μας, ἀφ᾿ ἑτέρου δὲ ὅπως ἐκδώσῃ τὴν παροῦσαν Ἀνακοίνωσιν, πρὸς θεώρησιν τοῦ ζητήματος τούτου εἰς τὴν ὀρθὴν διάστασιν αὐτοῦ.
1. Βεβαιοῦμεν ὑπευθύνως τὸ Ποίμνιόν μας, ὅτι δὲν τίθεται ἐπὶ τοῦ παρόντος θέμα Πίστεως,
[ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ -(!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΑΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΑΣ !!!) ]
διότι ἐκ τῶν δεδομένων, τὰ ὁποῖα μέχρι στιγμῆς ἐτέθησαν ὑπ᾿ ὄψιν τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ἐγένετο σαφὲς ὅτι ἡ λεγομένη «Κάρτα τοῦ Πολίτου» δὲν θὰ περιέχῃ «τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ» (Ἀποκαλ. ιγ’ 17), οὔτε διὰ γραμμωτοῦ κώδικος, οὔτε δι᾿ ἑτέρας μορφῆς. Οἱ ἡμέτεροι Ἐπιστήμονες,
[ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ-(ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΕ!!!)]
εὐσεβῆ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, καὶ εἰδικοὶ ἐπὶ τῶν θεμάτων αὐτῶν, εἶναι εἰς θέσιν νὰ διαγνώσουν καὶ νὰ ἀποφανθοῦν ἐγκύρως καὶ τεκμηριωμένως ἐπὶ τοῦ θέματος αὐτοῦ, ὅταν ἐξετάσουν δεῖγμα τῆς «Κάρτας», ἂν καὶ ὅποτε αὐτὴ ἐκδοθῇ.
2. Ἐν τούτοις, τίθεται πράγματι ζήτημα δυνατότητος νὰ παραβιασθοῦν αἱ ἀτομικαί μας ἐλευθερίαι, ὡς πολιτῶν μιᾶς εὐνομουμένης Πολιτείας καὶ ἔχουν ἀναπτυχθῆ κατὰ καιροὺς βάσιμα ἐπιχειρήματα, τὰ ὁποῖα κατετέθησαν ἤδη ἀπὸ τοῦ ἔτους 2012 εἰς σχετικὸν Ὑπόμνημα τῆς Ἐκκλησίας μας πρὸς τὴν τότε Ἑλληνικὴν Κυβέρνησιν, μὲ τὸ αἴτημα ὅπως ἀποτραπῇ τὸ τοιοῦτον ἐγχείρημα, ἢ τουλάχιστον ὅπως ἐξευρεθῇ τρόπος ἐναλλακτικῆς ἐξυπηρετήσεως τῶν πολιτῶν, οἱ ὁποῖοι δὲν θὰ ἐπεθύμουν τὴν ἐφαρμογὴν εἰς προσωπικὸν ἐπίπεδον τῆς ἠλεκτρονικῆς αὐτῆς ἐξυπηρετήσεως.
Τὸ αὐτὸ αἴτημα ἐπαναλαμβάνομεν μὲ ἔμφασιν πρὸς τὴν Πολιτείαν καὶ τώρα.
3. Πρὸς τούτοις, βεβαιοῦμεν ὅτι ἡ Ἱερὰ ἡμῶν Σύνοδος
[ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ- (ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΎΝ ΟΤΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!!!)]
παρακολουθεῖ μὲ προσοχὴν καὶ εὐαισθησίαν τὴν πορείαν τοῦ θέματος αὐτοῦ καὶ καλεῖ τὰ τέκνα Αὐτῆς, ὅπως προσεύχωνται εἰς τὰς κατ᾿ ἰδίαν, ἀλλὰ καὶ κοινὰς προσευχάς των ὑπὲρ ἀποτροπῆς τῆς ἐφαρμογῆς τοιούτων ἢ παρομοίων ἐπικινδύνων καὶ ἀμφιλεγομένων σχεδίων.
Τῇ ἐντολῇ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
Ὁ Ἀρχιγραμματεὺς
† Ὁ Δημητριάδος ΦΩΤΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.