Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΟΤΑΝ Ο ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.



Τήν κατωτέρω πιστολήν πρός τόν ρχιμανδρίτην Νικόδημον εράκην πεβάλομεν πρός δημοσίευσιν ες τήν κκλησιαστικήν φημερίδα "ρθόδοξος Τύπος" τήν 20-11-2014 καί πάλιν τήν 13-1-2015 (διά το λεκτρονικο ταχυδρομείου μφοτέρας τάς φοράς), λλά δυστυχς δέν τήν δημοσίευσεν, ς φειλε, συμφώνως πρός τόν νόμον περί δυσφημήσεως διά το τύπου, καθότι πιστολή μας παντ ες συκοφαντικόν κατά τν Γ.Ο.Χ. ρθρον το ς νω ρχιμανδρίτου. ν λόγ φημερίς καί λλοτε ρνήθη νά δημοσιεύσ κείμενά μας. Δέν θά λεγε τήν λήθειαν ν σχυρίζετο τι εχεν λλα, περισσότερον πείγοντα, ρθρα καί πιστολάς πρός δημοσίευσιν κατά τό χρονικόν διάστημα πό τήν 20-11-2014 μέχρι σήμερον, διότι παρηκολουθήσαμεν τό περιεχόμενον τν φύλλων το ".Τ." κατά τό ν λόγ χρονικόν διάστημα καί διεπιστώσαμεν τι, ντί τς πιστολς μας, προτίμησε νά δημοσιεύσ ρθρα διά τήν 40ετ ρχιερωσύνην το τάδε μητροπολίτου, τετριμμένα ρθρα κατά το Παπισμο κ.λπ.


ρωτήματα πρός τόν π. Νικόδημον εράκην

ξιότιμε κ. Διευθυντά,

Σς παρακαλομεν νά δημοσιεύσητε τήν κατωτέρω πιστολήν μας πρός τόν ρχιμανδρίτην Νικόδημον εράκην, μέ φορμήν τήν μιλίαν του ν τ . Ν. τν Τριν εραρχν, Μενάνδρου 4, θναι, ες τάς 9 Νοεμβρίου 2014, ποία δημοσιεύθη ες τό φύλλον ρ. 2045 τς γκρίτου φημερίδος «ρθόδοξος Τύπος».


Πανοσιολογιώτατε π. Νικόδημε, Σς παρακαλομεν ν’ παντήσητε ες τάς κάτωθι πορίας καί νστάσεις μας:
1. άν σύγχρονός τις πιστήμων ποστηρίξ τό γεωκεντρικόν σύστημα, γνον τόν ρίσταρχον τόν Σάμιον καί τόν Γαλιλαον, ο ποοι τό κατέρριψαν, πς θά τόν χαρακτηρίζατε; Διατί, λοιπόν, παραβλέπετε τό γεγονός τι καινοφανής θεωρία τν «Δύο κρων» το μακαριστο ρχιμανδρίτου πιφανίου Θεοδωροπούλου χει νασκευασθ πό ρθοδόξων συγγραφέων, μέ προεξάρχοντα τόν μακαριστόν ερομόναχον Θεοδώρητον Μαρον, διά τν γνωστν βιβλίων του «Διάλογοι τς ρήμου περί Οκουμενισμο» καί «Τό ντίδοτον», τά ποα εναι γιογραφικς καί γιοπατερικς τεκμηριωμένα καί, ς κ τούτου, οδέποτε καί πό οδενός νρέθησαν;
2. Διατί πιμένετε ες τό δευτερεον θέμα το μερολογίου καί παραθεωρετε τό πρωτεον, πού εναι αρεσις το Οκουμενισμο, ποκρύπτων μάλιστα πό τούς ναγνώστας σας τό ναμφισβήτητον γεγονός τι αθαίρετος καί ντικανονική πιβολή το νέου μερολογίου (ν..) γένετο πό τς εραρχίας το 1924 χάριν το Οκουμενισμο (βλ. γκύκλιον το Οκ. Πατριαρχείου το 1920), καί μάλιστα παρά τό γεγονός τι το βέβαιον τι θά προκαλέσ σχίσμα ες τούς κόλπους τς κκλησίας, καθότι τό ν.. εχεν ναθεματισθ πό τριν Πανορθοδόξων Συνόδων το 16ου αἰῶνος; Τοτέστιν, πιβολή το ν.. το θέτησις τν ν λόγ Συνοδικν ποφάσεων, βλαψε τό δόγμα τς νότητος τς κκλησίας, καί πάντα τατα γένοντο μέ σκοπόν τήν κατάργησιν καί τῶν πολοίπων ρθοδόξων δογμάτων, φόσον σκοπός τς εσαγωγς το ν.. το νωσις μέ πάσας τάς αρέσεις, πως λέγουν καί πράττουν εθαρσς ο διοι ο Οκουμενισταί. πομένως, πόθεν προκύπτει συκοφαντικός χαρακτηρισμός «μερολάτραι», τόν ποον μς προσάπτετε, δεδομένου μάλιστα τι ατοί πού πεκαλέσθησαν μερολογιακήν κρίβειαν καί τήν σημερίαν τς 21ης Μαρτίου πού πρχε κατά τήν κατάρτισιν το ορτολογίου πό τς Α’ Οκουμενικς Συνόδου, σαν ο πρωτεργάται τς εσαγωγς το ν.., ν ο μμένοντες ες τό παλαιόν μερολόγιον πλς διεχώρισαν τάς εθύνας των, ρνούμενοι νά συναινέσουν ες τήν θέτησιν τν ς νω Συνοδικν ποφάσεων καί νά «φραγκέψουν» διά τς νοθεύσεως τν ρθοδόξων δογμάτων;

3. Τά προαναφερθέντα βιβλία το π. Θεοδωρήτου παρουσιάζουν τήν μόφωνον Πατερικήν διδασκαλίαν καί πρξιν ες τό θέμα τς διακοπς τς κκλησιαστικς κοινωνίας μέ αρετικούς πισκόπους. φόσον ατοί πού τήν λοποιον παινονται πό τς κκλησίας (βλ. τόν 15ον Κανόνα τς ΑΒ’ Συνόδου), διατί μες τούς χλευάζετε ς δθεν «περεκκλησίαν»; γιος Γρηγόριος Νύσσης λέγει: «Τς γάρ αρέσεως ποσχιζόμενοι, τ εσεβεί διαπαντός νραπτόμεθα· τότε ρρηκτον βλέποντες τόν τς κκλησίας χιτνα, ταν πορραγ τς πρός τήν αρεσιν κοινωνίας» (P.G. 44, σελ. 725). γιος διδάσκει τι νότης τς κκλησίας διαφυλάσσεται μόνον ταν διακόπτηται κοινωνία μέ τήν αρεσιν, διδασκαλία τήν ποίαν συναντμεν καί ες τόν 15ον Κανόνα τς ΑΒ’ Συνόδου. μες πο στηρίζετε τήν κ διαμέτρου ντίθετον διδασκαλίαν σας, τι δθεν σοι ποτειχίζονται πό τούς Οκουμενιστάς δημιουργον σχίσμα; ντιλαμβάνεσθε τι κατηγορετε μμέσως τούς γίους Πατέρας πού λοποίησαν τήν ς νω διδασκαλίαν ς σχισματικούς; Δέν νομίζετε τι μέ ατήν τήν διδασκαλίαν καί πρξιν σας συμπορεύεσθε μέ τήν αρεσιν το «νεοπατερισμο» καί βεβαίως το Οκουμενισμο; Μήπως νυπαρξία γιοπατερικς θεμελιώσεως τς θεωρίας τν «Δύο κρων» ξηγε καί τήν λλειψιν πατερικν παραπομπν ες τήν μιλίαν σας, λλά καί ν γένει ες τά κείμενα τν θιασωτν τς ν λόγ καινοφανος θεωρίας;

4. Πέραν τς θετήσεως τν ς νω Συνοδικν ποφάσεων διά τς υοθετήσεως το ν.., συμμετέχετε ες τό «ΠΣΕ», κοινωνετε μέ τούς δεχομένους τήν «ρσιν τν ναθεμάτων» κατά το Παπισμο (καί πιθανόν τήν ρσιν τς κοινωνησίας κατά τάς προσφάτους καταγγελίας το Σεβ. Ναυπάκτου κ. εροθέου), καθώς καί τάς συμφωνίας νώσεως μέ Μονοφυσίτας (Σαμπεζύ, 1990) καί Παπικούς (Μπάλαμαντ, 1993), τάς συμπροσευχάς, τά συλλείτουργα, τήν μνημόνευσιν το «πάπα» ες τά δίπτυχα, τήν ναγνώρισιν τν «μυστηρίων» τν Παπικν (Περιοδικόν πίσκεψις, ρ. 464, 1-7-1991), τάς αρετικάς δηλώσεις πατριαρχν, ρχιεπισκόπων κ.., τήν λλοίωσιν το ρθοδόξου φρονήματος τς συντριπτικς πλειοψηφίας το λαο κ.λπ. Κατά τήν Πατερικήν διδασκαλίαν καί πρξιν, δέν θά πρεπε νά κοινωντε μέ τόν Πατριάρχην θηναγόραν, ποος δήλωσεν εθαρσς ες τήν παγκοσμίου κυκλοφορίας φημερίδα New York Times τς 25-11-1940 τά ξς: «Στήν Κέρκυρα, που ζησα κάποτε, λειτούργησα πολλές φορές ς ραββνος γιά τούς βραίους φίλους μου»! Οτε θά πρεπε νά κοινωντε μέ τόν ρχιεπίσκοπον μερικς άκωβον, ποος, ες συνέντευξίν του ες τήν δίαν φημερίδα τς 25-9-1967 (σ. 40), δήλωσεν τι θά πρέπ νά καταργήσωμεν τά δόγματα τς Τριαδικότητος το Θεο, τς νανθρωπήσεώς Του κ.λπ. καί νά κατασκευάσωμεν νέα, οτως στε ατά νά εναι ποδεκτά πό τόν σύγχρονον νθρωπον! Οτε πρέπει νά κοινωντε μέ τόν ρχιεπίσκοπον Αστραλίας Στυλιανόν, ποος τόν Δεκέμβριον το 1988 γραψε τά ξς: «ποιος νομίζει τι νθρώπινη φύση το Χριστο πεσε πό τόν ορανό τέλεια καί ναμάρτητη ... ατός δέν θά καταλάβει ποτέ τό βαθμό τς κενώσεως πού καταδέχτηκε Θεός Λόγος ... Γιατί ναντίρρητη άναμαρτησία το Κυρίου ... ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ βμα πρός βμα ...» (δική μας μφασις, Περιοδικόν τς ερς ρχιεπισκοπς Αστραλίας Φωνή τς ρθοδοξίας, Τόμος 9, ρ. 12). Οτε, βεβαίως, πρέπει νά κοινωντε μέ τόν Πατριάρχην Βαρθολομαον, ποος: (1) θεωρε τούς νθενωτικούς γίους «θύματα το ρχαικάκου φεως» (βλ. «ρθόδοξος Τύπος», 23-7-1999)· (2) διανέμει «τό γιον Κοράνιον», διά τό ποον μάλιστα λέγει τι εναι σότιμον μέ τήν γίαν Γραφήν («ρθόδοξος Τύπος», 15-3-2002, σ. 5)· (3) ναιρε τό ερόν Εαγγέλιον, φόσον, παρά τήν ντολήν το Κυρίου: «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τά θνη, βαπτίζοντες ... διδάσκοντες ατούς τηρεν πάντα σα νετειλάμην μν» (Ματθ. 28:19-20), κ. Βαρθολομαος κατακρίνει τήν εραποστολήν ες μή ρθοδόξους λαούς, ς δθεν προσβλητικήν διά τήν πίστιν των (Παγκόσμιον Συνέδριον κατά το ρατσισμο, τν φυλετικν διακρίσεων καί τς ξενοφοβίας, Durban Ν. φρικς, 17-3-2001), καί πισκέπτεται βραϊκάς Συναγωγάς καί λέγει ες τούς Ραββίνους τι εναι τέκνα το βραάμ, δηλαδή τά ντίθετα μέ ατά πού τούς επεν Χριστός (βλ. ω. 8:42-44)· (4) ες τήν διδακτορικήν του διατριβήν (σελ. 73) γραψεν τι πρέπει νά τροποποιηθον ο εροί Κανόνες πού ατός ποδοπατε ργω καί λόγ· (5) διδάσκει τό μέγα ψεδος, τι λοι ο νθρωποι πιστεύουν δθεν ες τόν διον Θεόν, λλ’ καθείς μέ τόν τρόπον του (βλ. «ρθ. Τύπος», 8-1-1999, σ. 5)· κ.λπ. κ.λπ. πομένως, πο εναι «κρότης» τν ποτειχισθέντων;
5. Κατόπιν τν νωτέρω, πς ξηγετε τό γεγονός τι π. πιφάνιος, ν καί κατέκρινε τά «δύο κρα», ν τούτοις κοινώνει ως τό τέλος τς ζως του μετά το νός, τοι τόν Οκουμενισμόν;
6. Πς σχολιάζετε τό γεγονός τι ο μέν κφρασταί το νός κρου, το δαιμονικοΟκουμενισμο, ναγνωρίζονται καί χρηματοδοτονται (!) πό τήν πολιτικήν ξουσίαν, ν ο κφρασταί το λλου «κρου» διώκονται καί λοιδορονται;
7. Πς δικαιολογετε τήν κατανομήν τς γάπης σας πρός τούς παδούς τν «δύο κρων», ταν τούς μέν Οκουμενιστάς, ο ποοι τοιμάζονται νά ποδεχθον καί πάλιν τόν «πάπαν Ρώμης» ες τό Οκ. Πατριαρχεον, μνημονεύετε ες τήν θείαν Λειτουργίανς «ρθοδόξους», τούς δέ «ζηλωτάς» πολεμετε, διώκετε, συκοφαντετε καί γενικςδικετε, πως, παραδείγματος χάριν, πράττετε πί πολλά τηναντίον τς Γνησίας . Μ. σφιγμένου γίου ρους καί πωςπράξατε ες τήν περίπτωσιν το ειμνήστου Γέροντος Χρυσοστόμου Σπύρου τν Σπετσν, το ποίου κόμη καί προσωπική περιουσία δημεύθη;  
πονται πογραφαί (κατ’ λφαβητικήν σειράν):

Δημακόπουλος Γεώργιος, Δημοσιογράφος
Δημαρς Νικόλαος, ερεύς
Κοτσίρης Παναγιώτης, Συνταξιοχος Ταχυδρομικός
Κουτσοκος Πέτρος, Καθηγητής Πολυτεχνικς Σχολς Πανεπιστημίου Πατρν
Μακρς Παναγιώτης, Φοιτητής
Μάννης Νικόλαος, Διδάσκαλος
Νάσσος λίας, λεκτρονικός Μηχανικός Βιοϊατρικς
Ν. ωάννης, Διαχειριστής τοῦ ἱστολογίου «ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ»
Παναγοπούλου – Κουτσούκου Εανθία, κπαιδευτικός
Παπαγεωργίου θανάσιος, ατρός Χειρουργός
Πολυμενόπουλος Διονύσιος, κπαιδευτικός
Τσιότρας Ζήσης, Θεολόγος
Χατζηνικολάου Δημήτριος, ναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου ωαννίνων
Χριστοδουλίδης Κυπριανός, ατρός Παθολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.