ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΖΟΥΝ ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ [ΩΡΑΙΕΣ ΒΕΒΑΙΑ] ΕΠΟΧΕΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ  ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 
ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

Αθηνα 21 Οκτωβριου 2013
Αριθμ. πρωτ. :ΔΙΑΔΠ\Φ.Β.\28874

ΘΕΜΑ: <<Ελεγχος τηρησης ωραριου εργασιας των υπαλληλων σε δημοσιες υπηρεσιες Ο.Τ.Α. α' και β' και Ν.Π.Δ.Δ.>>

..........................................................................................................................................................................
Προκειμενου να υπαρξει μια συνολικη καταγραφη και αποτιμηση της υφισταμενης καταστασης ,παρακαλουνται οι υποχρεοι φορεις να ενημερωσουν την Υπηρεσια μας αναφορικα με το συστημα ελγχου τηρησης του ωραριου που διαθετουν και χρησημοποιουν και να αποστειλουν τις απαντησεις τους στην ηλεκτρονικη διευθυνση  orario@ydmed.gov.gr το ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Δεδομενου οτι πρεπει να διασφαλιστει η ορθη τηρηση του ωραριου εργασιας και η ιση μεταχεριση των υπαλληλων , ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η καθιερωση ενιαιου συστηματος ελεγχου σε ολες τις υπηρεσιες του δημοσιου. Για τολογο αυτο ,θα πρεπει οι φορεις που δεν διαθετουν ηλεκτρονικο -ψηφιακο μηχανισμο σημανσης , να προχωρησουν ΑΜΜΕΣΑ  στην εγκατασταση του ,δεδομενου οτι αποτελει το πλεον αξιοπιστο συστημα ΕΛΕΓΧΟΥ και να ενημερωσουν σχετικα τηνΥπητεσια μας στην ως ανω αναφερομενη ηλεκτρονικη διευθυνση.
Κατοπιν των ανωτερω παρακαλουνται οι Διευθυνσεις Διοικητικου \Προσωπικου των φορεων να μεριμνησουν για την εμηνερωση των Υπηρεσιων και Ν.Π.Δ.Δ. που εποπτευουν και οι Διευθυνσεις Διοικησης των Αποκεντρωμενων Διοικησεων για την ενημερωση των ΟΤΑ α' και β' βαθμου και των Ν.Π.Δ.Δ. της χωρικης τους αρμοδιοτητας.


 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ - ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.