ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ (Φώτης Κόντογλου)


Βαθειά μελαγχολία αισθάνεται κανένας, βλέποντας με πόση αγάπη και με τι ζήλο καταγίνονται οι άνθρωποι να χτίσουνε τα σπίτια τους και τα εξοχικά τους, να τα στολίσουνε απ’ έξω κι από μέσα, να βάλουνε έμορφα έπιπλα, ακριβά χαλιά, βιβλιοθήκες, έργα της τέχνης, πολυέλαια και πολύφωτα, να φυλάξουνε στα ντουλάπια τα καλά τα ρούχα τους, τα δικά τους και των παιδιών τους, να στολίσουνε τις κάμαρες μ’ ένα σωρό αγαπημένα πράγματα, που τα ξεσκονίζουνε με προσοχή μην τύχει και πάθουνε τίπο­τα, να περιποιηθούνε τους κήπους τους, μ’ έναν λόγο να είναι α­φοσιωμένοι, οι καημένοι, μ’ όλη την ψυχή τους στο να κάνουνε την κατοικία τους ευχάριστη, για να περάσουνε καλή ζωή με την οικογένειά τους και με τους φίλους τους. Σαν καθήσουνε στο τραπέζι με τα καλά τα φαγητά και με τα πιοτά, λάμπουνε τα πρόσωπά τους, τα στόματά τους δεν σωπαίνουνε από τη χαρά που νοιώθουνε, και σαν αποφάνε, πιάνουνε τα τραγούδια και τα αστεία. Πολλοί παίζουνε χαρτιά όλη τη νύ­χτα, και το πρωί είναι σαν άρρωστοι. Αλλοι έχουνε μανία με τις πίπες, άλλοι με τ’ αυτοκίνητα, άλλοι με το ψάρεμα, άλλοι με το κυνήγι, άλλοι με τα θέατρα, άλλοι με τα αθλητικά κι άλλοι με άλλα.
Στη συνοικία που κάθουμαι, το κάθε σπίτι έχει κι έναν κή­πο, μικρόν ή μεγαλύτερον. Καμμιά φορά κάνω έναν μικρόν περί­πατο κι εκεί που σιγοπερπατώ, κυττάζω τα διάφορα σπίτια. Το καθένα έχει τη φυσιογνωμία του. Τα περισσότερα είναι περιποιη­μένα, βαμμένα με έμορφα χρώματα, με καλοκαμωμένες πόρτες και παράθυρα, με αερικές βεράντες, κι αν είναι κανένα παράθυ­ρο ανοιχτό, βλέπεις από μέσα, σε κάποια απ’ αυτά, κανένα συμ­παθητικό έπιπλο, καμμιά παλιά βιβλιοθήκη, δυο τρία κάντρα κα­λά, που ανάμεσά τους βρίσκεται και καμμιά προσωπογραφία. Κι απ’ όλα τούτα νοιώθεις πως εκεί μέσα υπάρχει οικογενειακή ιστο­ρία, πως περάσανε κάποιοι άνθρωποι που δεν ζούνε, αυτοί που φτιάξανε εκείνη τη ζεστή φωλιά με τα καθέκαστά της, που τ’ αγαπήσανε πολύ, μα που μ’ όλη την αγάπη τους και την ευτυχία που τους δίνανε, ήρθε μια μέρα που τ’ αφήσανε και φύγανε βια­στικά, δίχως να κυττάξουνε πίσω τους.

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

Eναρξη του πρώτου εργαστηρίου παραγωγής ΜΩΡΩΝ!!! Που οδηγειτε η ανθρωποτητα;

 

Μια εταιρεία βιοτεχνολογίας στη Γερμανία αναπτύσσει την πρώτη τεχνητή μήτρα στον κόσμο, με την οποία υποτίθεται ότι οι γονείς θα μπορούν επιλέξουν τα χαρακτηριστικά του μωρού τους. Η εταιρεία EctoLife, υποστηρίζει ότι θα είναι ικανή να μεγαλώνει 30.000 μωρά τον χρόνο με εμπειρία που βασίζεται σε πάνω από 50 χρόνια πρωτοποριακής επιστημονικής έρευνας.

Η κεντρική ιδέα είναι το πνευματικό τέκνο του Hashem Al-Ghaili ενός επικοινωνιολόγου, σκηνοθέτη και παραγωγού. Είναι περισσότερο γνωστός για τα γραφήματα και τα βίντεό του σχετικά με επιστημονικές ανακαλύψεις. Λέει ότι οι η τεχνητή μήτρα θα επιτρέπει σε υπογόνιμα ζευγάρια να συλλάβουν ένα μωρό και να γίνουν οι πραγματικοί βιολογικοί γονείς των δικών τους απογόνων.
Το λεγόμενο “πακέτο Elite” θα επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να επεξεργαστούν γενετικά το έμβρυο προτού αυτό εμφυτευθεί στην τεχνητή μήτρα. Τα πάντα, από το χρώμα των ματιών και των μαλλιών μέχρι τη δύναμη, το ύψος και η ευφυΐα μπορούν να “ρυθμιστούν” και να αποφευχθούν τυχόν κληρονομικές γενετικές ασθένειες.


«Η EctoLife, η πρώτη εγκατάσταση τεχνητής μήτρας στον κόσμο, τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», λέει ο Al-Ghaili. “Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περίπου 300.000 γυναίκες πεθαίνουν από επιπλοκές εγκυμοσύνης. Η τεχνητή μήτρα EctoLife έχει σχεδιαστεί για να ανακουφίζει τον ανθρώπινο πόνο και να μειώνει τις πιθανότητες καισαρικής τομής. Με την EctoLife, οι πρόωροι τοκετοί και οι καισαρικές τομές θα ανήκουν στο παρελθόν”.

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

H πιο μεγάλη σφαγή των Ελλήνων από τους Εβραίους (38-116 μ.Χ.), την οποία και αποκρύπτουν.


Είναι αυτονόητο ότι κάποιοι έχουν συμφέρον να αποκρύπτονται καποια συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα και να μην διδάσκονται στα παιδιά μας… Για παράδειγμα, δε
ν διδάσκεται στα σχολεία ότι το 38 μ.X. στην Αλεξάνδρεια δεκάδες χιλιάδες Ελλήνων υπήρξαν θυματα εβραϊκής εξεγέρσεως.
Μάλιστα, οι εξεγερθέντες δεν πίστευαν ότι τελικά θα τιμωρηθούν, γιατί ο αυτοκράτωρ Κλαύδιος ήταν Εβραίος από την μητέρα του. Και είχαν δίκιο!
Οι εβραϊκές κοινότητες, από το 70 μ.Χ. έως το 115 μ.Χ. ανασυντάσσονται, οργανώνονται και περιμένουν την κατάλληλη ευκαιρία, δηλαδή μια αδυναμία της Ρώμης, για να πορευθούν προς τα πατρογονικά τους εδάφη.
Ένα τέτοιου είδους κίνημα, απαιτεί ανοιχτές γραμμές επικοινωνίας της διασποράς, καλλιέργεια εκ μέρους του ιερατείου, συνωμοτικού κλίματος, πολεμικής αρετής και υψηλού ηθικού επί σειρά ετών. Τον χειμώνα του 116 μ.Χ. ο αυτοκράτωρ Τραϊανός τον περνά στα ερείπια της ανατολικής πρωτεύουσάς του, της Αντιοχείας, η οποία τον προηγούμενο χρονο είχε ισοπεδωθεί από καταστρεπτικό σεισμό. Εκεί ο αυτοκράτωρ έμαθε ότι οι Εβραίοι είχαν εξεγερθεί.
Τα νέα ήταν ότι οι Εβραίοι εξεγερθέντες στην σημερινή Λιβύη (Κυρηναϊκη), στην Αλεξάνδρεια, στην Κύπρο και στην Μεσοποταμία, ξεσηκώθηκαν εναντίον της Ρώμης, σφάζοντας όμως περίπου 1.000.000 Έλληνες!
Ο Τραϊανός απεφάσισε να ανασυγκροτηθεί στην Ρώμη, αλλά στις ακτές της Κιλικίας, στην Σελινούντα, απέναντι από την Βόρειο Κύπρο, στις 8 Αυγούστου του 116, πέθανε σε ηλικία 62 ετών. Τον διαδέχθηκε ο ικανότατος και φιλέλληνας Αδριανός.
Εξέγερση και γενοκτονία των
Ελλήνων στην Κυρηναϊκή
Το κίνημα των Εβραίων είχε ξεκινήσει στην Κυρήνη της Λιβύης, όπου οι εξεγερθέντες κατέσφαξαν τον Ελληνικό πληθυσμό, ισοπέδωσαν την πόλη, γκρέμισαν τους Ναούς και έφθασαν μέχρι του σημείου να σκάψουν τον δρόμο που οδηγούσε στο επίνειο της πόλης, την Απολλωνία.
Κάποιος υπεσχέθη ότι θα ηγηθεί των Εβραίων της Κυρήνης στον δρόμο προς την Σιών…
Οι δε Εβραίοι της Κυρήνης θα ηγούντο των συμπατριωτών τους της Αιγύπτου. Οι Εβραίοι της Μεσοποταμίας θα τους συναντούσαν εκεί…
Τελικά, η εξέγερση κατεστάλη το 118 μ.Χ. στην Ανατολική Μεσόγειο. Την τάξη επέβαλλε ο στρατηγός Μάρκιος Τούρβων, ενώ στην Μεσοποταμία ήδη ο Λούσιος Κουίετος το είχε επιτύχει, αφού και οι δύο επέβαλαν την τιμωρία των λεγεώνων, σφάζοντας δεκάδες χιλιάδες Εβραίων, οπωσδήποτε όμως λιγότερους από όσους Έλληνες οι ίδιοι εξόντωσαν.
Σαν αντίδραση στην καταστροφή τους, οι Εβραίοι σταμάτησαν να μαθαίνουν στα παιδιά τους Ελληνικά! Για την Κυπρο όμως, η καταστροφή ήταν ολοκληρωτική.
Η αντιπαλότητα Εβραίων-Κυπρίων ξεκίνησε από τα πρώτα χρόνια της υποδουλώσεως της Κύπρου στους Ρωμαίους. Ο Κάτων κατέλαβε την Κύπρο το 56 π.Χ. και κυριολεκτικά την καταλεηλάτησε από κάθε είδος πλούτου, οδηγώντας τους Κυπρίους σε πλήρη εξαθλίωση.
Σύμμαχοι των Ρωμαίων σ’ αυτή την καταπίεση ήταν Εβραίοι έμποροι, οι οποίοι, ως υπεργολαβία, ανέλαβαν να
εκμεταλλεύονται για λογαριασμό των Ρωμαίων τα πλούσια ορυχεία χαλκού και κάθε άλλο πλουτοπαραγωγικό πόρο.
Στα επόμενα χρόνια και μετά το 70 μ.Χ., ο εβραϊκός πληθυσμός της Κύπρου αυξήθηκε κατά πολύ. Έτσι, υπήρχε αρκετο πλήθος για την εφαρμογή στην Κυπρο των σιωνιστικών σχεδίων. Το 117 μ.Χ. λοιπόν, κάποιος Εβραίος ονόματι Αρτεμίων ηγήθηκε των Εβραίων εξεγερθέντων.
Ο Βυζαντινός ιερομόναχος λόγιος και ιστορικός και μετέπειτα Πατριάρχης (1065-1075), Ιωάννης Ξιφιλίνος, ευτυχώς διέσωσε το γεγονός ότι οι σφαγιασθέντες στο νησί έφθασαν τις 240.000, αφού από αρχαίες πηγές μόνον ο Δίων ο Κάσιος αναφέρεται στην σφαγή αυτή στο περίφημο έργο του «ΒΙΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ», το οποίο και αποτελεί την πρωτη μας πηγή.
Δεύτερη πηγή αποτελεί η μαρτυρία του περιφήμου Άγγλου ιστορικού Έντουαρντ Γκίμπον (γνωστού στα Ελληνικά ως Γίββων), που έζησε από το 1737 έως το 1794, ήτοι κατά την περίοδο του σκλαβωμένου Ελληνισμού.
Το κείμενο αυτό ανευρίσκεται στο μνημειώδες έργο του «Ιστορία της Παρακμής και Πτώσεως της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας» και αναφέρεται, ακόμη, στο βιβλίο «Δίκη» («Trial») του Μπιλ Γκριμσταντ, υπευθύνου των εκδόσεων «Άρυαν Πρες Ινκορπρέιτεντ», έκδοση 1973, Ουάσιγκτον, ΗΠΑ.
Ιδού η περικοπή.
«Η ανθρωπότης μένει έκπληκτη από το ρεσιτάλ (σε τρεις πράξεις) των φοβερών κακουργημάτων των Εβραίων εναντίον των ανυποψιάστων γηγενών Ελλήνων, οι οποίοι τους θεωρούσαν φίλους.
Οι Εβραίοι πρόδωσαν αυτή τη φιλία και έσφαξαν 220.000 Έλληνες στην Κυρηναϊκή και κατακρεούργησαν 240.000 Έλληνες στην Κύπρο, καθώς και μέγα τμήμα του Ελληνικού πληθυσμού στην Αίγυπτο.
Πολλά θύματα Ελλήνων επριονίσθησαν στα δύο από τους Εβραίους, συμφωνα με την παράδοσή τους.
Κατά τις σφαγές αυτές των Ελλήνων, οι Εβραίοι κατεβρόχθιζαν τις σάρκες των νεκρών, έπιναν το αίμα τους και κατέστρεφαν τα εντόσθια!...»

Αυτά, όσο κι αν φαίνονται απίστευτα, υποβολιμαία η υπερβολικά, γράφονται από έναν εκ των μεγαλυτέρων ιστορικών συγγραφέων του παρελθόντος, που δεν μπορεί να καταστεί ύποπτος «αντισημιτισμού» (στην εποχή του τουλάχιστον), ούτε να κατηγορηθεί για έλλειψη σοβαρότητος, αφού τα έργα του ήταν, είναι και θα είναι μία εκ των σοβαροτέρων πηγών της Αρχαιότητας. (Αυτά από τις ιστορικές πηγές)
Περιοδικό ΒΟΑΝΕΡΓΕΣ
Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος ο Υιός της βροντής
ΕΚΔΟΣΙΣ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 ΑΡ. ΤΕΥΧΟΥΣ 75
Μήπως γνωρίζετε... σελίδα 42-45
www.voanerges.gr

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

9 Νοεμβρίου 1866: Ο πυρπολητής, Κωνσταντίνος Γιαμπουδάκης και το ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου | Βίντεο


Tο ολοκαύτωμα του Aρκαδίου (9/11/1866 παλαιον εορτολογιον)
«Η Λευτεριά μ” ολοκαυτώματα κερδίζεται με Μάρτυρες, με Ζάλογγα κι Αρκάδια!»
Oι αγώνες των Κρητικών κατά των Τούρκων μέχρι να επιτύχουν την ένωσή τους με την Μητέρα Ελλάδα κράτησαν αιώνες και αποτελούν ένα λαμπρό Έπος ηρωισμών και θυσιών! Ένα από τα πιο ένδοξα επεισόδια του Έπους αυτού είναι το εκθαμβωτικό ολοκαύτωμα της Μονής Αρκαδίου.
Το Χρονικό
Την άνοιξη του 1866 οι Κρήτες επαναστάτησαν για μια ακόμη φορά. Μετά από μάχες σε πολλές περιοχές, ο Διοικητής του Τουρκικού Στρατού Μουσταφάς Πασάς με 15.000 άνδρες και 30 τηλεβόλα κίνησε κατά της Μονής Αρκαδίου (Κέντρο Αγώνος περιοχής Ρεθύμνης) και την 7η Νοεμβρίου την πολιόρκησε από παντού.
Μέσα στη Μονή βρίσκονταν 964 άτομα. Μαχητές ήταν μόνο 259. Oι άλλοι ήταν γέροι και γυναικόπαιδα. Ανάμεσά τους ήταν και η οπλαρχηγός – ηρωίδα – Χαρίκλεια Δασκαλάκη (Δασκαλάκαινα), κόρη, σύζυγος και μάνα πολεμιστών. O πατέρας της είχε σκοτωθεί σε προηγούμενη επανάσταση, 3 γιοι της σκοτώθηκαν στην επανάσταση εκείνης της χρονιάς (1866), ο δε σύζυγός της ήταν απόγονος του Εθνομάτυρα Δασκαλογιάννη. Ηγούμενος ήταν ο Γαβριήλ Μαρινάκης, εξέχουσα προσωπικότητα, αστείρευτη πηγή πατριωτισμού και θάρρους. Ήταν το καταφύγιο των καταπιεζομένων που τους εμψύχωνε με τις επαναστατικές ιδέες της ελευερίας και της Ένωσης με την Ελλάδα. Φρούραρχος ήταν ο Ανθυπολοχαγός Ιωάννης Δημακόπουλος, που πήγε εθελοντής στην Κρήτη.
Στις 8 Νοεμβρίου, μετά την λειτουργία, ο Ηγούμενος είπε στους πολιορκημένους: «Παιδιά μου, αδέλφια μου, γλυκύτερος και δικαιότερος θάνατος δεν υπάρχει από το ν” αποθάνει κανείς υπέρ Πίστεως και Πατρίδος… Ζήτω η Ελευθερία!».
O νεαρός Φρούραρχος Δημακόπουλος είπε στους μαχητές: «Θα πολεμήσουμε ως άνδρες για την Πίστη και την Πατρίδα».
Oι άνδρες πήγαν στις πολεμήστρες και τα γυναικόπαιδα τους προμήθευαν με πυρομαχικά. Επικρατούσε γενικός ενθουσιασμός και πνεύμα αυταπάρνησης και αυτοθυσίας. Γι” αυτό όταν οι Τούρκοι ρώτησαν τους Έλληνες αν θα παραδοθούν, ο Ηγούμενος τους απάντησε: «Θα πολεμήσουμε!» και ύψωσε το Λάβαρο και τη Σημαία. Και σε άλλες προτροπές του Μουσταφά να παραδοθούν, απαντούσαν: «Μόνο νεκροί θα παραδοθούμε!»
Όλοι πολέμησαν ηρωικά. Η Δασκαλάκαινα 3 φορές ξανασήκωσε τη Σημαία που κατέβαζαν τουρκικές σφαίρες. Oι λίγοι αψηφούσαν τους πολλούς και οι επιθέσεις της πρώτης μέρας εξουδετερώθηκαν από τους πολιορκημένους.
Το Ολοκαύτωμα
Τα πολεμοφόδια όμως ήταν ελάχιστα, βοήθεια απ” έξω δεν ήταν δυνατό να φθάσει και η αριθμητική υπεροχή των Τούρκων ήταν συντριπτική (15.000 έναντι μόνο 250 Ελλήνων). Όλα προμηνούσαν το φριχτό τέλος του δράματος! Τη νύχτα ο Γαβριήλ κοινώνησε τους πολιορκημένους, που είχαν αποφασίσει ν” αντισταθούν «μέχρις εσχάτων».

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Περιστέρα Κράκα..«Καπετάν Σπανοβαγγέλης»

Η Περιστέρα Κράκα ήταν αρχηγός επαναστατικού σώματος, την περίοδο της Επαναστάσεως των Ελλήνων στη Μακεδονία, το 1878. Αδελφή του καπετάν Γούλια Κράκα, γεννημένη στη Σιάτιστα Κοζάνης το 1860.
Όταν οι Τούρκοι έπιασαν τον αδερφό της και τον έγδαραν ζωντανό, η Περιστέρα ανακηρύχτηκε αρχηγός του αντάρτικου και ορκίσ
τηκε να εκδικηθεί τον μαρτυρικό θάνατο του αδερφού της.
Στα 17 της ανέλαβε την αρχηγία ενός σώματος, το οποίο ξεπερνούσε τους 40 άνδρες και έγινε αξιόμαχη και αποτελεσματική. Σύντομα έφτασε στα ίχνη των δολοφόνων του αδερφού της, τους οποίους εκδικήθηκε με το ίδιο τρόπο.
Η Περιστέρα πολεμούσε με θάρρος για την ένωση με την ελεύθερη Ελλάδα.
Είχε κόψει τα μαλλιά της κοντά και πολεμούσε σαν άντρας. Είχε το ψευδώνυμο «Καπετάν Σπανοβαγγέλης» και είχε ξεκινήσει κλεφτοπόλεμο με τους Τούρκους στις περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς.
Οι εφημερίδες μιλούσαν με θαυμαστό τρόπο για ένα κορίτσι, το οποίο, ντυμένο σαν παλικάρι, πολεμούσε σ’ ένα αντάρτικο σώμα δείχνοντας την ανδρεία και την ευτολμία της.
Απ’ τα αναρίθμητα κατορθώματά της ξεχωρίζουμε την πυρπόληση του σταθμού χωροφυλακής στό Τζουμά Πτολεμαίδος και την εξολόθρευση ενός τουρκικού αποσπάσματος στά Καραγιάννινα.
Η εκπληκτική αυτή Μακεδόνισσα χαρακτηρίστηκε από τη γαλλική εφημερίδα «Λε Παπιγιόν» ως η Ζαν Ντ’ Αρκ του 19ου αιώνα. Σύμφωνα με τον
Ι. Αποστόλου: «Επί εξ μήνας κατόπιν κανείς Τούρκος στρατιωτικός δεν ημπορούσε να κοιμάται ήσυχος. Απιστεύτως γενναία,… η κόρη αυτή, προς την οποίαν επί τέλους ηναγκάσθη να συνθηκολογήσει μία ολόκληρος Αυτοκρατορία. Της έδωσαν αμνηστία…»
Αφού οι Τούρκοι της πρόσφεραν αμνηστία, σταμάτησε τη δράση της και έζησε για λίγο ήρεμα στη Σιάτιστα. Όμως αργότερα οι Τούρκοι το μετάνοιωσαν και αιφνιδιαστικά περικύκλωσαν το σπίτι της. Η πανέξυπνη γυναίκα τους αντιλήφθηκε και διέφυγε στην Θεσσαλία το 1882. Παντρεύτηκε έναν από τους συντρόφους της, τον καπετάν Περδίκη, όμως ο άντρας της συνελήφθη στο ελεύθερο Ελληνικό κράτος με την κατηγορία της ληστείας και φυλακίστηκε στην Αίγινα.
Ωστόσο ήρθε η ίδια η Περιστέρα στην Αθήνα και συνάντησε τον Βασιλιά Γεώργιο Α’ για να του εξηγήσει πως ο άντρας της δεν ήταν ληστής, αλλά πολέμησε τον Τούρκο και προστάτεψε τους υπόδουλους Έλληνες της Μακεδονίας. Σύμφωνα μάλιστα με την παράδοση, η Περιστέρα πήρε μέρος μπροστά στο Βασιλιά Γεώργιο Α’ σε αγώνα σκοποβολής, νίκησε στο σημάδι τους αξιωματικούς του βασιλιά, κερδίζοντας έτσι αμνηστία για τον άντρα της. Αφού κατάφερε να απελευθερώσει τον άνδρα της, επέστρεψε στη Θεσσαλία. Πέθανε το 1938 σε ηλικία 78 ετών.
Υπάρχει μνημείο της στη Σιάτιστα, στην επιγραφή του αγάλματος γράφει:
«ΣΤΗ ΣΙΑΤΙΣΤΑ ΕΦΑΝΗΚΕ ΑΝΔΡΕΙΩΜΕΝΗ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΣΑΝ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ ΣΤΟ ΓΡΙΒΑ Τ' ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ ΉΤΑΝ Η ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΗ, Η ΤΟΥΡΚΟΦΆΓΟΣ ΑΜΑΖΟΝΑ, Η ΛΕΟΝΤΌΚΑΡΔΗ ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ, Η ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΚΡΑΚΑ».

Έλον Μασκ:«Τους επόμενους 6 ΜΗΝΕΣ το ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ανθρώπινων εγκεφάλων»!

 


Κάποτε αυτά τα έβγαζαν HOAX! Τώρα…δαγκώνουν τις γλώσσες τους…

Ο Έλον Μασκ (Twitter, Space X και Tesla) δήλωσε ότι μια άλλη εταιρεία του που δραστηριοποιείται στο πεδίο της ιατρικής νευροτεχνολογίας, η Neuralink, αναμένει ότι θα αρχίσει μέσα στο επόμενο εξάμηνο κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους ενός τσιπ που εμφυτεύεται στον εγκέφαλο.

Δύο από τους στόχους θα είναι η αποκατάσταση της όρασης σε ανθρώπους που την έχουν χάσει και η αποκατάσταση της κινητικότητας σε ανθρώπους με τέτοια προβλήματα.

Η Neuralink, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο στην Καλιφόρνια και το Όστιν του Τέξας, αναπτύσσει εγκεφαλικά τσιπάκια με ιατρικές εφαρμογές, όπως να διευκολύνει παράλυτους να περπατήσουν και να επικοινωνήσουν ξανά.

Έως τώρα έκανε τεστ μόνο σε ζώα, αλλά πλέον αναζητά άδεια από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων(FDA)των ΗΠΑ για να δοκιμάσει την τεχνολογία της και σε ανθρώπους.

«Θέλουμε να είμαστε απολύτως προσεκτικοί και βέβαιοι ότι θα δουλέψει καλά, προτού βάλουμε μια συσκευή μέσα σε έναν άνθρωπο», ανέφερε ο Μασκ και δήλωσε αισιόδοξος ότι σε περίπου έξι μήνες η FDA θα έχει χορηγήσει την έγκρισή της και θα μπορούν να ξεκινήσουν οι δοκιμές σε ανθρώπους.

«Ακόμη κι αν κάποιος δεν είχε ποτέ όραση, επειδή γεννήθηκε τυφλός, πιστεύουμε ότι μπορούμε να αποκαταστήσουμε την όρασή του», ανέφερε ο Μασκ, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Η τελευταία ανακοίνωση της Neuralink είχε γίνει πριν περίπου ένα χρόνο, όταν παρουσίασε δημοσίως μια μαϊμού με εγκεφαλικό τσιπάκι να παίζει ένα παιγνίδι σε υπολογιστή, μόνο με το νου της (Θυμηθείτε ΕΔΩ).

Βασικός στόχος του είναι η ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού εμφυτεύματος στον εγκέφαλο που, με τις κατάλληλες προσαρμογές κάθε φορά, θα επιτρέπει διάφορα ιατρικά «θαύματα», όπως να δουν οι τυφλοί, να περπατήσουν οι παράλυτοι και να θεραπευθούν όσοι έχουν άνοια, Αλτσχάιμερ και Πάρκινσον (ΑΥΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΓΙΑ ΕΥΡΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ).

Κάποια στιγμή οραματίζεται επίσης το «πάντρεμα» του ανθρωπίνου εγκεφάλου με την τεχνητή νοημοσύνη.

ΩΣΤΟΣΟ, σύμφωνα με το Reuters:

«Προς το παρόν – και πιο προσγειωμένα στην πραγματικότητα – η Neuralink εμφανίζει αργή πρόοδο και μια ανταγωνιστική εταιρεία, η Synchron, φαίνεται να προηγείται, καθώς τον Ιούλιο ήδη εμφύτευσε ένα τσιπάκι σε ασθενή στις ΗΠΑ για πρώτη φορά, ενώ το έχει δοκιμάσει και σε τέσσερις ανθρώπους στην Αυστραλία».

ΑΠΕΜΠΕ

el.gr

Μαύρο σε όσους δεν αντιδρούν στην ίδρυση κέντρου “μακεδονικής” γλώσσας στη Φλώρινα.

 

Αυξάνονται οι αντιδράσεις για την εθνικά εγκληματική απόφαση του πρωτοδικείου Φλώρινας να αναγνωρίσει σωματείο όχημα της σκοπιανής προπαγάνδας που καταστατικό σκοπό έχει την διάδοση και την διδασκαλία της δήθεν “μακεδονικής” γλώσσας.

Αν και από την επίσημη πολιτεία, τα κόμματα και τις τοπικές αρχές της Δυτικής Μακεδονίας δεν υπήρξε μέχρι τώρα καμιά αντίδραση αλλά ένοχη σιωπη,  είναι καταιγιστική η αντίδραση ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την απόφαση που είναι απόροια της Συμφωνίας των Πρεσπών και της κυβερνητικής πολιτικής συνεργασίας με το ψευδοκράτος των Σκοπίων.

Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε η Ομοσπονδία Πατριωτικών και Ορθόδοξων Σωματείων (που είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στα συλλαλητήρια) και ζητά από το πολιτικό σύστημα να αναλάβει τις ευθύνες του και να ακυρώσει μια απόφαση που ανοίγει το δρόμο στην εμφάνιση μειονοτικού κινήματος στη Δυτική Μακεδονία, μέσα από την δράση αυτών των σκοτεινών ανθελληνικών κύκλων που επί χρόνια προσπαθούν μεθοδικά να δημιουργήσουν κλίμα και τώρα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.

Στη ανακοίνωση τους ξεκαθαρίζουν πως όποιοι δεν σηκώσουν ανάστημα θα εισπράξουν αυτό που τους αξίζει από τον ελληνικό λαό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:


 https://www.otavoice.gr/eidhseis/2022/12/mavro-se-osous-den-antidroun-stin-idrysi-kentrou-makedonikis-glossas-sti-florina/

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Καπετάνισσα Κωστακίτσαινα!

 



Ζωσμένη πάντα με φυσεκλίκια, είχε μαζί της κι ένα σπαθί καθώς και ένα τυφέκιο Μάουζερ, που ήταν λάφυρα από μάχη με Τούρκους.
Τον Ιανουάριο του 1913 την συνάντησε τυχαία στην Φιλιππιάδα, ο απεσταλμένος των «Καιρών» δημοσιογράφος Ν. Σιμόπουλος και με κόπο την έπεισε να του μιλήσει.
– Πες μου καπετάνισσα…
– Τι να τα κάνεις ωρέ, να τα βάλεις στη «χουμερίδα»; Εγώ δεν είμαι κυρία…
– Μα πρέπει να γραφούν.
– Τι να τα κάμεις, για ρεκλάμα; Δεν θέλω.
Η Κωστακίτσαινα ήταν ανένδοτη. Δεν ήθελε να μιλήσει. Τελικά την έπεισαν οι στρατιώτες που την συνόδευαν, Ιωάννης Ροντήρης και Ιωάννης Κουμπίου από τη Ναύπακτο.
– Μόλις κηρύχτηκε ο πόλεμος, πήρα το τουφέκι, έμασα 15 παιδιά από το χωριό και βγήκα να πολεμήσω τους Τούρκους. Στην αρχή ακολούθησα το σώμα του Μπότσαρη, ύστερα αφού με δοκίμασαν με αναγνώρισαν ως καπετάνισσα. Τους Τούρκους συνάντησα στην αρχή στη ράχη του χωριού Γεωργάνοι. Είχα μαζί μου τα 15 παιδιά και το σώμα του καπετάν Τσέγκου. Το τουφεκίδι έπεφτε με λύσσα και κράτησε τρεις ώρες. Οι Τούρκοι το έβαλαν στα πόδια, αφήνοντας 20 σκοτωμένους. Αυτή τη μάχη θα τη θυμάμαι γιατί βαφτίστηκα με τα σωστά στη φωτιά και είδα και την ωφέλειά της.
– Πήρα μέρος μετά με τα παλικάρια μου στη μάχη στο Σπαρτίτσι. Ήμουνα με άλλους καπεταναίους. Και η μάχη αυτή ήταν φοβερή γιατί άρχισε στο Σπαρτίτσι και τελείωσε στο χωριό Κοπάνη. Σκοτώσαμε τότε πάνω από 150 Τούρκους και τους πήραμε 100 άλογα. Το καλύτερο το κράτησα εγώ! Τουφέκι με τους Τούρκους ανοίξαμε και στα Πλέσσια. Ήμουνα μονάχη με τα παλικάρια μου. Η μάχη κράτησε όλη τη νύχτα. Το πρωί οι Τούρκοι έφυγαν αφήνοντας 15 σκοτωμένους. Ακόμα και σήμερα εγώ κατέχω τα Πλέσσια.
– Οι Τούρκοι είναι μακριά;
– Όχι. Λίγα μέτρα και κάθε βράδυ κουβεντιάζουμε.
– Και σαν τι λέτε καπετάνισσα;
– Δεν καταλαβαίνεις; Βρισιές. Εγώ τους λέω πως θα τους σκοτώσω όλους και εκείνοι πως άμα με πιάσουνε θα με τουφεκίσουνε. Ρε γουρνομύτες, τους λέω, εμένα ρε θα πιάκετε; Και τους κοπανάω μια τουφεκιά. Αρχίζει τότε το τουφεκίδι και τελειώνει το πρωί. Το άλλο βράδυ πάλι τα ίδια.
Το αντάρτικο σώμα της είχε δομή οικογενειακή. Όλα τα παλικάρια της είναι συγγενείς. Κάτω από τις διαταγές της βρίσκονται τα τρία αδέλφια της, οι δύο γιοι της, ο Παναγιώτης και ο Βασίλης, και πολλά εξαδέλφια της.
Εκείνες τις μέρες παρουσιάσθηκε μια επιτροπή γυναικών από το χωριό Γεωργάνοι και την παρακάλεσαν να καταρτίσει και ένα σώμα από γυναίκες. Η Κωστακίτσαινα συμφώνησε να το καταρτίσει και να τεθεί επικεφαλής ενός αμαζονικού σώματος!
– Κωστακίτσαινα, πώς σου φαίνεται η καινούργια ζωή σου; Ρώτησε ο Σιμόπουλος.
– Τι ήθελες; Όλο πιάτα να πλένω ή να παίζω πιάνο; Οι αληθινές γυναίκες δεν κουνάνε μόνο μωρά, πιάνουνε και το τουφέκι.
– Και έχεις κουράγιο να τρυπήσεις με το σπαθί σου Τούρκο;
– Αμή… Τι με περνάς, για κυρία Αθηνιώτισσα; Εμένα μυρουδιά μου είναι το μπαρούτι και χαρά μου το αίμα.

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Καλή νηστεία των Χριστουγέννων σε όλα τα Ορθοδοξα αδέρφια.

 Είμαστε και εμείς εδώ όπου φυλάμε "ως κόρη οφθαλμού" τις εντολές των Αγιων Πατέρων της Εκκλησίας μας και συνεχίζουμε να ακολουθούμε πιστά την "κληρονομια" που μας άφησαν ως γνήσιοι συνκληρονομοι. 

Καλή νηστεία των Χριστουγέννων σε όλα τα Ορθοδοξα αδέρφια.

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2022

Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος ..καπετάν Ματαπάς

 


Ο Μιχάλης Αναγνωστάκος από τον Διρό της Μάνης, ήταν Ανθυπολοχαγός Πυροβολικού του Ελληνικού Στρατού και τον Απρίλιο του 1905 εστάλη από το Μακεδονικό Κομιτάτο στην Κεντρική Μακεδονία με διερευνητική αποστολή, αφού οι κομιτατζήδες τρομοκρατούσαν και πίεζαν τον εκεί Ελληνικό πληθυσμό.
Διέσχισε τη κεντρική Μακεδονία ως ζωέμπορος, μελέτησε και ερεύνησε τη κατάσταση και ίδρυσε μικρούς πυρήνες εθνικής άμυνας σε διάφορα χωριά. Επειδή διαπίστωσε ότι μόνο ενόπλως υπήρχε η δυνατότητα βελτίωσης της κατάστασης, ζήτησε και ανέλαβε αρχηγός εθελοντικού σώματος στη περιφέρεια Λαγκαδά, ως καπετάν Ματαπάς.
Έδρασε ως καπετάν Ματαπάς ή Παπαχρήστος της μονής Όσσιανης στη Γευγελή ή ψαράς της λίμνης των Γιαννιτσών. Στη Κεντρική Μακεδονία είναι το πρώτο Ελληνικό αντάρτικο σώμα που άρχισε δράση και αποτελείτο από έμπειρους πολεμιστές στη πλειοψηφία τους Μανιάτες.
Έφθασε στη Μακεδονία με ιστιοφόρο, κοντά στη Ποτίδαια Χαλκιδικής και από εκεί κινήθηκε μέσω Βάβδου – Βασιλικών και έφθασε στη περιοχή του Λαγκαδά, όπου άρχισε να οργανώνει τα χωριά και να εξουδετερώνει πράκτορες της Βουλγαρικής προπαγάνδας. Είχε ως βάση τα περίχωρα της Μπάλτσας (Μελισσοχώρι) με αποστολή τη διάνοιξη των επικοινωνιών από τη Θεσσαλονίκη προς Γευγελή.
Λόγω της εξαιρετικής δράσης του οι Τούρκοι έλαβαν έκτατα στρατιωτικά μέτρα και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι υπέστη θλάση στο πόδι του, μετατέθηκε από το Λαγκαδά και μεταμφιέστηκε σε παπά με το ψευδώνυμο Παπά Χρήστος. Εγκαταστάθηκε στη Μονή Αρχαγγέλου Όσσιανης στη Γευγελή, όπου εργαζόταν με το Ευαγγέλιο και το όπλο κάτω από το ράσο για τον Εθνικό σκοπό, οργανώνοντας τις περιοχές της Γουμένιτσας και Καράτζοβας.
Τον Ιανουάριο του 1906 λαμβάνει εντολές και μεταβαίνει στη λίμνη των Γιαννιτσών όπου παρέμεινε μέχρι τον Ιούλιο. Οι συνεχείς μάχες του με τους κομιτατζήδες είναι θρυλικές και κατορθώνει να κατασκευάσει την πρώτη Ελληνική καλύβα εντός της λίμνης, όπου ήδη είχαν εγκατασταθεί και εξαπλωθεί οι κομιτατζήδες. Βοηθούμενος από τον υπαρχηγό του καπετάν Παναγιώτη (Παναγιώτης Παπατσανετέας) κατασκευάστηκαν και άλλες τις οποίες χρησιμοποιούσαν ως ασφαλή κρησφύγετα και ως βάση για τις επιδρομές που πραγματοποιούσαν, με αποτέλεσμα το περιορισμό της δράσης των αντιπάλων.
Το 1906 το Γενικό Προξενείο Θεσσαλονίκης οργανώνει σχέδιο εξουδετέρωσης της Ρουμανικής προπαγάνδας, στο διαμέρισμα Ολύμπου – Πιερρίων, η οποία είχε εξαπλωθεί σημαντικά, ειδικά στο τομέα των Σχολείων, λόγω της παραμονής αρκετών Κουτσοβλάχων και δραστήριων Ρουμάνων πρακτόρων, τους οποίους βοηθούσαν οι Τούρκοι και το Βουλγαρικό κομιτάτο.
Η υλοποίηση του σχεδίου ανατέθηκε στο καπετάν Ματαπά, τον οποίο ανακάλεσε από τη λίμνη των Γιαννιτσών, όπου οι κακουχίες της ζωής του βάλτου και οι πυρετοί είχαν κλονίσει την υγεία του. Αναλαμβάνοντας την αρχηγία του σώματος Ολύμπου – Πιερρίων, από τον Οκτώβριο του 1906 μέχρι το Σεπτέμβριο του 1907, καταπολέμησε τη ληστεία, διέλυσε τη Ρουμανική προπαγάνδα, οργάνωσε τα χωριά, συγκρότησε επιτροπές από ντόπιο πληθυσμό και ανταποκρίθηκε στην αποστολή του.
Ήταν μεγάλος οργανωτής, πολυμήχανος και αεικίνητος, με σιδερένια θέληση αφού παρ’ όλο το τραυματισμό του και τη κλονισμένη υγεία του από τη παραμονή του στη λίμνη των Γιαννιτσών συνέχιζε τις μάχες στη λίμνη, στον Όλυμπο και στη Χαλκιδική. Κατά τη τετραετή παραμονή του εξόντωσε τους Ζαλτάν και Άγγελ Πέϊο, οι οποίοι ήταν οι ισχυρότεροι παράγοντες του Βουλγαρικού κομιτάτου, ενώ ξεκαθάρισε και τη περιφέρεια της Μονής Πέτρας, από διάφορους κομιτατζήδες που εμφανίζονταν ως εργάτες και χωρικοί.
Οι χωρικοί της Μακεδονίας παραστατικώτατα απεικόνισαν τη δράση του με τα κάτωθι έμμετρα:
Τι είν’ αυτός ο Ματαπάς
τον ευρίσκεις όπου πας
Πότε γίνεται παπάς
Πότ’ αντάρτης και ψαράς!
Στέρνουν γράμματα οι Βουργάροι
– Ματαπά μου παλλικάρι,
να μας δώσετε την πόλη
τι θα σκοτωθείτε όλοι!…
– ‘Γω την πόλη δεν αφήνου
τα κλειδιά δεν παραδίνου…
και με λένε Ματαπά
για κοπχιάστε κατά ‘πα!…
Τῷ 1913 πίπτει ἡρωικῶς μαχόμενος στὴν μάχη τοῦ Λαχανᾶ ὁ Μανιάτης Μακεδονομάχος, Μιχαήλ Ἀναγνωστάκος (καπετὰν Ματαπᾶς). Τὸ ὄνειρό του νὰ δῇ ἐλεύθερη τὴν πατρίδα τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου, τὸν ὁδήγησε νὰ παρουσιασθῇ ἐθελοντικά στὸν Ἑλληνο-βουργαρικὸ πόλεμο τὸ 1913, παρ’ ὅλο ποὺ ἦταν σὲ τιμητικὴ διαθεσιμότητα λόγῳ τῆς πλούσιας Ἐθνικῆς δράσης του καὶ τῆς κλονισμένης ὑγείας του. Ὡς ὑπολοχαγὸς πυροβολικοῦ, ἡγούμενος λόχου, ἀντιμετώπισε ἐπιτυχημένα καὶ ἐπετέθη στὴν μάχη τοῦ Λαχανᾶ κατὰ τῶν βουργάρων ποὺ χρόνια εἶχε πολεμήσει. Ἀπωθῶντας τους, ἔσωσε τὴν Ἑλληνική Μεραρχία ποὺ θὰ δεχόταν αἰφνιδιαστικὴ ἐπίθεση καὶ ἔπεσε ἡρωικά μαχόμενος τὴν στιγμὴ μάλιστα ποὺ οἱ βούργαροι ὑποχωροῦσαν ἄτακτα ἀπὸ τὴν ὁδὸ τῶν Σερρῶν.

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022

Νεο ολισθημα απο τον "αρχων" του εσβησμενου φαναριου κ.Βαρθολομαιου Αρχοντωνη.

 Ο οικουμενιστικος ψευτοπατριαρχης του εσβησμενου φαναριου Βαρθολομαιος Αρχοντωνης χαρισε εκ νέου το κοράνι στον ιμάμη της Κω, όπου έκανε στάση, κατά τη μετάβασή του στην Κύπρο για την κηδεία του Κύπρου Χρυσοστόμου.
Να τον χαιρεστε τον προδοτη της Ορθοδοξιας.
δειτε στο 11 λεπτο.

 


Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

Ο αγιασμός αγιάζει, ενώ η Θεία Κοινωνία σώζει. Υπάρχει διαφορά…

 

…Ο άνθρωπος οποιοδήποτε αξίωμα και αν έχει στον κόσμο, αν δεν κοινωνεί το Σώμα και το Αί
μα του Χριστού είναι ζωντανός – νεκρός.
Είναι ένας κόρακας μέσα σε ένα χρυσό κλουβί, τίποτα παραπάνω.
Δεν είναι κατάλληλος για τον Παράδεισο και ζει τη φυσική ζωή, τη ζωή δηλαδή που κάνουν οι γάτες και τα σκυλιά.
Εκείνοι όμως που μετέχουν της Θείας Κοινωνίας, έχουν ζωή αιώνια.
Λέει ο Χριστός:
«Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα, έχει Ζωήν Αιώνιον» (Κατά Ιωάννη 6,54).
Δεν λέει:
«θα έχει Ζωή Αιώνια», αλλά λέει:
«έχει Ζωή Αιώνια».
Από τώρα δηλαδή, από τούτον τον κόσμο, βρίσκεται στον παράδεισο και έχει μια πρόγευση του παραδείσου.
Απλά το μόνο που απομένει είναι ένα μικρό επεισόδιο, που λέγεται θάνατος, για να πετάξει στον ουρανό.
Ο Χριστός τη φράση «Ζωή Αιώνια», μόνο για το Μυστήριο της Θείας Μεταλήψεως την χρησιμοποίησε, πουθενά αλλού.
Η σωτηρία του ανθρώπου δεν επιτυγχάνεται δια των καλών έργων και των αρετών του.
Ο άνθρωπος για να πετύχει την σωτηρία του και να πάρει το εισιτήριο για τον Παράδεισο, πρέπει να αποκτήσει «συγγένεια» με τον Χριστό.
Δεν υπάρχει δηλαδή εργοσωτηρία και αυτοσωτηρία, αλλά Χριστοσωτηρία.
Η συγγένεια με τον Χριστό επιτυγχάνεται αρχικά με το Βάπτισμα, στο οποίο παίρνουμε την δωρεά υιοθεσίας (την είχαμε χάσει λόγω του προπατορικού αμαρτήματος) και στη συνέχεια με τη Θεία Κοινωνία.
Με το Βάπτισμα ο άνθρωπος ανακαινίζεται, μεταποιείται και γίνεται από χοϊκός, πνευματικός. Με την Θεία Κοινωνία, ο άνθρωπος αλλάζει όλο το αίμα του και από αδαμιαίο (του Αδάμ) παίρνει το Αίμα και το Σώμα του Χριστού, παίρνει την Χάρη του Θεού μέσα του. Έτσι γινόμαστε παιδιά του Θεού και μάλιστα Βασιλόπουλα.
Μόνο τότε έχουμε δικαίωμα να κληρονομήσουμε από την περιουσία του Βασιλιά, την Βασιλεία του Θεού. Γιατί η Βασιλεία του Θεού, όπως γράφει το Ευαγγέλιο, κληρονομείται. Όπως την περιουσία ενός εργοστασιάρχη που έχει πεθάνει, δεν την κληρονομούν οι υπάλληλοι του εργοστασίου, αλλά τα παδιά του και τα συγγενικά του πρόσωπα, κατά τον ίδιο τρόπο, την Βασιλεία του Θεού την κληρονομούν τα παιδιά του Θεού.
Πολλοί υποστηρίζουν, ότι είμαστε όλοι παιδιά του Θεού. Αυτό είναι λάθος! Γιατί μετά την πτώση του Αδάμ, οι άνθρωποι είναι δημιουργήματα, πλάσματα του Θεού και γίνονται παιδιά του Θεού, όταν αποκτήσουν ”συγγένεια” με τον Χριστό.
Εξάλλου αν είμασταν όλοι παιδιά του Θεού, τότε γιατί ο Χριστός ήρθε στον κόσμο;
Τα καλά μας έργα δεν μας σώζουν, δεν μας εξασφαλίζουν τον παράδεισο, αλλά μας εξασφαλίζουν την ποιότητα της θέσης μας στον παράδεισο.
Όπως στα τρένα υπάρχει 1η θέση, 2η θέση, λουξ, υπέρ λουξ, έτσι και εμείς ανάλογα με τα καλά έργα μας, θα πάρουμε την ανάλογη θέση στον παράδεισο.
Περισσότερες αγαθοεργίες, καλύτερη θέση στον παράδεισο…
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που έκαναν καλά έργα στη ζωή τους, αλλά δεν είχαν το εισιτήριο για τον παράδεισο και κολάστηκαν π.χ. ο Φαρισαίος. Χωρίς το εισιτήριο δηλ. τον Χριστό, κανείς δεν μπορεί να εισέλθει στον Παράδεισο.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - ΑΘΩ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝ ΤΟ ΕΥΣΕΒΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΛΗΡΩΜΑ.

 

Άγιο Όρος, 05 Νοεμβρίου (π.Ημ.)
18 Νοεμβρίου 2022 (ν.Ημ.) 
 
Πάλι κατηγορούμαστε…
Έγινε γνωστό (*) ότι κατά τις βραδινές ώρες της 16ης Νοεμβρίου άγνωστος ή άγνωστοι, έριψαν βόμβα μολότοφ στην οικία του νομικού κ. Διογένη Καραγιαννακίδη στην Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Καραγιαννακίδης είναι διακεκριμένος δικηγόρος, ο οποίος έχει αναλάβει την νομική υπεράσπιση των Κατσουλιέρηδων καθώς και πλείστες άλλες υποθέσεις οι οποίες αφορούν την αθωνική κοινότητα.
Ως γνήσια αδελφότητα της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, μόλις πληροφορηθήκαμε το δυσάρεστο γεγονός, σπεύδουμε άμεσα να καταδικάσουμε με τον πιο κατηγορηματικό και απερίφραστο τρόπο, το λυπηρό περιστατικό βίας και να διατρανώσουμε την άποψή μας, ότι κάθε πράξη βίας είναι αξιοκατάκριτη, και έρχεται σε εναντιότητα όχι μόνο στους τους ηθικούς νόμους του Ευαγγελίου, αλλά και ενάντια στο κήρυγμα του Ιησού Χριστού.
Το συγκεκριμένο περιστατικό πυροδότησε για πολλοστή φορά τον συκοφαντικό μηχανισμό των διωκτών μας, με μπροστάρη τον ψευδοηγούμενο Βαρθολομαίο, ο οποίος σε παραλήρημα εμπάθειας και μίσους εναντίον μας, έσπευσε κατά την πάγια και προσφιλή του συνήθεια, να εμπλέξει εκ νέου την φιλήσυχη και ειρηνική αδελφότητά μας με το ανωτέρω βίαιο συμβάν, και να γράψει σε ανάρτησή του το εξής αμίμητο: «η ακροδεξιά και οι καταληψίες χρησιμοποιούν ο ένας τον άλλον για την άνοδό τους, φανατίζοντας το κοινό τους και στρέφοντάς τους κατά των εσφιγμενιτών πατέρων και οποιονδήποτε έρχεται σε επαφή μαζί τους σε μια προσπάθεια εκφοβισμού, αποκλεισμού και διωγμού της αδελφότητας της μονής μας από το Άγιο Όρος.»
Ο διώκτης μας, ψευδοηγούμενος Βαρθολομαίος, σε προχθεσινό επεισόδιο νέας σκότισής του λόγω εμπάθειας και κακίας, η οποία πλέον φθάνει στο όριο της μανίας της εμμονής, εφηύρε την εξής διαστροφή: ότι η σεμνή αδελφότητά μας έχει δήθεν εμπλακεί με την ακροδεξιά και ότι έχει γίνει εργαλείο της, καθώς και το αντίστροφο!
Ήμαρτον Κύριε!
Το παραλήρημα όμως έχει και συνέχεια…

Συνεχίζουν την λασπολογία τους οι Κατσουλέρηδες... ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ι.Μ.ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.


Βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση του αποδέκτη λασπολογίας απο την διορισμένη ψευδοεσφιγμένου των Κατσουλιέρηδων, των λοστών, της βαριάς και του bobcat.  

Μας λένε ότι δεν είμαστε υπο αποκλεισμό και λέμε ψέματα...όταν μόλις μέχρι την περασμένη βδομάδα, κατόπιν δική τους αίτηση, δεκάδες αστυνομικοί σε βάρδιες (Ο.Π.Κ.Ε.) για δεκαπέντε ημέρες απέκλεισαν την Μονή μας (δείτε σχετική πρόσφατη ειδησεογραφία). Για να μην πούμε τι μας έχει συμβεί από τον διορισμό τους, το 2002.

Μας έχουν κατηγορήσει για όλα τα ποινικά αδικήματα για να τεκμηριώσουν τον διωγμό μας ή να πιέσουν διωκτικές αρχές για επέμβαση στο Μοναστήρι μας. Μας λένε καταληψίες ως υφιστάμενη αδελφότητα πέρα των δέκα αιώνων ... όταν οι ίδιοι διορίστηκαν το 2005. Υπάρχουν στην Μονή μας υπερήλικες μοναχοί, που από τα δεκαοχτώ τους είναι στο Μοναστήρι..."καταληψίες ετών 98". Ο οποίος έως το 2000 ήταν ευλαβής ενώ μετά το 2000 "σχισματικός". Η αλήθεια είναι ότι τους βάφτισαν "σχισματικούς" για να μπορούν νομότυπα να τους διώξουν από το Άγιο Όρος...αυτή είναι η αλήθεια. 

Και οι Κατσουλιέρηδες πια διεκδικούν με κάθε μέσο ακόμη και με την λασπολογία τον αφανισμό 110 μοναχών της γνησίας Μονης ώστε να πάρουν ένα μοναστήρι που τους χαρίστηκε ενάντια στον Καταστατικό Χάρτη του Αγίου Όρους και στα πτώματα των παλιών μοναχών. Γιατί οι 110 της Γνησίας Εσφιγμένου θα υπερασπιστούν το ηθικό όχι μόνο το νομιμοφανές. Έχει ενημερωθεί πρόσφατα με ανοιχτή επιστολή μας και η Ιερά Κοινότητα του Α.Ο.

Κάναμε ιώβια υπομονή...όμως έχει ακουστεί δια στόματος τους....μέχρι ότι κάνουμε λαθρεμπόριο...έλεος Έφτασαν στο σημείο να μας κατηγορούν με δελτίο τύπου για τις μολότοφ που έριξαν στην Θεσσαλονίκη λόγω επετείου του Πολυτεχνείου. Επίσης αναμένεται δελτίο τύπου των Κατσουλιέρηδων πως οι 110 μοναχοί της Ιστορικής Εσφιγμένου υποκινούν γεγονότα με το PKK. Πάντα διαστρεβλώνουν την αλήθεια για τους πονηρούς σκοπούς τους.

Θέλουμε να ενημερώσουμε το ποίμνιο πως ότι βγαίνει δια στόματός τους είναι εκ του πονηρού. Ευτυχώς στην συνείδηση των πιστών που μας γνωρίζει η Εσφιγμένου είναι μία με ηγούμενο τον Αρχιμανδρίτη Μεθόδιο.

Στους Κατσουλιέρηδες θέλουμε να εκράσουμε την συμπόνια μας για την κατάντια τους καθώς επίσης ότι έχουμε καταθέσει ήδη τρείς μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και συντάσσεται η τέταρτη. Και αν δεν διορθωθούν θα ακολουθήσουν και άλλες.