ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Και εγένετο σεισμός!ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ - ΑΘΩ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ - ΑΘΩ
_____________________
Εν Αγιω Ορει τη 09 Οκτωβρίου 2019
Π.Η./ 23 Οκτωβρίου 2019 Ν.Η
Αριθμ. Πρωτοκόλλου: 14
Και εγένετο σεισμός!

Ως γνωστόν, ο «οικουμενικός πατριάρχης» κ. Βαρθολομαίος, πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στο Άγιον Όρος από 19-22 Οκτωβρίου (Ν.ημ)
Η πρόσφατη άφιξή του στο Περιβόλι της Παναγίας συνδυάστηκε με τον εορτασμό της επετείου της συμπλήρωσης 200 ετών από την οικοδόμηση του Νέου Καθολικού της Ιεράς Μονής Ξενοφώντος. Οι εορτασμοί κορυφώθηκαν την Κυριακή 20 Οκτωβρίου με την τέλεση «πατριαρχικής θείας λειτουργίας» η οποία τελέσθηκε στο Καθολικό του αγίου Γεωργίου της ανωτέρω Ιεράς Μονής. Στο συλλείτουργο έλαβαν μέρος οι καθηγούμενοι των Ιερών Μονών Ξενοφώντος, Βατοπαιδίου, Σίμωνος Πέτρας, Ιβήρων, Παντοκράτορος, Διονυσίου, Σταυρονικήτα και Χιλιανδαρίου.
Κατά την τετραήμερη επίσκεψη του κ. Βαρθολομαίου, ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το γεγονός των πολυάριθμων σεισμικών δονήσεων, οι οποίες μάλιστα συνοδεύονταν από χαρακτηριστικό παρατεταμένο βουητό, και οι οποίες ταρακούνησαν σε ανησυχητικό βαθμό ολόκληρη σχεδόν την Αθωνική Πολιτεία!
Άραγε είναι δυνατόν να θεωρηθεί ως σημαδιακό το γεγονός των σεισμικών δονήσεων κατά την επίσκεψη του κ. Βαρθολομαίου στο Άγιον Όρος ή αποτελεί μία απλή σύμπτωση;
Οι απαντήσεις ποικίλουν· και επειδή είναι κατανοητό ότι πολλές φορές εκπορεύονται από τους σκοπούς τους οποίους κάποιος επιθυμεί να εξυπηρετήσει, θεωρούμε ως πιο αντικειμενικό την ακριβή καταγραφή και παράθεση των πραγματικών στοιχείων και στην συνέχεια την αντικειμενική αξιολόγηση και ανάλυσή τους.
Μια απλή ματιά στην εκκλησιαστική μας ιστορία, είναι αρκετή για να μας αποδείξει ότι και άλλοτε ο Άγιος Θεός με ολοφάνερα σημάδια αποδοκίμαζε προδοτικές πράξεις διαφόρων εκκλησιαστικών - και όχι μόνον - προσώπων, για θέματα Πίστεως.
Όταν εγένοντο οι προσπάθειες στην εποχή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, για την ένωση Ανατολής – Δύσης, με την συγκρότηση της διαβόητης ψευδοσυνόδου στην Φεράρα της Ιταλίας, «πολλά κωλύματα επήγαγεν ο Θεός προς το μη γενέσθαι την Σύνοδον, είπερ ήθελον προσέχειν τούτοις και οι ημέτεροι», αναφέρει ο Συρόπουλος (S.SYROPOULOS έκδ. V. Laurent, Tμ. XII, κεφ. 16, σελ. 568[2-3]).
Ας αναφέρουμε ενδεικτικά κάποια από αυτά:
Καταρχάς, μόλις είχαν αγκυροβολήσει στο λιμάνι της Κωνσταντινουπόλεως τα Ενετικά πλοία των απεσταλμένων του Πάπα, τα οποία θα παρελάμβαναν τους έλληνες, δια να τους μεταφέρουν στην Ιταλία, «ευθύς σεισμός εγένετο μέγας». Οι συνετότεροι θεώρησαν τον σεισμό ως «θεομηνία» και ένα «εκ των απαισίων οιωνών» (S.SYROPOULOS έκδ. V. Laurent, Tμ. ΙII, κεφ.12, σελ. 172 [11-14]), ενώ άλλοι το χαρακτήρισαν ως συνηθισμένο φαινόμενο και ένα τυχαίο συμβάν.

Ήλθε όμως και δεύτερο «σύμβολον θεομηνίας» την 27ην Νοεμβρίου του 1437, την ώρα ακριβώς που ο αυτοκράτορας επεβιβάζετο στην βασιλική τριήρη. Την ώρα αυτήν «ευθύς πάλιν σεισμός μέγας εγένετο» (S.SYROPOULOS έκδ. V. Laurent, Tμ. IV, κεφ. 1, σελ. 196[14-15]), αλλά ούτε σε αυτό το σημείο έδωσαν σημασία οι έλληνες…
Εσημειώθη και τρίτη «θεομηνία». Πολύ μεγάλος σεισμός έγινε για άλλη μια φορά, ακριβώς την ώρα κατά την οποίαν το βασιλικό πλοίο σταματούσε στην Μάδυτον. Ο σεισμός ήταν τόσο δυνατός, ώστε τον αισθάνθηκαν και εκείνοι, που ευρίσκοντο μέσα στα πλοία (S.SYROPOULOS έκδ. V. Laurent, Tμ. IV, κεφ. 4, σελ. 200[5-7]), χωρίς όμως πλέον κάποιος να σκέπτεται να γυρίσει πίσω…
Οι ανωτέρω αναμφισβήτητες ιστορικές μαρτυρίες, αποτελούν αδιάψευστα ντοκουμέντα τα οποία μέχρι και σήμερα μας ενθυμίζουν αλλά και μας προειδοποιούν για την Πρόνοια την οποία επιδεικνύει ο Θεός, προκειμένου να αφυπνίσει και να φέρει σε μετάνοια όσους είτε επιχείρησαν, είτε θα επιχειρήσουν μέχρι της συντέλειας των αιώνων, να προδώσουν την αμώμητη πίστη των ορθοδόξων.
Οι πρωτοφανείς σε συχνότητα σεισμικές δονήσεις στο Άγιον Όρος, οι οποίες άρχισαν προ της αφίξεως του κ. Βαρθολομαίου καθώς και της παύσης τους που διαπιστώθηκαν μετά την αναχώρησή του από αυτό, εγείρουν σοβαρά και καίρια ερωτήματα:
Ήταν τυχαίο που η σεισμική δραστηριότητα άρχισε και έπαυσε στο ίδιο χρονικό πλαίσιο; Ήταν τυχαίο που οι σεισμοί εντοπίστηκαν είτε σε περιοχές που γειτόνευαν στα προσκυνήματα επίσκεψης του κ. Βαρθολομαίου, είτε στις περιοχές τις οποίες εκείνος επισκέφθηκε; Και κάτι πραγματικά συνταρακτικό: καθώς μας ενημέρωσαν φίλοι της Μονής μας, στην ιστοσελίδα του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου δημοσιεύονται χάρτες στους οποίους καταγράφονται λεπτομερώς όλες οι σεισμικές δονήσεις οι οποίες εκδηλώνονται στην Ελληνική Επικράτεια. Στις 21 Οκτωβρίου δημοσιεύθηκε χάρτης όπου παρουσίαζε μία έντονη σεισμική δραστηριότητα (με κόκκινη κουκίδα) σε κάποιο παραθαλάσσιο σημείο Αθωνικής Χερσονήσου. Μετά από έρευνά μας για τον εντοπισμό της ακριβούς τοποθεσίας καθώς και της χρονικής στιγμής του σεισμού, ανακαλύψαμε τα εξής απίστευτα: οι συντεταγμένες, δηλαδή το επίκεντρο του σεισμού, ήταν ακριβώς μέσα στο λιμάνι της Ιεράς Μονής Ξενοφώντος, ενώ η χρονική στιγμή της εκδήλωσης του σεισμού ήταν η ώρα της επίσκεψης του κ. Βαρθολομαίου στην εν λόγω Μονή! (Οι εν λόγω χάρτες είναι αποθηκευμένοι, πιστοποιημένοι και αποδεικνύουν του λόγου το αληθές!)
Ποιος καλοπροαίρετος πιστός δύναται να εθελοτυφλήσει και να υποστηρίξει ότι όλα τα ανωτέρω ήταν απλές …συμπτώσεις; Με το ίδιο σκεπτικό, οι προηγούμενες ιστορικές καταγραφές σεισμικών δονήσεων πριν την ψευδοσύνοδο της Φερράρας, ήταν …εξίσου τυχαίες! Δεν απευθυνόμαστε όμως σε άτομα τα οποία ασπάζονται το δόγμα: «ου με πείσεις καν με πείσεις», αλλά σε άτομα με λογική και νου.
Η επόμενη αναμενόμενη ερώτηση είναι: «Και τι ζητούσε ο Θεός να δείξει με το σημείο αυτό;»
Θεωρούμε ότι ήθελε να περάσει ένα μήνυμα προειδοποίησης και επερχόμενης δικαιοκρισίας προς τους Αγιορείτες μοναχούς, οι οποίοι αυτήν την στιγμή είναι καταβυθισμένοι στα τάρταρα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η σημερινή επίσημη στάση του Αγίου Όρους, απέναντι στις νέες προκλήσεις τις οποίες εγείρει η Παναίρεση του Οικουμενισμού, είναι επιεικώς απαράδεκτη και προδοτική. Τόσο οι 19 Ιερές Μονές του Αγιώνυμου Όρους, όσο και οι αντιπρόσωποί τους, οι οποίοι απαρτίζουν την Ιερά Κοινότητα, εγκαλούνται για σοβαρότατα σφάλματα και υποχωρήσεις. Οι ευθύνες τους εκτείνονται από την πλήρη αμνήστευση και συγκάλυψη των φοβερών αιρετικών φρονημάτων και παρεκτροπών του λατινόφρονος και νεοεποχίτη «πράσινου πατριάρχη» και φθάνουν μέχρι την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του, η οποία είναι εμποδισμένη από τους Ιερούς Κανόνες.
Η πτώση της Ιεράς Κοινότητος είναι όντως τραγική! Και προσέξτε την στάση τους! Δεν είναι ότι απλά από εγκληματική αδιαφορία, ολιγωρία, δειλία και φόβο συνεχίζουν να μνημονεύουν τον κ. Βαρθολομαίο (οι χαρακτηρισμοί δεν είναι διόλου τυχαίοι αλλά απηχούν το υπάρχον ψυχολογικό κλίμα το οποίο αιωρείται μέσα στην αίθουσα συνάξεων των Αντιπροσώπων και στους διαδρόμους του Ιεροκοινοτικού Μεγάρου στις Καρυές). Υπάρχει και συνέχεια…
Την ίδια στιγμή με πρωτοφανή φαρισαϊσμό, υποκρίνονται αδιάντροπα ότι αποτελούν τους θεματοφύλακες των Πατερικών επιταγών, τους ακριβολόγους επί νομοκανονικών θεμάτων, τους υπερασπιστές της τήρησης των Ιερών Κανόνων και στους υπέρμαχους της Ακραιφνούς Ορθοδοξίας! Αν είναι δυνατόν! Φρίξον Ήλιε και Στέναξον Γη!
Τι πράττουν λοιπόν στην συνέχεια; Επειδή υπολείπονται σε έργα ομολογίας, επιδεικνύουν πλούσια δραστηριότητα σε διπλωματία και θεατρινισμό. Συντάσσουν λοιπόν αναρίθμητες επιστολές, οι οποίες απευθύνονται προς τον ελληνικό λαό, την εκάστοτε κυβέρνηση, ενίοτε και προς τους «οικουμενικούς πατριάρχες», όπου επισημαίνουν τον… εντοπισμό κάποιων δογματικών ατασθαλιών εκ μέρους των «κεφαλών», συστήνουν διόρθωση κι έτσι απλά καθησυχάζουν (υποτίθεται) τις πνευματικές τους ευαισθησίες! Αυτό ήταν όλο! Το καθήκον εκπληρώθηκε! Με τέτοια τεχνάσματα επιχειρούν να πείσουν ότι πράγματι ενσαρκώνουν τους υπερασπιστές της Πίστης και να αποκοιμίσουν τις ανησυχούσες αγνές ψυχές των ορθοδόξων, ότι δήθεν «έχουν γνώσιν οι φύλακες».
Ενδεικτικά αποσπάσματα από τέτοιου είδους επιστολές παραθέτουμε στην συνέχεια:
• «…παύσητε πάσης περαιτέρω συζητήσεως μετά της Καθολικής Εκκλησίας, επί θεμάτων πίστεως…, ου μόνον σκανδαλισμός μέγας θέλει προέλθει …, αλλά και σχίσματα και διαιρέσεις.» (Καθηγούμενοι Ιερών μονών Διονυσίου και Γρηγορίου, Γαβριήλ και Βησσαρίων προς τον «πατριάρχη» Αθηναγόρα)
• « … εις την Ρωμαιοκαθολικήν αντιπροσωπίαν (της επιτροπής του διαλόγου)συμμετέχουν και ουνίται, πράγμα το οποίον είναι πρόκλησις δια τους ορθοδόξους. (Ιερά Κοινότητα προς «πατριάρχη» Δημήτριο 1981)
• «… ημείς είμεθα υποχρεωμένοι, χάριν και των ρωμαιοκαθολικών και του σύμπαντος κόσμου, δια τους οποίους η ανόθευτος ορθοδοξία είναι η εσχάτη ελπίς ουδέποτε να αποδεχθώμεν ένωσιν, ή χαρακτηρισμόν της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας ως ‘αδελφής εκκλησίας’» (Ιερά Κοινότητα Ο.Τ. αρ.φ.1067,18-3-1994 για τον «πατριάρχη» Βαρθολομαίο)
• «… είναι δυνατόν ως Ορθόδοξοι… να αναγνωρίσωμεν εις τους Ρωμαιοκαθολικούς «αποστολική» την πίστιν και την ομολογία των; (Ιερά Κοινότητα Ο.Τ. αρ.φ.1067,18-3-1994 για τον «πατριάρχη» Βαρθολομαίο)
• «…είμεθα υποχρεωμένοι, να εκφράσωμεν την βαθείαν λύπην μας δια την λειτουργική συμμετοχήν της Ορθοδόξου Αντιπροσωπείας εις την λειτουργίαν του Πάπα παρά τους Ιερούς Κανόνας. (Ιερά Κοινότητα προς «πατριάρχη» Βαρθολομαίο,1995)
• «… το Άγιον Όρος δεν συμφωνεί με τις συμπροσευχές, τις συμμετοχές σε λειτουργικές και λατρευτικές συνάξεις, που δίνουν την εντύπωση ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία δέχεται του Ρωμαιοκαθολικούς ως πλήρη Εκκλησία και τον πάπα ως κανονικό Επίσκοπον Ρώμης» (Ιερά Κοινότητα προς «πατριάρχη» Βαρθολομαίο, 2007)
Και άλλα πολλά…
Στη συνέχεια πώς ενεργούν; Απλούστατα· συλλειτουργούν με τον κάθε «πατριάρχη» στην προκειμένη περίπτωση με τον κ. Βαρθολομαίο, τον υποδέχονται «αγαλλομένω ποδί» στο Άγιον Όρος όπου σκοτώνονται ποιος θα του πρωτοβάλει μετάνοια και θα του ασπαστεί την δεξιά, τον αναγνωρίζουν ως «ορθοδοξότατο» και «παναγιώτατο», τον μνημονεύουν αδιαλείπτως στις εκκλησιαστικές ακολουθίες τους κ.ο.κ Απορούμε, εάν υποθετικά ο κ. Βαρθολομαίος ήταν γνήσιος ορθόδοξος, τι περισσότερο θα έπρατταν;
Ουαί όμως υποκριτές, διότι εκ των έργων σας θα κριθείτε! Από την μια κόπτεστε για την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας και από την άλλη μνημονεύετε αιρετικούς «ποιμένες» οι οποίοι την μολύνουν.
Ουαί υμίν υποκριταί, διότι τα λόγια σας είναι δόλια! Με το δήθεν ομολογιακό στόμα σας φαίνεσθε ότι μαστίζετε τις αιρέσεις, ενώ με τις γλοιώδεις πράξεις σας αποδεικνύεται ότι αγαπάτε αυτούς που τις πρεσβεύουν.
Ουαί υμίν υποκριταί, διότι το παράδειγμά σας προκαλεί αιώνια απώλεια ψυχών! Διότι ξεγελάτε τους αφελείς και τους απλούς, οι οποίοι βλέποντας τα δρώμενά σας θεωρούν ότι πράγματι είστε ομολογητές και σας εμπιστεύονται τις αθάνατες ψυχές τους, χωρίς να γνωρίζουν την τιμωρία που αναμένει όσους ακολουθούν αιρετικούς.
Θυμηθείτε μόνο τι έπρατταν στο παρελθόν οι ορθόδοξοι σε περίοδο αιρέσεων: στο βιβλίο «ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και η ένωσις των Εκκλησιών» αναφέρονται τα ακόλουθα: «…(μετά την υπογραφή της ψευδένωσης) ο λαός έμενε πιστός εις το Ορθόδοξον δόγμα. Παρ΄όλον ότι εδέχετο απειλάς, δεν εφοβείτο. Οι ευρισκόμενοι εις την Κωνσταντινούπολιν μάλιστα δεν μνημόνευαν τον βασιλέα. Ο αυτοκράτωρ εζητούσεν από του ενωτικούς ιερείς να συλλειτουργήσουν με τους ανθενωτικούς, αλλ΄ οι πρώτοι του έλεγαν: «πώς λειτουργήσωμεν ομού, επεί αυτοί φεύγουσιν ημάς;» Μόλις οι Ορθοδοξοι ιερείς αντελαμβάνοντο δίπλα των ( την ώραν των ιερών ακολουθιών) ενωτικόν ιερέα, απέβαλλαν το φελόνιόν των και «έφευγον σπεύδοντες ως από πυρός» (ΑΧ. Α. ΚΥΡΟΥ, μνημ. Έργον, Τόμ. Α’ σελ. 167)
….. Εδημιουργήθη λοιπόν «μία νόθος κατάστασις. Ο λαός και ο κλήρος απεδοκίμαζε την ένωσιν, το κράτος επισήμως την εδέχετο και εφρόντιζε δια των Πατριαρχών, τους οποίους εγκαθίστα (Μητροφάνους Β΄, Γρηγορίου του Μάμμα), να εμμένη εις αυτήν, ώστε να έχη το δικαίωμα να ζητή την εκ Δυσμών ενίσχυσιν προς σωτηρίας της Πόλεως» (ΝΙΚ.Β. ΤΩΜΑΔΑΚΗ, Σύλλαβος Βυζαντινών Μελετών και Κειμένων, σελ. 743)…»
Βλέπετε αγαπητοί αγιορείτες πατέρες με ποιο τρόπο οι ορθόδοξοι της εποχής του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού αντιμετώπιζαν τους προδότες ενωτικούς, ή ακόμα και τους «πατριάρχες» τους οποίους το κράτος είχε τοποθετήσει για να καρπώνεται από τα οφέλη της ψευδοενώσεως; Που βρίσκονται τώρα όσοι πρόδωσαν την πίστη τους; που βρίσκονται όσοι την διατήρησαν αμόλυντον; Και οι δύο στα χέρια του Δικαιοκρίτου Θεού. Πλήν οι μεν βασανίζονται αιώνια, οι δε αγάλλονται αιώνια. Το ίδιο δεν συντελείται και σήμερα; Τι σας φοβίζει και δεν θέλετε να μιμηθείτε τους αξίους κληρικούς εκείνης της εποχής και να αποστραφείτε τους αιρετικούς; Πολλοί φοβούμαστε ότι μάλλον δεν θέλετε!!!
Ούτε να αυταπατάστε ότι εκείνοι οι οποίοι μνημονεύουν έστω από ανάγκη ή για λόγους οικονομίας τον κ. Βαρθολομαίο δεν θα τιμωρηθούν. Ας το επιβεβαιώσει αυτό το ίδιο το παράδειγμα του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού. Στα ιστορικά συγγράμματα αναφέρονται τα εξής: «Το ότι δε ο Εφέσου δηλοί ότι και μετά θάνατον ακόμη αποστρέφεται κάθε κοινωνίας με τους αιρετικούς και λατινίσαντας και παραγγέλλει ώστε ούτε εις την κηδείαν του ούτε εις το μνημόσυνόν του να παραστή κανείς από αυτούς (ΑΠΟΛΟΓΙΑ του αγιωτ. Μητροπολίτου Εφέσου ΜΑΡΚΟΥ του ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ… PG 160, 536BC· Επίσης CFDS, Ser. A’ Τόμ. Χ, fasc.II, σελ. 177(5-20) ( «ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και η ένωσις των Εκκλησιών» )
Είδατε ακρίβεια; Ούτε στην κηδεία του ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ανεχόταν την παρουσία ενωτικών (ή όπως θα λέγαμε σήμερα οικουμενιστών). Γι αυτήν την ακρίβεια ο Θεός και τον εδόξασε.
Είναι φανερό λοιπόν ότι τα πρόσφατα σεισμικά φαινόμενα έγιναν αγαπητοί αγιορείτες για να σας ξυπνήσουν από τον ενδοτισμό και την δαιμονική ανοχή που επιδεικνύετε στους κρουνούς των αιρέσεων οι οποίες σε καθημερινή βάση αναβλύζουν από το απύλωτο στόμα του μέντορός σας κ. Βαρθολομαίου.
Θέλετε να ορθοτομήσετε; Καλώς! θα είμαστε συναγωνιστές, συμπολεμιστές, συνοδοιπόροι στον ευλογημένο, ανάντη, κοπιαστικό πλην γλυκύτατο αγώνα της ομολογίας. Δεν θέλετε; Τότε όψεσθε την οργήν του Θεού, αφού σύμφωνα με τον προφητάνακτα, ηγάπησε κατάραν… και ουκ ηθέλησε ευλογίαν… και ενεδύσατο κατάραν ως ιμάτιον ΡΗ (ΡΘ) 108.
Σας ευχόμαστε ολύψυχα καλή μετάνοια.
Ευχέτης προς Κύριον
Ο ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.