ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Ψυχολογικές Επιχειρήσεις στην Δημόσια Εκπαίδευση


Οι Σπαρτιάτες δεν ήταν Ελεύθεροι εξαιτίας του αίματος, αλλά εξαιτίας της Σπαρτιάτικης Αγωγής.


Όταν ο Χίτλερ μπήκε στην Αυστρία, το πρώτο πράγμα που έκανε μετά την εγκαθίδρυση του καθεστώτος του, ήταν να επέμβει στην δημόσια εκπαίδευση. Αμέσως η θρησκεία εκδιώχθηκε από τις σχολικές αίθουσες και αντικαταστάθηκε από την καθεστωτική «εκπαίδευση». Κάποια στιγμή, παρότρυνε τις μητέρες να στέλνουν τα παιδιά τους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς από την ηλικία των τεσσάρων εβδομάδων.

Σύμφωνα με την Kitty Werthman, την συγγραφέα του άρθρου «Η Αμερική Είναι η Καλύτερη Χώρα στον Κόσμο : Μην Αφήσετε την Ελευθερία να σας Ξεφύγει», ο Χίτλερ μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά ναζί μέσα σε πέντε χρόνια. Σύμφωνα με τον Yuri Bezmenov, τον υψηλόβαθμο αποστάτη της KGB, η αποδόμηση ενός έθνους χρειάζεται 15 χρόνια συστηματικής ιδεολογικής εκπαίδευσης των μαθητών – ο Χίτλερ το κατάφερε σε πέντε.

H γνωστή ιδιοφυία της Γεωπολιτικής, ο sir Halford John Mackinder, στο άρθρο του στο επιστημονικό περιοδικό Foreign Affairs(Διεθνείς Σχέσεις) το 1943, «Ο Σφαιρικός Κόσμος και η Νίκη της Ειρήνης» θα γράψει το παρακάτω απόσπασμα:

«Από την Κασαμπλάνκα ήρθε το τελευταία κάλεσμα να καταστραφεί η κυρίαρχη Γερμανική Φιλοσοφία. Αυτό μπορεί να γίνει με την άδρευση του Γερμανικού πνεύματος με το καθαρό νερό μιας αντίπαλης φιλοσοφίας. Προσωπικά υποθέτω πως μετά από δυο χρόνια αφού δοθεί η εντολή της «παύσης του πυρός», οι Σύμμαχοι θα κατέχουν το Βερολίνο, θα δικάσουν τους εγκληματίες, θα εδραιώσουν σύνορα επί τόπου και θα ολοκληρώσουν άλλες «χειρουργικές επεμβάσεις» ούτως ώστε η παλαιότερη γενιά στην Γερμανία η οποία θα πεθάνει αμετανόητη και πικραμένη, να μην μπορεί να μεταδώσει λάθος την ιστορία στην νεολαία.»

Ο Mackinder πρακτικά μας λέει πως μετά το τέλος του πολέμου οι σύμμαχοι θα κάνουν κοινωνική μηχανική. Θα αλλάξουν τις αντιλήψεις των Γερμανών μέσω της εκπαίδευσης για να είναι σύμφωνες με την «Κουλτούρα της Ειρήνης». Μέσω της εκπαίδευσης θα εξασφαλίσουν πως οι Γερμανοί θα παραμείνουν υποτελείς, αφού ως γνωστών έχοντας το μυαλό υποτελές, έχουμε και το σώμα.

***

Γνωρίζοντας λοιπόν αυτά που αναφέραμε, θα πρέπει να δούμε την περίπτωση της σύγχρονης Ελλάδος.

Θα κοιτάξουμε συγκεκριμένα μια μαθητική διαδήλωση που έγινε στις 07/11/2016 με την στήριξη της ΟΛΜΕ. Σύμφωνα με τους διοργανωτές καθηγητές, οι μαθητές ζητούν μεταξύ άλλων «ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή», και προσθέτουν πως «η γνώση που παίρνουμε στην καλύτερη δεν μας αρκεί, ενώ στη χειρότερη ενισχύει μισαλλόδοξες, θεοκρατικές, ρατσιστικές και φασιστικές αντιλήψεις».

Έχουμε τους μαθητές να συμμετέχουν σε μια διαδήλωση όπου ζητούν να εντατικοποιηθεί η αποδόμηση του έθνους δια της πλήρους αποκοπής των παιδιών από την μητέρα στην τρυφερή ηλικία των 3 ετών, υποχρεωτικά(ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τις ποινές που θα επιβάλουν στους αντιφρονούντες), και την επέκταση της υποχρεωτικής καθεστωτικής πλύσης εγκεφάλων σε δώδεκα(12) χρόνια, αντί εννέα(9) που είναι τώρα. Παράλληλα, κατηγορούν την προσφερόμενη εκπαίδευση ως μισαλλόδοξη, ρατσιστική και φασιστική, και άρα υποθέτουμε πως οι ίδιοι οι μαθητές ζητούν την μετάλλαξη της εθνικής και ελευθεροπρεπούς(στον βαθμό που είναι τέλος πάντων) εκπαίδευσης, στην εκπαίδευση της Κουλτούρας της Ειρήνης όπου επέβαλαν οι Σύμμαχοι κατακτητές στην Γερμανία για να την υποδουλώσουν. Μια εκπαίδευση χωρίς εθνικούς ήρωες. Μια εκπαίδευση που δεν θα προάγει τον ηρωικό τρόπο ζωής.

Οι καθηγητές λοιπόν οργάνωσαν τους μαθητές να ζητούν την πνευματική τους υποδούλωση. Να ζητούν οι μητέρες να μετατραπούν σε μηχανές παραγωγής ζωικού κεφαλαίου, αντίστοιχες των προβάτων και των αγελάδων, όπου τα παιδιά τους δεν θα τους ανήκουν και για αυτό θα τα αποχωρίζονται από νωρίς. Στο μυαλό των δασκάλων που οργάνωσαν τους μαθητές, ο άνθρωπος είναι μια μηχανή παραγωγής και τίποτα παραπάνω. Είναι ένα όν
σαν όλα τα άλλα, γυμνό από ποιότητες, δίχως ανεπτυγμένη συνείδηση, και άρα πρέπει να μετατραπεί σε κοπάδι. Και για όλα αυτά βάζουν διεκδικητές τους μαθητές τους.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως η ίδια η διαδήλωση είναι μια ψυχολογική επιχείρηση που οργάνωσε η ΟΛΜΕ. Η διαδήλωση δεν γίνεται για να διαφημιστεί η ιδεολογία, αλλά για να διεισδύσει στο μεδούλι των διαδηλωτών. Γίνετε για να μετατρέψει τους διαδηλωτές – στην προκειμένη περίπτωση τους μαθητές – σε ιδεοληπτικούς μαζανθρώπους. Εφόσον όπως γνωρίζουμε από την ψυχολογία, η δράση προηγείται της συνείδησης, η δράση της διεκδίκησης αυτών των πολιτικών εγκαθίσταται στην συνείδηση των διαδηλωτών. Γίνονται κομμάτι της ψυχής τους.

Αυτή την ψυχολογική επιχείρηση την οργάνωσε η ΟΛΜΕ, και για αυτό θα πρέπει να αναρωτηθούμε πως, αν η ηγεσία αναλαμβάνει να διεξάγει τέτοιες επιχειρήσεις, τι κάνουν οι ίδιοι οι καθηγητές εντός της αίθουσας. Και πόσα βίντεο εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο ως καταγγελίες, όπου δείχνουν τα παιδάκια σε ένα νήπιο να είναι ντυμένα Τανκς και να κτυπούν την πόρτα του νηπιαγωγείου στην 17η Νοεμβρίου, ή να τραγουδούν τραγούδια του ΕΑΜ – ΕΛΛΑΣ στην 28η Οκτωβρίου, αντί ύμνων όπως το «Παιδιά της Ελλάδος Παιδιά» της Σοφίας Βέμπο;

Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως ο διεθνιστικός παράγοντας έχει εδραιωθεί για τα καλά στην χώρα μας και στρέφει με τον καιρό τα παιδιά εναντίον των γονιών. Οι δε γονείς νομίζουν πως στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο και στα πανεπιστήμια για να αποκτήσουν γνώσεις και διπλώματα που θα τους χαρίσουν πλούτο, όταν στην πραγματικότητα τα στέλνουν σε βιομηχανίες διεθνιστικών ψυχολογικών επιχειρήσεων και υποδούλωσης. Έχουμε καταντήσει
σε ένα ολόκληρο έτος φοιτητών μεγέθους 120 ατόμων, να υπάρχουν μόνο δυο που γνωρίζουν πως έγινε ένας παγκόσμιος πόλεμος κάπου στο 1940 – ακόμη και αυτοί δεν γνωρίζουν περισσότερα…

Και κάπως έτσι η Δύση αρνείται να υπερασπιστεί τον ζωτικό της χώρο, και παραδίδεται με ανοικτές αγκάλες στους κατακτητές της. Κάπως έτσι, η νεολαία των πτυχίων και των μεταπτυχιακών, ψηφίζει τους βιαστές της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.