ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

ΟΙ ΝΕΟΒΑΡΛΑΑΜΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ«ΔΙΑΚΟΝΙΣΣΕΣ» ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ!


Βλέπετε:


Τίποτε ΔΕΝ είναι τυχαίο.
Εδώ και χρόνια οι ΙΔΙΟΙ ΤΥΠΟΙ (δείτε εδώ ποιοι μετείχαν στο συνέδριο) προσπαθούν απεγνωσμένα να αλλάξουν τα πάντα στην εκκλησία μας. Από το να βάλουν γυναίκες "διακόνισσες" μέσα στο Άγιο βήμα, μέχρι να καταργήσουν τα ράσα, το Ιερό Πηδάλιο, τους ιερούς κανόνες κλπ.

Ξέρετε ποιος ήταν ηγούμενος στην "Ιερά Μονή Αγίας Θεοδώρας" Θεσσαλονίκης έτσι; ναι, εκεί που έγινε το συνέδριο:  Ο π.Βαρνάβας Γιάγκου
Τον ρόλο μέσα στην Θεολογική, ίσως έχει αναλάβει ο αδερφός του, Θεόδωρος Γιάγκου


Διαβάστε (εδώ) τι αποφάσισε το συνέδριο: 
Ο "θεσμός των διακονισσών" "πρέπει επειγόντως να αναβιώσει"!!!


Ένα χρόνο μετά (δεκ 2016), το "Ενορία εν δράσει " (της μητρόπολης Πειραιώς) θέτει έμμεσα το ίδιο θέμα (κατάργηση κανόνων), δείτε εδώ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί πρόσφατο άρθρο :


Παρεκκλίνατε «ὁμοθυμαδόν», καί λίαν ἐπιεικῶς ἀπό τήν ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ Συνοδική καί Κανονική Παράδοση τῆς Εκκλησίας στό ΛΗΣΤΡΙΚΟ Κολυμπάριο καί ονειρεύεστεΑΚΟΜΗ ὅτι ΔΗΘΕΝ θά διορθώσετε τά Βιοηθικά καί τά ἄλλα«Ἐκκλησιοκανονικά» Ζητήματα;
-Μά ἀφοῦ μέ τήν ἐν Κολυμπαρίῳ Σύνοδον, ἀνοίξατε ἤ ὄχι, τους ἀσκούς τοῦ Αἰόλου;

Καταρχήν, ἀπό τήν στιγμήν πού ἔχουμε τόσους Διακόνους, τούς Καντηλανάφτες, τά παπαδάκια, καί τίς γυναίκες πού ἀσφαλῶς, [ἐξάπαντος] βοηθούν σε πάμπολλα άλλα σημαντικά πολυποίκιλα πόστα, ἐντός ἤ ἐκτός τῆς Εκκλησίας καί τῆς ενορίας γενικά, [θεωρῶ ὅτι] εἶναι παντελῶς ἀχρείαστο νά ἐπανέλθει, εἰδικά σέ τέτοιους παμπόνηρους καιρούς μάλιστα, τέτοιον παρωχημένο πανάρχαιο θέσμιο.


Τό ενδεχόμενο ΟΜΩΣ, ἕνας νεαρός Ἱερομονάχος, ἤ ἔγγαμος Κληρικός, καί μία ἀφιερωμένη ἤ ἔγγαμη λ.χ. Διακόνισσα, νά σκανδαλίσουν, σέ κάποια δεδομένη στιγμή (καί μάλιστα ἄθελά τους) τό ποίμνιο δηλ. τήν ἐνορία τους, τό σκεφτήκατε ποτέ; Προφανῶς ὄχι, διότι, μᾶλλον ἀγνοεῖτε τήν περιρρέουσα ἐμπαθῆν ἐκκλησιαστικήν πραγματικότητα, κεκλεισμένοι πιθανόν, στά μίσθαρνα καί ἰδιοτελῆ ἀκαδημαϊκά σας ἔδρανα. Πολύ τό ἀμφιβάλλω ὅπως οὔτε κἄν ὅτι ἐδυνηθήκατε νά προβληματίσετε τόν ΚΥΡΙΟΝ λόγον τῆς καταργήσεως τοῦ θεσμοῦ.


Γνωρίζω συγκεκριμένη περίπτωση ἐγάμμου Κληρικοῦ Πνευματικοῦ, πού συκοφαντείται ἄδικα, μέχρι τήν σήμερον, διότι εἴχε ἄριστη συνεργασία στήν ἐνορία του μέ μίαν συνεργάτιδα γυναίκα. Σκεφθεῖτε νά τοῦ ἦτο καί μόνιμη Διακόνισσα μέσα στό ἱερό Βῆμα, τί ἐπιπρόσθετο [συκοφαντικό] θά ἐλέγετο γιά τούς καϋμένους ἀνθρώπους καί εἰς μεγίστην μάλιστα διαβολήν τῆς Ἐκκλησίας μας! Σκεφθείτε ὅμως, νά μή ἦτο κἄν σκέτες συκοφαντίες ἐν ἦδῃ ἁπλῆς συνεργάτιδος· ἀλλά βέβαια γνωρίζω καί μερικές ἄλλες παρόμοιες θλιβερές περιπτώσεις πού ἐτοῦτην τήν στιγμή ἐξ αἰτίας τινάς στενῆς συνεργάτιδος μετά γυναικός, καί ὄχι Διακόνισσας, διάγουν βίο ὡς καθαιρεμένοι Κληρικοί!...


Εἰρήσθω ἐν παρόδῳ, ὅτι: ὑφίστατο καί ἕτερος σημαίνον ἱερός Κανών τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Ἁγίας Τοπικῆς Συνόδου, πού ἀπαγορεύει στίς γυναίκες, νά μπαίνουν στό ἅγιον Βῆμα:
«Ὅτι οὐ δεῖ γυναῖκας ἐν τῷ Θυσιαστηρίῳ εἰσέρχεσθαι»[Ἱερός Κανών Μδ΄ (44ος)].

Ὁ ΚΑΙΡΟΣκόπος Καθηγητής κ. Γιάγκου ἐβάλθηκε ὅμως, νά
ἐμβάσει τήν γυναίκα μέ τό στανιό στό Ἱερό Βῆμα ξηλώνοντας ἕναν πρός ἕναν τους ἱερούς Κανόνες.

Τό σαθρό καί ΕΠΙΠΟΛΑΙΟ ἐπιχείρημα τοῦ καθηγητοῦ κ. Θεοδώρου Γιάγκου, εἶναι: ὅτι οἱ Ἡγουμένισσες, ἐχειροτονοῦντο κάποτε καί Διακόνισσες! Ἔ καί λοιπόν; Τοῦτο εἶναι, τήν σήμερον, τό ΑΠΑΝ ζήτημα στήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν μας; Ἥ μήπως, τό δεινόν ἔλλειμα ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ τοῦ Κλήρου καί τοῦ Λαοῦ μας; Μά ἀφοῦ [ἐξάλλου] ὡς γνωστόν, οἱ ΜοναχέςΔΙΑΚΟΝΩΣΙ ἀκώλυτα ἐντός τοῦ ἱεροῦ Βήματος τοῦ Μοναστηριού των.



Μάλιστα, γνωρίζω, μία γυναίκα στενώτατη συγγενή μας, στό χωριό μου, πού διακονεῖ στό ἱερό Βήμα (τό καθαρίζει), μέ μία ἁπλή εὐχή πού τῆς ἐδιάβασε ὁ πνευματικός της. Σέ ἕνα γειτονικό χωριό ἤ καί στήν πόλη, δι΄ εὐχῶν τοῦ  Λεμεσοῦ, ψέλνωσι γυναίκες!...
ΕΠΙΣΗΣ: οἱ γυναίκες ΟΥΔΕΠΟΤΕ σταμάτησαν νά διακονῶσι τόν Ἱερόν Ναόν, ἀσχέτως ἄν κατέσβεσεν οὕτως ὁ ἀρχαίος θεσμός τῶν Διακονισσῶν.


Θέλετε βοηθούς κύριοι Ἐπίσκοποι;
Διδάξετε τότε μέ τόν βίον καί τήν πολιτείαν σας, τήν ἐγκράτειαν, ὥστε να χειροτονεῖτε ΠΑΝΑΞΙΟΥΣ Διακόνους καί Κληρικούς. Προφανῶς, ἄγαμοι Επίσκοποι, Ἀρχιμανδρῖτες, Ἱερομόναχοιπαπάδες καί πεπλανημένοι Καθηγητάδες,ὀνειρεύονται ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ, λαγούς καί διακόνισσες!...


Ἄν θυμάμαι καλῶς, στό «ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ» τοῦ Ἁγίου καί Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, καί Φωτιστοῦ τῶν Σλαύων, τοῦ Μεγίστου θεοφόρου Πατέρα τοῦ ἱεροῦ Φωτίου, ὑφίστατο μία σοβαρή ἱεροκανονική προϋπόθεσις, γιά νά γίνει μία γυναίκα Διακόνισσα καί νά ὑπηρετεῖ στό ἅγιον Βῆμα μετά τῶν Κληρικῶν: ὥφειλεν νά εἶναι ἀγνῆ, παρθένος, ἄνευ τινῶν σαρκικῶν ἁμαρτημάτων, νά μή ἐπόρνευσε, νά μή ἐμοίχευσεν, νά μή νυμφευθεῖ, νά μή ἔκαμεν ἔκτρωσιν, καί νά ἀπείχεν ἀπό σωρηδόν ἄλλων ἐγκλημάτων, νά εἶναι καθόλα ἀφιερωμένη, καί νά ὑπερβαίνει μάλιστα τά 40 της. Γενικῶς ἴσχυον ἐξ ὅσων φαίνεται οἱ αναντίρρητες Πατερικές προϋποθέσεις περί τινῶν Κωλυμάτων Ἱερωσύνης στά περί τῆς χειροτονίας τινός Κληρικοῦ.


Παρεκτός κι ἄν ἰσχύσουν τά ἀντιΚανονικά ὁλισθήματα ὑπό τινῶν Νεοβαρλααμιτῶν ψευδοἘπισκόπων πού χειροτονούν ἀβέρτα Διακόνους μέ θανάσιμα Κωλύματα Ἱεροσύνης;(!!!) Ἄν κατά ἐκεῖ πάει τό ὅλον πράγμα, νά εἰσαγάγουμε τότε ΚΑΙΔιακόνισσες, ἔμπειρες στήν ἁμαρτία, ΕΝΤΟΣ τοῦ πανάγιου Θυσιαστηρίου, ἀλλά ἄν τοῦτο εἶναι τό βαθύτερον ζήτημα τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ζωῆς μας, σημαίνει, ὅτι εἴστε παντελῶςΑΝΑΞΙΟΙ διά νά ποιμένετε τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.


Νά υπενθυμίσω στούς μανιωδέστερους ἀνοητολογοῦντες, στά περί τῆς ἐπαναφορᾶς τοῦ ἀρχαίου «θεσμοῦ τῶν Διακονισσών»στα περί ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Βήματος, ὅτι ὑφίστατο καί ἕνας ἀκόμη ἱερός Κανῶν τῆς Ἁγίας Β΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, πούΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ στήν γυναίκα, νά διαμένει στό Ἐπισκοπεῖο.Γιατί ᾆραγέ; Ὅπως ἐπίσης, ὑφίσταντο, τινές ἱεροί Κανόνες καί γιά ἀπαγόρευσιν διά τά μεικτά Μοναστήρια. Γιατί ᾆραγέ;


Ὅλως παραδόξως οἱ Οἰκουμενιστές, ἤ καί ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ,τοῦτης τῆς Λουθηροκαλβινικῆς τάσεως, νά μπεῖ ἡ γυναίκα ΚΑΙ στά Ἅγια τῶν Ἁγίων, ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ παντελῶς τούς ἱερούς Κανόνες, πού θεσπίσθησαν, διά τήν προφύλαξη τῶν Χριστιανών.


Ὥς γνωστόν, τά ἐπισκοπεία ἔχουν καί ναύδρια, ἤ γειτνιάζωσι τουλάχιστον μέ τόν Μητροπολιτικόν Ναόν, ἔτσι, ἐξάπαντος θά χρειασθούν καί ἐκείνα προφανῶς μερικές Διακόννισες ἔμμισθες βέβαια καί ἐκεῖ οἱ ἄγαμοι Δεσποτάδες θά κλείνουν εἰδικό casting γιά νά ἐπιλέξουν τίς καλύτερες σύμφωνα μέ τά δικά τους ἐκάστοτε «φωταδιστικά» κριτήρια γιά τήν δῆθεν διακονία τους.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Τό μόνο πού μᾶς μάρανε, ἀδελφοί καί πατέρες, εἶναι: τό ΠΟΤΕ ἀκριβῶς θά μυήσετε ἤ μπάσετε τίς γυναίκες, στό Ἱερόν Βήμα; Ἀντί νά κοιτάξουμε πῶς νά τίς ξεκουράσουμε διά νά εἶναι ἔτι περαιτέρῳ ἀφιερωμένες στήν οἰκογένειά τους. Ἀντί νά κοιτάξουμε πῶς νά ΑΝΑΚΟΨΟΥΜΕτά φοβερά πολλαπλάσια διαζύγια τῆς ἐποχῆς μας.
Τοῦ θεολόγου κ. Παναγιώτη Π. Νούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.