ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ .....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΓΡΑΦΕΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ ...
Από το βιβλίο «Εχθρός του Λαού», η σταυρική πορεία του Νεομάρτυρα π. Παύλου Ανσίμωφ (1891-1937), εκδόσεις «Αρχονταρίκι», 2015, σελ. 183-193 (δες κι εδώ). Ο π. Παύλος Ανσίμωφ ήταν Ρώσος Ορθόδοξος κληρικός που διώχθηκε και μαρτύρησε από το Σοβιετικό Καθεστώς ως «εχθρός του λαού».
Η ζωή στα περίχωρα της Μόσχας έσβηνε νωρίς… Τη νύχτα στρίγγλιζαν τα νυκτερινά βαγόνια του τραμ…Υπήρχαν όμως οικογένειες για τις οποίες ο ερχομός της νύχτας σήμαινε την αρχή της φρίκης. Όπως φάνηκε αργότερα, οι οικογένειες αυτές ήταν απίστευτα πολλές. Σκοτεινά έργα, σκοτεινή ώρα. Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριός, είναι οι μήνες με τις μεγαλύτερες νύχτες το χρόνο. -Το σκοτάδι διαρκεί πάρα πολύ. Τα βράδια κανείς δεν έβγαινε από το σπίτι, ακόμη κι αν δεν είχε το σπίτι θέρμανση. Ήσυχα, τουρτουρίζοντας από το κρύο, έπαιρναν το βραδυνό τους με το φώς μιας λάμπας από κηροζίνη. Και όσοι είχαν ηλεκτρικό προσπαθούσαν να κάνουν οικονομία. Πολλές οικογένειες ζούσαν με την αγωνία. Θα ’ρθουν απόψε; Κάθε θόρυβος από κάποιο αυτοκίνητο, ένα παράθυρο, κάποιο γαύγισμα ενός σκυλιού δημιουργούσε αναστάτωση. Όταν πια η ώρα πήγαινε πέντε, ή έξι το πρωί πήγαιναν να κοιμηθούν. Και αυτό το πράγμα γινόταν κάθε νύχτα για χρόνια.
Τι τρομερές νύχτες! Συνήθως μετά τα μεσάνυχτα γίνονταν οι επιδρομές της μυστικής αστυνομίας. Ακουγόταν ένα αυτοκίνητο και όλη η γειτονιά σηκωνόταν στο πόδι. Άρχιζε το χτυποκάρδι.«Μήπως ήλθε η σειρά μας;» Οι άνθρωποι της N.K.V.D.κατευθύνονταν σε κάποιο σπίτι. Κάποιον συνελάμβαναν. Ένα γυναικείο ουρλιαχτό ακούγεται μέσα στη νύχτα. 'Ένας ακόμα αθώος οδηγείται στο θάνατο ή στο γκουλάγκ. Οι πιθανότητες να γυρίσει ζωντανός είναι μηδαμινές.
Εκείνο το βράδυ του Νοεμβρίου, το οποίο θυμάμαι μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, δεν γινόταν κάτι το ιδιαίτερο. Όλα ήταν ειρηνικά, ήσυχα, ήρεμα. Και ξαφνικά, σ’ αυτή την τέλεια νυχτερινή σιγή, ακούσαμε ένα βούισμα, ο θόρυβος μιας μηχανής. Πλησίαζε όλο και πιο κοντά. Αγωνία μέσα στο σπίτι. Άραγε θα προσπεράσει; Όχι. Σταμάτησε, έσβησε η μηχανή, είναι για μας. Χτύπησαν την πόρτα, έκαναν την έρευνα, συνέλαβαν τον πατέρα. Ήταν η τέταρτη σύλληψη. Καμιά λογική δεν υπήρχε. Φαίνεται πως στην κληρωτίδα του λαχείου της N.K.V.D., όπου έριχναν την τύχη των ναών, μοναστηριών, ιερέων, μοναχών και γενικά κάθε ανθρώπου που τολμούσε να σηκώσει το δεξί του χέρι και να κάνει το σταυρό του, σ’ αυτή λοιπόν την κληρωτίδα, μάλλον βγήκε πάλι το νούμερο του π. Παύλου.
Ήξερε πως θα τον οδηγήσουν πάλι στους ατέλειωτους διαδρόμους, στις ανακρίσεις στο θάλαμο των κρατουμένων. Ήξερε ότι οι συγκρατούμενοι θα του άρπαζαν τα πράγματά του και θα του δώσουν χώρο να μείνει δίπλα στον κουβά - αποχωρητήριο. Περισσότερο όμως τον ανησυχούσε η οικογένειά του και οι ενορίτες του. Θα έμεναν και πάλι ορφανοί. Σκεφτόταν την πρεσβυτέρα του πού ζούσε μέσα στην αγωνία. Πάντα είχαν έτοιμο το δέμα με παξιμάδια και χοντρά ρούχα. Και μετά από κάθε σύλληψη έτρεχε στις φυλακές, περίμενε στις ουρές για να μάθει κάτι για τον άντρα της.
Σκεφτόταν επίσης και την πρώτη τους εγγονή, την οποία γέννησε η αγαπημένη τους κορούλα και πρόλαβε και την βάπτισε και ευλόγησε τα βήματά της. Που θα οδηγήσουν τα βήματά της σ’ αυτόν τον κόσμο πού βγάζει τόση κακία;
Η ψυχή του πονούσε για τον γιό του. Ήταν ο τρίτος γιος, οι δύο άλλοι πέθαναν μικροί. Αυτός ο τρίτος γιός έτρεμε από το φόβο του την πρώτη φορά που τον συνέλαβαν. Τη δεύτερη φορά έτρεξε στους τσεκίστες και φώναξε:
- Θείε, μην πιάσετε τον μπα
μπά, μην τον πάρετε. Ο αστυνομικός εκείνη την ώρα έψαχνε κάτι στον μπουφέ, βρήκε ένα ψεύτικο παιχνίδι - πιστόλι και του απάντησε:
- Έ, έχεις βλέπω και πιστόλι εδώ πέρα, πάρ’ το και σκότωσέ με.
- Θειε, είναι ψεύτικο, παιγνίδι είναι.
- Ά, αν δεν ήταν ψεύτικο τι θα γινόταν πες μου.
Και ή πρεσβυτέρα έπιασε το παιδί της, το έσφιξε στην αγκαλιά της και του είπε:
- Μη, μη παιδάκι μου, μη μιλάς.
Αυτή την τέταρτη φορά που συνέλαβαν τον π. Παύλο, ο μικρός γιος δεν μιλούσε καθόλου. Ήταν μία σκληρή σιωπή. Τι να σκεφτόταν ο π. Παύλος; Που θα οδηγήσει αυτό το παιδί η ζωή; Το παιδί ήδη βρίσκεται στην εφηβεία. Τι δοκιμασίες θα επιτρέψει ο Θεός; Θα αντέξει; Η ελπίδα είναι τα παιδιά μου. Η πρεσβυτέρα έχει χάσει τη δύναμή της. Δεν σκεφτόταν τι θα γίνει με τον ίδιο. Το παιχνίδι το ήξερε καλά. Σε ρίχνουν στο θάλαμο και κάποιο μέρες δεν σε καλούν σε ανακρίσεις. Δεν σε ενοχλούν, απλώς σε κρατάνε. Αυτή η κουραστική αδράνεια σου δημιουργεί μια νευρικότητα. Αγωνιάς, προβληματίζεσαι, αναρωτιέσαι. Γιατί με συνέλαβαν; Σε τι έφταιξα; Γιατί συνέλαβαν εμένα και όχι τον άλλον; Έπρεπε να μου πουν, να με καλέσουν, να μου εξηγήσουν... Γιατί δεν με καλούν, με ξέχασαν;
Όταν ανοίγει η πόρτα κι επιτέλους σε φωνάζουν τότε σηκώνεσαι γρήγορα, τρέχεις να δεις τι θα γίνει. Οι φρουροί σε οδηγούν στ ανακριτικό γραφείο κι εκεί όρθιο, ώρες ολόκληρες σε ανακρίνουν. Σε απειλούν, σε χτυπούν, σε βασανίζουν σωματικά και ψυχικά. Μάταια προσπαθείς να δικαιολογηθείς, να αποδείξεις ότι είσαι αθώος. Για τη N.K.V.D. η ανάκριση δεν γίνεται για να αποδείξεις την αθωότητά σου, αλλά για να παραδεχτείς την ενοχή σου!
Φόρτωσαν τον π. Παύλο στο «μαύρο κόρακα». Δεν τον πήγαν στις φυλακές Μπουτύρκι, αλλά στη φοβερή Λουμπιάνκα. Τον έριξαν μέσα στο θάλαμο που ήταν ασφυκτικά γεμάτος από κρατούμενους. Ο θάλαμος τον χαιρέτησε μ’ ένα βουητό, μόλις είδε έναν παπά. Του έδειξαν και τη θέση του: δίπλα στον κουβά - αποχωρητήριο. Του είπαν ότι η θέση αυτή ήταν ιδιαίτερα τιμητική γι’ αυτόν! Μέχρι να φτάσει εκεί του άρπαξαν και τα πράγματα, τα παξιμάδια, τη ζάχαρη, τα ρούχα που του είχε δώσει η πρεσβυτέρα. Του άφησαν μόνο το πουλόβερ. Μέσα στο τσεπάκι είχε βάλει ένα μικρό σακουλάκι από άγιο άρτο.
Πέρασε ολόκληρη μέρα, πέρασε και δεύτερη, κανένας δεν τον κάλεσε. Αυτό σημαίνει ότι θα επαναληφθεί η ίδια ιστορία. Κουραστική αναμονή, ανακρίσεις, ερωτήσεις. Τα κόκκαλά σου θα πονάνε, η γλώσσα σου δεν θα μπορεί να προφέρει λέξεις, από τα χείλη και από τα μουστάκια θα τρέχει αλμυρός ιδρώτας κι ένα μείγμα αίματος και δακρύων κι εσύ θ’ ακούς συνέχεια το ίδιο: «συμφωνείτε;». Είτε πεις ναι είτε πεις όχι είναι το ίδιο. Γι’ αυτούς είσαι ένοχος.
Έγινε η πρώτη και η δεύτερη ανάκριση. Άντεξε. Ήταν ανακρίσεις με... δημοκρατικότατες διαδικασίες. Με χτυπήματα και βασανιστήρια . Έχασε κάποια δόντια από τις γροθιές. Αλλά και όσα δόντια του έμειναν κουνιούνται. Το σώμα του γεμάτο πληγές και μελανιές. Δεν μπορεί να σταθεί όρθιος, κάπου θέλει να ακουμπάει. Αναπνέει με δυσκολία και νιώθει σα ζαλισμένος. Και οι ανακριτές να ρωτάνε για συνομωσίες κατά της Σοβιετικής εξουσίας, για αντισοβιετική προπαγάνδα, για κατασκοπεία.
Στο θάλαμο ξέρουν τα πάντα. Ποιόν και που θα στείλουν, ποιόν θα πάνε για εκτέλεση, ποιόν θα στείλουν στις φυλακές, στην εξορία, στα στρατόπεδα, τι χαρακτήρα έχει ο ανακριτής, πως θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι στην ανάκριση. Από που μαθαίνουν οι κρατούμενοι όλες αυτές τις πληροφορίες, κανείς δεν ξέρει. Τώρα μάθαμε ότι εκτός από τούς παλιούς τρόπους τιμωρίας, φυλακή, εξορία, στρατόπεδο, καταναγκαστικά έργα, βρήκαν μια καινούργια μέθοδο καταπίεσης των εχθρών, που ονομάζεται σκοπευτήριο. Κάπου σ’ ένα τεράστιο χωράφι, μακριά από κατοικημένες περιοχές, πράγματι υπήρχε ένα σκοπευτήριο για να προπονούνταιοι αξιωματικοί της N.K.V.D. Προπονούνταν στη σκοποβολή, στη φυσική αγωγή, στο στίβο κ.λπ. Ακριβώς εκεί τον τελευταίο καιρό άρχισαν να φέρνουν για εκτέλεση τους πολιτικούς κρατούμενους, οι οποίοι δεν ήθελαν να υπογράψουν το χαρτί ότι ήταν κατάσκοποι, προδότες, υπονομευτές της σοβιετικής εξουσίας. Αλλά και αυτοί πού υπέγραφαν ένα τέτοιο χαρτί, στο ίδιο μέρος κατέληγαν. Το σκοπευτήριο απέκτησε πλέον ανθρώπινους στόχους. Βρισκόταν έξω από τη Μόσχα σ’ ένα τόπο με πολλούς θάμνους και αγριόχορτα. Το σκοπευτήριο λειτουργούσε κυρίως τη νύχτα. Έφερναν τους μελλοθάνατους, τους έγδυναν τελείως, τους εκτελούσαν και τους έριχναν σ ένα μεγάλο λάκκο. Πάνω τους έριχναν λίγο χώμα για να μην τους φάνε τα σκυλιά και το άλλο βράδυ έφερναν άλλη δόση θυμάτων.
Στις φυλακές όλα τα ήξεραν. Ήξεραν ότι τους πολιτικούς κρατούμενους τους εκτελούσαν στη Λουμπιάνκα και στο Μπουτύρκι. Μετά την ανακοίνωση της τρόικας. τους εκτελούσαν επί τόπου με μια σφαίρα στον τράχηλο. Τη φοβερή αυτή χρονιά, το1937, οι ομαδικές εκτελέσεις ήταν τόσο πολλές που οι δήμιοι εκτελεστές δεν έφταναν. Η λέξη «σκοπευτήριο» δημιουργούσε ένα φόβο. Δεν είχες ελπίδα. Το να σκέφτεσαι για το σκοπευτήριο, σήμαινε ότι θεωρείς τον εαυτό σου νεκρό πλέον. Συζητούσαν οι κρατούμενοι και μερικοί υποστήριζαν ότι πριν τους εκτελέσουν τους βγάζουν τα ρούχα και τους οδηγούν γυμνούς στην εκτέλεση.
- Γυμνούς; Κι αν είναι παγωνιά;
- Τί ανόητη ερώτηση είναι αυτή;
Δίπλα στον π. Παύλο κοντά στον κουβά - αποχωρητήριο, καθόταν ένας ψηλός γεροδεμένος κρατούμενος, ο οποίος συστήθηκε στον π. Παύλο.
- Πατήρ Αντώνιος, ιερέας.
Και άρχισαν ατέλειωτες συζητήσεις οι δύο φυλακισμένοι ιερείς.
- Για πρώτη φορά;
- Όχι, για τέταρτη φορά.
- Άρθρο 58;
ΚΟ: Το περιβόητο άρθρο 58 του νόμου 1926 το οποίο προέβλεπε κυρώσεις για όποιον γενικώς ήταν ακόμη και κατά ελάχιστο «ύποπτος» ότι αποτελούσε κίνδυνο για την επιβίωση του καθεστώτος. Σύμφωνα με το άρθρο αυτό εκατομμύρια άνθρωποι συνελήφθησαν, καταδικάστηκαν και εξοντώθηκαν. Οι γκρίζες ατσαλένιες κλούβες – «ο μαύρος κόρακας» - ήταν ο φόβος και ο τρόμος των πολιτών.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ SCRIPTA MANENT ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ .
ΔιαγραφήΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΤΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΙΠΑ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ .
ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
Οι ειδήσεις που σας χαλάνε την προσωπολατρεία για εσας ειναι συκοφαντίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ρωτήσετε τον Ιερομοναχο Γρηγόριο τον εσφιγμενιτη αν λεει στον κοσμο οτι το θρησκευτικο νομοσχεδιο ειναι θεμα μονο διοικητικο
Αν το αρνηθεί τοτε θα γραψω και σε ποιους το ειπε και πότε το ειπε.
Δεν κατηγορούμε κύριοι, αλλα ενημερώνουμε η διαφορά παρά σάγκας
Περιμενουμε να ρωτησετε τον εσφιγμενιτη Γρηγοριο
Ιδου η Ροδος
κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον πατέρα Γρηγόριο από την ιερά μονή Εσφιγμένου σας αναφέρω τα εξής:
Διαγραφήο πατέρας Γρηγόριος ουδέποτε έχει πει σε οποιονδήποτε ότι τάσσεται υπέρ του νομοσχεδίου των θρησκευτικών κοινοτήτων είτε αυτός είτε η ιερά μονή Εσφιγμένου. Μάλιστα ο ίδιος και σε κηρύγματα όταν λειτουργούσε στην εκκλησία του αγίου Νικήτα στην Χαλκιδική το είχε αναφέρει πολλάκις στο ποίμνιο και μάλιστα ο ίδιος απ’ άμβωνος είχε προτρέψει τους πιστούς ουδείς να μην υπογράψει για την ίδρυση των κοινοτήτων.
Όσον αφορά αυτό που λέτε ότι ο πατέρας γρηγόριος είχε αναφέρει ότι το νομοσχέδιο για τις κοινότητες δεν αποτελεί θέμα πίστεως, η αλήθεια έχει ως εξής:
Ο πατέρας Γρηγόριος είχε αναλύσει σε πολλούς την επικινδυνότητα του νομοσχεδίου. Είχε αναφέρει ότι αυτό καθεαυτό το νομοσχέδιο, με το γράμμα του νόμου δηλαδή, ασχολείται μεν με την διοίκηση της εκκλησίας, γεγονός όμως το οποίο περικλείει πολλούς κινδύνους γι αυτήν διότι δίνει την δυνατότητα στον εκάστοτε π.χ εισαγγελέα να παρεμβαίνει κατά το δοκούν και να διαλύει μια κοινότητα αν αυτός κρίνει ότι η κοινότητα έχει παρεκτραπεί των σκοπών της ή δεν συνάδει στην διατήρηση της κοινωνικής ασφάλειας και ειρήνης. Το οποίο από έναν κατευθυνόμενο εισαγγελέα θα ήταν εύκολο να στοιχειοθετηθεί.
Όμως ο πατέρας Γρηγόριος είχε αναλύσει πολλάκις τα σκοτεινά σχέδια πίσω από την προώθηση του εν λόγω νομοσχεδίου και μάλιστα έλεγε συχνά το εξής: μόνο και μόνο το γεγονός ότι από το εν λόγω νομοσχέδιο εξαιρούνται οι νεοημερολογίτες, οι εβραίοι και οι μουσουλμάνοι μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι Κοινότητες έγιναν μόνο και μόνο για να μαντρώσουν μέσα στο σύστημα τους παλαιοημερολογίτες, και να μετατρέψουν την μαρτυρική εκκλησία των ΓΟΧ σε κοινότητα και να την κατατάξουν με τους ετερόδοξους ή αλλόδοξους , το οποίο είναι βλάσφημο.
Άρα ο πατέρας Γρηγόριος εξ αρχής ήταν εναντίον της συλλογής υπογραφών για τις κοινότητες και αναγνώριζε τον κίνδυνο για την πίστη των ΓΟΧ μέσα από την προώθηση του νομοσχεδίου.
Αν τώρα κάποιος έχει μιλήσει μαζί του αποκλειστικά και μόνο για την φύση των άρθρων του νομοσχεδίου, τα οποία πραγματεύονται καθαρά θέματα διοικητικής λειτουργίας των κοινοτήτων και δεν είχε συζητήσει μαζί του γενικότερα για τους σκοπούς της σύνταξης και προώθησης του εν λόγω αντιχριστιανικού νομοσχεδίου που είναι να πολεμηθεί η Εκκλησία των ΓΟΧ, και κατάλαβε κάτι διαφορετικό, γι αυτό δεν ευθύνεται ο πατέρας και καλό θα είναι όσοι ασχολούνται με τέτοια σοβαρά θέματα να φροντίζουν να έχουν αποκομίσει την πλήρη εικόνα για την άποψη του πατέρα Γρηγορίου ή της μονής Εσφιγμένου για το θέμα των Κοινοτήτων και να μην κρίνουν επιπόλαια και βιαστικά.
Συμπληρωματικα να ξανατονισουμε οτι αλλοι ειναι οι λογοι που πραγματευεται το νομοσχεδιο αυτο εμφανως και αλλοι ειναι οι πραγματικοι οι οποιοι κρυβονται απο πισω δηλαδη την διαλυση των ΓΟΧ τους οποιους και η Ι.Μ. Εσφιγμενου αλλα και εμεις ως συλλογος τους καταδικασαμε εξ αρχης .
ΔιαγραφήΚαι ξαναλεμε οτι καποιοι πρεπει να σταματησουν να βγαζουν επιπολαια συμπερασματα απο ολιγολεπτες συζητησεις χωρις να εχουν μπει βαθεια στο ωοημα του προβληματος.
Ειναι ασφαλως γνωστη αυτη η τακτικη που την χρησιμοποιουν οι προπαγανδιστες -πρακτορες για να σπειρουν διχονοια και να δημιουργησουν εντυπωσεις.
ΔιαγραφήΕν κατακλείδι
1.Εμεις δεν γράψαμε οτι είναι υπερ του νομοσχεδίου.
Σε ερώτηση των τάδε ΓΟΧ αν το νομοσχεδιο ειναι θέμα πίστεως κλπ
ο π. Γρηγοριος απαντησε ΟΧΙ ειναι μονο διοικητικό το θέμα.
Αυτό τι σημαίνει; προφανώς οτι ολα ειναι εντάξει και μην ανυσηχείτε.
Αυτοι που ρώτησαν πηγαν να βρουν την σωτηρια τους,[τους γνωρίζουμε]
2.Τα παραπάνω που γράψατε δικαιώνουν την δική μας τοποθέτηση.
Δηλαδή, είναι ηλιου φαεινότερο τι γραφουν τα αρθρα 7, 10 , 11, και για την πιστι το αρθρο 16.
Για να μην γράφουμε ασκοπα, μετά την επώνυμη καταγγελία του κ.Μαρίνου Ριτσούδη στην Συνοδο και κατοπιν δημόσια στο σαιτ κρυφο σχολειο, η Μονη Εσφιγμένου εχει ιερά υποχρέωση να ερευνήσει αν ειναι αλήθεια η καταγγελία. [ εμεις πιστευουμε τον κ.Ριτσούδη διοτι εγραψε στην Συνοδο αναλυτικά - εχουμε τα κειμενα και δεν ειναι ο μόνος, εχουμε τις εισηγησεις πολλών]
Κατόπιν της διασταύρωσης της καταγγελίας περιμένουμε μια καθαρή τοποθέτηση απο το Εσφιγμενου
Α] η υπαγωγή της εκκλησίας ΓΟΧ στα γραφεία των ετεροδόξων και αλλοθρήσκων ειναι βλασφημία, [ για ολα οσα γραψατε παραπανω ]
Β]δεν υπαρχει κανενα θεμα, ειναι διοικητικό το ζήτημα
ΥΣ
Η προτροπή της έρευνας ισχύει και για εσας.
Η πιστι ειναι για ολους υποχρέωση
ΕΙΠΕ Ο ΤΑΔΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΔΕ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.....
ΔιαγραφήΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ -ΟΜΟΛΟΓΙΑ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ......ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ;
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΤΕ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ .
ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ -6973345171- ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ .
Εσεις με ποιο ονομα γραφετε; με το αγιος θεολογος;;;;
ΔιαγραφήΕμεις Τα εχουμε καταθεσει υπογεγραμενα στην Συνοδο για αρκετα ζητηματα επειδη μας ελεγχει η συνείδηση, εσεις τι κάνατε;;
Εσεις καταλαβαινετε απλά ελληνικά;;
απο την μια γραφει ενα κατεβατό λογους εναντιον του νομοσχεδιου με εντολη να μην υπογραψει κανενας επειδη ειναι εναντιον της εκκλησιας
και απο την αλλη μνημονευουν τους επισκοπους που νομοθετησαν υπερ αυτου του εκτρωματος
Ειστε το ιδιο με τους επισκοπους που μνημονευετε και υπαγεσται, αυτο σημαινει κοινο ποτηριο, [αν δεν το ξερετε]
Για εμας ειναι θεμα πιστεως, και αυτο σας γραφουμε τοση ωρα. Οσοι ειστε εκει μεσα εχετε αρνηθεί την αποστολική εκκλησία δικην νομοσχεδιου.
Ο Μεθοδιος και ο Γρηγόριος τι λενε;
Να παρετε τηλεφωνο στο εσφιγμενου και να σας απαντησουν ΑΝ ΤΟΛΜΑΝΕ για το θρησκευτικο νομοσχεδιο μονολεκτικά:
είναι θεμα πιστεως ΝΑΙ η ΟΧΙ;;
Η κάρτα πολίτη για το εσφιγμένου είναι θεμα πιστεως γι αυτό και οποιος ηδη την εχει παραλαβει[ αλλοδαποι και σωματα ασφαλειας ] αλλα και οσοι θα την παρουν δεν τους κοινωνούν.
ΔιαγραφήΤην Συνοδο ΓΟΧ που εβγαλε επισημα αποφαση για την παραλαβή της καρτας πολίτη γιατί τους εχουν κοινωνικούς;;;
Πως συναδει το ένα και το άλλο;;
Γιατι δεν κατεβαίνει κανεις εσφιγμενιτης σε καμια διαμαρτυρία στην Αθήνα εδώ και 2 χρόνια περιπου; Στο παρελθον κατέβαιναν 2-3 φορες τον χρόνο, τώρα τι άλλαξε;;
ΑΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ας οργανωσουν μια ομιλία εναντιον της καρτας πολιτη όπως δεκάδες φορες στο παρελθόν
Τωρα που ηρθε η ωρα του λύκου, τωρα ειναι εξαφανισμένοι.
Τωρα που ηρθε ο εχθρος εξω στην πορτα τωρα αυτοί μενουν εγκλειστοι.
Το λογοτυπο μας scripta manent δεν μπηκε τυχαία.
ΔιαγραφήΤο ξερετε οτι οι κυπριανιτες εχουν εκδοσει βιβλιο τοο οποιο γραφει οτι τα σφραγίσματα δεν υπάρχουν και οτι ειναι μονο πνευματικο το σφράγισμα λογω αμαρτιών;;
Το βιβλιο λεγεται αντιχριστολογία Γ’ κεφάλαιο
Αυτη την πιστι εχουν σημερα και οι πάλαι ποτε ΓΟΧ που ειχαν βγαλει μανιφέστο εναντιον της τότε ευρωπαικής ταυτότητας με την μαγνητική ταινία, ενω σήμερα η τσιπαρισμενη με RFID και 100 φορες χειρότερη οι ΓΟΧ την βαφτισαν νορμάλ και δεν τρεχει τιποτα
Αυτο το βιβλιο κυριοι λεγεται ΒΛΑΣΗΜΙΑ γιατι ακυρώνει την αποκάλυψη, και αν δεν το γνωρίζεται, οποιος προσθεσει η αφαιρεσει κατι απο αυτο το βιβλιο θα παει στον πατο της κόλασης
Εχει ενημερωθεί το εσφιγμενου και δεν λεει κουβέντα
Να ρωτησετε επισημα την Συνοδο ΓΟΧ τους κυπριανιτες αν καταδικαζουν αυτο το βιβλιο που οι ιδιοι εκδοσαν.
Ιδου η ροδος
Το εν λογω βιβλιο ειχαμε δημοσιευσει πριν απο 1 χρονο απο άλλο ιστολόγιο, και το ειχαμε στείλει επισης και σε κληρικούς ΓΟΧ οι οποιοι ενημερωσαν αυτούς που έπρεπε...
Διαγραφήκαι ετερον ουδεν
θα το βρειτε αν πατήσετε στην διευθυνση:
Διαγραφή«῾Η πρόσφατος πληθωρικὴ «᾿Αντι-χριστολογία» καὶ οἱ ἐπικίνδυνες παρενέργειές της »
Εχουν ενημερωθεί απαντες οπως γραψαμε παραπάνω, λαικοι κληρικοί και επισκοποι ΓΟΧ και το εσφιγμενου
Για εμας αυτο το βιβλιο ειναι ευθεία βλασφημια στην αποκάλυψη και ολοι οι παραπάνω που σιωπούν ειναι συνενοχοι.
Διαβαστε το κεφαλαιο Γ’ καλά και κατοπιν να ρωτησετε την συνοδο ΓΟΧ αν καταδικαζει αυτο το βιβλιο η οχι.
Καταλάβατε κυριοι;
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΥΨΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ ....ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ;
ΔιαγραφήΤΟ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΕΔΩ .
ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η Ι.Μ.ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΕΒΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΗΛ ΕΠΩΝΥΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ;
ΤΟ ΤΗΛ ΕΙΝΑΙ 6973 345 170 ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ .....ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ.....ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΟΙ.
ΔιαγραφήΣ’ αυτον τον διαλογο δεν γραφει καποιος το ονομά του, οποτε ουτε κι εμεις γράφουμε το δικο μας.
ΔιαγραφήΤο εσφιγμενου εχει ενημερωθεί, οχι μονο για τα παραπάνω αλλα και για ενα σωρό άλλα, οπως το μνημοσυνο του Ειρηναιου πρωην Ιεροσολυμων απο την ΡΟΕΔ που ειναι ενωμενοι με τους ΓΟΧ. Αυτο λεγεται οικουμενισμός αν δεν κανω λαθος.
Το εγραψε η ΡΟΕΔ σε επισημη ανακοίνωση οτι τον μνημονευουν, και κατοπιν καποιων αντιδράσεων μαζι με τους ΓΟΧ εγραψαν οτι περιμενουμε μια αντιοικουμενιστικη δήλωση του Ειρηναιου ωστε να αποφασισουμε τι θα κανουμε στο μελλον [ βλεπε σελιδα ΓΟΧ ]
Και μονο αυτο που εγραψαν ειναι αιρεση, αλλα συν τοις αλλοις απεδειχθη οτι αυτο το μνημοσυνο ουδεποτε σταματησε.
Ρωτηστε επισημα τους ΓΟΧ με αριθμο πρωτοκολλου αν μνημονευεται ο Ειρηναιος απο την ΡΟΕΔ
Αυτο ηταν το τελευταίο μηνυμα απο εμας.
ΔιαγραφήΚλασικη δημοσιογραφική και πολιτικη τακτική
Πετας στον συνομιλητη λασπη επειδη δεν εχεις τι να απαντησεις
και κατι τελευταιο για τον Γεροντα
Μεχρι πριν απο λιγους μηνες και για ολα τα χρονια στο παρελθον τον στηρίζαμε οσο δεν παει ο νους σας.
Ειδικά οταν βγηκαν εξω στον κοσμο οι Νικοδημος Αρσενιος Μεθοδιος κλπ που ελεγαν καποια «καλά» πράγματα για τον Γεροντα
Εμεις λοιπον απο αλλο ιστολογιο τους περασαμε αυτους τους πατραλιάδες απο του σκυλιου τον πισινο και δημόσια με το ονομα μας αν θελετε να ξερετε
οπως και τους ΓΟΧ που δεν στηριξαν τον Γεροντα στην δοκιμασια του με τα δικαστηρια.
Και αυτη την δημοσια στηριξη την πληρώσαμε κυριοι... καταλάβατε;;
Απο που λοιπον προκυπτει οτι ειμαστε υποπτοι;
Το μειλ του Ριτσουδη μπορειτε να το βρειτε απο το σαιτ παιδαγωγος
Ρωτηστε τον οτι θελετε και να σας στειλει ολα οσα εστειλε στους ΓΟΧ και ολα οσα του απαντησαν
οπως τα εστειλε σε εμας
Αυτό ηταν το τελευταιο μας σχολιο
ευχαριστω που τα δημοσιεύσατε
ΕΜΕΙΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕ .
ΔιαγραφήΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΘΟΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την καταγγελία αυτη του Μαρινου Ριτσούδη [ εγραψα σε ποιο σαιτ ] τι εχει να πει το εσφιγμένου;
Εσεις τι εχετε να πειτε, στην περιπτωση που ειναι αληθεια;
Να ρωτήσετε και οι ιδιοι στο Υ.Π. να το διασταυρώσετε.
Εχουμε πληροφόρηση οσο δεν παει ο νους σας, και τιποτα δεν γραφετε στο ποδι αν δεν εχουμε χρυσες εφεδρείες
Εμεις αγωνιζομαστε για την αληθεια και τον αγώνα των ΓΟΧ ο οποιος τελειωσε εις βαρος των ΓΟΧ αν δεν το εχετε παρει χαμπαρι γιατι σας εχουν στο παραμύθι σε συνδυασμό την παχυλή σας αγνοια
ΥΣ
τα σχολια ειναι κλειστα επειδη δεν συμφωνούμε όλοι στην ομαδα του σαιτ να τα ανοίξουμε.
Δεκτες οι οποιες ερωτήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο το ιστολογιο κρυφο σχολειο [αρθρο κανονες του Μ.Βασιλειου]
τα κατωθι σημερινά σχολια πιστοποιούν τα γραφόμενα του scripta manent
Kyriakos Varveris31 Ιουλίου 2017 - 9:48 μ.μ.
Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, να προσθέσω κι εγώ τι απάντηση μου έδωσε επίσκοπος ΓΟΧ όταν τον ρώτησα για το θέμα αυτό :
Μου είπε λοιπόν, ότι εφόσον το εκκλησιαστικό δίκαιο είναι ανώτερο από το κρατικό δίκαιο, και εφόσον όταν κατέθεσαν τα χαρτιά για να υπαχθούν στο νομοσχέδιο δήλωσαν σε αυτά την ομολογία πίστεως των ΓΟΧ (όπως αναφέρεται στην επίσημη σελίδα στο Internet ) τότε δεν υφίσταται το θέμα της προδοσίας της πίστεως.
Θα ήθελα τα σχόλιά σας.
Απάντηση
Kyriakos Varveris31 Ιουλίου 2017 - 10:19 μ.μ.
Επίσης μια άλλη ερώτηση :
Δεδομένου ότι, εδώ και αρκετά χρόνια, το ελληνικό κράτος έχει πλήρως ασπασθεί την αθεΐα και την ειδωλολατρεία, μήπως πρέπει να δούμε αντίστροφα το θέμα ;
Μήπως σε ένα τέτοιο κράτος, η δήλωση ότι είμαστε "ετερόδοξοι" σε συνδιασμό με την "Ὁμολογία Πίστεως Γνησίου Ὀρθοδόξου Χριστιανοῦ" (http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/ekklisiologika/800-omologia-pistews) είναι όντως ομολογία ορθοδόξου πίστεως ;
Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.
Απάντηση
Δημήτριος Χατζηνικολάου1 Αυγούστου 2017 - 12:25 π.μ.
Ἀγαπητέ μου ἀδερφέ ἐν Κυρίῳ, Κυριάκο,
Ἐφόσον τό ποιός εἶναι Ὀρθόδοξος Χριστιανός ὁρίζεται μέ σαφήνειαν στόν Ν. 4301/14, ἤτοι αὐτός πού εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον, ἡ μάχη πρέπει νά δοθῇ ἐκεῖ. Ἡ Ὁμολογία Πίστεως δέν μᾶς καλύπτει, διότι ποτέ δέν μπορεῖ νά εἶναι πλήρης, ἀλλά καί νά ἦτο, πάλιν ποιός θά ἠσχολεῖτο, ποιός θά τήν ἔκρινε γιά τήν πληρότητα καί τήν Ὀρθοδοξίαν της, καθ' ἥν στιγμήν ἐμεῖς οἱ ἴδιοι ὑπογράφουμε νά ὑπαχθοῦμε στόν νόμον ὡς κοινότης ἑτεροδόξων; Οὔτε, βεβαίως, μποροῦμε νά βασισθοῦμε σέ λογοπαίγνια, τοῦ τύπου "ἐσεῖς εἶσθε αἱρετικοί, ἄρα ὀρθῶς θεωρεῖτε ἑτεροδόξους ἐμᾶς τούς Ὀρθοδόξους." Αὐτά εἶναι χαριτωμένα γιά ἰδιωτικές συζητήσεις, ἀλλά τώρα ἀπαιτεῖται σοβαρός ἀγών καί παραστάσεις πρῶτα στήν Σύνοδον καί μετά στό Κράτος. Τό π.ἑ. ἔχει ἐκλεκτόν λαόν καί θά εἶναι ὅλοι σύσσωμοι σ' αὐτόν τόν ἀγῶνα. Ὁ π. Μεθόδιος, ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, πρίν ἀπό λίγο μοῦ ἐδήλωσεν τηλεφωνικῶς ὅτι συμφωνεῖ ἀπολύτως μέ ὅσους ἀντιτιθέμεθα στόν Ν. 4301/14, στήν Κάρταν τοῦ Πολίτου καί στά ὑπόλοιπα πού δέχονται ὅσοι συμπλέουν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ καί θά ἤθελε ν' ἀκουσθῇ αὐτό, γι' αὐτό καί τό δημοσιοποιῶ.
Σχολιο scripta manent στην τελευταια παραγροφο του Δ. Χατζηνικολαου
Εφοσον ο Μεθοδιος ειναι σφοδρα αντιθετος με το θ. νομοσχεδιο τουτο σημαινει οτι ειναι κατι πολυ ασχημο για την εκκλησία.
Δηλαδη επι το απλουστερο οι επισκοποι ΓΟΧ νομοθετησαν εναντιον της εκκλησίας ΓΟΧ. Αυτο λεγεται βλασφημια σε απλα ελληνικά και επιστημονικά ειναι η αίρεση του Σεργιανισμού [ η Ζωσσα εκκλησια της Ρωσιας που εργαζοταν εναντιον της εκκλησίας για την καλοπαιραση των κληρικών ]
Το ιδιο ισχυει και για την καρτα πολιτη.
Συνεπώς το ερωτημα ειναι:
Πως εισαι σε μια εκκλησία οπου οι επισκοποι εργαζονται εναντιον της εκκλησιας και υπερ του Καίσαρα;
Αυτό τό Νομοσχέδιο συγκαλύπτει τόν αυριανό Διωγμό και θά οδηγήσει την Εκκλησία μέ μαθηματική ακρίβεια στήν σκλαβιά της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Δημιουργήθηκε γιά να υποτάξει άνευ όρων τήν Εκκλησία και νά τήν δέσει στό άρμα της Παγκοσμιοποίησης μέσω Τραπεζικών Δανείων και μη κυβερνητικών οργανώσεων
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρθρο 16
Δεν θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για Ορθοδοξία, διότι δυστυχώς εμείς θα θεωρούμεθα υπό πάντων σχισματικοί και αιρετικοί και μάλιστα με την υπογραφή μας. Με την υπεύθυνη δήλωση, ομολογείς ενυπόγραφα, ότι πιστεύεις τ’ απροσδιόριστα και βλάσφημα κατασκευάσματα που προσδιορίζει ο νόμος στην ερμηνεία του, εφόσον στη δήλωση είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιείς τον προσδιορισμό θρησκευτική κοινότητα.
Ο Ορθόδοξος Χριστιανός έχει παραλάβει συγκεκριμένη Αγία Ομολογία κατά τις επιταγές των Αγίων πατέρων και δεν μπορεί να αλλάξει την Ομολογία του για κανένα λόγο. Διαφορετικά χαρακτηρίζεται εκτός Αγίας Εκκλησίας.
Η βλάσφημη ομολογία ότι ο Πιστός ανήκει στην εκ του νόμου ορισθείσα Θρησκεία, αντικρούεται στην Δεσποτική εντολή:
“Οὐδεὶς δύναται, δυσὶ κυρίοις δουλεύειν” άρα ουδείς δύναται να έχει και δύο ομολογίες Πίστεως. Μία για τον Νόμο και μια για τον εαυτόν του.
Κάθε άνθρωπος μιας μέσης θεολογικής μορφώσεως γνωρίζει ότι ο όρος «θρησκεία» δηλώνει ανθρώπινο δημιούργημα! Ομαδοποιεί θρησκειακώς την Εκκλησία του Χριστού με «εταίρους», δηλ. θρησκείες Σέκτες που έχουν έντονο και πολλές φορές καταστροφικό δαιμονικό χαρακτήρα, ενώ συγχρόνως βάζει τον Χριστιανισμό, δηλ. την αγία Ορθοδοξία, στο ίδιο διαθρησκειακό καλάθι - γραφείο ετεροδόξων και αλλοθρήσκων -με όλες τις άλλες θρησκείες- Σέκτες της Ελλάδας!
Η Ορθόδοξη θεολογία κηρύττει ότι η Εκκλησία σώζει τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος την Εκκλησία,
Η Εκκλησία δεν αναβαθμίζεται ως θρησκευτική κοινότητα, όπως λένε χείλη αρχιερέων, αυτό είναι βλασφημία.
Θρησκευτική κοινότητα σημαίνει Σέκτα. ΚΑΘΑΡΟΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ
Κλεινω με ενα ερώτημα προς τον ηγούμενο Μεθόδιο:
Το θρησκευτικό νομοσχέδιο είναι θέμα πίστεως; Ναι η Οχι;
Είχα ξαναγράψει πριν λίγους μήνες στο blog σας, τοτε που γινονταν οι συγκεντρωσεις συμπαραστασης για τον Γεροντα και τους λοιπούς Μοναχους, στους οποίους αποδοθηκαν φασιστικες ποινες, όπως και παραβρεθηκα στο Συνταγμα, ενω άφησα στον ΑΓ. Αθανασιο Φιλαδελφειας σχετικα ενημερωτικα φυλλαδια, καθως ο Αρχιεπίσκοπος που ητανε μεσα δεν είχε πει κουβεντα ή αντιθέτως είχε πει για ζηλωτές χωρίς επιγνωση, οι οποίοι τους δημιουργουν προβληματα...αργοτερα εβγαλαν καποια ανακοινωση δηθεν συμπαραστασης
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως με αποτομο/ακομψο τροπο μεν αλλα θετοντας ουσιαστικα προβληματα δε, παρουσιαζονται απο τον κυριο σχολιαστη SCRIPTA καποια σοβαροτατα θεματα, για τα οποία όχι μονο επωνυμως εχει ενημερωθει η Συνοδος (και κωφευει) αλλα ταυτοχρονα εχουν κοινοποιηθει και στην Εσφιγμενου, με σοβαροτερο ίσως κατ΄εμε την βλάσφημη μελετη Κυπριανιτων, με τους οποίους έχουμε κοινωνια...Μην ρωτατε και ξαναρωτατε λοιπον γιατι δεν παιρνουνε τηλ τον Γεροντα
Προσφατα, 28/06, εγινε αλλη σοβαρότατη, επώνυμη καταγγελία από Σερρες, σχετικα με τσιπακια ως δηθεν τεχνολογικη προοοδο, για την οποία θα αφησουμε ενα περιθωριο στην Συνοδο, μπας κι απαντησει αυτη την φορά κι η οποία επίσης κοινοποιήθηκε και στην Εσφιγμενου.
Ειναι σοβαροτατα τα θεματα, μην παμε τη συζητηση σε ανταλλαγη ασχημων χαρακτηρισμων, μεταξύ αδελφών... Θελουμε το Μοναστηρι να συνεχισει να παραμενει Φαρος στα όλα και δυσκολότερα που έρχονται. Καταλαβαινω οτι σφιγγει ολο και περισσοτερο ο κλοιος κι οι δυσκολιες γυρω απ το Μοναστηρι και θα μας εχει ολους διπλα αρκει να μην κανει πισω
ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΑΥΡΟΣ Τ. ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ SCRIPTA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΘΟΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ.
ΔιαγραφήΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο Π. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΑΣ ΔΕΜ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΛΑΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΘΩΩΘΗΚΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ....ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΗ .
Χαίρομαι για την απάντησή σας.
ΔιαγραφήΗ Συνοδος "ξεφευγει" πάρα πολύ, πριν χρόνια κι ο πιο απαισιόδοξος δεν θα φανταζοτανε ίσως τετοιες εξελίξεις κι αν κοιμηθει ο Αρχιεπίσκοπος θα παμε ακομα χειρότερα. Ο Αρχιεπίσκοπος που γνωριζει τα παντα, απλα προσπαθεί να κραταει ισορροπιες με καποιους παλιοτερους Ζηλωτες. Όπως είχε παραδεχτεί κι ο ίδιος (όταν ξεσπασαν αντιδράσεις στην ένωση με Κυπριανιτες, καθώς άλλα λεγανε αυτοι στο Ποιμνιο τους κι αλλα υπεγραψαν), είναι νορμαλ αλλα να υπογραφεις κι αλλα να λες εδω αλλα εκεί.
"Και τί να κάνουνε οι Κυπριανίτες" μας έλεγε τότε στον Αγ. Αθανάσιο, όταν μετέπεισε και συλλειτούργησε με τον Πατερ Γελάσιο...
Ώστε να ειναι λέω εγώ, όλοι ευχαριστημενοι-αποκοιμισμενοι σ έναν παλιοημερολογίτικο Οικουμενισμο, λες και σωζει μόνο του το ημερολογιο.
Και μετά από τόσα ζηλωτικα, που εκ του ασφαλους λεγανε, για τον Λουκα τον Ιατρο κι άλλους, που δεν μπορουν ουτε να ονειρευτουν τι περασανε, σήμερα πάνε να γινουνε ΑΜΑΧΗΤΙ η Κρατουσα - Συστημικη "Εκκλησια" του πατρωου.
Οι νεοι Επισκοποι άλλα υπεγραφαν πριν χρονια κι αλλα κανουνε τωρα και μαλιστα ειρωνευονται κι από πανω οσους ακολουθουν αυτα που ειχανε εκεινοι υπογραψει. Η βασική αρχή που πρεπει να εχουν οι απλοι λαϊκοι, να έχεις "λόγο", έχει αντικατασταθεί με ειρωνία στους Επισκοπους. Δεν ξερω βεβαια τι παριστανουνε οι άλλοι παλιότεροι Επισκοποι, που είναι κι αυτοί αρκετά ενημερωμένοι...τους Πόντιους Πιλάτους ;;
Ο Γέροντας έχει όλα τα αποδεικτικα στοιχεία και για ότι χρειαστεί είμαστε στην διάθεσή του. Σιγουρα χρειαζεται τροπος, αλλα συμπορευση με βλασφημους (η καταγγελια 28/06 δεν είναι για Κυπριανιτη...) δεν μπορεί να γίνει για πολύ καιρο. Κι ουτε λύση είναι να παμε σε Σχισματικη παραταξη, οι οποιες έχουνε απλά τα οφέλη της "αντιπολίτευσης" που τους καλύπτουν (μόνο σε κάποια πράγματα...)
ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ .....ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ !!!
ΔιαγραφήΈχω ακούσει καποια πραγματα, αλλα μ΄αυτα που λετε με βαζετε και σ΄αλλες σκεψεις....αυτα βεβαια τα λεμε με τ΄ονομα τους μονο οταν εχουμε ατρανταχτες αποδειξεις
ΔιαγραφήΠολύ παραξενο π.χ. που ο πρωην Θεσσαλονικης και Δημητριαδος Μαξιμος, λίγα χρόνια αφου εβαλε υποψηφιοτητα για Αρχιεπισκοπος, τελικα δεν ειναι ικανος ουτε για την Μητρόπολή του και στην θεση του μπαινει ο ξαδελφος του Χρυσοστομου, του μετεπειτα Αρχιεπισκοπου, καθως ο Μαξιμος ειναι πια απων
Πολύ παραξενο που εξ΄αρχης αυτοί οι νεοι Επισκοποι προήχθησαν σε τόσο νεαρή ηλικία...τότε βέβαια πηγαίνανε συχνά στην Εσφιγμενου, δηλωνοντας Ζηλωταρες, όπως κι υπεγραψαν την εγκυκλιο, του 2000 νομιζω, για bar code
Ημουνα περσυ και στην πανήγυρη του Αγ. Νικολαου, στον Μητροπολιτικο του Μενιδιου, οπου τον λογο εκφωνησε ο Επισκοπος Κυπριανος. Εν μεσω λοιπον τοσων αντιχριστων κι ανθελληνικων που συμβαινουν στη Πατριδα μας και τοσης ανωμαλιας που διαφημιζεται, η ομιλία είχε ως βασικο θεμα το
πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν
Το κουτοχορτο που ταϊζανε τοσα χρονια τους νεο/τες, τωρα και στην κρατουσα των ΓΟΧ..
Όπως παλι εν μεσω αυτων των θλιβερων γεγονοτων, το βασικο μελημα κι η μανια της Συνοδου ειναι πως θα ενταχθει στο θρησκευτ. νομοσχεδιο
Πείτε στους Πατέρες να κανουν μια προσευχή και για μένα
Ναι ...είναι διοικητικό το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τότε με τον Ιούδα... ήταν οικονομικό το θέμα. Δεν είχε να κάνει με την πίστη.
Αγαπητέ Σταύρο
α) Τη δόξα πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς.
β)Παράκληση: αφιέρωσε δύο ώρες από το χρόνο σου να παρακολουθήσεις την ταινία The true man show.
Αν δεν την έχεις δει, σε παρακαλώ , δες την οπωσδήποτε.
Θ.Α
Kαλησπέρα Θ.Α
ΔιαγραφήΤα περί οικονομικού προφανώς δεν τα απευθύνεις στο Μοναστήρι, το οποίο δεν παίρνει κονδυλια και με σκληρή δουλειά (και την βοήθεια της Παναγίας αλλα και Πιστων) επιβιώνει και παράγει και σημαντικο έργο
Θα τη δω τη ταινια, δεν μου αφηνεις περιθωριο ☺