ΕΓΚΑΙΝΙΑ

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΠΟΓΚΡΌΜ ΔΙΏΞΕΩΝ ΜΟΝΑΧΏΝ ΣΤΟ ΆΓΙΟΝ ΌΡΟΣ

Φωτογραφία του χρήστη ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.

ΠροσπαΘώντας νά όποφύγει τά χειρότερα πού έκ τών πραγµάτων ερχονται ό Οίκουµενικός Πατριάρχης Βαρθολοµαίος ξεκίνησε ένα πογκρόμ διώξεων Αγιορειτών μοναχων πού άντιδρουν σθεναρά στά οίκουµενιστικά-παναίρετικά σχέδιά του.
Τήν ίδια στιγµή πολλές Άγιορείτικες Μονές, οι οποίες ειχαν πρωτοστατήσει στή σύγκληση Διπλής Σύναξης καί στήν αποστολή της επιστολής που κατέγραφε τίς θέσεις τών Άγιορειτών Πατέρων έναντι τών κειµένων της ψευτοσυνόδου του Κολυµπαρίου εξετάζουν την περαιτέρω στάση τους καί το ενδεχόµενο διακοπής του µνηµόσυνου του Πατριάρχη. Κι αυτό γιατί οί προσεκτικές πατερικά καί Θεολογικά τεκµηριωµένες επισηµάνσεις τους άγνοήθηκαν παντελώς.
'Η 'ίερά 'Επιστασία εξάλλου δέχεται πιέσεις από διαρκώς αυξανόµενη οµάδα Άγιορειτών µοναχών νά ασχοληΘεί µε τό καυτό ζήτηµα τών αποφάσεων της Συνόδου του Κολυμπαρίου καί νά προχωρή σε Διπλή Σύναξη τών ηγουμένων τών 19 µονων (γιατι η 18η κατα σειρά προτεραιοτητος ειναι η γνησια Ιερα Μονη Εσφιγμενου με Καθηγουμενο τον +Αρχιμανδρίτη Μεθοδιο η οποία πρωτοστατει στον Ιερό αγώνα κατά της παναιρεσεως του Οικουμενισμού απο το 1975 κόβοντας το μνημόσυνο των προκατόχων Πατριαρχων... ) ετσι θα κρίνει τό θέµα της διακοπης της µνημόνευσης. όπως είχε ακριβώς γίνει έπί πατριαρχίας τών δύο προκατόχων του Βαρθολοµαίου.
Την ίδια στιγµή εκδιώκονται καί τιμωρούνται µοναχοί από κελιά της Μονής Χιλανδαρίου καί της Μεγίστης Λαύρας,ακολουθώντας ο Παναιρετικος Οικουμενιστης Πατριάρχης Βαρθολομαῖος την ίδια τακτική όπως έκανε στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους Άθω.
Πλέον αρχίζει σιγά σιγά να καθαρίζει το τοπίο και να αποδεικνυεται καθαρά και περιτρανα ότι η νέα σφετεριστικη ομάδα που θεσπισε ο Πατριάρχης Βαρθολοµαίος σαν Νέα Εσφιγμένου με τοποτηρητη τον λαθρα ηγούμενο Βαρθολομαίο Γαζετα δεν υφισταται...
Μάλιστα ο ίδιος ο κ. Βαρθολομαίος Γαζετας το έχει καταλάβει ότι πλησιάζει το τέλος του και από Φαναριωτικους κύκλους ακούγεται ότι ζητάει από τώρα απο τον ιδιο τον Πατριαρχη σαν αντικατασταση της ψευδοηγουμενιας του , να αναλάβει Μητρόπολη εκτός του Αγίου Όρους. (!!! Αλίμονο στις ενοριες της Μητροπόλεως του!!!)
Διακοπή μνημοσύνου

Ήδη πλησιάζουν τίς τρείς εκατοντάδες οί Αγιορείτες µοναχοί πού διέκοψαν τό µνηµόσυνο τού Πατριάρχη καί άπροκάλυπτα τόν έκλαµβάνουν πλέον ώς αιρετικό...
Μεταξύ αύτών καί ό προϊστάµενος της Μονής Μεγίστης Λαύρας π.Σάββας, ό όποιος έπειτα άπό παρασκηνιακές πιέσεις πού άσκήθηκαν άπό τό Φανάρι πρός τόν ηγούµενο της Μονής +Αρχιμανδρίτη Πρόδροµο μέ φθηνές δικαιολογίες αποµακρύνθηκε άπό τή Θέση του μετά τή δηµόσια δήλωσή του ότι διακόπτει τη μνηµόνευση τού Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Ό π. Σάββας τιµωρήθηκε έξ αίτιας τού άγώνα του κατά τού οίκουμενισµού ακολουθώντας πιστα το ομολογιακό παραδειγμα της Ιερας Μονης Εσφιγμένου Αγίου Όρους Άθω στην προσπάΘεια εκ µέρους του Φαναρίου νά σβήσει τίς εστίες του άντί-οικουµενισµού πού μπορούν νά ανάψουν µεγάλη φωτιά στό Περιβόλι της Παναγίας...
Μέ κάθε τρόπο άκόμη τό Φανάρι έχει έπιστρατεύσει κάθε Θεμιτό καί άθέµιτο µέσο µέ άπώτερο στόχο νά καταστείλει τίς αντιδράσεις τιµωρώντας παραδειγµατικά τούς πρωτοστατουντες σ' αύτές µοναχούς. Σύµφωνα µέ πληροφορίες τουλάχιστον" επτά ηγούμενοι των Ιερων Μονων έχουν µπει στό στόχαστρο του Πατριάρχη.
Είδικοί άπεσταλµένοι κληρικοι άλλά και λαϊκοί έπισκέπτονται τίς επιφοβες Ιερες Μονές καί βολιδοσκοπουν την Αδελφότητα…Εμμέσως µάλιστα υπενθυμιζουν τήν καθαίρεση του ηγουμένου της Μονης Ξηροποτάµου καί δύο άλλων μοναχών πριν άπό χρόνια όταν ήρθε σε σε ευθεία αντιθεση με το Φανάρι!
Τό "Αγιο Όρος όµοιάζει, συµφωνα µε τις ίδιες πηγές, ώς καζάνι πού βράζει άφου όλοενα και περισσότεροι μοναχοί πνεουν μενεα κατά τους Παναιρετικου Οικουμενιστή "Πατριάρχη" Βαρθολομαίου Αρχοντωνη κατηγορωντας τον ότι πορευεται σε ολισθηρο αντι-ορθοδοξο δρόμο και εναγκαλιζεται με την αίρεση του Παπισμού και όχι μόνο.
Μέσα στο πλαίσιο αυτό αναµένεται τίς προσεχείς εβδομαδες νά συνέλθει ή Σύναξη κληρικών καί λαϊκών προκειµένου νά εξετάσει αφενός µέν την περαιτέρω στάση της καί άφετέρου να στηριξει τούς 300 κελλιώτες µοναχούς που δεν µνημονεύουν τόν Πατριάρχη.
Εχουμε δηλώσει πώς σε Θέµατα Πίστεως και άνηΘικότητας, δέν κάνουµε υπακοή, άλλά ακολουΘουμε τίς επιταγές των Αγιων Πατέρων καί κατ 'επέκτασιν του" Ευαγγελίου.
Η αναγνώριση αιρετικου Παπισμού ως αδελφή εκκλησία προκύπτει στήν πράξη καί άπό τήν σκανδαλώδη υποδοχή καί συµµετοχή του αιρεσιάρχη καί άντιχριστου Πάπα στην θρονική εορτή της Εκκλησίας Κωνσταντινουπολεως στίς 30 Νοεμβρίου τού 2014 κατά την οποία γιά πρώτη φορά µετά τά σχίσµα µνηµονεύΘηκε από τον πατριαρχικό διάκονο στα είρηνικά της Θείας Λειτουργίας ο πάπας ως κανονικός επίσκοπος φέρων τό "επισκοπικό του" ωμοφοριον" .
Τα ίδια πρωτακουστα καί πρωτοφανή δε έγιναν καί κατά την επισκεψη του προηγουµένου πάπα Βενεδίκτου στην Κωνσταντινούπολη (Νοέµβριος 2006) οταν του εψαλαν πολυχρόνιο, ειδικά απολυτικια, "ευλογημενος ο ερχομενος εν ονόματι Κυρίου "τόν εΘυµίαζαν οι διάκονοι προσερχόµενο, του έδωσε λειτουργικό ασπασµό ό πατριάρχης μέσα στή Θεία Λειτουργία καί του επέτρεψαν να πεί τό «Πάτερ ήµών» καί πλείστα αλλα, µε τα οποία κουρελιάσθηκαν οί 'Ιεροί Κανόνες, πού απαγορεύουν τίς συµπροσευχές με τούς αιρετικούς. Καί δέν φτάνει αύτό, αλλά προχωρά έτι περαιτέρω καί στον διαθρησκειακό Οίκουµενισµό. »
Στήν 6ην Παγκόσµια Συνάντηση .«Θρησκείας καί Ειρήνης» στίς 4 /1/1994 ο πατριάρχης Βαρθολοµαίος δήλωσε:
Εµείς οί θρησκευτικοί ηγέτες πρέπει να φέρουνε στό προσκήνιο τίς πνευματικές αρχές τού Οίκουµενισµού, της αδελφοσύνης καί της είρήνης. Άλλα για να τό πετύχουμε αύτό πρέπει να είµαστε ενωµένοι στό πνεύµα τού ενός θεού, ΡΚαθολικοί, καί "Ορθόδοξοι, Προτεστάνται καί Εβραίοι, Μουσουλµάνοι, Ινδοί, Βουδισταί. »!!!
Ποιον Θεό εννοεί;
Τό διευκρινίζει « Αύτόν πού ταιριάζει στόν καθένα»!!!
(«ΕΠΙΣΚΕΨ|Σ» αρ. 494, σελ. 29 Γενεύη 1994, καί Ορθόδοξος Τύπος 11- 9-2009)…>>
Ο ίδιος είχε δηλώσει (ΕΠΙΣΚΕΨ!Σ, αρ 523. σελ 12, Γενεύη 1995)ότι <<Όλες οι θρησκείες είναι οδοι σωτηρίας>>!!!!!
ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ
«Ημείς ένεκα της πίστεώς μας εστερήθημεν πόλεις , χώρας, αγρούς,αμπελώνας, αρχάς, τιμάς ,χρήματα, επιπλέον δε εγίναμεν και όνειδος πάσιν ανθρώποις και λοιπόν τώρα θα γίνωμεν αποστάται της πίστεώς μας αυτής ;»
(Ιωσήφ Βρυέννιος)
Ο παραπάνω λόγος εκφράζει την συνείδηση της εκκλησίας ότι οι μοναχοί ανέκαθεν ήταν η εμπροσθοφυλακή της Ορθοδοξίας και το Άγιον Όρος το φως των εν τω κόσμω πιστών!
ΟΙ ΖΗΛΩΤΑΙ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ Η ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΙΣ..

Ας παρακολουθήσωμεν τώρα ιδιαιτέρως το ήθος και τα επιχειρήματα των πατριαρχικών, επί τη αντιμετωπίσει του θέματος και πάλιν των Ζηλωτών πατέρων του Άθωνος.
Εις την πρόσφατον Πατριαρχικήν Πράξιν
(Αρ. Πρωτ. 1110 της 14/12/Ο2), όπου κηρύσσονται ως σχισματικοί οι Εσφιγμενίται Μοναχοί, γίνεται λόγος και περί της εννοίας του σχίσµατος, ένθα τονίζεται ότι το σχίσμα συνίσταται εις την πήξιν ιδίου θυσιαστηρίου "άνευ δογματικής από της πίστεως αποκλίσεως" του επισκόπου.
Ορθώς και καλώς! Ημείς όμως απεδέίξαμέν ανωτέρω, ότι όχι μόνον μίαν κακοδοξίαν κηρύττει λόγω και έργω το Πατριαρχείον, αλλά πλείστας και ιδιαιτέρως την κορυφαίαν αίρεσιν, την άρνησιν δηλαδή της μοναδικότητος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εξισώνον αυτήν μετά των διαφόρων αιρέσεων της Δύσεως!!!
Συνεπώς καθηκόντως και ιεροκανονικώς εγένετο η παύσις του Πατριαρχικού μνημοσύνου από τα Ιερά Θυσιαστήρια των Ζηλωτών πατέρων της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους Άθω!!!
Διότι, ως είδομεν, οι Ιεροί Κανόνες είναι αυτοί που υποχρεώνουν τους Εσφιγμενίτας Μοναχούς να τηρήσουν την στάσιν που τηρούν!
Όσον αφορά τας απέιλάς και τους αφορισμούς των πατριαρχικών, η Αγία Γραφή είναι σαφής:
"Ώσπερ όρνεα πέτανται και στρουθοί, ούτως αρά ματαία ουκ επελεύσεται ουδενί" (Παρ. κστ' 2).
Αλίμονον, αν το Θείον υπηρέτει τας ανόµους επιθυμίας των επισκόπων!!!
Ο Άγιος Διονύσιος ο αεροπαγίτης γράφει σχετικώς: "Τους μεν ουν ενθέους Ιεράρχας, ούτα και τοις αφορισμοίς και πάσαις ταις ιεραρχικαίς δυνάμεσιν χρηστέον, όπως αν η τελετάρχις αυτούς Θεαρχία κινήσοι" (περί Εκκλησιαστικής Ιεραρχίας, Κεφ. Ζ', παρ. 7).
Ερµηνεύων ταύτα ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής γράφει: "Εάν παρά τον σκοπόν αφορίσει ο ιεράρχης, σύμφωνον το Θείο κρίμα, διότι μόνον εν συμφωνία με το Θείον πρέπει ν΄ αφορίζει, και όχι κατά το θέλημα του" (Ι. Πηδάλιον, εκδ. 1886, σ. 35).
Και ο ΄'ατρόμητος ομολογητής των Θεανθρωπίνων ορθοδόξων αληθειών", ο μέγας Θεόδωρος ο Στουδίτης, προσθέτει: "Ουδεμία εξουσία έχει δοθεί στους Ιεράρχες να παραβαίνουν τους Ι.Κανόνες, παρά μόνον να συµφωνούν με τα νομοθετηθέντα και ν' ακολουθούν τακαλώς προηγηθέντα.
Και το να δένουν και να λύνουν, δεν έχουν εξουσίαν να το πράττουν ως έτυχεν, αλλά μόνον όταν είναι σύμφωνον με τον γνώμονα της αληθείας" (Ρ. Ο. 99, 985).
Αι δε Αποστολικαί Διαταγαί λέγουν: '΄Ώσπερ η πεμπομένη ειρήνη, μη ευρούσα άξιον υποδοχέα, επιστρέφει εις αυτούς που την έστειλαν, έτσι μάλλον δε και πολύ περισσότερον η κατάρα, μη υπάρχοντος αξίου εκείνου προς τον οποίον εσταλει, λόγω της αθωότητας του, επιστρέφει εις την κεφαλήν του αδίκως αυτήν αποστείλαντος" (Βιβλ. Γ', κεφ. ιε').
Και ο Άγιος Φώτιος γράφει: ΄'΄Ητο κάποτε φοβερόν το ανάθεμα, όταν εχρησιμοποιείτο από τους κήρυκας της ευσεβείας εναντίον των ενόχων της ασεβείας. Αφ' ότου δε η αδιάντροπος των ασεβών παραφροσύνη, το ανάθεμα το οποίον έχουν αυτοί οι ίδιοι επί των κεφαλών των, εζήτησαν να γυρίσει αυθαδώς εναντίον των αγωνιζομένων υπέρ της Ορθοδοξίας... το φρικτόν αυτό ανάθεμα κατήντησε παιχνίδι, µάλλον δε και το προτιμούν οι ευσεβείς, εφ' όσον εκφέρεται υπό των ασεβών" (Προς Ιγνάντιον Κλαυδιουπόλεως).
Τα ανωτέρω εβεβαίωσε και η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος, διακηρύξασα εις τα πέρατα της οικουμένης, ότι το ανάθεμα, το οποίον εξεφώνησαν οι 339 κακόδοξοι επίσκοποι εναντίον του Αγίου Ιωάννου του Δαµασκηνού και λοιπών εικονοφίλων πιστών, έμεινεν επί των κεφαλών των εις τον αιώνα: "Το γαρ ανάθεμα ο αυτοί εκληρώδησαν, εν αυτοίς μένει εις τον αιώνα"! (Manci 13,341).
Ο δε Ιερός Χρυσόστομος λέγει: όποιος καθαιρεθεί διά φθόνον ή άλλην άδικον αιτίαν, αυτός εις μεν τον εαυτόν του προξενεί μισθόν μεγαλύτερον από τον της ιερωσύνης. Οθεν και πρέπει να χαίρει και όχι να λυπάται. εις δε τους αδίκως αυτόν καθήραντας, προξενεί κόλασιν" (Λόγ. γ' περί Ιερωσύνης και Ι. Πηδάλιον, εκδ. 1886, σ. 38).
Ούτως οι Άγιοι Πατέρες καταδικάζουν τας εμπάθείς απειλάς και τους αδίκους αφορισμούς της εν λόγω Πατριαρχικής Πράξεως του Παναιρετικου Οικουμενιστή κ. Βαρθολομαίου, ο οποίος επιθυμών να εκφοβίσει και τους ορθοδόξους πιστούς, που θα επεθύμουν να συνεχίσουν την μετά των Εσφιγμενιτών εκκλησιαστικήν κοινωνίαν, επισείει κατά το έθος των πάλαι αιρετικών κατ' αυτών το επιτίμιον της ακοινωνησίας.
Αν όμως καθίστανται ακοινώνητοι οι κοινωνούντες τους γνησιους ορθοδόξους Εσφιγμενίτας, οποία ακοινωνησία πρέπει να επιβληθεί εις τους πατριαρχικούς, τους κοινωνούντας πάσι τοις αιρετικοίς!!!
Εάν η κοινωνία των Ορθοδόξων μετά των Λατίνων του ΙΓ' αιώνος και μόνον, συμφώνως προς τον ομολογητήν Πατριάρχην Κων/πόλεως Ιωσήφ, ακυρώνει την Θείαν Χάριν, αφού κατά τους ιδίους αυτού λόγους εάν συγκαταβήτε Λατίνοις, Χριστός υμάς ουδέν ωφελήσει", αντιλαμβάνεται πας τις το μέγεθος της πατριαρχικής αποστασίας!…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.