“Θα σας ζητήσουν τα ντουφέκια• να έχετε διπλά• να δώκετε το ένα και να κρατήσετε το άλλο. Ένα ντουφέκι 100 ψυχές θα γλυτώσει”. (Προφητεία Αγ. Κοσμά Αιτωλού)
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία περί Αφοπλισμού των Ελλήνων. Γιατί άραγε;
Μήπως φοβούνται κοινωνικές εξεγέρσεις λόγω των καταθλιπτικών και
αντιλαϊκών οικονομικών μέτρων; Εάν όμως έτσι έχει το πράγμα, δεν φταίνε
τα όπλα, αλλά τα μέτρα και η δουλική συμπεριφορά των κρατούντων έναντι
των ξένων.
Μήπως φοβούνται κοινωνικές συγκρούσεις με αλλοδαπούς και ισλαμιστές, που ενδεχομένως θα απειλήσουν για να απαιτήσουν ό,τι επιθυμούν;
Εάν όμως έτσι έχει το πράγμα, δεν φταίνε τα όπλα, αλλά τα αφύλακτα σύνορα και η ασύνετη πολιτική της ανεξέλεγκτης εισόδου των παρανόμων.
Μήπως φοβούνται ότι με το κυνήγι τους οι Έλληνες θα βρίσκουν τρόπους συντηρήσεως εκτός καταναλωτικής γραμμής και διαδικασίας, χωρίς τσιπάρισμα και πλαστικό χρήμα;
Εάν όμως έτσι έχει το πράγμα, δεν φταίνε τα όπλα, αλλά η δικτατορία των πολυεθνικών και των μεγάλων καταστημάτων;
Β] Μερικοί σύγχρονοι κάλαμοι και σύγχρονα μικρόφωνα δεν εμβάθυναν όσο θα έπρεπε στον προφητικό λόγο του Πατροκοσμά.
Δηλαδή ο Άγιος ήταν πολεμοχαρής, σωβινιστής, ρατσιστής και ξενοφοβικός; Δηλαδή «φτιαχνόταν» στην ιδέα του αίματος;
Όχι βέβαια. Αντίθετα, μάλιστα ήταν της άποψης ότι με την αναγέννηση του Έθνους η Οθωμανική Αυτοκρατορία θα περνούσε αναίμακτα στα χέρια των Ελλήνων. Απλούστατα ίσχυε τότε, ισχύει και τώρα ο λαϊκός λόγος: «ο φόβος φυλάει τα έρμα». Το νόημα είναι, όχι “μαζέψτε όσα πιο πολλά όπλα μπορείτε”, γιατί είπε, δώστε το ένα.
Εκείνο που εννοούσε είναι να μη μείνουμε ανοχύρωτοι και ακάλυπτοι τελείως. Να μπορέσουμε να προτάξουμε μια στοιχειώδη άμυνα για τον άμαχο πληθυσμό, τα παιδιά και τους γέροντες. Πόσα δεν έγιναν στο παρελθόν με αλβανούς και πακιστανούς… και τελικά έβγαιναν οι Έλληνες κι από τα πλευρά σπασμένοι!!! Τόσο ουτοπικοί είμαστε, εκτός τόπου και χρόνου.
Γ] Κάνει εντύπωση που μερικοί θολοκουλτουριάρηδες της αριστεράς κυρίως, πού τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν με την άφρονα πολιτική τους στο προσφυγικό – μεταναστευτικό, χρησιμοποιούν κατά κόρον τον όρο ξενοφοβικός για κόμματα και άτομα. Αν έχουν τη δύναμη ας το πούνε αυτό και για τα ευρωπαϊκά κράτη που έκλεισαν τα σύνορά τους..
Τι σημαίνει, ω ανόητοι, ξενοφοβικός; Σημαίνει: φοβάμαι τους ξένους. Αν τους φοβάμαι αδικαιολόγητα, κακώς. Αλλά με όλα αυτά τα εγκλήματα και την ισλαμική νοοτροπία και τρομοκρατία που έχει αναπτυχθεί στην Ευρώπη, είναι δυνατόν οι άνθρωποι να είναι όπως πρώτα. Δικαιολογημένα φοβούνται. Δείτε τα VIDEOS από Γαλλία και Γερμανία, Σουηδία κλπ.
Αυτοί εδώ οι δικοί μας άρχοντες δεν φοβούνται; Γιατί τότε τους μαντρώνουν και τους ελέγχουν; Ας τους αφήσουν να λιάζονται και μετά ας χάνονται…
Δ] Αναγκαίο κακό είναι η ύπαρξη αστυνομίας, στρατού, όπλων, πολέμου, αν χρειαστεί. Δεν μπορούμε να αφήσουμε ανυπεράσπιστα τα αδύναμα μέλη της οικογενείας και κοινωνίας μας. Μακάρι μη χρειαστεί κανένα όπλο. Ας υπάρχει όμως ένα, λέγει ο άγιος των σκλάβων, για εκφοβισμό.
Αν ήμασταν άγιοι, με την προσευχή μας θα ανοίγαμε την Ερυθρά θάλασσα, αλλά τώρα και οι άλλοι χωρίς τη δύναμη των όπλων δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά.
Στο σημείο που φτάσαμε και με τη μαρτυρία και εμπειρία από τα ευρωπαϊκά δεδομένα τα πράγματα μπορεί να εξελιχθούν ξαφνικά τελείως απρόβλεπτα. Θα πεί κανένας ότι στην Ευρώπη κάπως ακόμη λειτουργεί η αστυνομία και το κράτος, εδώ όμως το κράτος έχει παραλύσει, η αστυνομία έχει αφοπλισθεί κατ΄ ουσίαν και βάσει της ακροτελεύτιας διάταξης του Συντάγματος, η τήρησή του επαφίεται στη φιλοπατρία των Ελλήνων.
Ας λένε οι άλλοι ό,τι θέλουν. Εμείς θα ακούσουμε τον Άγιο Κοσμά.
Τι τούς πείραξαν τα όπλα; Κάναμε κάτι τα προηγούμενα χρόνια; Ανήκουμε σε καμμιά ένοπλη δράση; Είμαστε οι ληστές με τα καλάσνικοφ; Γιατί τα μαζεύουν προληπτικά; Γιατί ακόμη ένα χτύπημα στον εξαθλιωμένο Έλληνα; Στην ορθόδοξη οικογένεια;
Είναι ο βλακώδης αριστερός παλιμπαιδισμός της Βάρκιζας, ηλίθιε.
Ε] Και το ερώτημα αβίαστα ανεβαίνει στα χείλη: -Όλα αυτά τα χρόνια έκανε λάθος η Εκκλησία, που ευλογούσε τα όπλα τα ιερά; Το 1821, το 1912, το 1940, στον Αγώνα της Κύπρου 1955-1959;
Ήταν εκτός Εκκλησίας ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Μ. Μπότσαρης, ο Μακρυγιάννης, ο Π. Μελάς, άνθρωποι των όπλων, αλλά και βαθιάς πίστεως και θερμής προσευχής και εγνωσμένης αγιότητος;
Δηλαδή πάλι ξαρμάτωτοι θα είμαστε επειδή το θέλει η Ιερή Συμμαχία του βρυκολακιασμένου Μέτερνιχ της Αυστρίας. Άφησαν αυτοί μαζί με τους άφρονες πολιτικούς μας να έρθουν εδώ μέσα “έθνη τα τους πολέμους θέλοντα”, δηλ. η καλοβολεμένη αντιπολίτευση της Συρίας, και οι παρατρεχαμένοι των χωρών του οπίου, τη στιγμή που εκεί άνδρες και γυναίκες πολεμούν το χαλιφάτο με νύχια και με δόντια, και θα μας αναγκάσουν να ματώσουμε άνευ λόγου και αιτίας; Κανένας δεν το θέλει αυτό. Η λύση όμως δεν είναι ο αφοπλισμός των Ελλήνων !! Είναι η προώθηση των εγκλκωβισμένων.
Πουθενά η Αγία Γραφή δεν ομιλεί για αφοπλισμό των δυναμένων να φέρουν όπλα. Ούτε η Εκκλησία “τους εν πολέμω φόνους θεωρεί και υπολογίζει ως φόνους” (Μ. Αθανάσιος) και θάρθουν τώρα “λογάδες και πολιτικοί, φαρισαίοι και γραμματικοί” να επιβάλλουν στη συγκεκριμένη συγκυρία αφοπλισμό; Αλλοίμονο!
Κι ένα θεολογικό σχόλιο: Είναι μεγάλη αρετή η φιλοξενία. Από τον Πατριάρχη Αβραάμ ακόμη. Περνούσαν οι ξένοι και στρατοκόποι της ζωής, ξεκουράζονταν και συνέχιζαν το ταξίδι τους… Εδώ μιλάμε για μόνιμη εγκατάσταση. Καλή η φιλοξενεία, καλύτερη όμως η φιλαδελφία… Η αγάπη εφαρμόζεται με την ιεράρχηση και τους όρους που θέλει το ευαγγέλιο.
Και εν πάση περιπτώσει δεν είναι δυνατόν να καταργήσουμε και το συνταγματικό και ανθρώπινο δικαίωμα της νόμιμης άμυνας εφόσον ξέρουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε και που όλα τα πολιτισμένα κράτη το σέβονται και μόνο εδώ γελάνε οι ξένοι μαζί μας για τον ισχύοντα από καιρό αφοπλισμό στην πράξη των Σωμάτων Ασφαλείας πρωτίστως και τώρα, εν συνεχεία και του λαού μας.
Δυστυχώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις ιδεοληψίες και τα κολλήματα της Αριστεράς, το φόβο μη εκπέσει της εξουσίας και την απόσταση ετών φωτός από την αντίληψη της πραγματικότητας εκ μέρους της και την εφαρμογή του εφικτού και πρακτέου.
Πηγή: Χριστιανική Εστία Λαμίας,
Μήπως φοβούνται κοινωνικές συγκρούσεις με αλλοδαπούς και ισλαμιστές, που ενδεχομένως θα απειλήσουν για να απαιτήσουν ό,τι επιθυμούν;
Εάν όμως έτσι έχει το πράγμα, δεν φταίνε τα όπλα, αλλά τα αφύλακτα σύνορα και η ασύνετη πολιτική της ανεξέλεγκτης εισόδου των παρανόμων.
Μήπως φοβούνται ότι με το κυνήγι τους οι Έλληνες θα βρίσκουν τρόπους συντηρήσεως εκτός καταναλωτικής γραμμής και διαδικασίας, χωρίς τσιπάρισμα και πλαστικό χρήμα;
Εάν όμως έτσι έχει το πράγμα, δεν φταίνε τα όπλα, αλλά η δικτατορία των πολυεθνικών και των μεγάλων καταστημάτων;
Β] Μερικοί σύγχρονοι κάλαμοι και σύγχρονα μικρόφωνα δεν εμβάθυναν όσο θα έπρεπε στον προφητικό λόγο του Πατροκοσμά.
Δηλαδή ο Άγιος ήταν πολεμοχαρής, σωβινιστής, ρατσιστής και ξενοφοβικός; Δηλαδή «φτιαχνόταν» στην ιδέα του αίματος;
Όχι βέβαια. Αντίθετα, μάλιστα ήταν της άποψης ότι με την αναγέννηση του Έθνους η Οθωμανική Αυτοκρατορία θα περνούσε αναίμακτα στα χέρια των Ελλήνων. Απλούστατα ίσχυε τότε, ισχύει και τώρα ο λαϊκός λόγος: «ο φόβος φυλάει τα έρμα». Το νόημα είναι, όχι “μαζέψτε όσα πιο πολλά όπλα μπορείτε”, γιατί είπε, δώστε το ένα.
Εκείνο που εννοούσε είναι να μη μείνουμε ανοχύρωτοι και ακάλυπτοι τελείως. Να μπορέσουμε να προτάξουμε μια στοιχειώδη άμυνα για τον άμαχο πληθυσμό, τα παιδιά και τους γέροντες. Πόσα δεν έγιναν στο παρελθόν με αλβανούς και πακιστανούς… και τελικά έβγαιναν οι Έλληνες κι από τα πλευρά σπασμένοι!!! Τόσο ουτοπικοί είμαστε, εκτός τόπου και χρόνου.
Γ] Κάνει εντύπωση που μερικοί θολοκουλτουριάρηδες της αριστεράς κυρίως, πού τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν με την άφρονα πολιτική τους στο προσφυγικό – μεταναστευτικό, χρησιμοποιούν κατά κόρον τον όρο ξενοφοβικός για κόμματα και άτομα. Αν έχουν τη δύναμη ας το πούνε αυτό και για τα ευρωπαϊκά κράτη που έκλεισαν τα σύνορά τους..
Τι σημαίνει, ω ανόητοι, ξενοφοβικός; Σημαίνει: φοβάμαι τους ξένους. Αν τους φοβάμαι αδικαιολόγητα, κακώς. Αλλά με όλα αυτά τα εγκλήματα και την ισλαμική νοοτροπία και τρομοκρατία που έχει αναπτυχθεί στην Ευρώπη, είναι δυνατόν οι άνθρωποι να είναι όπως πρώτα. Δικαιολογημένα φοβούνται. Δείτε τα VIDEOS από Γαλλία και Γερμανία, Σουηδία κλπ.
Αυτοί εδώ οι δικοί μας άρχοντες δεν φοβούνται; Γιατί τότε τους μαντρώνουν και τους ελέγχουν; Ας τους αφήσουν να λιάζονται και μετά ας χάνονται…
Δ] Αναγκαίο κακό είναι η ύπαρξη αστυνομίας, στρατού, όπλων, πολέμου, αν χρειαστεί. Δεν μπορούμε να αφήσουμε ανυπεράσπιστα τα αδύναμα μέλη της οικογενείας και κοινωνίας μας. Μακάρι μη χρειαστεί κανένα όπλο. Ας υπάρχει όμως ένα, λέγει ο άγιος των σκλάβων, για εκφοβισμό.
Αν ήμασταν άγιοι, με την προσευχή μας θα ανοίγαμε την Ερυθρά θάλασσα, αλλά τώρα και οι άλλοι χωρίς τη δύναμη των όπλων δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά.
Στο σημείο που φτάσαμε και με τη μαρτυρία και εμπειρία από τα ευρωπαϊκά δεδομένα τα πράγματα μπορεί να εξελιχθούν ξαφνικά τελείως απρόβλεπτα. Θα πεί κανένας ότι στην Ευρώπη κάπως ακόμη λειτουργεί η αστυνομία και το κράτος, εδώ όμως το κράτος έχει παραλύσει, η αστυνομία έχει αφοπλισθεί κατ΄ ουσίαν και βάσει της ακροτελεύτιας διάταξης του Συντάγματος, η τήρησή του επαφίεται στη φιλοπατρία των Ελλήνων.
Ας λένε οι άλλοι ό,τι θέλουν. Εμείς θα ακούσουμε τον Άγιο Κοσμά.
Τι τούς πείραξαν τα όπλα; Κάναμε κάτι τα προηγούμενα χρόνια; Ανήκουμε σε καμμιά ένοπλη δράση; Είμαστε οι ληστές με τα καλάσνικοφ; Γιατί τα μαζεύουν προληπτικά; Γιατί ακόμη ένα χτύπημα στον εξαθλιωμένο Έλληνα; Στην ορθόδοξη οικογένεια;
Είναι ο βλακώδης αριστερός παλιμπαιδισμός της Βάρκιζας, ηλίθιε.
Ε] Και το ερώτημα αβίαστα ανεβαίνει στα χείλη: -Όλα αυτά τα χρόνια έκανε λάθος η Εκκλησία, που ευλογούσε τα όπλα τα ιερά; Το 1821, το 1912, το 1940, στον Αγώνα της Κύπρου 1955-1959;
Ήταν εκτός Εκκλησίας ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Μ. Μπότσαρης, ο Μακρυγιάννης, ο Π. Μελάς, άνθρωποι των όπλων, αλλά και βαθιάς πίστεως και θερμής προσευχής και εγνωσμένης αγιότητος;
Δηλαδή πάλι ξαρμάτωτοι θα είμαστε επειδή το θέλει η Ιερή Συμμαχία του βρυκολακιασμένου Μέτερνιχ της Αυστρίας. Άφησαν αυτοί μαζί με τους άφρονες πολιτικούς μας να έρθουν εδώ μέσα “έθνη τα τους πολέμους θέλοντα”, δηλ. η καλοβολεμένη αντιπολίτευση της Συρίας, και οι παρατρεχαμένοι των χωρών του οπίου, τη στιγμή που εκεί άνδρες και γυναίκες πολεμούν το χαλιφάτο με νύχια και με δόντια, και θα μας αναγκάσουν να ματώσουμε άνευ λόγου και αιτίας; Κανένας δεν το θέλει αυτό. Η λύση όμως δεν είναι ο αφοπλισμός των Ελλήνων !! Είναι η προώθηση των εγκλκωβισμένων.
Πουθενά η Αγία Γραφή δεν ομιλεί για αφοπλισμό των δυναμένων να φέρουν όπλα. Ούτε η Εκκλησία “τους εν πολέμω φόνους θεωρεί και υπολογίζει ως φόνους” (Μ. Αθανάσιος) και θάρθουν τώρα “λογάδες και πολιτικοί, φαρισαίοι και γραμματικοί” να επιβάλλουν στη συγκεκριμένη συγκυρία αφοπλισμό; Αλλοίμονο!
Κι ένα θεολογικό σχόλιο: Είναι μεγάλη αρετή η φιλοξενία. Από τον Πατριάρχη Αβραάμ ακόμη. Περνούσαν οι ξένοι και στρατοκόποι της ζωής, ξεκουράζονταν και συνέχιζαν το ταξίδι τους… Εδώ μιλάμε για μόνιμη εγκατάσταση. Καλή η φιλοξενεία, καλύτερη όμως η φιλαδελφία… Η αγάπη εφαρμόζεται με την ιεράρχηση και τους όρους που θέλει το ευαγγέλιο.
Και εν πάση περιπτώσει δεν είναι δυνατόν να καταργήσουμε και το συνταγματικό και ανθρώπινο δικαίωμα της νόμιμης άμυνας εφόσον ξέρουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε και που όλα τα πολιτισμένα κράτη το σέβονται και μόνο εδώ γελάνε οι ξένοι μαζί μας για τον ισχύοντα από καιρό αφοπλισμό στην πράξη των Σωμάτων Ασφαλείας πρωτίστως και τώρα, εν συνεχεία και του λαού μας.
Δυστυχώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις ιδεοληψίες και τα κολλήματα της Αριστεράς, το φόβο μη εκπέσει της εξουσίας και την απόσταση ετών φωτός από την αντίληψη της πραγματικότητας εκ μέρους της και την εφαρμογή του εφικτού και πρακτέου.
Πηγή: Χριστιανική Εστία Λαμίας,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.