ΕΓΚΑΙΝΙΑ
▼
Aν δεν είμαστε Ουνίτες τότε τι είναι αυτή η δήλωση του εκλατινισθέντος Πατριάρχου Βαρθολομαίου:.....
...
ὅμως πάντες ἡμεῖς οἱ λειτουργοί τῆς
Ἐκκλησίας, καί ἰδιαιτέρως ἡ Αὐτοῦ Ἁγιότης ὁ Πάπας τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης
Φραγκῖσκος καί ἡ ἡμετέρα Μετριότης,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.