ΕΓΚΑΙΝΙΑ
(Μετακίνηση σε …)
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
▼
Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΠΑΣΤΟΡΕΣ "ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ"!!!
<<ΧΑΡΕΙΤΕ >> ΤΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ[ΤΩΝ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΩΝ]!!!
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ Ο Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.