ΕΓΚΑΙΝΙΑ
▼
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021
Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021
«Πολυτεχνείο 1973: Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη του εικοστού αιώνα»! [photos+video]. (Αντι)Δράσεις σε σχολεία της Λάρισας.
Τώρα που πήγαν τα παιδιά σου στο σχολείο και τραγούδησαν τα τραγουδάκια και έριξαν δάκρυα για τους "νεκρούς του Πολυτεχνείου" και συγκινήθηκαν ..., μήπως ήρθε η ώρα να τους πεις την αλήθεια;;;
Ότι το Πολυτεχνείο ΔΕΝ έριξε τη Χούντα.
Ότι λειτούργησε ως άλλοθι στον Ιωαννίδη να ανατρέψει την υπηρεσιακή κυβέρνηση για να φέρει μια πολύ χειρότερη χούντα.
Το Πολυτεχνείο ΕΦΕΡΕ τη Χούντα του Ιωαννίδη.
Δείτε πως περιγράφει τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ο αξιωματικός που ήταν επικεφαλής στο άρμα που έριξε την πύλη:
Δείτε το βίντεο από μια παλιότερη ανάρτηση, εδώ
Τι είναι η Δημοκρατία ... ένας μαθητής αναρωτιέται ..
Ο Μύθος του Πολυτεχνείου. Ντοκουμέντα.
Ήταν η εξέγερση του Πολυτεχνείου που έριξε την Χούντα των Συνταγματαρχών;
Αυτοί ήταν οι νεκροί του Πολυτεχνείου (ντοκουμέντα)
«Πολυτεχνείο 1973: Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη του εικοστού αιώνα»! [photos+video]
Στην πραγματικότητα πρόκειται για την κεφαλή του καθηγητή Νίκου Σβορώνου, ο οποίος δεν
είχε καμία σχέση με τα γεγονότα του 1973.
Το πόρισμα του Αστυνομικού Διευθυντή Γεώργιου Σαμπάνη επί κυβερνήσεως Ανδρέα Παπανδρέου αποκαλύπτει ότι δεν υπήρξε κανένας νεκρός εντός του Πολυτεχνείου.
Η «Ηλένια Ασημακοπούλου», «το κορίτσι που χάθηκε το βράδυ της σφαγής και την ψάχνει ακόμα το αγόρι της» (όπως χαρακτηριστικά έλεγε η εφημερίδα «Αυγή»), ήταν στην πραγματικότητα μοντέλο σε διαφήμιση σαμπουάν της εταιρίας «Breck».
Το κεντρικό νόημα, όσων μαθαίνουν τα Ελληνόπουλα από την τρυφερή τους ακόμα ηλικία, στις σχολικές γιορτές για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα, φρόντισε για αυτό, θεσπίζοντας την γιορτή και, μάλιστα, τιμώντας την, αν όχι περισσότερο, τουλάχιστον ισάξια με τις άλλες δύο εθνικές μας γιορτές.
Η πραγματικότητα βεβαίως είναι εντελώς διαφορετική:
Κατ’ αρχήν, η εξέγερση του Πολυτεχνείου δεν ανέτρεψε καμμία χούντα!
Σκοπίμως κατά την γνώμη μου (κι όχι μόνο την δική μου) αποσιωπείται, ότι η χώρα μετά από την παραίτηση των Απριλιανών, τον Οκτώβριο του 1973, είχε πολιτική υπηρεσιακή κυβέρνηση, με πρωθυπουργό τον αείμνηστο Σπύρο Μαρκεζίνη, που μοναδικό σκοπό της είχε να οδηγήσει την χώρα σε εκλογές, άρα επαναφορά της δημοκρατίας.
Αυτό που πέτυχε στην ουσία η εξέγερση του Πολυτεχνείου, ήταν να ανατραπεί η υπηρεσιακή κυβέρνηση μια εβδομάδα αργότερα (25 Νοεμβρίου) από τον ταξίαρχο Ιωαννίδη και να εγκαθιδρυθεί μια δεύτερη δικτατορία που κράτησε 8 ακόμα μήνες! Ψεύδος πρώτο, λοιπόν.
Και δεν αποτελεί τιμή για το μεταπολιτευτικό πολιτικό μας σύστημα, να στηρίζεται σε ψεύδη για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του.
Υπάρχει όμως και δεύτερο, μεγαλύτερο, ψεύδος στην ιστορία, το οποίο φέρει τον τίτλο: «Νεκροί του Πολυτεχνείου»!
Επειδή
η Ιστορία είναι πάρα πολύ δύσκολη, όσον αφορά στα πραγματικά γεγονότα, θα πρέπει ο καθένας ο οποίος εκφράζει γνώμη και θέση πάνω σε αυτά, να παραθέτει και κάποια αντικειμενικά στοιχεία ως απόδειξη των ισχυρισμών του.
η Ιστορία είναι πάρα πολύ δύσκολη, όσον αφορά στα πραγματικά γεγονότα, θα πρέπει ο καθένας ο οποίος εκφράζει γνώμη και θέση πάνω σε αυτά, να παραθέτει και κάποια αντικειμενικά στοιχεία ως απόδειξη των ισχυρισμών του.
Εγώ θα παραθέσω μερικά:
Πρώτον: Πόρισμα Τσεβά (κυκλοφορεί ελεύθερα στο Διαδίκτυο).
Ένα από τα πρώτα «μελήματα» της κυβερνήσεως Καραμανλή, ήταν να διερευνήσει την υπόθεση Πολυτεχνείου.
Τον Σεπτέμβριο του 1974, αναθέτει στον γνωστό σε όλους μας εισαγγελέα Τσεβά, να συντάξει ένα πόρισμα, σχετικό με τα γεγονότα.
Τα αποτελέσματα του Πορίσματος παραδίδονται στις 14 Οκτωβρίου 1974.
Αφού χωρίζει τους νεκρούς σε 4 κατηγορίες (ούτε ένας νεκρός εντός του Πολυτεχνείου), καταλήγει: «Ονόματα νεκρών 46 και 59, αντιστοίχως, περιήλθαν εις χείρας μου και απετέλεσαν αντικείμενον ειδικής, επισταμένης και αγωνιώδους ερεύνης.
Αμφότεροι εκυκλοφόρησαν το πρώτον εις την αλλοδαπήν και ο εις εξ αυτών επιμέλεια πολλών γνωστών Ελλήνων, εις το εξωτερικόν κατά την εποχήν της Δικτατορίας ευρισκομένων.
Είναι αμφότεροι ελλιπείς κατά τα στοιχεία των και η επ’ αυτών έρευνα εις ουδέν το συγκεκριμένον απέληξε ...
Παραμένει βεβαίως πάντοτε το ερώτημα:
Τι εγένοντο τα πτώματα των νεκρών τούτων και διατί οι οικείοι των εξακολουθητικώς σιωπούν;»
Δε νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμός.
Δεύτερον: Πόρισμα Σαμπάνη (κυκλοφορεί ελεύθερα στο Διαδίκτυο).
Επειδή έως το 1981, παρά τις φιλοτιμότατες προσπάθειες της «Δεξιάς», δεν κατέστη δυνατόν να «αποκατασταθούν» οι «νεκροί του Πολυτεχνείου», η σοσιαλιστική κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου επαναφέρει το θέμα, αναθέτοντας στον Αστυνομικό Διευθυντή Γεώργιο Σαμπάνη να τους «αποκαταστήσει».
Να σημειωθεί εδώ προς άρση τυχόν υποκειμενικότητας, ότι ο κ. Σαμπάνης είχε διωχθεί από το Απριλιανό καθεστώς και επαναφερθεί στο σώμα μετά την Μεταπολίτευση.
Το πόρισμα του Αστυνομικού Διευθυντή πραγματικός καταπέλτης εναντίον του ψεύδους:
Κανένας νεκρός εντός του Πολυτεχνείου!
12 νεκροί εκτός του Πολυτεχνείου χωρίς να αποδεικνύεται η σχέση τους με την εξέγερση.
Δώδεκα άτυχοι συμπατριώτες μας που έχασαν την ζωή τους την ταραγμένη εκείνη περίοδο.
Που να ήξεραν ότι ο θάνατός τους θα ηρωοποιούσε κι άλλους χωρίς να το αξίζουν, μόνο κι μόνο για να αποκτήσουν κάποιοι «αντιστασιακά εύσημα» και να χτίσουν πολιτικές καριέρες!
Όπως προκύπτει από τον λεπτομερέστατο πίνακα, ο αριθμός των νεκρών, η ταυτότητά τους, αλλά και ο τρόπος και τόπος του θανάτου τους, δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με αυτά που «διδαχθήκαμε» επιμόνως, όσοι είχαμε την ατυχία να φοιτούμε στο σχολείο την δεκαετία του ‘80!
Να θυμίσω εδώ, ότι ο αριθμός των «νεκρών του Πολυτεχνείου» ανεβοκατέβαινε κάθε σχολική χρονιά, ανάλογα με τις διαθέσεις του πολιτικού κατεστημένου.
Τρίτον: Αναφορά Συγκλήτου Πολυτεχνείου (κυκλοφορεί ελεύθερα στο Διαδίκτυο). Με την υπ’ αριθμόν 33437 αναφορά της Συγκλήτου του Πολυτεχνείου 11/10/1975, προς τον εισαγγελέα Δ. Τσεβά, κανένας σπουδαστής δεν σκοτώθηκε κατά το τριήμερο.
Ο ίδιος ο πρύτανης του Πολυτεχνείου κατά τα γεγονότα Κ. Κονοφάγος κατέθεσε ως μάρτυς στις 20/1/1975, στο πενταμελές Εφετείο Αθηνών, ότι μέσα στο Πολυτεχνείο δεν σκοτώθηκε κανείς φοιτητής και τα ίδια βεβαιώνει και στο βιβλίο του «Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου» (1982), με την προσθήκη ότι ούτε κανείς άλλος πολίτης έχασε την ζωή του μέσα στο Πολυτεχνείο.
Νομίζω ότι τα προηγούμενα τρία παραδείγματα είναι τρανταχτές αποδείξεις για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.
Δυστυχώς, το μεταπολιτευτικό πολιτικό μας σύστημα, στηρίχθηκε πάνω σε τέτοια ψεύδη επιχειρώντας να φτιάξει τους ήρωες του με σκοπό να εδραιωθεί.Κι επειδή ακριβώς δεν είναι το μοναδικό, βλέπουμε όλοι σήμερα τα αποτελέσματά του.
Μια ματιά στις καριέρες των «αντιστασιακών φοιτητών» πείθει και τον πιο δύσπιστο.
Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021
ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΠΑΙΟΦΟΡΟΥ
Η κόρη του βασιλιά γλιτώνει από τον δράκοντα
Στην Ανατολική επαρχία της Αττάλειας και στην πόλη Αλαγία βασίλευε κάποιος Σέλβιος που ήταν πολύ Χριστιανομάχος. Είχε βασανίσει πολλούς Χριστιανούς για ν’ αρνηθούν την πίστη τους και έπειτα τους φόνευε.
Κοντά στην πόλη υπήρχε ένας δράκοντας φοβερός που καθημερινά άρπαζε ανθρώπους ή ζώα και τα κατάτρωγε. Οι κάτοικοι είχαν πανικοβληθεί και απόφευγαν να περνούν από εκεί. Κάποτε ο βασιλιάς συγκέντρωσε στρατό και πήγε για να σκοτώσει το άγριο θηρίο. Όμως δεν πέτυχε και επέστρεψε άπρακτος.
Όταν είδαν οι κάτοικοι ότι ο βασιλιάς απέτυχε να σκοτώσει τον δράκοντα πήγαν να τον ρωτήσουν γιατί δεν μπόρεσε να βρει τρόπους να εξοντώσει το θηρίο. Τότε ο βασιλιάς ύστερα από συμβουλή που του έδωσαν οι ιερείς των ειδώλων, είπε στο πλήθος: «Γνωρίζετε ότι επιχειρήσαμε αρκετές φορές να σκοτώσουμε το θηρίο και δεν το κατορθώσαμε, γιατί έτσι ήταν το θέλημα των Θεών.
Τώρα λοιπόν, σύμφωνα με την εντολή τους, θα πρέπει ο καθένας μας να στέλλει το παιδί του για να το τρώει ο δράκοντας. Ακόμα και εγώ θα στείλω την μοναδική μου κόρη, όταν έλθει η σειρά της». Έτσι, λοιπόν, ο λαός υπάκουσε στην διαταγή του βασιλιά γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώτικα. Έστελναν, δηλαδή τα παιδιά τους με δάκρυα και με θρήνους να καταβροχθίζονται από το θηρίο.
Όταν ήλθε και η σειρά της κόρης του βασιλιά, ξετυλίχθηκαν τραγικές σκηνές. Ο βασιλιάς κτυπούσε το στήθος του και το πρόσωπο του, τραβούσε τα γένια του και με λυγμούς έλεγε: «Αλίμονο σε μένα τον ταλαίπωρο! Τι να πρωτοκλάψω γλυκό μου παιδί; Το χωρισμό μας ή τον ξαφνικό σου θάνατο που θα δω σε λίγο; Τι να πρωτοθρηνήσω, αγαπημένο μου παιδί, το κάλλος σου ή τον τρόμο, που σε λίγο θα νοιώσεις σαν σε κατασπαράζει το θηρίο; Αλίμονο, κόρη μου, που έλαμπες σαν πολύφωτη λαμπάδα στο παλάτι μου και περίμενα την ώρα που θα γιόρταζα τους γάμους σου. Πού θα βρω πια παρηγοριά και πως θα ζήσω μακριά σου; Τι την θέλω την ζωή και τα παλάτια χωρίς εσένα;» Αυτά έλεγε ο απαρηγόρητος βασιλιάς.
Έπειτα γύρισε προς το πλήθος και είπε: «Αγαπητοί μου φίλοι και άρχοντες, σας ζητώ να με συμπονέσετε. Σας προσφέρω πλούτη όσα θέλετε και ακόμα την βασιλεία μου, αλλά να μου κάνετε μια χάρη. Να μου χαρίσετε το μονάκριβο παιδί, αλλιώτικα αφήστε και εμένα να πάω μαζί της». Κανένας όμως δεν συγκινήθηκε από τα λόγια του βασιλεία, γιατί αυτός ήταν που έβγαλε την διαταγή, για να βρίσκουν τα παιδιά τους τέτοιο οικτρό τέλος. Έτσι με μια φωνή όλοι του είπαν, ότι έπρεπε να εφαρμοστεί και στο παιδί του η διαταγή του.
Σαν δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά ο βασιλιάς, την συνόδευσε μέχρι την πύλη της πόλης. Αφού την αγκάλιασε και την φίλησε, την παρέδωσε στους ανθρώπους για να την οδηγήσει στην λίμνη. Πραγματικά οι άνθρωποι την άφησαν και έφυγαν. Ο λαός έβλεπε μέσα από τα τείχη την κόρη που καθόταν κοντά στην λίμνη και περίμενε να έλθει το θηρίο για να την κατασπαράξει.
Εκείνο τον καιρό ο μέγας Γεώργιος, που δεν είχε ακόμη ομολογήσει την Χριστιανική του πίστη, ήταν κόμης και αρχηγός στρατιωτικής μονάδας στο στράτευμα του Διοκλητιανού. Επέστρεφε μάλιστα στην Καππαδοκία από μια εκστρατεία που έκανε μαζί με τον Διοκλητιανό. Από Θεού θέλημα πέρασε και από την λίμνη και όταν είδε το νερό, θέλησε να ποτίσει το άλογο του και να ξεκουραστεί και ο ίδιος.
Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2021
ΚΥΡΙΑΚΗ Ε' ΛΟΥΚΑ: Εὐαγγέλιο - Ὁμιλία ειἰς τόν πλούσιον καί τόν εἰς τόν Λάζαρον (Ὁσίου Ἀστερίου Ἐπισκόπου Ἀμασείας)
Εὐαγγέλιο Κυριακῆς: Λουκ. ις’ 19-31
«ΕἾΠΕΝ Ὁ ΚΎΡΙΟΣ· 19 ἌΝΘΡΩΠΌΣ ΤΙΣ ἮΝ ΠΛΟΎΣΙΟΣ, ΚΑῚ ἘΝΕΔΙΔΎΣΚΕΤΟ ΠΟΡΦΎΡΑΝ ΚΑῚ ΒΎΣΣΟΝ ΕΥ̓ΦΡΑΙΝΌΜΕΝΟΣ ΚΑΘ᾿ ἩΜΈΡΑΝ ΛΑΜΠΡΩ͂Σ. 20 ΠΤΩΧῸΣ ΔΈ ΤΙΣ ἮΝ ὈΝΌΜΑΤΙ ΛΆΖΑΡΟΣ, ὋΣ ἘΒΈΒΛΗΤΟ ΠΡῸΣ ΤῸΝ ΠΥΛΩ͂ΝΑ ΑΥ̓ΤΟΥ͂ ἩΛΚΩΜΈΝΟΣ 21 ΚΑῚ ἘΠΙΘΥΜΩ͂Ν ΧΟΡΤΑΣΘΗ͂ΝΑΙ ἈΠῸ ΤΩ͂Ν ΨΙΧΊΩΝ ΤΩ͂Ν ΠΙΠΤΌΝΤΩΝ ἈΠῸ ΤΗ͂Σ ΤΡΑΠΈΖΗΣ ΤΟΥ͂ ΠΛΟΥΣΊΟΥ· ἈΛΛᾺ ΚΑῚ ΟἹ ΚΎΝΕΣ ἘΡΧΌΜΕΝΟΙ ἈΠΈΛΕΙΧΟΝ ΤᾺ ἝΛΚΗ ΑΥ̓ΤΟΥ͂. 22 ἘΓΈΝΕΤΟ ΔῈ ἈΠΟΘΑΝΕΙ͂Ν ΤῸΝ ΠΤΩΧῸΝ ΚΑῚ ἈΠΕΝΕΧΘΗ͂ΝΑΙ ΑΥ̓ΤῸΝ ὙΠῸ ΤΩ͂Ν ἈΓΓΈΛΩΝ ΕἸΣ ΤῸΝ ΚΌΛΠΟΝ ἈΒΡΑΆΜ· ἈΠΈΘΑΝΕ ΔῈ ΚΑῚ Ὁ ΠΛΟΎΣΙΟΣ ΚΑῚ ἘΤΆΦΗ. 23 ΚΑῚ ἘΝ ΤΩ͂Ι ἍΙΔΗΙ ἘΠΆΡΑΣ ΤΟῪΣ ὈΦΘΑΛΜΟῪΣ ΑΥ̓ΤΟΥ͂, ὙΠΆΡΧΩΝ ἘΝ ΒΑΣΆΝΟΙΣ, ὉΡΑ͂Ι ΤῸΝ ἈΒΡΑᾺΜ ἈΠῸ ΜΑΚΡΌΘΕΝ ΚΑῚ ΛΆΖΑΡΟΝ ἘΝ ΤΟΙ͂Σ ΚΌΛΠΟΙΣ ΑΥ̓ΤΟΥ͂. 24 ΚΑῚ ΑΥ̓ΤῸΣ ΦΩΝΉΣΑΣ ΕἾΠΕ· ΠΆΤΕΡ ἈΒΡΑΆΜ, ἘΛΈΗΣΌΝ ΜΕ ΚΑῚ ΠΈΜΨΟΝ ΛΆΖΑΡΟΝ ἽΝΑ ΒΆΨΗΙ ΤῸ ἌΚΡΟΝ ΤΟΥ͂ ΔΑΚΤΎΛΟΥ ΑΥ̓ΤΟΥ͂ ὝΔΑΤΟΣ ΚΑῚ ΚΑΤΑΨΎΞΗΙ ΤῊΝ ΓΛΩ͂ΣΣΆΝ ΜΟΥ, ὍΤΙ ὈΔΥΝΩ͂ΜΑΙ ἘΝ ΤΗ͂Ι ΦΛΟΓῚ ΤΑΎΤΗΙ. 25 ΕἾΠΕ ΔῈ ἈΒΡΑΆΜ· ΤΈΚΝΟΝ, ΜΝΉΣΘΗΤΙ ὍΤΙ ἈΠΈΛΑΒΕΣ ΣῪ ΤᾺ ἈΓΑΘΆ ΣΟΥ ἘΝ ΤΗ͂Ι ΖΩΗ͂Ι ΣΟΥ, ΚΑῚ ΛΆΖΑΡΟΣ ὉΜΟΊΩΣ ΤᾺ ΚΑΚΆ· ΝΥ͂Ν ΔῈ ὯΔΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙ͂ΤΑΙ, ΣῪ ΔῈ ὈΔΥΝΑ͂ΣΑΙ· 26 ΚΑῚ ἘΠῚ ΠΑ͂ΣΙ ΤΟΎΤΟΙΣ ΜΕΤΑΞῪ ἩΜΩ͂Ν ΚΑῚ ὙΜΩ͂Ν ΧΆΣΜΑ ΜΈΓΑ ἘΣΤΉΡΙΚΤΑΙ, ὍΠΩΣ ΟἹ ΘΈΛΟΝΤΕΣ ΔΙΑΒΗ͂ΝΑΙ ἜΝΘΕΝ ΠΡῸΣ ὙΜΑ͂Σ ΜῊ ΔΎΝΩΝΤΑΙ, ΜΗΔῈ ΟἹ ἘΚΕΙ͂ΘΕΝ ΠΡῸΣ ἩΜΑ͂Σ ΔΙΑΠΕΡΩ͂ΣΙΝ. 27 ΕἾΠΕ ΔΈ· ἘΡΩΤΩ͂ ΟΥ̓͂Ν ΣΕ, ΠΆΤΕΡ, ἽΝΑ ΠΈΜΨΗΙΣ ΑΥ̓ΤῸΝ ΕἸΣ ΤῸΝ ΟἾΚΟΝ ΤΟΥ͂ ΠΑΤΡΌΣ ΜΟΥ· 28 ἜΧΩ ΓᾺΡ ΠΈΝΤΕ ἈΔΕΛΦΟΎΣ· ὍΠΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΎΡΗΤΑΙ ΑΥ̓ΤΟΙ͂Σ, ἽΝΑ ΜῊ ΚΑῚ ΑΥ̓ΤΟῚ ἜΛΘΩΣΙΝ ΕἸΣ ΤῸΝ ΤΌΠΟΝ ΤΟΥ͂ΤΟΝ ΤΗ͂Σ ΒΑΣΆΝΟΥ. 29 ΛΈΓΕΙ ΑΥ̓ΤΩ͂Ι ἈΒΡΑΆΜ· ἜΧΟΥΣΙ ΜΩΫΣΈΑ ΚΑῚ ΤΟῪΣ ΠΡΟΦΉΤΑΣ· ἈΚΟΥΣΆΤΩΣΑΝ ΑΥ̓ΤΩ͂Ν. 30 Ὁ ΔῈ ΕἾΠΕΝ· ΟΥ̓ΧΊ, ΠΆΤΕΡ ἈΒΡΑΆΜ, ἈΛΛ᾿ ἘΆΝ ΤΙΣ ἈΠῸ ΝΕΚΡΩ͂Ν ΠΟΡΕΥΘΗ͂Ι ΠΡῸΣ ΑΥ̓ΤΟΎΣ, ΜΕΤΑΝΟΉΣΟΥΣΙΝ. 31 ΕἾΠΕ ΔῈ ΑΥ̓ΤΩ͂Ι· ΕἸ ΜΩΫΣΈ
Ὁμιλία τοῦ Ὁσίου πατρός ἡμῶν Ἀστερίου Ἐπισκόπου Ἀμασείας, στό κατά Λουκάν Εὐαγγέλιον εἰς τόν πλούσιον καί εἰς τόν Λάζαρον
Ο Θεός και Σωτήρ ημών εκπαιδεύει τους ανθρώπους όχι μόνον με αποφατικά και δογματικά θεσπίσματα, ώστε να μισούν την κακίαν και να αγαπούν την αρετήν, αλλά χρησιμοποιώντας και διαφωτιστικά υποδείγματα, παραδίδει με σαφήνεια τα μαθήματα της αγαθής βιοτής. Μας βοηθεί έτσι με έργα και με λόγους, να προαχθούμε στην κατάληψη της αγαθής και φιλοθέου ζωής. Πράγματι, αφού επανειλημμένως μας έχει παραγγείλει με το στόμα των Προφητών και των Ευαγγελιστών, αλλά και με την φωνήν την ιδικήν του, να αποστρεφώμεθα μεν τον υπερήφανον και υπεροπτικόν πλούτον, την δε φιλάνθρωπον διάθεση και την συνδυασμένην με την αρετήν πτωχεία να την αγαπούμε, έτσι και τώρα για να κάμει ακόμη πιο αξιόπιστον την συμβουλή για το καλόν, τεκμηριώνει τον λόγον με πρακτικά υποδείγματα, και με μίαν διήγηση περιγράφει τον πλούσιον και τον πτωχόν. Μας παρουσιάζει την αγάπη του ενός προς τις τιμές και τις απολαύσεις, σε συνδυασμό με την τεθλιμμένην ζωήν του άλλου, αλλά και την κατάληξη που είχε ο καθένας, για να ερευνήσωμε σε ποίον από τους δύο αυτούς αντιθέτους τρόπους ζωής υπάρχει η αλήθεια, και να γίνωμε συνετοί κριταί του εαυτού μας.
Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
Σε απάντηση των, όσων είπε τις τελευταίες ημέρες στον τύπο και ειδικά στην εκπομπή «ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ» της ΕΡΤ, ο Αρχ. Βαρθολομαίος ηγούμενος, της διορισμένης νέας αδελφότητας ψευδό-Εσφιγμένου, "εν μία νυκτί" ενάντια του Καταστατικού Χάρτη Αγίου Όρους ... έχουμε να πούμε και να υπενθυμίσουμε τα εξής:
Ότι μέχρι ώρας ήταν απλά γραφικός και μας κατηγορούσε ακόμη πως φυγαδεύαμε και φυγόδικο π. βουλευτή της Χ.Α . Δεν είδαμε να εγκαλείτε τότε ή όταν βγήκε η αλήθεια από κανέναν εισαγγελέα ;
«Τυχαία» απέκρυψαν στοιχεία σε έκθεση του ΚΕΔΑΚ για να πάρουν Ευρωπαϊκά κονδύλια…δεν είπαμε τίποτα ούτε είδαμε εισαγγελικό ενδιαφέρον.
Είναι τρείς, δεν κάνουν βάσει ΚΧΑΟ, ούτε αδελφότητα και όμως παίρνουν φοροαπαλλαγές (πολλαπλάσιες) μεγάλης Μονής … δεν είπαμε τίποτα ούτε είδαμε εισαγγελικό ενδιαφέρον.
Είναι τρείς και διαχειρίζονται κονδύλια και περιουσιακά στοιχεία που πριν μας τα δεσμεύσουν, συντηρούσαν τους 118 μοναχούς της Μονή μας (μην μιλήσουμε για Ευρωπαϊκά κονδύλια που δεν δεχόμασταν)….και πάλι δεν λέμε τίποτα ούτε είδαμε εισαγγελικό ενδιαφέρον για το πως τα διαχειρίζονται τρία άτομα.
Αυτοί ;;;
Φυγοδικεί π. βουλευτής ;
Σε μας κρύβεται!
Συμμετέχουμε σε συλλαλητήρια κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ;
Εμείς ο πυρήνας του αντιεμβολιάστικού αγώνα.
Συμμετέχουμε κατά των παραβιάσεων και διαχωρισμών ;
Είμαστε φονταμενταλιστές.
Συμμετέχουμε σε συλλαλητήρια κατά της συμφωνίας των Πρεσπών ;
Είμαστε ακροδεξιοί !
Τώρα που καταρρέει η συμφωνία από μόνη της για τους λόγους που διαδηλώναμε, τί είμαστε ;
Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021
«Νήστευε τάς Τετάρτας καί τάς Παρασκευάς, τάς ὡρισμένας ὅλου τοῦ χρόνου…»
ΝΗΣΤΕΙΑ + ΜΕΤΑΝΟΙΑ + ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΙΣ
ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΣΩΤΗΡΙΑ
Τοῦ Ἁγίου Θεοφάνους τοῦ Σοφωτάτου καί Λογιωτάτου.( Βιβλ. Μαργαρίται Ἰ. Χρυσοστόμου)
Νήστευε τάς Τετάρτας καί τάς Παρασκευάς, τά ὡρισμένας ὅλου τοῦ χρόνου, καί μήτε διά Μητροπολίτην, μήτε διά Πατριάρχην, μήτε διά συγγενῇ, μήτε διά φίλον μή χαλάσῃς τήν νηστείαν τῆς Τετάρτης καί τῆς Παρασκευῆς.
Μίαν φοράν νά τρώγῃς ὀψάριον τήν μεγάλην Τεσσαρακοστήν, τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τήν ἑορτήν μόνον.
Μήτε τῶν Βαΐων, νά φάγῃς, μηδέ ὅλον τόν χρόνον, Τετάρτην καί Παρασκευήν· πλήν ταῖς μεγάλαις ἑορταῖς τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καί τοῦ Τιμίου ἐνδόξου Προφήτου Προδρόμου καί Βαπτιστοῦ Ἰωάννου, εἰς τό Γεννέσιον καί εἰς τάς ἑπτά Ἰανουαρίου. Μή καταλύεις τήν νηστείαν ἐν ἰχθύσιν, εἰ μή πως ἐπί νόσῳ βεβάρησαι. Λοιπόν Τετάρτην καί Παρασκευήν· ὁ γάρ καταλύων ταύτας Συσταυροῖ τόν Χριστόν, ὥσπερ καί οἱ Ἰουδαῖοι· ἐν γάρ τῇ Τετάρτῆ, παρέδωκαν Αὐτόν καί ἐν τῇ Παρασκευῇ, Ἐσταύρωσαν· καί ἐν τούτῳ ὀφείλει πᾶς εὐσεβής Χριστιανός φυλάττειν ταύτας.
Εἶπεν ὁ Κύριος: «τοῦτο τό γένος (τῶν δαιμόνων) ἐν οὐδενί δύναται ἐξελθεῖν εἰ μή ἐν προσευχῇ καί νηστείᾳ» (Μαρκ. Θ΄: 29).
hristospanagia.gr
Ένα αξιόλογο κείμενο του μοναχού Ιωσήφ Βρυέννιου(1350-1431) με πολλά επίκαιρα μηνύματα
Το ακόλουθο απόσπασμα, που περιγράφει την πνευματική και ηθική παρακμή
των κατοίκων της Κωνσταντινούπολης, έχει γραφτεί από τον λόγιο μοναχό
Ιωσήφ Βρυέννιο (1350-1431), μερικά χρόνια πριν την Άλωση. Μήπως σας
θυμίζει τίποτα;
«Αν η εικόνα των τιμωριών, που μας επιβάλλει ο Θεός, προκαλεί αμηχανία
και σύγχυση, ας αναλογισθούμε τους παραλογισμούς μας και τότε θα
εκπλαγούμε γιατί ακόμη δε μας κτύπησε κεραυνός.
Δεν υπάρχει καμιά μορφή διαστροφής που να μην έχουμε διαπράξει σ΄ όλη μας τη ζωή. Αυτές δε είναι οι αποδείξεις:
Βαπτιστήκαμε δια τριπλής κατάδυσης, και έγινε επίκληση του ονόματος της Αγίας Τριάδας .
Βαπτιστήκαμε δια τριπλής κατάδυσης, και έγινε επίκληση του ονόματος της Αγίας Τριάδας .
Οι περισσότεροι από μας όχι απλώς αγνοούμε τι σημαίνει να είσαι
Χριστιανός, αλλά και πως ακόμη να κάνουμε το σταυρό μας ή, κι αν ακόμη
το γνωρίζουμε, ντρεπόμαστε να τον κάνουμε.
…Είμαστε ανίκανοι να υπερασπιστούμε το όνομα του Θεού όταν αυτό βλασφημείται, όταν θα έπρεπε να πεθάνομε γι’ Αυτόν. Αποδίδουμε το κοινό όνομα τον έχθρων του σταυρού (διαβόλου) ο ένας στον άλλο, και το έχουμε συνέχεια στα χείλη μας. Καθημερινά αναθεματίζουμε και καταριόμαστε τους εαυτούς μας και τους άλλους .
Παραπονιόμαστε στο Θεό είτε βρέχει είτε δε βρέχει, είτε κάνει κρύο είτε κάνει ζέστη, πως δίνει πλούτο στον ένα και αφήνει τον άλλο φτωχό, πως πνέει νοτιάς ή έρχεται καταιγίδα από το βοριά και εντελώς απλά μεταμορφωνόμαστε σε αδιάλλακτους δικαστές του Θεού.
Πολλοί από μας αδιάντροπα βλασφημούν την Ορθόδοξη πίστη, το Σταυρό, το Νόμο, τους αγίους, τον ίδιο το Θεό, όταν ακόμη κι ένας άπιστος δε θα το έκανε τόσο πολύ. Οι περισσότερες από τις αμαρτίες μας είναι ανεξομολόγητες, κι έτσι είναι και ασυγχώρητες.
…Είμαστε ανίκανοι να υπερασπιστούμε το όνομα του Θεού όταν αυτό βλασφημείται, όταν θα έπρεπε να πεθάνομε γι’ Αυτόν. Αποδίδουμε το κοινό όνομα τον έχθρων του σταυρού (διαβόλου) ο ένας στον άλλο, και το έχουμε συνέχεια στα χείλη μας. Καθημερινά αναθεματίζουμε και καταριόμαστε τους εαυτούς μας και τους άλλους .
Παραπονιόμαστε στο Θεό είτε βρέχει είτε δε βρέχει, είτε κάνει κρύο είτε κάνει ζέστη, πως δίνει πλούτο στον ένα και αφήνει τον άλλο φτωχό, πως πνέει νοτιάς ή έρχεται καταιγίδα από το βοριά και εντελώς απλά μεταμορφωνόμαστε σε αδιάλλακτους δικαστές του Θεού.
Πολλοί από μας αδιάντροπα βλασφημούν την Ορθόδοξη πίστη, το Σταυρό, το Νόμο, τους αγίους, τον ίδιο το Θεό, όταν ακόμη κι ένας άπιστος δε θα το έκανε τόσο πολύ. Οι περισσότερες από τις αμαρτίες μας είναι ανεξομολόγητες, κι έτσι είναι και ασυγχώρητες.